شیر دوش کلاسیک سوییت بیبی مدل 540-صورتی
شیر دوش کلاسیک سوییت بیبی مدل 540-صورتی

شیر دوش کلاسیک سوییت بیبی مدل 540-صورتی

Sweet Baby Breast Pump Model 540-Pink

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اینترنتی و قیمت شیر دوش سوییت بیبی کلاسیک مدل 540-صورتی

تغذیه نوزاد تا قبل از به غذا افتادن، ضروری است و بهتر است تمامی نوزادان از شیر مادر خود تغذیه نمایند؛ زیرا شیر مادر علاوه بر تامین مواد ضروری بدن کودک، می تواند او را از ابتلا به بسیاری از بیماری ها در امان نگاه دارد؛ اما با این وجود همیشه شرایطی خاص وجود دارند که ممکن است مادر نتواند نوزاد را با شیر خود تغذیه نمایند؛ اما این بهانه خوبی برای شیر ندادن به نوزادتان نیست، امروزه راه حل های بسیاری برای این گونه موقعیت ها وجود دارد که یکی از آن ها دوشیدن شیر و کنار گذاشتن آن برای موقعیت های خاص است. دوشیدن شیر اگرچه ممکن است به نظر ساده بیاید؛ اما برای برخی به این سادگی ها هم نیست، به همین دلیل این افراد باید از وسایل کمکی برای دوشیدن شیر خود استفاده نمایند. بدین منظور ما محصولی منحصر به فرد را برای معرفی به شما در نظر گرفته ایم که شیر دوش سوییت بیبی کلاسیک مدل 540-صورتی نام دارد و می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایید. در ادامه با ویژگی های این محصول بیش تر آشنا می شویم.

 

خرید شیر دوش سوییت بیبی کلاسیک مدل 540-صورتی

برای دوشیدن شیر می توانید از شیر دوش استفاده نمایید. شیردوش ها به دو نوع دستی و برقی تقسیم بندی می شوند که ما قصد داریم شیردوش دستی به نام شیر دوش سوییت بیبی کلاسیک مدل 540-صورتی را به شما معرفی نماییم. شیر دوش های دستی محبوب تر از مدل های برقی هستند؛ زیرا سر و صدای کم تری داشته و فرایندی شبیه به مکیدن شیر توسط نوزاد را تداعی می کنند. از طرفی تصور کنید که شما هیچ فرصتی ندارید و نوزادتان از یک سینه در حال شیرخوردن است و از طرفی شما هم باید از یک سینه دیگر شیر بدوشید؛ بدیهی است که در این زمان استفاده از شیردوش دستی مناسب تر می باشد؛ زیرا نوزاد نیز در این حالت آرامش بیش تری خواهد داشت.

 

ویژگی های شیر دوش سوییت بیبی کلاسیک مدل 540-صورتی

  • ارزان
  • کاربری آسان
  • قابلیت حمل آسان
  • سرعت معمولی در دوشیدن شیر
  • دارای فرایندی شبیه به مکیدن شیر توسط نوزاد

 

مارک سوئیت بیبی

باز هم مارک سوئیت بیبی با ارائه محصولی منحصر به فرد و بسیار باکیفیت، کمکی بزرگ به مادران و نوزادن کرده است. این محصول، شیر دوش سوییت بیبی کلاسیک مدل 540-صورتی نام دارد و به 23 کشور دنیا صادر می شود. این برند در سطح جهان محبوبیت خوبی دارد و دلیل این محبوبیت استفاده از تکنولوژی های به روز می باشد.

 

معرفی شیر دوش سوییت بیبی کلاسیک مدل 540-صورتی

شیر دوش سوییت بیبی کلاسیک مدل 540-صورتی، می تواند محصولی ایده آل برای افرادی باشد که گاهی اوقات مجبور به دوشیدن شیر خود هستند. این وسیله ارزان است و قابلیت حمل و کاربری بسیار آسانی را نیز دارد.

 

نحوه استفاده از شیر دوش سوییت بیبی کلاسیک مدل 540-صورتی

در ابتدا باید به شما بگوییم که هنگام استفاده از این محصول، باید کمی صبور باشید. اگر در هنگام دوشیدن درد دارید، آرام تر این کار را انجام دهید. اگر هنگام دوشیدن، شیر نشت می کند، باید کمی به جلو خم شوید. قبل از آغاز به کار، تمامی قطعات را به صورت صحیح کنار یک دیگر قرار دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران