زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

تینت لب چیست؟ فرق تینت لب با رژ لب و برق لب در چیست؟

تیم تحریریه مو تن رو
6,668
7 دقیقه
تینت لب چیست؟ فرق تینت لب با رژ لب و برق لب در چیست؟

تینت لب یکی از ابزار آرایشی لب‌ها است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در کنار تینت لب، رژ لب حرارتی نیز در بازار لوازم آرایش با استقبال زیادی روبرو شده است.عملکرد، بافت و ماندگاری تینت لب متفاوت از رژ لب‌های مات، مایع و برق لب خواهد بود. اگر می‌خواهید یک آرایش لب عالی و بی‌نقص داشته باشید و اگر به آرایش لب طبیعی علاقه دارید، استفاده از پرفروش‌ترین تینت لب‌ها را توصیه می‌کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قرار است در خصوص این محصول آرایشی بیشتر بدانیم.

تینت لب چیست؟

تینت لب، یک محصول آرایشی خاص برای لب‌ها است که پایه‌ای ژله‌ای یا شبیه به آب دارد. ماندگاری بالای تینت لب، باعث می‌شود که از آن به عنوان یک محصول آرایشی حرفه‌ای یاد کنیم. عملکرد این محصول، چیزی میان برق لب و رژ لب است؛ به شکلی که بخشی از خواص هر یک را داشته و در عین حال به شکلی قابل توجه نسبت به هر دو، طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

برای خرید رژ لب جامد با بهترین قیمت به فروشگاه اینترنتی مو تن رو سر بزنید. گزینه‌های مورد علاقه خود را بررسی کنید و در نهایت به راحتی یکی از آنها را انتخاب کنید.

تینت لب حرارتی دارای حالت چسبنده‌ای است که پس از تبخیر لایه مایع این محصول آرایشی روی لب‌ها احساس می‌شود. این ماده چسبنده که همان رنگ دانه‌های موجود در مایع پایه تینت‌ها است، باعث می‌شود که لب‌های شما درخشان و پررنگ به چشم آیند. به این شکل شما می‌توانید از دوام طولانی مدت این محصول آرایشی بهره‌مند شده و نیازی نیست که در طول روز، به فکر تجدید آرایش لب‌های خود باشید. البته تینت لب‌های جدید فرمول ساخت متفاوتی دارد. آنها بافتی شبیه به آب دارند و لایه‌ای روی پوست لب اضافه نمی‌کنند. رنگدانه‌های این محصول به پوست لب نفوذ می‌کند. به طوری که با کشیدن دست روی لب، متوجه حضور لایه اضافی نخواهید شد.

مزایای استفاده از تینت لب

از جمله مزایای استفاده از تینت لب حرارتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام عالی حتی در آب و هوای گرمسیری
  • عدم نیاز به تجدید آرایش لب در طول روز
  • رنگ‌های درخشان و در عین حال طبیعی
  • عدم به جای ماندن رنگ لب روی لیوان، فنجان
  • عدم پخش رنگ حین بوسه
  • جلوه طبیعی در مقایسه با رژ لب یا برق لب

۱۰ رژلب برتر که همه به آنها عشق می‌ورزند مقاله دیگری است که برای انتخاب و خرید بهترین رژ لب‌ها شما در مجله اینترنتی مو تن رو نوشته شده است. اگر قصد خرید یک رژ لب خوب را دارید، این مقاله را بخوانید.

خرید رژلب مایع

فرق تینت لب با برق لب و رژ لب

برق لب دارای میزان بیشتری روغن و چربی بوده و معمولا روی لب‌ها، با یک برق غیرطبیعی به نظر می‌رسد، در حالی که در خصوص تینت‌ها، با چنین چیزی روبرو نیستیم. رنگ لب به شکلی روی پوست پخش می‌شود که گویا از خود پوست بوده و پس از گذشت دقایقی و با تبخیر شدن لایه اولیه، کاملا طبیعی به چشم می‌آید.
در خصوص رژ لب‌های معمولی نیز به همین شکل، وجود یک لایه مجزا روی لب‌ها،  کاملا محسوس است. به علاوه دوام رژ لب‌های معمولی، هرگز به اندازه چیزی نخواهد بود که در خصوص تینت‌ها داریم. علت اصلی دوام بیشتر تینت‌ها، همان طور که گفتیم، نفوذ رنگ آنها به زیر پوست لب و عدم تشکیل لایه اضافه روی پوست لب است.

تینت گونه چیست؟

تینت گونه با داشتن دوامی عالی و کیفیت رنگ مناسب، محصولی بی‌نظیر برای رژگونه زدن است. کافی است که شما از این لوازم آرایشی به کمک یک برس یا پد نرم، مقداری روی گونه‌های خود زده و آن را خوب پخش کنید. به این شکل دوامی بیشتر و البته طبیعی‌تر نسبت به رژ گونه را تجربه خواهید کرد. توجه کنید که تینت را اول روی یک گونه بزنید، آن را پخش کنید و بعد سراغ گونه دیگر بروید. سرعت عمل در کار کردن با تینت‌ها بسیار مهم است.

