زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

هایلایتر را در کدام بخش های صورت استفاده کنیم؟

1
تیم تحریریه مو تن رو
2,464
4 دقیقه
هایلایتر را در کدام بخش های صورت استفاده کنیم؟

اگر می خواهید در مجالس و مهمانی ها، آرایشی متفاوت داشته باشید و به گونه ای متفاوت با سایر افراد به نظر برسید هایلایتر بزنید. در این مقاله قصد داریم تا روشهای صحیح استفاده از هایلایتر را به شما آموزش دهیم. این وسیله آرایشی همانند کانتورینگ اما بطور عکس، تاثیر بسیار زیادی در نشان دادن زیبایی های چهره شما دارد و از این رو یاد گرفتن صحیح و اصولی استفاده از هایلایتر در نوع آرایش شما تاثیر بسزایی دارد. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

طرز استفاده صحیح هایلایتر چیست؟

در این  بخش به آموزش نحوه استفاده درست  از هایلایتر می پردازیم. با به کار گیری این آموزش از هایلایتر چهره ای درخشان و زیبا را تجربه خواهید کرد. قبل از استفاده از هایلایتر و کانتورینگ با شناخت ارگونومی صورت خود نوع میکاپ خود را تشخیص خواهید داد.

هایلایتر خرید پالت کانتورینگ میبلین

  • استخوان ابرو

استخوان زیر ابرو  و نواحی  بالایی تاج ابرو محلی است که برای استفاده از هایلایتردر بخش بالایی و زیر ابرو استفاده می شود. دقت کنید مقدار بسیار کمی از هایلایتر را برای این محل استفاده کنید.

  •  وسط پیشانی

بخش میانی پیشانی تقریبا بین دو ابرو  محلی است که با استفاده ار مقدار کمی های لایتر می توانید تضاد خاصی با کانتورینگ پیشانی ایجاد کنید و آرایش خود را خاص و متفاوت کنید.

  • [megacons] استخوان گونه

استخوان گونه ها محل بعدی است که برای این لوازم آرایشی استفاده می شود. روی گونه ها را با مقدار کمی از های لایتر بپوشانید. اگر از کانتورینگ استفاده می کنید در بخش بالایی کانتورینگ از هایلایتر برای برجسته نشان دادن گونه ها کمک بگیرید.

مطالعه بیشتر: رژگونه و ده راز جادویی در متعادل سازی چهره

هایلایتر

  • بینی

اگر می خواهید بینی خود را جمع تر و زیباتر نشان دهید ابتدا با استفاده از کانتورینگ و همانطور که در مقاله صورت های بیضی و کانتورینگ گفته شد در دو سمت بینی کانتور بزنید، سپس روی پل بینی از هایلایتر استفاده کنید. این موضوع موجب تنظیم فرم بینی در آرایش و کوچک تر بنظر رسیدن آن می شود.

  • گوشه های داخلی چشم

یکی از قدیمی ترین بخش هایی که در کتاب های آرایشی برای استفاده از این محصول آرایشی برای برجسته شدن نقاط تاریک صورت به کار گرفته می شود، گوشه های داخلی چشم است که با استفاده از مقدار کمی هایلایتر زیبایی خاصی به صورت خود خواهید بخشید.

  •  مرکز پلک

با استفاده از براش کوچکی مقدار کمی از های لایتر برداشته و روی قسمت مرکزی پلک خود بزنید، با این روش چشم های شما درشت تر نشان داده شده و سایه های پشت پلک جلوه زیباتری پیدا خواهند کرد.

 

های لایتر جیوردانی Gold اوریفلیم-Delicate Glow

این محصول با ترکیب رنگ های پودری جذاب خود برای همه انواع پوست و تنظیم رنگ ها اماده شده است. های لایتر مرواریدی جیوردانی Gold اوریفلیم حاوی پودرهای مرواریدی به رنگ های صورتی، سبز، بنفش، سفید می باشد که کارایی منحصر به فردی دارد.

 

طلایی : ایجاد براقیت و روشنی

سبز: پوشاندن سرخی پوست

صورتی : تمرکز بر آرایش ملیح و جذاب

بنفش: تصحیح کننده و براق کننده پوست

سفید: حجم دهنده و براق کردن پوست

 

هایلایتر

 

  • بالای لب ها

قسمت بالای لب ها در بخش فرو رفتگی بالای لب از کمی هایلایتر استفاده کنید . هم چنین در بخش مرکزی لب پایین هم از مقدار کمی کمک بگیرید تا لب ها را برجسته تر نشان دهد.

هایلایتر کجا بزنیم؟

نکته آخر : در هنگام استفاده از هایلایتر مایع، مقداری از آن را با کمی مرطوب کننده ترکیب کنید. این کار باعث ثابت ماندن آن بر روی پوست و جذب طبیعی تر آن خواهد شد.

 نویسنده: نجمه باقدرت