زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

جدیدترین مدل آرایش مناسب عید نوروز 1401

wordcamp
269
9 دقیقه
جدیدترین مدل آرایش مناسب عید نوروز 1401

میکاپ برای مهمانی‌های نوروز، حال و هوای دیگری دارد و همه دوست دارند زیباترین آرایش را تجربه کنند. اما آیا میکاپ زیبا به معنای میکاپ غلیظ است؟ یک مدل میکاپ ملایم و ساده هم می‌تواند چشمگیر و جذاب باشد. اما به شرط آن که نکات آرایشی را به درستی بدانید. بنابراین اگر می‌خواهید با نکات میکاپ و جدیدترین مدل آرایش مناسب عید نوروز 1401 آشنا شوید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

آرایش مناسب عید نوروز چگونه است؟

آرایش مناسب عید نوروز چگونه است و چه ویژگی‌هایی دارد؟ برخلاف تصور عموم، مدل میکاپ برای عید، غلیظ نیست و اگر نکات مدل آرایش سال 2022 را بیاموزید، در عین سادگی می‌توانید زیبا و جذاب‌تر از همیشه شوید. بنابراین در ادامه مقاله چند مدل آرایش جدید مناسب عید نوروز را آموزش می‌دهیم.

کرم پودر سبک انتخاب کنید

شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد، اما اکثر مدل میکاپ‌های سال 2022، ظاهری نچرال یا طبیعی دارند. بنابراین حتی کک و مک و لک پوستی هم زیبایی میکاپ را منحصربه‌فرد می‌کند. از این جهت بهتر است کرم پودر سبک انتخاب کنید و برای مهمانی‌های روز، سراغ کرم پودر با پوشانندگی بالا نروید.

از مزیت کرم پودر سبک این است که روی پوست، خشک یا به اصطلاح کیکی نمی‌شود. همچنین کرم پودر سبک به سادگی روی پوست می‌خوابد و به صورت ظاهری طبیعی‌تر می‌بخشد. اما در صورتی که می‌خواهید جوش یا لک پوست را بپوشانید، توصیه می‌کنیم به این دو ترفند توجه کنید.

پیش از میکاپ حتما از کرم مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید تا میزان ماندگاری میکاپ نیز بیشتر شود. شما می‌توانید روی جوش یا لک، کمی کانسیلر به صورت نقطه‌ای بزنید. کانسیلر باعث پنهان شدن جوش، کبودی و سیاهی زیر چشم می‌شود.

همچنین پیش از استفاده از کرم پودر، کمی اسفنج یا بِلِندِر را مرطوب کنید. سپس کرم پودر را به صورت ضربه‌ای روی پوست بزنید. در این صورت میزان ماندگاری و پوشانندگی کرم پودر سبک نیز بیشتر می‌شود.

یکی از محصولاتی که برای مدل آرایش ملایم برای عید نوروز مناسب خواهد بود، کرم پودر فلورمار مدل HD است. این کرم پودر حاوی ترکیبات ضدآفتاب با SPF30 است که از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. بافت این کرم پودر بسیار سبک است و همراه با میزان ماندگاری بالا، پوست را یک‌دست و زیبا می‌کند.

از خط چشم رنگی نترسید

اگر می‌خواهید جدیدترین مدل آرایش مناسب نوروز را تجربه کنید، از خط چشم رنگی نترسید. خط چشم رنگی، نه تنها یکی از ترندهای جذاب میکاپ امسال است، بلکه با حال و هوا و رنگ‌های بهاری هم هارمونی دارد.

خط چشم رنگی، میکاپ را متفاوت می‌کند و باعث جوان و شاداب شدن صورت می‌شود. برای کشیدن خط چشم رنگی، خط چشم را از میانه چشم شروع کنید و دنباله آن را به صورت خط چشم گربه‌ای بکشید. اما شما می‌توانید خط چشم مشکی کشیده بکشید و زیر دنباله‌ی خط چشم که در گوشه چشم قرار دارد را رنگی کنید.

این روش به شاداب‌تر شدن چشم‌ها هم کمک می‌‌کند. از رنگ‌های جذابی که می‌توانید برای آرایش مناسب دید و بازدید استفاده کنید، قرمز، آبی تیره، سبز، صورتی و طلایی است. اگر به آرایش فانتزی علاقه ندارید، ترکیب خط چشم مشکی و طلایی هم ایده خوبی خواهد بود.