با استفاده از تینت گونه، ساعت‌های طولانی سرخی گونه‌های شما حفظ شده و نیازی به تجدید آرایش نخواهید داشت. این برای زمان‌هایی که نیاز به آرایشی بادوام و طبیعی داشته باشید، به شدت عالی و نتیجه‌بخش خواهد بود.

پرفروش‌ترین تینت لب‌ها

در بازار لوازم آرایشی، برندها و محصولات مختلفی در این گروه قرار دارد. از پرفروش‌ترین تینت‌های لب، می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

تینت لب بنفیت

در میان محصولات مختلف این سبد کالایی، تینت لب بنفیت از بهترین و مرغوب‌ترین‌ها به شمار می‌آید. این محصول دارای کیفیت درجه یک بوده و دوامی عالی دارد. همین طور پس از استفاده تینت لب بنفیت، پوست لب‌ها کیفیت و تازگی و طراوت اولیه خود را حفظ خواهند کرد. ویژگی‌های تینت لب بنفیت به اختصار به شرح زیر است:

خرید تینت لب و گونه بنفیت حجم 6 میل
  • پخش شوندگی راحت
  • ماندگاری بالا
  • شاداب کننده چهره
  • جلوه نهایی طبیعی
  • بافت سبک و رقیق
  • مناسب استفاده روزانه و حرفه‌ای

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

تینت لب بستنی

اگر نگاهی به این محصولات در فروشگاه‌های مختلف حضوری و آنلاین بیندازید، ترکیب‌های جذاب و خاصی از سوی تولیدکنندگان و برندهای مختلف برای تینت‌های لب، انتخاب شده است. یکی از این ترکیب‌ها، تینت لب بستنی است که با داشتن طراحی جذاب، مورد توجه بانوان قرار می‌گیرد. همین طور تینت لب شکلاتی نیز در جای خود، بسیار خاص به نظر می‌رسد.

برای داشتن آرایش تمیز و جذاب باید جای درست و نحوه استفاده از لوازم آرایشی را بدانید. مراحل استفاده از رژلب مایع به دلیل بافت پخش‌شونده‌ای که دارد به نسبت رژ لب جامد سخت‌تر است. این مقاله را دنبال کنید تا رژ لب زیبایی داشته باشید.

تینت لب اتود هاوس

یکی از پرفروش‌ترین تینت‌های لب، تینت اتود هاوس است. این محصول با داشتن رنگ‌های جذاب و دوام عالی، جلوه‌ای طبیعی و در عین حال بی‌نظیر به لب‌های شما می‌بخشد. اگر می‌خواهید یک روز کامل، لب‌هایی زیبا و خوش رنگ داشته باشید، برند اتود هاوس، بهترین گزینه‌ها را برایتان در سبد محصولات آرایش لب خود جای داده است. ویژگی‌های این محصول:

خرید تینت لب مایع اتود هاوس مدل Water Tint حجم 9.5 گرمی
  • بافت سبک و آبرسان
  • ماندگاری طولانی
  • قابل استفاده به عنوان رژلب و رژگونه
  • نمای نهایی طبیعی
  • بدون ایجاد چربی و چسبندگی
  • حاوی عصاره انار و گریپ فروت
  • مقاوم در برابر آب
  • مناسب برای آرایش ملایم و روزانه
  • فاقد سرب

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

قیمت تینت لب در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

با توجه به این که برند انتخابی شما چه باشد، می‌توانید این محصولات آرایشی لب را در محدوده‌های قیمتی متفاوتی خریداری کنید. به این شکل ممکن است از زیر 100 هزار تومان تا قیمت‌های بیشتر بتوانید مدل‌های مختلفی را از برندهای گوناگون انتخاب و خریداری کنید. توصیه می‌کنیم که پیش از تصمیم به خرید قطعی، مشخصات محصولات را به خوبی مطالعه کرده و از کیفیت هر یک، اطمینان حاصل کنید.

سخن پایانی

اگر به دنبال یک محصول آرایشی متفاوت برای لب‌ها و گونه‌های خود هستید که رنگی طبیعی و در عین حال بادوام و باکیفیت برجای بگذارد، تینت لب و گونه را پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که بتوانید از میان مدل‌های برتر و مشهور، بهترین نوع را انتخاب و خریداری کنید، لذت یک آرایش حرفه‌ای و جذاب را تجربه خواهید کرد. توصیه می‌کنیم که این مطلب را با دوستان خود نیز به اشتراک گذاشته و نظر آن‌ها را جویا شوید.  همچنین در انتها برای ما نظرات و تجربیات خود را بنویسید.

سوالات متداول در مورد تینت لب

تینت لب چیست؟

یکی از لوازم ارایش لب است که بافت و ظاهر نهایی متفاوتی نسبت به سایر رژ لب‌ها دارد.

ماندگاری تینت لب چگونه است؟

تینت لب به دلیل بافت بر پایه آبی که دارد، روی لب لایه اضافه‌ای تشکیل نمی‌دهد و فقط رنگ آن به زور پوست لب نفوذ می‌کند. به همین دلیل دوام و ماندگاری زیادی دارد.

تینت لب را چگونه باید استفاده کرد؟

استفاده از تینت لب شبیه به رژ لب مایع است با این تفاوت که برای پخش کردن تینت لب باید سریع‌تر عمل کنید.