زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

10 مدل آرایش مگان مارکل در طول زمان

3
wordcamp
1,520
9 دقیقه
10 مدل آرایش مگان مارکل در طول زمان

مگان مارکل زیبا‌ترین عروس خانواده سلطنتی بریتانیاست و در پس این زیبایی، نکاتی کلیدی و جزئی وجود دارد. علی‌رغم برخی جنجال‌ها، دوشس ساسکس محبوبیت زیادی بین مردم و دختران جوان دارد. مگان مارکل بیشتر وقت‌ها استایل و آرایشی ساده و ملایم داشته و روزبه‌روز افراد بیشتری خواهان اجرای سبک آرایشی او هستند. در این مقاله قصد داریم به‌بررسی 10 مدل آرایش مگان مارکل در طول زمان بپردازیم. با ما همراه باشید.

مگان مارکل کیست؟

مگان مارکل در 4 اوت 1981 در کالیفرنیا آمریکا متولد شده و هم‌اکنون در حال سپری‌کردن 40 سالگی است.

مارکل یک بازیگر حرفه‌ای و ماهر بوده و تجربه‌های متعددی دارد. مهم‌ترین ایفای نقش وی در سریال آمریکایی Suits بود و عروس ملکه بریتانیا از سال 2011 الی 2018 در نقش ریچل زین در این سریال ایفای نقش کرد. وی پس از ازدواج با شاهزاده هری از دنیای بازیگری اعلام بازنشستگی نمود.

مگان مارکل در ابتدا در سال 2011 با ترور انگلسون تهیه‌کننده آمریکایی ازدواج نمود ولی آنها در سال 2013 از یکدیگر جدا شدند. سپس مارکل در سال 2018 با شاهزاده هری ازدواج کرد.

در سال 2020 این زوج عاشق تصمیم گرفتند تا دیگر عضوی از خانواده سلطنتی نباشند. حالا مگان و هری در کالیفرنیا یعنی محل تولد مگان زندگی می‌کنند و حالا دو فرزند زیبا به‌نام‌های آرچی و لیلیبت دارند.

همچنین مگان مارکل در کارهای خیریه و مسائل زنان و عدالت اجتماعی حضور فعالی داشته و تاکنون اقدامات مثبت بسیاری انجام داده است.

سبک آرایش مگان مارکل

مگان مانند همتای دوشس خود یعنی کیت میدلتون، تمایلی به آرایش غلیظ و پررنگ ندارد. برخی اوقات حس می‌کنیم که انگار مگان هیچ‌گونه آرایشی ندارد! مطلع‌شدن از رازهای زیبایی افراد مشهور و سلبریتی‌ها یکی از جذاب‌ترین بحث‌ها بین مردم و کاربران است. در لینک زیر از رازهای زیبایی کیم کارداشیان مطلع خواهید شد.

 مگان در زمینه استایل و آرایش در وبلاگ قدیمی خود یعنی  The Tig مقالات متعددی نوشته و به‌نظر در زمینه استایل و آرایش تخصص خوبی دارد.  

شاید فکر کنید مگان مارکل پس از ازدواج با شاهزاده هری و ورود به خاندان سلطنتی سبک آرایش خود را تغییر داده و دیگر آرایش غلیظ ندارد. درجواب این موضوع جالب است بدانید که، مگان قبل از ازدواج با شاهزاده هم یکی از طرفداران پروپا‌قرص آرایش ساده و ملایم بوده است. قصد داریم در ادامه شما را با سبک‌های آرایش مگان مارکل آشنا کنیم.

درخششی طبیعی

مگان به‌خوبی آرایش خود را با مناسبتی که برای آن حاضر می‌شود ست می‌کند. هنگامی که در سال 2019 مگان مارکل همراه با کیت میدلتون در مسابقات تنیس ویلمبدون حاضر شد، آرایشی نچرال و اسپرت داشت. جالب است بدانید وی حتی از کرم پودر و کانسیلر هم استفاده نکرده بود.

مگان مارکل و کیت هرینگتون
مگان مارکل آرایش خود را متناسب با مناسبت‌های مختلف انتخاب می‌کند

آرایشی ملایم

هنگامی که از وقوع بادهای سرد و سریع اطمینان داشته باشید، آخرین چیزی که برای شما اهمیت دارد آرایش‌تان است. مگان از وقوع چنین موضوعی خبر داشت و تقریبا بدون آرایش در بین مردم حاضر شده بود. به‌طرز جالبی، او بیشتر تمرکز خود را برروی لباس قرار داده و آنچنان اهمیتی به میکاپ نمی‌دهد. مگان در استایل خود از دستکش و کلاه استفاده کرده و استفاده از دستکش جذابیت خاصی به لباس ساده او می‌دهد.