خط چشم رنگی گلدن رز مدل Extreme یک انتخاب مناسب برای میکاپ عید نوروز است. بافت این خط چشم رنگی، اکلیلی و شاین است و چشم‌ها را درخشان می‌کند. خط چشم رنگی گلدن رز، رنگدانه و میزان ماندگاری بالایی دارد.

سراغ رژلب نود نروید

در بهار، سراغ رژلب نود نروید. چرا که رنگ نود مناسب فصل زمستان است و برای میکاپ بهاری، انتخاب مناسبی نخواهد بود. رنگ رژ لب هر فصل و موقعیتی متفاوت است. معمولا در فصل بهار و تابستان، رنگ رژلب قرمز، صورتی، هلویی و بنفش بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما خبر جدید این است که امسال دوباره رژلب قرمز کلاسیک مُد خواهد شد. مجله‌های مد و فشن معروف دنیا و آرایش سلبرتی‌های هالیوودی نشان می‌دهد که این رنگ رژ لب جذاب، دوباره پرفروش خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید به آرایش برای عید، ظاهری جذاب‌ و چشمگیرتر ببخشید، خرید رژلب قرمز را فراموش نکنید.

ترفند ماندگاری رژلب به این صورت است که ابتدا به لب کرم پودر بزنید. سپس با خط لب، به لب‌هایتان فرم دهید. پس از آن، رژ لب بزنید و یک دستمال بردارید و آن را با فشار ملایم روی لب‌ها قرار دهید. توجه داشته باشید که دستمال را روی لب‌ها نکشید. سپس دوباره رژ لب بزنید تا میزان ماندگاری رژ بیشتر شود.

رژ لب مناسب آرایش عید نوروز

به چشم‌ هایتان رنگ ببخشید

فصل بهار و آرایش برای عید، بهترین موقعیت است که از سایه چشم رنگی استفاده کنید. در صورتی که خط چشم مشکی را ترجیح می‌دهید، بهتر است سراغ سایه چشم رنگی بروید. بنابراین به جای رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای، رنگ نارنجی، صورتی و هلویی را امتحان کنید.

سایه چشم رنگی نیز در ترندهای میکاپ سال 2022 قرار دارد و یک انتخاب جذاب برای مدل آرایش برای عید نوروز 1401 خواهد بود. برای این مدل میکاپ، نیاز به ترفند خاصی ندارید و شما می‌توانید یک سایه چشم رنگی ساده و کلاسیک روی پلک‌هایتان بکشید. اما اگر می‌خواهید چشم‌هایتان درشت‌تر شود، خط چشم کشیده و ریمل را فراموش نکنید.

ابروهایتان را دست نزنید

امسال، دیگر خبری از ابروهای قاب بندی و تیره نخواهد بود. هرچه فرم ابروها طبیعی‌تر باشند، برای مدل آرایش ملایم برای عید نوروز مناسب‌تر و جذاب‌تر است. اگر ابروهای کم پشتی دارید، تمام ابرویتان را پُر نکنید.

تنها کافی است چند خط طبیعی داخل ابرو بکشید. همچنین شما می‌توانید زیر خط ابرو را مداد بکشید و با کمک یک فرچه ابرو، آن را پخش کنید و به ابرو فرم دهید. با این حال اگر می‌خواهید ابرویتان را لیفت کنید، تنها کافی است با یک فرچه و صابون ابرو، ابرویتان را به سمت بالا، شانه کنید.

بنابراین هر چه مدل ابرو طبیعی‌تر باشد، زیبایی آرایشتان چندین برابر خواهد شد. صابون ابرو رولوشن یک انتخاب مناسب برای میکاپ ملایم است. زیرا این صابون ابرو ماندگاری بالایی دارد و ابروها را ثابت نگه‌می‌دارد.

چشم‌ تان را روباهی کنید

از جدید‌ترین مدل آرایش مناسب عید نوروز می‌توان به خط چشم روباهی اشاره کرد. خط چشم روباهی، چشم‌ها را کشیده‌ و درشت‌تر می‌کند. برای کشیده خط چشم روباهی، شما به خط چشم نازک مثل خط چشم ماژیکی نیاز دارید تا تمرکز بهتری روی کشیدن خط چشم داشته باشید.

