زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

چند ترفند ساده برای برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی موهای رنگ شده!

13
تیم تحریریه مو تن رو
105,177
7 دقیقه
چند ترفند ساده برای برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی موهای رنگ شده!

رنگ موهای روشن، از دیرباز مورد توجه خانم‌ها بوده است. تعدادی از بانوان برای رنگ مو به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و تعدادی دیگر هم، موهای خود را در منزل رنگ می‌کنند. آرایشگران و متخصصان زیبایی، با توجه به علمی که دارند، در زمان رنگ مو، ترکیبات رنگ مو را طوری درست می‌کنند که تناژ قرمزی  و زردی رنگ مو، به حداقل برسد. با وجود اینکه آرایشگران این میزان را به حداقل می‌رسانند، ولی باز هم شاهد این هستیم که پس از چند بار استحمام، زردی و قرمز در موها نمایان می‌شود و رنگ اصلی و براق موها از بین می‌رود.

عزیزانی هم که در منزل موهای خود را رنگ می‌کنند بیشتر دچار این مساله می‌شوند. زیرا برای رنگ موی جدید و دلخواه خود، اطلاعی از رنگ زمینه و ترکیبات اصلی ندارند به همین دلیل پس از اینکه موهای خود را رنگ کردند، با موهایی نارنجی و زرد نیز مواجه می‌شوند! برای برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی در رنگ‌ مو، حتما مطالعه این مقاله از مو تن رو را به شما پیشنهاد می‌‌کنیم.

ساده ترین ترفند برای از بین بردن زردی مو

ساده ترین راه برای از بین بردن زردی موهای رنگ شده این است که موهایتان را تیره کنید. البته این راه چندان جذاب نیست و شما دوست دارید که موهای روشن داشته باشید. پس بهتر است راه‌های زیر را امتحان کنید.

استفاده از واریاسیون‌های رنگی، یکی از دلایلی است که برای برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی در رنگ‌ مو، در مرحله اول به ذهن هر کسی می‌رسد.

رفع زردی موها
رفع زردی موها

حال اگر موهایتان را رنگ کردید و بعد از شست‌و‌شو متوجه شدید که موهایتان دارای تناژ قرمزی و زردی هستند،می‌توانید از دستور زیر استفاده نمایید:

  1. میزان دو بند انگشت از واریاسیون نقره‌ای یا بنفش (ضد نارنجی) را با اکسیدان 12 درصد ترکیب کنید و به حالت رنگساژ روی موهای خود بگذارید.
  2. همچنین واریاسیون آبی و خاکستری نیز تناژ نارنجی و زرد را خنثی می‌کنند.
خرید واریاسیون آتوسا رویال حجم 15 میل

ویژگی‌های واریاسیون آتوسا رویال:

  • حاوی روغن بادام
  • حاوی روغن نارگیل
  • حاوی روغن کنجد
  • حاوی روغن زیتون

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

نکته: یادتان باشد که استفاده از واریسیون درحجم زیاد، به تیره تر شدن رنگ موی شما کمک می کند.

یک راه دیگری که می‌توانید برای برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی در رنگ‌ مو استفاده کنید، این است که هنگامی که ترکیب رنگ خود را درست کردید و قبل از آن که رنگ را به موهای خود بزنید، بنا به فرمول بالا، می‌توانید از واریاسیون‌های مخصوص به رنگ خود هم استفاده کنید.

حال اگر واریاسیون در دسترس نداشتید و رنگ موهای شما، صورتی روشن بود که در آن تناژ قرمزی و زردی هم دیده می شد، می‌توانید مقدار کمی از رنگ دودی روشن و میزان کمی زیتونی در رنگ موی خود ترکیب کنید تا کمی از زردی موهایتان را بگیرد.

رفع قرمزی و زردی رنگ مو
رفع قرمزی و زردی رنگ مو

همه چیز درباره دکلره و راه‌های کمتر کردن ضرر آن، مقاله‌ای است که برای بالا بردن اطلاعات شما در مورد دکلره نوشته شده است. اگر قصد دکلره کردن موهای خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در قدم اول این مقاله را بخوانید.

برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی موهای رنگ شده

توجه داشته باشید، رنگ مویی که در ژورنال رنگ مو می‌بینید، دقیقا نمی‌تواند موهای شما را به همان رنگی در بیاورد که شما دیده اید، و علت این امر هم، به خاطر تست شدن بر روی موهایی است که رنگ آن یا پایه بوده و یا از دکلره نیز استفاده کرده اند.

حال، برای اینکه با این موضوع بیشتر آشنا شوید، می توانید مقاله مهم ترین تکنیک‌های رنگ مو لولایت را مطالعه نمایید. لولایت تکنیکی برای رنگ کردن مو است که کمتر به آن پرداخته می‌شود.