مگان مارکل در یک‌روز سرد
مگان مارکل علاقه زیادی به رژلب رنگ‌نود دارد

استفاده از جذابیت رنگ‌نود

رنگ‌های نود یکی از رنگ‌های مورد علاقه مگان مارکل هستند. تاکنون او چندین‌بار آرایش نود خود را با این رنگ از لباس ست کرده است. مگان با ترکیب رنگ نود در آرایش، لباس و ناخن‌ها به ترکیب جذابی رسیده و به‌نظر بازهم شاهد این ترکیب در استایل او خواهیم بود. مگان در این مدل، از رژلب رنگ نود و خط‌چشم قهوه‌ای و مقداری ریمل استفاده نموده بود.

مگان مارکل، عروس خانواده سلطنتی بریتانیا
مگان مارکل علاقه زادی به رنگ‌‌‌های نود دارد

میکاپ عروسی

مگان مارکل حتی در روز عروسی خود هم از آرایش لایت استفاده کرده بود. وی در روز عروسی از رژلب رنگ‌نود، سایه‌چشم و خط‌چشم قهوه‌ای استفاده نمود. همچنین میکاپ آرتیست او با استفاده از یک مدادابرو، نقص‌های طبیعی ابروها را برطرف کرده بود.

مگان مارکل در روز عروسی
مگان مارکل در عروسی خود از سبک آرایش نود استفاده کرد

رژلب نود، راز زیبایی

اگر کمی در عکس‌های مگان مارکل جست‌وجو کرده و به‌تماشای آنها بپردازید متوجه خواهید شد که رژلب نود نقشی اساسی در آرایش مگان داشته و همیشه در کیف آرایش او حضور دارد.

مگان مارکل با آرایش نود
رژلب نود همیشه در کیف آرایش مگان مارکل حضور دارد

استفاده از ریمل

شاید باورتان نشود اما مگان مارکل چندباری از ریمل حجم‌دهنده استفاده کرده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، در این تصویر مژه‌های مگان به‌خوبی حجم گرفته و زیبایی خاصی به چهره او بخشیده‌اند. همچنین مگان از یک سایه چشم طوسی هم استفاده کرده و به رژلب رنگ‌نود خود وفادار مانده است.

مگان مارکل
مگان مارکل هنگام استفاده از ریمل حجم‌دهنده

مگان مارکل و کانسیلر

اگر مطلب قبلی را باور کردید، این موضوع راهم باور کنید که مگان مارکل، چندسال قبل از کانسیلر و کرم پودر استفاده کرده است. تاکنون به معرفی چندمدل از آرایش مگان مارکل در طول زمان پرداختیم اما این میکاپ، شگفت‌انگیزترین آنهاست.

مگان مارکل با خط‌چشم قهوه‌ای
مگان مارکل علاقه زیادی به‌استفاده از خط‌چشم قهوه‌ای دارد

مگان در آرایش خود از کرم پودر و کانسیلر برای رفع جوش و لک‌ها استفاده نمود. سپس از ریمل، سایه چشم قهوه‌ای و مدادی برای رفع نقص ابروها بهره‌مند شده و البته که مگان بازهم به رژلب نود وفادار مانده بود.

تغییر رژلب

مگان در این مدل از آرایش که تفاوت زیادی با سایر مدل‌ها دارد از رژلب قرمز استفاده کرده بود.او با بهره‌گیری از رژلب قرمز، رژگونه، ریمل، سایه‌چشم و مدادی برای پرکردن ابروها، جذابیت فوق‌العاده‌ای به چهره خود بخشیده بود.

مگان مارکل همسر شاهزاده هری
مگان مارکل تمایل آنچنانی به استفاده از کرم پودر و کانسیلر ندارد

همچنین دوشس ساسکس از کرم پودر و کانسیلر برای رفع جوش‌ها استفاده نموده بود. شایان ذکر است بدانید مگان کرم پودر و کانسیلری اندکی روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست خود را انتخاب کرده بود.

ترکیب ثابت

اگرچه مگان مارکل قبل از ازدواج با شاهزاده هری هم بیشتر مواقع آرایش ساده داشت اما پس از تبدیل‌شدن به‌عروس خاندان سلطنتی، آرایش او ساده و ملایم‌تر شد. مگان تقریباً در تمامی مدل‌های آرایش خود ترکیب رژلب هلویی و سایه چشم قهوه‌ای را حفظ کرده و علاقه خاصی به این ترکیب دارد.

مگان مارکل در یک روز سرد
مگان مارکل از طرفداران پروپاقرص آرایش ساده و ملایم است

بهره‌گیری از جذابیت لباس

بسیاری از مواقع، مگان معنای واقعی جذابیت را با لباس زیبای خود معنا می‌کند. وی با الهام گرفتن از یک کلاه زیبا و لباس کلاسیک، نیازی به افراط در آرایش ندارد و ترکیب ثابت رژلب نود و سایه‌چشم قهوه‌ای از نظرِ او کافی هستند.

جالب است بدانید زمانی که مگان و هری ازدواج کردند، مدل بینی مگان مارکل ترند شد. در آن زمان بسیاری از افراد خواهان عمل بینی و اجرای مدل دماغ مگان بودند!

