زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

محصولات نعناع برای پوست و مو را با چه ویژگی‌هایی بخریم؟

wordcamp
283
10 دقیقه
محصولات نعناع برای پوست و مو را با چه ویژگی‌هایی بخریم؟

محصولات نعناع برای مو به همراه محصولات نعناع برای پوست روز‌به‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. انصافاً هم باید به طرفداران این محصولات حق داد. زیرا خواص نعناع برای پوست به اندازه‌ای است که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. به همین دلیل انواع ماسک نعناع، اسکراب نعناع و شامپو نعناع با کیفیت‌های متفاوتی در بازار وجود دارد. به لطف خواص نعناع برای مو و پوست، افرادی که از این محصولات استفاده می‌کنند پوستی شاداب و مویی خوش‌حالت دارند. وجود محصولات متنوع در بازار با ترکیبات نعناع، انتخاب بهترین محصول را دشوار کرده است. به همین منظور برای راحتی شما به محصولاتی با ترکیبات نعناع اشاره می‌‌کنیم که در کنار کیفیت، قیمت مناسبی هم دارند. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، باخواص نعناع برای پوست و مو آشنا شوید و بهترین محصول با ترکیبات نعناع را خریداری کنید.

نعناع چه خواصی برای مو دارد؟

محصولات نعناع برای مو با هدف کاهش ریزش مو، ازبین‌بردن عفونت، حشرات ریز و شوره مو روانه بازار شده‌اند. محصولاتی که در آن‌ها نعناع وجود دارد، رشد مو را افزایش می‌دهند و تارهای مو را تمیز و خوشبو می‌کنند. جالب است بدانید نعناع خاصیت ضدالتهابی دارد. در نتیجه پوست سری که با شامپوهای دارای نعناع شسته شده، ملتهب نمی‌شود و زمینه‌ای برای رشد تارهای مو قوی و خوش‌حالت فراهم می‌کند. از طرف دیگر همان‌گونه که حتماً می‌دانید نعناع خاصیتی التیام‌بخش دارد. به همین دلیل در حین شستشوی مو و پوست سر با محصولات دارای نعناع، احساس خوشایندی را تجربه می‌کنید.

مویی که با محصولات دارای نعناع شسته‌شده، دیرتر کثیف می‌شود و حالت‌پذیری آن دوام بیشتری دارد. ناگفته نماند چای نیز به دلیل داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدان، آلودگی‌ها را از پوست و مو پاک می‌کند. به همین دلیل محصولات مراقبت از پوست و مو با چای جایگاه ویژه‌ای در دل افرادی پیدا کرده که به پاکیزگی اهمیت می‌دهند.

نعناع چه خواصی برای پوست دارد؟

محصولات نعناع برای پوست خاصیت‌های چشمگیری دارند. برای نمونه شامپو یا شوینده‌ دارای نعنایی که به پوست سر یا مو می‌مالید، گردش خون را در زیر پوست افزایش می‌دهد. در نتیجه پوست شاداب‌تر می‌شود و سلول‌های جدید در آن زودتر رشد می‌کند. از طرف دیگر به دنبال افزایش گردش خون در زیر پوست، پیاز مو قوی‌تر می‌شود. نعناع دشمن شماره‌یک آکنه و جوش‌های پوستی است. این گیاه خوش‌عطروبو جلوی چروک‌‌شدن پوست را می‌گیرد و سطح آن را از آلودگی‌ها پاک می‌کند. به همین دلیل اگر این پرسش برای شما هم پیش آمده که آیا ماسک نعناع برای زیبایی صورت مفید است؟ باید بگوییم که ماسک نعناع به میزان چشمگیری جلوی پیری زودرس پوست را می‌گیرد. در مجموع باید گفت هر محصولی با عصاره نعناع از ماسک و شامپوی نعناع گرفته تا اسکراب نعناع، برای پوست سودمند است.

محصولات نعناع برای پوست

در خواص سودمند نعناع برای پوست هیچ شکی نداریم. با این حال زمانی نعناع اثربخشی بیشتری برای پوست دارد که محصولی باکیفیت استفاده کنید. محصولاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم آزمایششان را پس داده‌اند و با چشم‌بسته می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

ماسک صورت وارمی حاوی عصاره لیمو و نعناع

اگر پوست چربی دارید که مستعد جوش است، برای درمان آن از ماسک صورت وارمی کمک بگیرید. این ماسک صورت، التهاب و قرمزی جوش‌های صورت را التیام می‌بخشد. ماسک صورتی که از آن صحبت می‌کنیم دارای ترکیبات ضدباکتری است. در نتیجه پوست را ضدعفونی می‌کند تا شرایط ایجاد جوش‌ و التهاب‌های پوستی مهیا نشود. سازندگان این ماسک نعناع، برای اثربخشی بیشتر آن از لیمو کمک گرفته‌اند. ترکیب لیمو و نعناع، شادابی را به پوست باز می‌گرداند. به لطف وجود خاک رس در این ماسک، می‌توانید روی خاصیت لایه‌برداری آن حساب باز کنید.