وسط چشم را به عنوان نقطه شروع انتخاب کنید. یک خط نازک بکشید و خط را به سمت گوشه بیرونی چشم، کمی ضخیم‌تر کنید. سپس با دنباله نسبتا بلند و کشیده‌ای، خط چشم را ادامه دهید. اما تفاوت خط چشم روباهی و خط چشم گربه‌ای در خط گوشه چشم است. بنابراین در گوشه چشم کنار بینی، یک خط بسیار کوتاه مورب، به سمت پایین بکشید. در این صورت خط چشم در دو سمت چشم شبیه به دو خط مورب موازی // خواهد شد.

سایه چشم نود بزنید

در صورتی که طرفدار سایه چشم و خط چشم رنگی نیستید، سایه چشم نود بزنید. در واقع مدل آرایش برای عید، همراه با سایه چشم نود، یک انتخاب جذاب است که میکاپ را ملایم می‌کند. اما سایه چشم نود چه رنگی است؟

رنگ نود از رنگ پوست الهام گرفته شده است. بنابراین از رنگ کرم تا قهوه‌ای را رنگ نود می‌گویند. شما می‌توانید دو یا تنها یک رنگ نود را برای سایه چشم انتخاب کنید. برای مثال ترکیب رنگ بژ با قهوه‌ای، یک انتخاب جذاب برای مدل آرایش ملایم برای دید و بازدید است. رنگ نود باعث درشت‌تر شدن چشم‌ها می‌شود و حالت چشم‌ها را از خستگی و خواب‌آلودگی دور می‌سازد.

انتخاب رنگ سایه چشم
سایه نود برای چشمان قهوه‌ای روشن

سخن آخر

اگرچه هر سال ترندهای آرایشی متفاوت است، اما مهم این است که میکاپی انتخاب کنید که مناسب فرم چشم و چهره‌تان باشد. با این حال برگه برنده آرایش مناسب دید و بازدید در دست میکاپ ملایم و ساده است. چرا که اگر سال‌ها بعد به عکس‌هایتان نگاه کنید، آرایش غلیظ همیشه عجیب به ‌نظر می‌رسد. در صورتی که میکاپ ساده، همیشه مُد و جذاب باقی می‌ماند.

سوالات متداول از مدل آرایش عید نوروز 1401

روش آرایش ملایم برای عید نوروز چیست؟

ساده‌ترین روش آرایش ملایم برای عید نوروز، استفاده از رنگ‌های پاستلی و ملایم است. بنابراین برای رنگ رژلب و سایه چشم، سراغ رنگ‌های ملایمی مثل هلویی و صورتی بروید. معمولا این رنگ‌ها با رنگ فصل بهار نیز هارمونی دارد. همچنین خرید کرم پودر سبک نیز به زیبایی میکاپ‌تان کمک بسزایی می‌کند.

برای دید و بازدیدهای سال نو چگونه آرایش کنیم؟

اگرچه بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند در اولین میکاپ سال برای دید و بازدید بدرخشند، اما سادگی انتخاب جذاب‌تری خواهد بود. چرا که آرایش ساده همیشه مُد و ماندگار است. البته رنگ رژلب قرمز یا استفاده از سایه چشم رنگی ملایم نیز چهرتان را بشاش و درخشان‌تر می‌کند.

آرایش چشم برای مهمانی عید چگونه است؟

معمولا به آرایش چشم برای مهمانی عید، توجه بیشتری می‌شود. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها پیش از عید، سراغ کاشت مژه می‌روند. اما اگر به مژه مصنوعی علاقه ندارید، از ریمل بلند کننده و حجم‌دهنده غافل نشوید. البته هرچه فرم مژه‌هایتان طبیعی‌تر باشد، زیبایی میکاپ چشم، چندین برابر خواهد بود. همچنین خط چشم کشیده، مثال خط چشم گربه‌ای و روباهی، انتخاب جذابی برای درشت و کشیده‌تر کردن چشم‌ها است.

بهترین رنگ رژلب برای دید و بازدید عید کدام است؟

انتخاب رنگ رژلب به نوع میکاپ چشم بستگی دارد تا هارمونی در مدل میکاپ برقرار شود. برای مثال اگر آرایش چشم غلیظی دارید، بهتر است سراغ رنگ رژلب صورتی، هلویی یا نارنجی پاستلی بروید. اما اگر میکاپ چشم ساده دارید، رنگ رژلب قرمز کلاسیک یک انتخاب جذاب خواهد بود. با این حال توصیه می‌کنیم در فصل بهار، سراغ رژلب نود نروید تا میکاپ حالت بهاری و شاداب‌تری داشته باشد.