اسکراب اکسیژن رسان صورت رینوزیت مدل Detoxifying حجم 200 میل
اسکراب اکسیژن رسان صورت رینوزیت مدل Detoxifying حجم 200 میل

اسکراب اکسیژن رسان صورت رینوزیت مدل Detoxifying حجم 200 میل

Renuzit Detoxifying Facial Scrub 200ml

رینوزیت

|

رینوزیت

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

برند رینوزیت یکی از برندهای شرکت ایمان است که در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1391 فعالیت خود را گسترش داد و با تاسیس واحد تولیدی سرم مو، به یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محصولات بهداشتی تبدیل شد. کمپانی ایمان در طول سالیان اخیر برندهای زیادی را معرفی کرده است که رینوزیت یکی از آن‌ها می‌باشد. محصولات رینوزیت با بهره‌گیری از دانش و علم استادان ایرانی و تحقیق‌های پژوهشگران در دانشگاه‌های داخل و خارج کشور، تولید می‌شوند و به همین دلیل، رضایت اکثر مشتریان را همراه خود دارند.

لایه برداری پوست به فرآیندی گفته می‌شود که در آن سلول‌های مرده از سطح پوست برداشته می‌شوند و به طور کلی این کار به صورت فیزیکی یا شیمیایی انجام می‌شود. اسکراب اکسیژن رسان صورت رینوزیت به زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست کمک کرده و پوست شما را برای استفاده از کرم‌های روزانه و لوازم آرایشی آماده می‌کند. این اسکراب با ترکیبات فوق‌العاده‌اش کمک می‌کند تا به زیر سلول‌های پوست نفوذ کند و سلول‌های مرده را کاملاً از سطح پوست پاک نماید که همین امر پوست را آماده برای جذب مواد مغذی می‌‌کند.
این نکته را همیشه یادتان باشد که پس از لایه‌برداری و زدودن سلول‌های مرده از سطح پوست، از کرم ضد آفتاب استفاده نمائید چرا که پوست پس از اسکراب حساس است و نسبت به نور واکنش نشان خواهد داد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران