زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

برندهای با شخصیت مردانه یعنی: اصالت در استفاده از محصولات بهداشتی

تیم تحریریه مو تن رو
2,422
6 دقیقه
برندهای با شخصیت مردانه یعنی: اصالت در استفاده از محصولات بهداشتی

برای همه هدیه دادن به آقایان کار سختی است. به‌خصوص آقایانی که  اهل کار و خانواده‌اند و صبح تا شب در حال زحمت کشیدن. اگر به خودشان باشد، سال‌ها یک ‌دست لباس را با یک‌رنگ می‌پوشند و یک ادکلن را مدت‌ها مصرف می‌کنند.

حالا هم که به روز پدر نزدیک می‌شویم و این دغدغه بسیاری از خانم‌هاست که به قهرمان زندگی‌شان چه هدیه‌ای بدهند. هدیه‌ای که هم یادآور عشق و علاقه خانم‌ها به آقایان باشد و هم کاملا به درد آن‌ها بخورد. کسانی که سایت مو تن رو را می‌شناسند، می‌دانند که در این مناسبت‌ها همیشه به فکر کاربران خود است. این سایت همیشه بهترین محصولات را در جشنواره‌هایش به ایشان معرفی می‌کند.

انتخاب برخی برندهای بهداشتی برای آقایان سبب می‌شود اعتمادبه‌نفس بیشتری برایشان پدید بیاید. آقایان با مصرف این محصولات در مراودات و کارهای روزانه‌شان موفق‌تر و خوش‌روتر برخورد می‌کنند.

اگر از خانمی بپرسید برای محصولات آرایشی و بهداشتی چه برندی را مصرف می‌‌کنید؟ در پاسخ چند برند محبوب را حتما می‌شنوید. البته از خانم‌ها ابراز علاقه آن‌ها را به این برندهای آرایشی و بهداشتی حتما شاهد خواهید بود. اما برای آقایان چندان این موضوع صدق نمی‌کند. البته آقایانی هم هستند که از محصولات آرایشی و بهداشتی کمتر از خانم‌ها که نه، حتی بیشتر از آن‌ها استفاده کنند.

حالا می‌خواهیم برای شما برندها و محصولاتی را معرفی کنیم که همگی ستاره‌های محصولات آرایشی و بهداشتی برای آقایان هستند و کار شما را برای انتخاب این محصولات کاملا راحت می‌کنند.

عطر مردانه: بوی خوش خاطره‌ساز

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که رغبتی به عطر نشان ندهد و برای خود ادکلنی را انتخاب نکند برای همین هم تقریبا به اندازه عطر و ادکلن‌های زنانه، عطر و ادکلن‌های مردانه تولید می‌شود و حتی برخی برندها در مدل‌های پرفیوم خود عطرهایی با رایحه یونیک تولید می‌کنند که هم برای مردان و هم برای زنان قابل استفاده است.

اما برای کسانی که درباره همه‌چیز، به‌خصوص عطرشان، سخت گیرند بهترین برند عطر و ادکلن ایورشه است. عطرهای بسیار متنوع با رایحه‌های شیک و دوست داشتنی که از سال‌های دور تا به امروز از شاهکارهای برند ایورشه بوده‌اند.  ایورشه در تمام محصولات خود یک اصل را همیشه رعایت می‌کند: تمام محصولاتش باید برگرفته از دل طبیعت باشد و کاملا ارگانیک تهیه شود. به همین سبب، کسانی که سختگیری‌هایی درباره انتخاب محصولات ارگانیک دارند، حتما به صفحه ایوروشه موتن رو سری بزنند. با این کار  با مجموعه بی‌نظیری از انواع عطرها و محصولات بهداشتی روبه‌رو خواهند شد که انتخاب را برای آن‌ها راحت می‌کند.

لورآل زن و مرد نمی‌شناسد

خانم‌ها محصولات لورآل را کاملا می‌شناسند. محصولاتی که در اوج کیفیت و اصالت به سر می‌برند. اما لورآل یک برند ساده زنانه نیست. این برند از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مواد آرایشی و بهداشتی در جهان است. سالانه ۳۰۰۰۰ فرمول اختصاصی محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان به نام کمپانی بسیار بزرگ لورآل ثبت می‌شود. پس جای تعجب ندارد که لورآل به دنبال تولید محصولات بسیار خلاقانه برای مصرف آقایان هم باشد.

وقتی صفحه محصولات مو تن رو را بالا و پایین می‌کنید، با انواع ژل‌های آبرسان و مرطوب‌کننده صورت روبه‌رو می‌شوید که برای خانم‌ها ساخته شده‌اند، اما مگر پوست صورت آقایان همیشه مرطوب است؟ آیا برای صورت ایشان محصولی طراحی نمی‌شود؟در پاسخ باید گفت آقایان هم مانند خانم‌ها باید برای آبرسانی به صورت خود چاره‌ای بیندیشند وگرنه به سرعت پوست صورتشان دچار شکستگی و پیری می‌شود.

