زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

جذاب ترین مدل موهای کیت میدلتون در مراسم مختلف سلطنتی

2
تیم تحریریه مو تن رو
1,686
7 دقیقه
جذاب ترین مدل موهای کیت میدلتون در مراسم مختلف سلطنتی

مدل موهای کیت میدلتون در مراسم مختلفی که حضور دارد مورد توجه همگان است. این سلبریتی که به عنوان پرنسس مد جهان شناخته می‌شود، در مراسم مختلفی که حضور دارد با مدل های موی مختلفی ظاهر می‌شود. با وجود این که از موهای بلند و پرپشتی برخوردار نیست اما هربار با آرایش و ترکیب خاصی از مدل مو در مراسم مختلف ظاهر می‌شود. این بانوی 36 ساله با ترکیب کلاه و مو از مدل‌های مختلف سبک‌های آرایشی برای زیباتر کردن موهای خود بهره می‌گیرد و به عنوان نماد مو هم شناخته می‌شود. در ادامه‌ی این مقاله به بررسی دقیق‌تر مدل موهای کیت میدلتون می‌پردازیم.

کیت میدلتون کیست؟

قبل از بررسی مدل موهای کیت میدلتون در مراسم مختلف، بهتر است بیشتر با خود او آشنا شویم.

کیت، با نام کامل کاترین الیزابت میدلتون، در سال ۱۹۸۲در انگستان متولد شد. بعد از پایان دبیرستان، کیت در دانشگاه سنت اندروز مشغول به تحصیل شد و همین سبب آشنایی او با شاهزاده ویلیامز بود. رابطه‌ی این دو در ابتدا کملا مخفیانه بود اما در نهایت، خبر به گوش روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌ها رسید. از همان موقع استایل ساده و زیبای کیت مورد توجه زیادی قرار گرفت.

ازدواج با شاهزاده انگلستان

در آوریل سال ۲۰۱۱ و پس از چند سال رابطه‌ی عاشقانه، کیت و ویلیامز باهم ازدواج کردند. تا مدت‌ها پس از مراسم عروسی این زوج سلطنتی مردم درباره‌ی لباس و مدل موهای کیت میدلتون صحبت می‌کردند. کیت با لباس عروسی بسیار ساده و شیک در مراسم عروسی خود حاضر شد و زیبایی خود را به رخ دیگران کشید. پس از عروسی این زوج، ملکه‌ی بریتانیا به آن‌ها لقب دوشس و دوک کمبریج را اعطا کرد. مدتی بعد، خبر بارداری دوشس در سراسر انگلستان پخش شد. جذابیت وی حتی پس از زایمان فرزندانش هم کم نشد و با ترکیب رنگ و مدل‌های جدیدی در مراسم ظاهر شد.

رازهای زیبایی دوشس کمبریج

کیت میدلتون معمولا هفته‌ای سه بار به سالن آرایشی مورد علاقه‌اش می‌رود. هر بار سشوار كشیدن در این سالن‌ها هزینه ۷۵ دلاری برایش در بر دارد. کیت گذراندن وقت در سالن را دوست دارد و به گفته خودش این موضوع برایش آرامش بخش است.

چهره جذاب و دوست داشتنی او با لبخند ملیحی که همواره بر لب دارد با مدل موی‌های متفاوت و در عین حال ساده، جذابیت او را دوچندان کرده است. تاثیر این زن به عنوان یکی از الگوهای مد زنان در جهان امروز را نمی‌توان نادیده گرفت. کیت میدلتون از بدو ورود به کاخ سلطنتی با آرایش‌های ملایم و در عین حال زیبا تغییر زیادی در دنیای مد و آرایش ایجاد کرد.

از آنجا که نگاه‌های زیادی همیشه به سمت او بوده و کاخ سلطنتی هم از تاثیر وی بر زنان و دختران جوان اطلاع دارد، سعی کرده است تا با آگاهی از این موضوع تاثیر مثبتی بگذارد. از این رو، آرایش‌های عروس‌های کاخ سلطنتی و مدل موهای کیت میدلتون باید ساده باشد. همچنین، او همیشه باید لاک تک رنگ و لباس‌های تک رنگ بپوشد. کیت ملزم است در تمام مدت موها و آرایش مرتبی داشته باشد چرا که مشخص نیست در چه زمان و یا مکانی از وی ممکن است عکس گرفته شود.

مدل موهای کیت میدلتون

در این مقاله به معرفی چند نوع از مدل موهای کیت میدلتون در مراسم مختلف خواهیم پرداخت. آشنایی با این مدل موها می‌تواند شما را با استایل مینیمال کیت آشنا کند و به شما برای انتخاب مدل مو ایده بدهد.

