نوار بهداشتی لیدی کر بالدار مشبک روز و شب سایز بزرگ بسته ده عددی
نوار بهداشتی لیدی کر بالدار مشبک روز و شب سایز بزرگ بسته ده عددی

نوار بهداشتی لیدی کر بالدار مشبک روز و شب سایز بزرگ بسته ده عددی

Lady Care Day And Night Sanitary Pad Large10pcs

لیدی کر

|

لیدی کر

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

نوار بهداشتی لیدی کر بالدار مشبک روز و شب سایز بزرگ بسته ده عددی

برای جلوگیری از بسیاری از بیماری های عفونی مهم است که در دوران قاعدگی در مدت زمان های کوتاه نوار بهداشتی را تعویض کنید. البته در این زمان نوع و کیفیت نوار بهداشتی که استفاده می کنید از اهمیت زیادی برخوردار است. نوار بهداشتی بالدار لیدی کر، با وجود باله هایی که دارد در جای خود تثبیت شده و حرکت نمی کند. قطر این نوار بهداشتی بسیار نازک است و هرگز شما را اذیت نمی کند. نوار بهداشتی لیدی کر هیچگونه حساسیتی را ایجاد نمی کند و همچنین لایه مشبک آن قدرت جذب بالایی را ایجاد می کند.  جهت خرید نوار بهداشتی از برند های مختلف می‌توانید به دسته بندی نوار بهداشتی در فروشگاه اینترنتی موتن رو مراجعه نمایید.

قیمت و خرید نوار بهداشتی لیدی کر بالدار مشبک روز و شب سایز بزرگ بسته ده عددی

اگر برای دوران قاعدگی خود به دنبال نوار بهداشتی مناسبی می گردید که هم در طول روز و هم شب بتوانید از آن استفاده نمایید و خیالتان از عدم انتشار خونریزی به بیرون لباس راحت باشد، نوار بهداشتی لیدی کر مشبک مخصوص روز و شب را به شما پیشنهاد می دهیم که با داشتن کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و اقتصادی، در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می باشد و شما می توانید به راحتی آن را خریداری نمایید تا در طول زمان قاعدگی خود، از بهداشت و سلامت پوست و بدن خیالتان را راحت کنید.

ویژگیهای نوار بهداشتی لیدی کر بالدار مشبک روز و شب سایز بزرگ

مشبک با جذب بالاتر، سایز بزرگ، بالدار، مناسب روز و شب، ضد حساسیت، قطر نازک، چسبندگی قوی

معرفی نوار بهداشتی لیدی کر بالدار مشبک روز و شب سایز بزرگ 

این نوار بهداشتی ایرانی، در یک بسته بندی 10 تایی قرار دارد که با داشتن سایز بزرگ و پهن، ترشحات را در طول نوار پخش می کند تا لایه روی نوار خشک بماند و شما به راحتی بتوانید در طول 24 ساعت شبانه روز از آن استفاده نمایید. نوار مشبک لیدی کر، حاوی پودر جاذب برای جذب بیشتر می باشد و سریعتر خون را به خود جذب می کند تا از نفوذ آن به بیرون جلوگیری شود. با داشتن ضخامت و قطر کم نوار و همچنین وجود دو بال در طرفین و قدرت چسبندگی بالا، نوار به راحتی به لباس می چسبد و فیت می شود تا دیگر نیاز به مراقبت زیاد نداشته باشید و کاملا آسوده خاطر گردید. شما هم می توانید این محصول ضد حساسیت ر ا از مو تن رو خریداری نمایید و از پوست و بدن خود به خوبی محافظت کنید.

برند استوری لیدی کر

برند لیدی کر یک برند ایرانی می باشد که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع نوار بهداشتی مشبک، ساده، بالدار، کلاسیک و مسافرتی در سایزهای بزرگ و متوسط و نرمال فعالیت دارد و حتی برای افرادی که در خریدهایشان به به بخش اقتصادی بسیار اهمیت می دهند، نوار بهداشتی مخصوص تولید کرده تا تمام خانم ها مطابق با نیاز خود، نوار بهداشتی مخصوص به خود را خریداری نمایند.

نحوه استفاده از نوار بهداشتی لیدی کر بالدار مشبک روز و شب سایز بزرگ 

ابتدا نوار سیلیکونی روی چسب حرارتی وسط نوار بهداشتی را بردارید و پس از چسباندن آن به لباس زیر، باله های نوار را هم به دو طرف لباس زیر بچسبانید تا کاملا فیت شود و از ترشح خونریزی به بیرون جلوگیری کند. برای رعایت بهداشت و سلامت بیشتر، با توجه به میزان خونریزی خود، هر چند ساعت یکبار نوار را تعویض نمایید.

خرید اینترنتی نوار بهداشتی لیدی کر بالدار مشبک روز و شب سایز بزرگ 

 با مراجعه به سایت اینترنتی مو تن رو، شما می توانید هم برای خود و هم دیگر افراد خانواده، از کودک تا بزرگسال و میانسال، با هر جنسیت و سلیقه ای که باشند، محصول مورد نظر را خریداری نمایید و در صورت بروز هرگونه سؤال و یا مشکل، از طریق کارشناسان و مشاوران مو تن رو، پاسخ خود را دریافت نمایید. صرفه جویی در زمان و صرف هزینه ها در ازای دسترسی راحت و آسان به کالاهای آرایشی و بهداشتی اورجینال، از دیگر امتیازات خرید از این فروشگاه اینترنتی و غیر حضوری می باشند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران