زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

مراقب این 10 اشتباه در استفاده از کرم پودر باشید

1
wordcamp
9,825
4 دقیقه
مراقب این 10 اشتباه در استفاده از کرم پودر باشید

یکی از پرطرفدارترین محصولات  آرایشی کرم پودر  است که باید به  درستی استفاده  شود. کرم پودر می تواند  پوست شما را بی عیب و نقص نشان دهد، استفاده نادرست از آن هم  می تواند اثر متضاد داشته باشد. بنابراین سعی کنید با رعایت اصول استفاده از این محصول از این اشتباهات اجتناب کنید. نکته ای که بسیاری از خانم ها از غافلند رعایت نکاتی است که در حین استفاده از کرم پودر باید رعایت کنند. در این مقاله به بررسی  10 مورد از اشتباهات در استفاده از کرم پودر که باعث می شود صورت شما  غیر طبیعی و مصنوعی به نظر برسد, می پردازیم پس با ادامه ی این مقاله با مجله ی اینترنتی مو تن رو همراه باشید.

 

کرم پودر خوب

 

1- استفاده کردن از کانسیلر قبل از زدن کرم پودر 

 اگر قبل از زدن کرم پودر از کانسیلر زیر چشم استفاده کنید باعث می شود میزان بیش تری جذب پوست شود و صورت شما مصنوعی به نظر برسد. برای گرفتن نتیجه ای بهتر است در ابتدا از این محصول بزنید سپس کمی از کانسیلر را زیر چشم بزنید و پخش کنید.

مطالعه بیشتر: ترفند‌های مهم استفاده از کانسیلر که باید بدانیم

2-عدم استفاده از پرایمر 

پرایمر برای صاف و یک دست کردن پوست بسیار مهم است. قبل از زدن آن حتما از پرایمر استفاده کنید زیرا باعث تثبیت و ماندگاری آرایش  می شود.

کرم پودر

خرید بهترین پرایمرها از فروشگاه اینترنتی مو تن رو

 

3- استفاده از کرم پودر در زمان نامناسب 

کرم پودر را قبل از اینکه مرطوب کننده خود خشک شود استفاده کنید. پس از این که از مرطوب کننده استفاده کردید صبر کنید تا جذب پوست شود سپس از آن استفاده کنید.در مقاله ده کرم برتر برای شما به طور کامل به این موضوع پرداخته شده است.

4- پخش کردن  با انگشت 

کرم پودر را با انگشت دست پخش نکنید زیرا نتیجه ای مطلوب حاصل نخواهد شد. برای پخش کردن آن از پد اسفنجی مرطوب و یا برس مخصوص آن استفاده کنید. کرم پودر را با حرکاتی ضربه ای و آرام بر روی صورت پخش کنید.

پد اسفنجی

 

5- استفاده زیاد از این محصول آرایشی 

استفاده بیش از حد از این محصول آرایشی باعث می شود صورت شما مصنوعی و غیر طبیعی به نظر برسد. پس در استفاده از آن تعادل را رعایت کنید تا صورت شما را صاف و یک دست نشان دهد.میزان کمی را بر روی صورت استفاده کنید.

6- انتخاب کرم پودر نامتناسب با پوست 

قبل از خرید یک محصول آرایشی، مهم است که بدانید کدام نوع برای پوست شما مناسب است. با توجه به خشک و یا چرب بودن پوستتان باید نوع این وسیله آرایشی را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر پوست شما خشک است باید کرم پودری انتخاب کنید که کرمی و مرطوب باشد.

 کرم پودر

7- نزدن کرم پودر روی گردن 

پس از آن که به صورتتان کرم پودر زدید حتما  با استفاده از برس مخصوص به گردنتان هم بزنید که با صورت یک رنگ شود. بسیاری از خانم ها این موضوع را نادیده میگیرند و در نتیجه رنگ پوست و گردنشان دو رنگ متفاوت خواهد داشت.

8- استفاده از کرم پودری که سن را بالا می برد

هدف از استفاده از این محصول این است که صورت شما صاف و جوان تر به نظر بیاید. اما اگر نوع مناسب با سن و نوع پوست تان انتخاب نکنید باعث می شود سنتان بیش تر به نظر برسد. از کرم پودر های ضد چروک و مرطوب کننده استفاده کنید و به عنوان مثال اگر پوست شما خشک است از نوع مخصوص پوست های خشک استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: هشت راه برای جوان تر بنظر رسیدن

کرم پودر

9- استفاده نکردن از تثبیت کننده آرایش 

برای این که آرایش شما زمان بیش تری روی صورت ماندگاری داشته باشد باید از تثبیت کننده استفاده کنید. علاوه بر استفاده از پرایمر می توانید از اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم مقاله نکات استفاده از پرایمر را حتما مطالعه کنید.

10-استفاده از رنگ نامناسب با پوست

یکی از اشتباهات استفاده از کرم پودر، انتخاب رنگ این محصول آرایشی است. باید نهایت دقت را داشته باشید که با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد. نوع بسیار روشن حالت چهره را بیمار و نوع تیره چهره را آفتاب سوخته نشان می دهد.

بهترین کرم پودر

نویسنده: نجمه باقدرت