شاید خواندن این موضوعات هم برای شما جالب باشد:

موهای باز و موج دار

کیت با انتخاب مدل موی باز و موج‌دار، هم طراوت و جوانی خود را بازتاب می‌دهد و هم شخصیت مستقل خود را به نمایش می‌گذارد.

مدل مو کیت میدلتون
انواع مدل موهای کیت میدلتون: موهای باز و موج‌دار

شینیون ساده

شینیون هم از مدل موهای محبوب کیت است که در بیش‌تر مراسم‌های رسمی، این مدل را انتخاب می‌کند. این مدل مو برای ست کردن با لباس‌های کارشده و شلوغ بسیار مناسب است.

مدل مو کیت میدلتون
کیت میدلتون با موهای شینیون شده

موهای کوتاه شده تا روی شانه

با بالاتر رفتن سن، این مدل مو محبوبیت بیش‌تری بین زنان پیدا می‌کند. این مدل مو باعث می‌شود صورت پرتر نشان داده شود. کیت هنگام به دنیا آوردن فرزندش این مدل مو را انتخاب کرده بود تا زیبایی و شادابی صورتش را حفظ کند.

مدل مو کیت میدلتون
کیت با موهای کوتاه تا روی شانه همراه همسر و فرزندش

مدل موی نیمه بسته

کیت با انتخاب این مدل مو ظاهر نیمه‌رسمی خود را به خوبی حفظ می‌کند. این مدل مو همچنین می‌تواند سن افراد را پایین‌تر نشان دهد.

مدل مو کیت میدلتون
مدل موهای کیت میدلتون: موهای فندقی نیمه‌بسته

موهای فر درشت

موهای فر هم در استایل کیت میدلتون جایگاه خاصی دارند. کیت فرهای درشت را با لباس‌های ساده ست می‌کند تا تناسب را در پوشش خود حفظ کند. این مدل مو ظاهری رسمی اما دوستانه به دوسش کمبریج می‌دهد.

مدل مو کیت میدلتون
کیت میدلتون با موهای فر درشت

موهای بلند و صاف

یکی از مدل موهایی که زیبایی خاصی به چهره و استایل کیت می‌دهد، مدل موهای باز و صاف است. این مدل مو نشانگر زنانگی، استقلال و شادابی است. این مدل مو در فصل‌های سرد سال طرفداران زیادی دارد.

مدل مو کیت میدلتون
کیت با موهای بلند و صاف

استفاده از کلاه

بارها دیده‌ایم که کیت و دیگر اعضای خانواده‌ی سلطنتی از کلاه‌های کوچک در پوشش خود استفاده کنند. این کلاه‌ها بازتاب‌دهنده‌ی فرهنگ بریتانیایی هستند. برای حضور یافتن در مراسم نیمه‌رسمی، این کلاه‌ها به خوبی با استایل کیت ست می‌شوند.

کیت میدلتون مو
کیت میدلتون و استفاده از کلاه

موهای جمع شده در پشت سر

برای نشان دادن گوشواره‌های جواهر و یقه‌ی لباس‌های کارشده، بهتر است موهای خود را جمع کنید. کیت هم از این اصل پوششی آگاه بوده و این مدل مو را برای خود انتخاب کرده است.

کیت میدلتون
موهای پشت سر جمع‌شده‌ی کیت میدلتون

استفاده از اکسسوری‌های مخصوص مو

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، دوشس کمبریج طرفدار سبک‌های مینیمال بوده از ظاهر شلوغ دوری می‌کند. اما این باعث نمی‌شود که کیت از استفاده از اکسسوری‎‌‌‌‌های مو غافل شود. تل‌های ساده وزیبا تکمیل‌کننده‌ی استایل پرنسس مد دنیا هستند.

بچه کیت میدلتون
استفاده از اکسسوری‌های مخصوص مو

حالا که با انواع مدل موهای کیت میدلتون آشنا شدید، می‌توانید از آن‌ها برای استایل خود ایده بگیرید. در واقع یکی از بهترین راه‌های تغییر استایل،‌ الگوبرداری از افراد خوش‌پوش و خوش‌سلیقه است.

سوالات متداول

کیت میدلتون کیست؟

کاترین الیزابت میدلتون، همسر پرنس ویلیامز است. این دو در سال ۲۰۱۱ با هم ازدواج کردند.

کیت و پرنس ویلیامز فرزند دارند؟

بله؛ این زوج جوان دو فرزند دارند.

لقب کیت و ویلیامز چیست؟

کاخ سلطنتی انگلستان به این دو لقب دوک و دوسش کمبریج را داده است.

مدل موهای کیت میدلتون بیشتر به چه شکلی هستند؟

بسته به هر مراسمی، کیت مدل موی متفاوتی را برای خود انتخاب می‌کند. نکته‌ی مهم این است که در تمامی مراسم‌ها و رویدادها کاترین مدل موهایی را برمی‌گزیند که مستقل و جسور بودن او را بازتاب دهند.