زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

خوشبوترین ادکلن‌ های مردانه با خط بو بالا 2021

wordcamp
11,853
18 دقیقه
خوشبوترین ادکلن‌ های مردانه با خط بو بالا 2021

فهرست مطالب

بسیاری بر این باورند که اکسسوری استایل را کامل و جذاب می‌کند، اما در واقع این عطر است که بخش به خصوصی از جذابیت استایل مردانه را می‌سازد و آن را کامل می‌کند. عطر می‌تواند خاطره خوشی در ذهن به جا بگذارد. اما در صورت نامطبوع بودن، باعث آزار دیگران می‌شود. در این صورت، در دنیای مدرنی که روزبه‌روز عطر و ادکلن مردانه جدید وارد بازار می‌شود، چه عطر مردانه‌ای باید تهیه کنید؟ عطری که خوش‌بو باشد و احساس خوشایندی ایجاد کند. در این مطلب برای راحتی کار شما، به معرفی خوشبوترین ادکلن های مردانه در سال 2021 می‌پردازیم تا با توجه به سلیقه‌ای که دارید، عطر یا ادکلن موردنظرتان را از بین آنها انتخاب کنید.

معیار سنجش پخش بو، خط بو و ماندگاری ادکلن‌های مردانه چیست؟

پیش از آن‌که به بررسی بهترین و خوشبوترین ادکلن های مردانه سال 2021 بپردازیم، بهتر است اول با معیار سنجش پخش بو، خط بو و ماندگاری ادکلن‌های مردانه آشنا شویم. اصلاً پخش بو و خط بو به چه معناست و چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ احتمالاً برایتان اتفاق افتاده که پشت فردی راه رفته‌اید و بوی عطر او را در بینی خود حس کرده‌اید. یا وارد مکانی شده‌اید که کسی در آن حضور ندارد، اما شما بوی عطر مردانه یا زنانه را به‌وضوح احساس کردید.

خط بو

همان‌طور که می‌دانید، فرانسوی‌ها بهترین سازندگان عطر در دنیا هستند، از این رو اصطلاحات بسیاری در ساخت و نوع عطر در زبان فرانسه وجود دارد که ممکن است بسیاری از آن کلمات معادلی در فارسی نداشته باشند. کلمه Sillage یا سیاژ یک اصطلاح پرکاربرد در ساخت و فروش عطر فرانسوی است و به معنی فردیست که بوی عطر یا ادکلن آن هنگام قدم زدنش کشیده و احساس می‌شود. اصطلاح خط بو هم همین معنا را می‌دهد.

خط بو عطر و ادکلن چیست و چطور باید آن را افزایش داد؟ مقاله دیگری است که به طور کامل به موضوع خط بو پرداخته است. اگر علاقه دارید که در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری داشته باشید روی لینک کلیک کنید.

پخش بو

اصطلاح دیگری که برای انتخاب خوشبوترین ادکلن مردانه باید با آن آشنا شوید، projection است که معمولاً با سیاژ اشتباه گرفته می‌شود. projection همان پخش بو است . پخش بوی یک عطر زمانی مشخص می‌شود که فرد بعد از استفاده از آن ثابت بایستد. فاصله‌ای که بوی عطر به مشام افراد دیگر می‌رسد، میزان کیفیت پخش بوی عطر یا ادکلن را معین می‌کند.

ماندگاری عطر

اصطلاح آخر، Drydown است که به تبخیر یا میزان ماندگاری عطر می‌گویند. با این حال پیش از آن بهتر است با اصطلاح Note یا نت عطر آشنا شوید. نت عطر به سه بخش تقسیم می‌شود. هنگامی که عطر می‌زنید، اولین لایه یا نت اولیه احساس می‌شود. پس از چند دقیقه نت اولیه جای خود را به نت میانی می‌دهد. در واقع تاپ نت یا نت اولیه ماندگاری کمتری نسبت به نت میانی دارد و به سرعت تبخیر می‌شود. در انتها پس از یک یا دو ساعت نت پایانی احساس می‌شود. نت پایانی ترکیبی از چند رایحه را به همراه دارد.

حالا به همان اصطلاح Drydown یا تبخیر برگردیم تا میزان ماندگاری یک عطر را به خوبی تشخیص دهیم. به مقدار زمانی که نت پایانی عطر باقی بماند، ماندگاری عطر می‌گویند. البته ماندگاری عطر به نوع پوست، میزان تعریق بدن و حتی جنس لباس شما نیز بستگی دارد.