محصولات نعناع برای پوست

مناسب برای پوست‌های چرب و جوش‌دار

با قابلیت لایه‌برداری و التیام‌ بخشی

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

شامپو بدن کرمی هیدرودرم با رایحه چای سبز و نعناع

به علاقه‌مندانی که می‌خواهند در حین شستشو بدن، مشامشان با رایحه خوش نعناع و چای سبز عطرآگین شود، شامپو بدن کرمی هیدرودرم را پیشنهاد می‌کنیم. این شامپو نه‌تنها وظیفه محافظت پوست را بر عهده می‌گیرد، بلکه آن را تقویت می‌کند. در این شامپو بدن از روغن آرگان و ویتامین E کمک گرفته شده است. به لطف این ترکیبات، خشکی پوست از بین می‌رود و بافت آن قوام می‌یابد. این شامپو به‌ عنوان یکی از محصولات نعناع برای پوست با ترکیبات غیرتهاجمی شناخته می‌شود. در نتیجه اگر پوست حساسی دارید که پس از شستشو خشک و ملتهب می‌شود، شامپو بدن کرمی هیدرودرم انتخاب مناسبی برای شماست.

محصولات نعناع برای پوست

با عطر خوش نعناع و چای سبز

دارای روغن آرگان، ویتامین E و پانتنول

متعادل‌کننده PH پوست

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

اسکراب صورت و بدن مکس لیدی مدل زغال و نعناع

به شما حق می‌دهیم اگر با تعریف‌و‌تمجید‌هایی که از خواص نعناع برای پوست داشتیم، به فکر خرید اسکراب نعناع بیفتید. اسکراب صورت و بدن مکس لیدی، گزینه مناسبی برای خرید شماست. این اسکراب در کنار نعناع، دارای ذرات بسیار ریز زغال است. جالب است بدانید ذرات زغال اثربخشی چشمگیری در لایه‌برداری پوست دارد. در این اسکراب خبری از ترکیبات شیمیایی نیست. به همین دلیل حتی برای پوست‌های حساس نیز مناسب است. اسکراب صورت و بدن مکس لیدی سلول‌های مرده پوست را از سطح آن می‌زداید و جلوه‌ای نرم و ابریشمی برای پوست ایجاد می‌کند.

محصولات نعناع برای پوست

دارای مواد ضدباکتری

روشن‌کننده پوست

دارای ذرات ریز لایه‌برار

با خاصیت حفظ تعادل چربی پوست

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول،‌ روی تصویر کلیک کنید.

ژل شستشوی بدن فابریگاس حاوی عصاره نعناع

پیشنهاد می‌‌کنیم اگر تاکنون از شامپو بدن استفاده کرده‌اید، برای تنوع هم که شده ژل شستشوی بدن را امتحان کنید. ژل شستشوی بدن فابریگاس دارای عصاره نعناع و ویتامین F است. این ترکیبات در کنار تمیزکردن پوست، آن را التیام می‌بخشد و بانشاط می‌کند. از طرف دیگر ژل شستشوی بدن فایبریگاس، خاصیت ضدعرق دارد. در نتیجه اگر ورزشکار هستید، به جای استفاده از شامپو نعناع، پس از اینکه جانانه ورزش کردید، بدن خود را با این ژل بشویید. جالب است بدانید بابونه گیاه دارویی است که ترکیبات آن مکمل محصولات نعناع برای پوست است. اگر می‌خواهید بدانید بابونه چه تاثیراتی روی پوست می‌گذارد؟‌ برای شما باید بگوییم که بابونه حساسیت‌های پوستی مانند اگزما و آکنه را التیام می‌بخشد و پوست را نرم و روشن می‌کند. برند فابریگاس در زمینه تولید محصولات نعناع برای مو نیز فعالیت دارد. در ادامه به این محصولات هم اشاره می‌کنیم.

محصولات نعناع برای پوست

دارای ترکیبات گیاهی غیر صابونی

سرشار از عصاره نعناع و ویتامین F

سازگار با انواع پوست

ضد عرق با ایجاد حس شادابی

ضد باکتری

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول،‌ روی تصویر کلیک کنید.

بادی اسپلش مردانه تاپ شاپ مدل Dior Sauvage

سلاطین عطرسازی به جادوی رایحه خوش نعناع پی‌برده‌اند. به همین دلیل در بسیاری از محصولات در کنار رایحه‌های خوش‌عطروبو، شاهد بوی مطبوع نعناع هستیم. از آنجایی که از محصولات نعناع برای پوست صحبت می‌کنیم، خالی از لطف نیست اگر به بادی اسپلش مردانه تاپ شارپ مدل Dior Sauvage اشاره کنیم. این بادی اسپلش، رایحه‌ای نیمه‌گرم با بوی غالب نعناع دارد. به لطف خاصیت شاداب‌کنندگی رایحه نعناع، استفاده از این محصول برای ورزشکاران پیشنهاد می‌شود. بادی اسپلش مردانه تاپ شاپ جلوی تعریق بیش‌ازحد را می‌گیرد تا در حین ورزش نگران رایحه نامطبوع عرق بدن نباشید.