اصلاح صورت و دیگر هیچ

اصلاح صورت برای آقایان فرصتی طلایی برای تغذیه پوست است. اگر از انواع محصولات مناسب در این راه استفاده کنید، می‌توانید پوست صورت خود را کاملا بازسازی کنید، لایه مرده پوست را بردارید و تمام مواد معدنی را به پوست خود برسانید.

همه می‌دانند که برای اصلاح صورت آقایان تیغ خوب و ژل یا کف اصلاح مرغوب در کنار افترشیوی خوش‌بو مجموعه‌ای طلایی را می‌سازد. خوب ما هم اینجا هستیم که به شما محصولات مناسبی را برای هدیه دادن و تهیه کردن پیشنهاد کنیم.

ژیلت قهرمان اصلاح آقایان

از سال‌ها پیش تیغ اصلاح ژیلت معجزه‌ای برای تراشیدن، مدل دادن و پاکیزه کردن صورت آقایان بوده است. این توانایی بی‌نظیر تیغ ژیلت تا آنجاست که حتی تمام تیغ‌های صورت‌تراشی دیگری که با خودتراششان به مشتری ارائه می‌شوند را هم تیغ ژیلت می‌نامند. اما بهترین‌های ژیلت کدامند.

این سؤال به نوع ریشی بستگی دارد که با تیغ ژیلت تراشیده می‌شود و به این صورت دسته‌بندی می‌شود:

  1. ریش‌هایی که بسیار پرپشت‌اند و به‌صورت فردار در می‌آیند و تمام صورت را با تراکم بالایی می‌پوشانند. این ریش‌ها را با مچتری توربو ژیلت باید تراشید، زیرا مدل‌های سه‌تیغه ژیلت برای تراشیدن ریش‌ها فشار زیادی به‌صورت وارد می‌کنند.
  2. ریش‌هایی که زبری متوسطی دارند. این ریش‌ها را باید با مدل فیوژن ژیلت تراشید. مدل ۵ تیغه‌ای که فشاری متوسط برای تراشیدن ریش‌ها وارد می‌کند. فیوژن ژیلت در دو مدل پاور و معمولی به‌راحتی صورت آقایانی که تا حدی به اصلاح با تیغ حساسیت دارند را می‌تراشد.
  3. کسانی روی صورت موهای خوابیده دارند و پوست صورتشان نرم است و در اصلاح با تیغ برای ایشان حساسیت بالایی پیش می‌آید. پروگلاید و پروشیلد دو مدل همه‌چیزتمام ژیلت هستند که انواع فن‌آوری‌های تکامل‌یافته ژیلت در آن‌ها به‌کاررفته است.

فوم یا ژل؟ مسئله این است

به‌سختی می‌توان تیغ اصلاح را به آقایان هدیه داد، اما اگر به‌صورت یک ست اصلاح تیغ اصلاح را هدیه دهید، یکی از چشمگیر‌ترین هدیه‌های تولد یا هدیه روز مرد را تهیه کرده‌اید. ست اصلاح تشکیل می‌شود از یک بسته تیغ یدک، فوم یا ژل اصلاح و نیز افترشیو.

اما از بین ژل یا فوم اصلاح کدام را انتخاب می‌کنید؟ این کاملا به سلیقه مصرف‌کننده بازمی‌گردد. گاهی فوم اصلاحی مانند نیوا و لورآل به‌صورت افراد سازگار می‌افتد و گاهی هم ژل های اصلاح. به‌هرحال ژل اصلاح لورآل را می‌توان در هر حالت ژل بسیار لوکس و مرغوبی دانست . این در حالی است که محصولات نیوا اگرچه کیفیت بسیار خوبی دارند، ولی در رده اقتصادی دسته‌بندی می‌شوند.

آخرین نکته اصلاحی

به خاطر داشته باشید کسانی که مثلا هرروز اصلاح می‌کنند، به تیغ‌های بادوام‌تر و ژل اصلاح به‌جای فوم نیازمندند و ما به ایشان ژل‌های اصلاح نیوا را پیشنهاد می‌کنیم، زیرا هم باکیفیت‌اند و هم اقتصادی. دلیل این پیشنهاد هم کاملا معلوم است. ژل‌های اصلاح تقریبا دو برابر فوم‌ها می‌توانند صورت شما را پوشش دهند و همین باعث می‌شود تقریبا دو برابر کسانی که از فوم استفاده می‌کنند، صورت خود را با ژل اصلاح نیوا بپوشانید.