عطرهای مردانه با پخش بو بالا
تبلیغ برند ایو سن لورن با حضور آدام لوین خواننده مشهور

خوشبوترین ادکلن های مردانه با پخش بو بالا 2021

در این بخش به سراغ خوشبوترین ادکلن های مردانه سال 2021 به انتخاب مجله ووگ می‌رویم که کمک به‌سزایی در خرید عطر مردانه به شما می‌کند و شما می‌توانید با کمک این لیست ازادکلن‌های پرفروش دنیا، بهترین انتخاب را داشته باشید.

1. ادکلن مردانه گوچی مدل Gucci the Alchemist’s Garden, the Last Day of Summer

همان‌طور که می‌دانید برند ادکلن مردانه گوچی، طرفداران بسیاری در سال‌های اخیر در دنیا داشته است. عطر the Alchemist’s Garden گوچی احساس خوشایند روزهای تابستان را تداعی می‌کند و مناسب افرادی است که خرید عطر مردانه با خط بوی بالا را در اولویت خود قرار می‌دهند. رایحه ادکلن مردانه گوچی ترکیبی از بوی چوب سرو، درخت جوز و نعناع هندی است.

2. ادکلن مردانه رالف لورن مدل Ralph Lauren, Polo Black

رالف لورن یک برند آمریکایی است که در ایران به نام پولو (Polo) بیشتر یاد می‌شود. اگر طرفدار ادکلن‌های کلاسیک مردانه هستید، خرید ادکلن رالف لورن مردانه مدل Polo Black را در لیست خود قرار دهید. این ادکلن ترکیبی از بوی انبه، لیمو و نارنگی است و اگر طرفدار عطر تلخ مردانه هستید، با خرید این عطر مردانه، بهترین انتخاب را خواهید داشت.

خرید تستر ادو تویلت مردانه رالف لورن مدل Polo Black

ویژگی‌های تستر ادو تویلت مردانه رالف لورن مدل Polo Black:

  • نوع رایحه: شیرین، تند، گرم و خوراکی
  • ساختار رایحه: میوه، چوب، مرکبات و گیاهان معطر
  • نت آغازی: لیمو ترش، دانه تونکا و سالویا
  • نت میانی: انبه، خاراگوش و نعناع هندی
  • نت پایانی: چوب صندل سفید و نارنگی ماندارین
  • نوع رایحه: معتدل و تلخ
  • ساختار رایحه: چوبی معطر

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی عکس مقابل کلیک کنید.

3. ادکلن هوگو باس مردانه مدل Hugo Boss, Boss

ادکلن هوگو باس مردانه در ایران طرفداران بسیاری دارد و امسال در لیست پرفروش‌ترین عطرهای دنیا نیز قرار گرفته است. جالب است بدانید که ادکلن مردانه هوگو باس مدل Boss Bottled، در سال 1998 تولید شد و به دلیل رایحه کلاسیکی که به همراه دارد، همچنان جز خوشبوترین ادکلن های مردانه است. عطر هوگو باس مردانه ترکیبی از بوی سیب، لیمو، آلو، گل‌های بهاری، گل شمعدانی و چوب صندل است و اگر به ادکلن‌های ماندگار کلاسیک مردانه علاقه دارید، هوگو باس انتخاب خوبی خواهد بود.

عطر هوگو باس مردانه
ادکلن مردانه BOSS, مدل BOSS BOTTLED

4. ادکلن مردانه سلین مدل Celine, Black Tie

سلین از عطرهای معروف فرانسوی است که طرفداران خاص خود را دارد. در صورتی که به ادکلن مردانه با بوی تلخ و شیرین برای مهمانی‌های شبانه علاقه دارید، خرید ادکلن مردانه سلین مدل Black Tie را توصیه می‌کنیم. این ادکلن ترکیبی از بوی گل زنبق سفید، سرو و وانیل است که هرگز تکراری نمی‌شود.

5. ادکلن مردانه تام فورد مدل Tom Ford, Oud Wood

در این سال‌های اخیر عطرهای تام فورد در دل هر خانم و آقای ایرانی جای گرفته است. این مدل عطر مردانه تام فورد که Oud Wood نام دارد، از ترکیبات بسیار باارزش و گرانی ساخته شده است. اگر طرفدار بوی چوب در ادکلن مردانه هستید، خرید ادکلن Tom Ford  را توصیه می‌کنیم، چرا که ترکیبی از عطر هل و چوب صندل است. بنابراین در صورتی که به عطر گرم و شیرین مردانه علاقه دارید، عطر تام فورد را فراموش نکنید.