اگر پس از رنگ مو متوجه شدید که میزان زردی مو بیش از اندازه است و موهایتان هنوز به پایه مورد نظرنرسیده است،‌ این بار، همان ترکیب رنگ را مجددا درست کنید و مقداری از رنگی که دارای تناژ دودی روشن سری(M) است را به ترکیب رنگ مو بیفزایید.

برای از بین بردن تناژ زردی و قرمز پس از آنکه رنگساژ واریاسیون را به تمام موهای خود زدید، باید موهای خود را پس از گذشت 5 الی 15 دقیقه شست‌وشو دهید. این زمان برای رنگساژ موها کاملا کافیست.

اگر قصد دارید، موهای خود را در منزل رنگ کنید باید رنگ موهای خود را به پایه 6 به بالا برسانید، سعی کنید، همیشه در ترکیب رنگ‌های رنگساژ خود، یک بند رنگساژ بنفش هم استفاده کنید تا زردی موها از ابتدا گرفته شود. اگر موهایتان به پایه 7 به بالا رسید و دارای تناژ زردی بود، می‌توانید ترکیب بیکوییتی 8 را به همراه یک بند واریاسیون بنفش رنگ ترکیب کنید و روی موهای خود بگذارید. نتیجه این کار، رنگی عروسکی و کاراملی است.

اگر اطلاعات کمی در مورد رنگساژ کردن دارید و یا علاقه دارید درباره این موضوع مطالعه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله دیگر به نام رنگساژ چیست و نحوه رنگساژ کردن مو چگونه است؟ را که در مجله اینترنتی مو تن رو برای شما نوشته است بخوانید.

برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی
برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی

فوم رنگساژ مو

فوم‌های رنگساژ مو ، کف‌هایی رنگ دهنده هستند، که پس از دکلره، می‌تواند موها را به وسیله آن‌ها رنگساژ کرد.

این فوم‌ها در ترکیب با شامپو‌های سیلور شاین، زردی و قرمزی را از موهای دکلره شده می‌گیرند و در عوض موهایی روشن و براق عرضه می‌کنند.

با این روش، موها تقویت شده و دیگر نباید نگران رنگساژ موها و خشکی ساقه مو بود. فوم‌های رنگساژ، معمولا با شامپو‌هایی با تناژ بنفش مکمل هستند، که این شامپوها زردی و قرمزی موها را از موها می‌زداید و موها را تقویت می‌کند.

خرید شامپو ضد زردی و بدون سولفات فولیکا مدل Silver حجم 200 میل

ویژگی‌های شامپو ضد زردی و بدون سولفات فولیکا مدل Silver:

  • مناسب برای موهای نقره‌‌ای، پلاتینه و بلوند یخی
  • خنثی سازی زیرتوناژ نارنجی و زردی موها
  • محافظت از مو در برابر آفتاب
  • افزایش درخشندگی مو
  • ضد آلودگی محیط
  • فاقد سولفات

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

شامپو رنگساژ مارال یک محصول مراقبتی بسیار خوب برای مو است و زمانی استفاده می‌شود که رنگ موهای شما و یا هایلایت های آن درخشندگی ابتدایی خود را از دست داده‌اند. استفاده از این رنگساژ سیلکی باعث نرمی موها و شارژ دوباره رنگ موی شما خواهد شد.

خرید شامپو رنگساژ مارال 220 میل

مشخصات شامپو رنگساژ مارال:

  • بسته بندی خاص و فرمول منحصر به فرد
  • حاوی نرم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی
  • ماندگاری بالا
  • پوشش دهی بسیار بالا

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد روش‌هایی برای برطرف کردن تناژ زردی و قرمزی صحبت کردیم و به معرفی محصولاتی که به این روند کمک می‌کنند پرداختیم. امیدواریم از این مقاله مو تن رو استفاده کرده باشید. لطفا نظرات و سوالات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول در مورد برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی مو

علت ایجاد تناژ زرد و قرمزی مو چیست؟

انتخاب پایه دکلره اشتباه، انتخاب رنگ موی اشتباه و رنگ مویی که در حال حاضر روی موهایتان وجود دارد از عواملی هستند که باعث ایجاد تناژ زرد و قرمز روی مو می‌شوند.

برای برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی مو چه کاری باید انجام داد؟

استفاده از رنگ مناسب واریاسیون، رنگساژ کردن مو و استفاده از شامپو رنگساژ از جمله راه‌هایی برای برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی مو هستند.

واریاسیون چیست؟

واریاسیون‌ها رنگ موهایی هستند که برای اضافه کردن تناژ خاصی به مو یا برطرف کردن یک تناژ در ترکیب رنگ مو استفاده می‌شوند.