مگان مارکل از چه برندهایی استفاده می‌کند؟

علاوه برمعرفی انواع آرایش مگان مارکل، قصد داریم به معرفی برندهای لوازم آرایشی که همسر شاهزاده بریتانیا از آنها استفاده می‌کند را معرفی کنیم.

رژلب

مگان مارکل از رژلب Charlotte Tilbury Matte Revolution استفاده کرده و این همان رژلب رنگ نود معروف است که در مدل‌های مختلف آرایش او می‌بینید. این مدل از رژلب رنگ‌نود مات، ترکیبی از روغن‌های مختلف برای کمک به تغذیه لب‌ها بوده و به‌پوست حساس آنها کمک می‌نماید.

لوسیون بدن

دوشس ساسکس قبلا گفته بود که از لوسیون بدن Nivea Skin Firming lotion استفاده می‌کند. او دلیل این موضوع را مقرون‌به‌صرفه بودن لوسیون ذکرشده اعلام کرده بود. این مدل لوسیون Nivea شامل اکسیدان‌های Q10 و ویتامین C بوده و به‌سرعت جذب پوست می‌شود.

می‌توانید نمونه مشابه این لوسیون بدن را از لینک زیر خریداری نمایید.

لوسیون بدن نیوآ مدل Express Hydration مناسب پوست معمولی تا خشک
لوسیون بدن نیوآ مدل Express Hydration مناسب پوست معمولی تا خشک

اسپری ‌مو

مگان برای حفظ حالت موها از اسپری Oribe Dry Texturizing spray استفاده می‌نماید. این اسپری درخشندگی و جذابیت خاصی را برای موها به‌ارمغان آورده و در حفظ سلامت آنها نقش شایانی بازی می‌کند.

سرم صورت

مگان مارکل برای مراقبت از پوست صورت خود از سرم Kate Somerville Quench Hydrating face serum استفاده می‌نماید. این سرم در زمینه آبرسانی عمیق به پوست، بی‌نظیر و فوق‌العاده عمل کرده و حاوی مجموعه‌ای از اکسیدان‌ها برای محافظت از پوست است.

آشنایی با محصولات مورداستفاده سلبریتی‌ها و افراد مشهور کمک شایانی به‌کاربران در انتخاب محصولات مناسب می‌نماید. همچنین در لینک زیر با روتین پوستی نیکول کیدمن آشنا خواهید شد.

رژگونه

مگان مارکل از رژگونه Nars Orgasm blush برای گونه‌های خود استفاده می‌کند. این رژگونه رنگی صورتی داشته و مگان قبلا اعلام کرده بود که تمایل زیادی به‌استفاده از آن دارد. این رژگونه طرفداران زیادی در دنیای میکاپ داشته و میکاپ آرتیست‌ها و برخی از افراد مشهور از آن استفاده می‌کنند.

خط‌چشم

مگان مارکل از خط‌چشم MAC Eye Kohl Pencil Liner in Teddy استفاده کرده و حالا این خط‌چشم به امضای او تبدیل شده است. مگان این خط‌چشم قهوه‌ای لطیف را به‌لطف آرایشگر قدیمی خود یعنی کایلین مک‌آدامز کشف نمود و تا امروز از آن استفاده می‌کند.

پرایمر

مگان مارکل حین بازی در سریال  Suits از پرایمر Laura Mercier Pure Canvas primer استفاده می‌کرد. این پرایمر خاصیت روشن‌کنندگی داشته و مگان از آن به‌جای کرم پودر استفاده می‌نمود.

این پرایمر در دوسایز و قیمت 40 دلار در ازای سایز بزرگتر به‌فروش می‌رود.

جمع‌بندی

در این مقاله به‌بررسی آرایش مگان مارکل در طول زمان و برندهایی که او استفاده می‌کند پرداختیم. همانطور که مشاهده کردید، مگان مارکل یکی از بی‌شمار افرادی است که تمایل زیادی به آرایش نود دارد و به‌راحتی می‌توانید از سبک آرایش او الگو بگیرید.

سوالات پرتکرار

سبک موردعلاقه مگان مارکل برای آرایش چیست؟

در جواب به این سوال می‌توانیم بگوییم که مگان مارکل، عاشق سبک آرایش نود بوده و تمایل زیادی به‌این سبک دارد.

رنگ موردعلاقه مگان مارکل برای رژلب چیست؟

مگان مارکل تمایل شدیدی به‌استفاده از رژلب رنگ‌نود دارد. مگان به‌ این رژلب وفادار بوده و بیشتر مواقع با این رژلب دیده می‌شود.

آیا مگان مارکل از کرم پودر و کانسیلر استفاده می‌کند؟

خیر. مگان مارکل بیشتر مواقع از آرایش نود استفاده کرده و این محصولات جایی در سبک آرایش نود ندارند.