خرید ادو پرفیوم تام فورد مدل Oud Wood

ویژگی‌های ادو پرفیوم تام فورد مدل Oud Wood:

  • نوع رایحه: معتدل و تلخ
  • مناسب تمام فصول
  • ساختار رایحه: شرقی و چوبی
  • نت اصلی: وانیل، دانه تونکا، رایحه‌های چوبی، عود، دارچین، خس خس، چوب صندل سفید، فلفل سیچوان و کهربا

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

6. ادکلن مردانه دیور ساوج Dior, Sauvage

از معروف‌ترین عطرهای سال‌های اخیر می‌توانیم به عطر دیور ساواج مردانه (یا سَوِج) اشاره کنیم. در ساخت عطر Dior, Sauvage مردانه از طبیعت الهام گرفته شده است و بوی چوب در آن به‌وضوح احساس می‌شود. در صورتی که طرفدار عطر گرم مردانه هستید، خرید عطر دیور ساوج را در لیست خود قرار دهید، چون ترکیب رایحه ترنج، فلفل و چوب فوق‌العاده‌ای به همراه دارد.

خرید ادو پرفیوم مردانه دیور مدل Sauvage

ویژگی‌های ادو پرفیوم مردانه دیور مدل Sauvage:

  • نوع: شیرین، تند و خنک
  • ساختار: ادویه، وانیل و چوب
  • نت اولیه: فلفل سیاه و نارنج
  • نت میانی: فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی، علف وتیور و گیاه پاتچولی 
  • نت پایانی: چوب سدر، گل لادن و عنبر

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

7. ادکلن مردانه کالوین کلین مدل Calvin Klein, Eternity for Men

ادکلن مردانه CK یا کالوین کلین مدل Eternity For Men از ادکلن‌های معروف دنیا و ایران است که از سال 1988جز عطرهای پرفروش دنیا قرار دارد. البته باید این عطر را در دسته عطرهای بدون جنسیت قرار داد. ترکیب عطر گل فریزیا، گل لیلی، نعناع هندی و چوب صندل احساس خوشایندی به این عطر بخشیده است.

خرید ادو تویلت مردانه کلوین کلین مدل Eternity

ویژگی‌های ادو تویلت مردانه کلوین کلین مدل Eternity:

  • نوع رایحه: خنک
  • ساختار رایحه: گیاهان معطر
  • نت ابتدایی: نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس و ترنج
  • نت میانی: گل سوسن، سالویا، شمعدانی، یاس، ریحان، گشنیز، دانه سرو کوهی، گل برف و شکوفه پرتقال
  • نت انتهایی: مشک، کهربا، خس خس، اقاقیای برزیلی و چوب صندل

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

8. ادکلن مردانه ورساچه اروس Versace, Eros

عطر مردانه ورساچه اروس نه تنها در دنیا، بلکه در ایران نیز طرفداران بسیاری به همراه دارد. این عطر یادآور آب و هوای تازه و مطبوع مناطق گرمسیر است که رایحه نعناع، پرتقال و وانیل در یک روز تابستانی در آن احساس می‌شود. این مدل عطر مردانه ورساچه مناسب افرادی است که می‌خواهند امضای همیشگی عطر خود را داشته باشند.

خرید ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Eros

ویژگی‌های ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Eros :

  • نوع رایحه: خنک
  • ساختار رایحه: گیاهان معطر، چوبی
  • نت ابتدایی: نعناع، سیب سبز و لیمو
  • نت میانی: عنبر، گل شمعدانی و دانه تونکا
  • نت انتهایی: وانیل، خس خس، خزه درخت بلوط و سدر

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

9. ادکلن مردانه شنل بلو Chanel, Bleu de Chanel

از دیگر عطرهای پرطرفدار دنیا که در سال 2021 نیز در لیست بهترین‌های قرار دارد، ادکلن مردانه شنل بلو است. این عطر رایحه خوشایند و تازه‌ای دارد و نت مرکبات و چوب صندل در آن احساس می‌شود. این عطر تلخ مردانه مناسب قرارهای مهم است.