محصولات نعناع برای پوست

دوام ۲۴ساعته

غیرروغنی

ضد عرق

بدون حساسیت

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول،‌ روی تصویر کلیک کنید.

محصولات نعناع برای مو

در این قسمت برای آن دسته از افرادی که از خواص نعناع برای مو نمی‌توانند بگذرند و از رایحه خوش آن سیر نمی‌شوند، محصولاتی با عصاره نعناع معرفی می‌کنیم. سعی کرده‌ایم محصولاتی معرفی کنیم که در کنار زیبایی مو، سلامت و خوش‌حالتی آن را به دنبال داشته باشند.

شامپو ویتامینه فابریگاس حاوی عصاره نعناع مناسب انواع مو

برند فابریگاس نام آشنایی برای طرفداران محصولاتی با ترکیبات طبیعی است. به همین دلیل در قسمت معرفی محصولات نعناع برای پوست به این برند اشاره کردیم. این برند شامپو ویتامینه‌ای با عصاره نعناع روانه بازار کرده که مو را تقویت می‌کند و زلف‌های آسیب‌دیده را التیام می‌بخشد. به لطف وجود عصاره نعناع در این شامپو، جریان خون در ریز پوست افزایش پیدا می‌کند و پیاز مو برای تولید تارهای بیشتر تحریک می‌شود. برند فابریگاس به این شامپو نعناع، ویتامین F هم اضافه کرده است. این ویتامین سلامت مو را تضمین می‌کند و جلوه‌ای درخشان و نرم به آن می‌دهد.

محصولات نعناع برای پوست

دارای ترکیبات ضد خارش

سردکننده پوست

ایجاد طراوت و تازگی در پوست سر

افزایش رشد مو

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول،‌ روی تصویر کلیک کنید.

ماسک مو آرتین حاوی عصاره لیمو و نعناع

ماسک مو آرتین در کنار عصاره نعناع، هر عصاره سودمند دیگری که برای مو مفید است را دارد. این ماسک مو در کنار ترکیبات گیاهی، سرشار از ویتامین‌هایی مانند E، و B5 است. در نتیجه استفاده از آن تقویت مو را به دنبال دارد. به ترکیباتی که اشاره کردیم، روغن آرگان، کراتین و ماکادمیا را هم اضافه کنید تا ماسک مو آرتین به نوشدارویی برای تقویت و سلامت مو تبدیل شود. این ماسک دشمن شماره‌یک موخوره است. ترکیبات ماسک مو آرتین به‌گونه‌ای است که پس از استفاده، مو را چرب نمی‌کند. در نتیجه پس از حمام، بدون نیاز به شستشوی دوباره مو می‌توانید از این ماسک استفاده کنید.

محصولات نعناع برای پوست

انتخابی مناسب برای موهای چرب

دارای عصاره نعناع، لیمو، گزینه و درخت چای

سرشار از ویتامین‌های E و B5

بدون نیاز به آبشکی

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول،‌ روی تصویر کلیک کنید.

سخن پایانی

محصولات نعناع برای مو به همراه انواع محصولات نعناع برای پوست با فایده‌های بی‌شماری که دارند به انتخاب اول افرادی تبدیل شده‌اند که اهمیت خاصی به سلامت و زیبایی پوست و مو می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم این بار که به فکر خرید شامپو یا ماسک مو افتادید، ماسک نعناع یا شامپو نعناع خریداری کنید. به شما قول می‌دهیم اثربخشی محصولاتی که به آن‌ها اشاره کردیم شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم اطلاعات سودمندی درباره خواص نعناع برای پوست و مو دارید، خواهشمندیم این اطلاعات را در قسمت نظرات با همراهان خود در موتن‌رو و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

نعناع برای پوست چه خاصیت‌هایی دارد؟

نعناع گردش خون را در زیر پوست افزایش می‌دهد و باعث رشد سلول‌های جوان پوست می‌شود. از طرف دیگر نعناع جلوی التهاب‌های پوستی را می‌گیرد و چین‌و‌چروک‌ را کاهش می‌‌دهد.

نعناع برای مو چه خاصیت‌هایی دارد؟

نعناع در کنار رایحه‌ خوشی که به موها می‌دهد، پیاز مو را تقویت می‌کند و رشد سریع مو را به دنبال دارد.

کدام ماسک نعناع برای جلوگیری از آکنه مناسب است؟

ماسک صورت وارمی حاوی عصاره لیمو و نعناع انتخاب مناسبی برای جلوگیری از آکنه و جوش‌های پوستی است.

کدام ماسک نعناع برای درمان موخوره مناسب است؟

ماسک مو آرتین حاوی عصاره لیمو و نعناع، اثربخشی چشمگیری در درمان موخوره دارد.