خرید ادو تویلت مردانه شانل مدل Bleu De

مشخصات ادو تویلت مردانه شانل مدل Bleu De:

  • نوع رایحه : تند، خنک، گرم، خوراکی، طبیعت و گل
  • ساختار رایحه :چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل، میوه و ادویه
  • نت آغازی :لیمو، نعناع، فلفل صورتی و گریپ‌فروت
  • نت میانی :یاس، لادن، جوز و زنجبیل
  • نت پایانی :علف وتیور، عنبر، چوب سدر، چوب‌های جنگلی، چوب صندل و گیاه پاتچولی

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

10. ادکلن مردانه کرید اونتوس Creed, Aventus

درنهایت به ادکلن کرید اونتوس مردانه می‌رسیم که به‌عنوان بهترین و پرفروش‌ترین عطر سال در دنیا نیز انتخاب شده است. اگرچه این ادکلن در سال 2010 تولید شد، اما همچنان پرفروش‌ترین عطر مردانه در دنیا است. این عطر ترکیب رایحه سیب، آناناس، ترنج، درخت غوشه، نعناع هندی، وانیل و مشک است و بسیاری بر این باورند که عطر مردانه کرید اونتوس احساس قدرت و موفقیت می‌بخشد!

عطر مردانه کرید اونتوس Creed, Aventus
ادکلن کرید اونتوس

خوشبوترین ادکلن های فرانسوی مردانه با ماندگاری بالا

کمی از لیست بهترین عطرهای مردانه 2021 دور شویم و به بررسی خوشبوترین ادکلن های فرانسوی مردانه با ماندگاری بالا بپردازیم، چرا که عطرهای فرانسوی در دنیا به دلیل کیفیت و ماندگاری طرفداران بسیاری دارند. در ادامه مقاله پنج ادکلن مردانه فرانسوی را که همه را مجذوب خود کرده‌ است، معرفی می‌کنیم.

1. عطر مردانه هرمس اچ24 Hermès, H24

پیش از این گفتیم که دیور ساوج در عطرهای فرانسوی پرطرفدار قرار دارد، اما از عطر و بوی ادکلن فرانسوی مردانه هرمس اچ24 نمی‌توان گذشت! بسیاری بر این باورند که ادکلن مردانه Hermès’s H24 بهترین انتخاب برای آقایان مدرن است. این ادکلن یادآور احساس خوشایند روزهای بهار و تابستان است و اگر به عطر گرم علاقه دارید، خرید عطر مردانه هرمس را در اولویت قرار دهید.

2. عطر مردانه ژیوانشی مدل Givenchy Xeryus Rouge

ژیوانشی یکی از برندهای لاکچری در دنیا است و اگر تصمیم به خرید عطر فرانسوی مردانه دارید، عطر ژیوانشی مدل Xeryus Rouge انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود، چرا که این عطر رایحه چوب صندل، سدر، مشک و شدر را دربردارد. در صورتی که می‌خواهید عطر گرم مردانه تهیه کنید، عطر ژیوانشی مردانه انتخاب مناسبی خواهد بود.

خرید ادو تویلت مردانه ژیوانشی مدل Xeryus Rouge

مشخصات ادو تویلت مردانه ژیوانشی مدل Xeryus Rouge:

  • نوع رایحه: گرم و تند
  • ساختار رایحه: شرقی
  • مناسب برای فصول سرد
  • نت اولیه: پرتقال، ترخون و کاکتوس
  • نت میانی: گل شمعدانی، سدر و فلفل قرمز شیرین 
  • نت پایانی: چوب صندل، مشک و سدر

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

3. عطر مردانه ژان پل گوتیه له میل Jean Paul Gaultier Le Male

احتمالاً بارها شیشه عطر ژان پل گوتیه له میل توجه شما را جلب کرده است، اما بهتر است بدانید که رایحه این عطر مردانه نیز همچون طراحی شیشه خاص است. رایحه اسطوخودوس، نعناع، هل، دارچین، ترنج، وانیل، چوب صندل و شکوفه‌های پرتقال، این عطر را بی‌نظیر کرده است.

4. عطر مردانه پاکو رابان 1 میلیون Paco Rabanne 1 Million

از عطرهای پرطرفدار فرانسوی در ایران، می‌توان به ادکلن مردانه 1 میلیون پاکو رابان اشاره کرده. این عطر با رایحه تلخ و گرم طرفداران خود را دارد و ترکیبات عطر که شامل دارچین، چرم و چوب است آن را خاص‌تر و ماندگارتر کرده است.

خرید ادو تویلت مردانه پاکو رابان مدل Million 1

مشخصات ادو تویلت مردانه پاکو رابان مدل Million 1:

  • نوع رایحه: شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت و گل
  • ساختار رایحه: میوه، ادویه، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل و چرم
  • نت آغازی: گریپ فروت، نعناع و پرتقال خونی
  • نت میانی: گل رز، دارچین و ادویه
  • نت پایانی: چرم ، چوب‌های جنگلی، گیاه پاتچولی و عنبر

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

5. عطر مردانه لانکوم هیپنوز هوم Lancome Hypnose Homme

در سال‌های اخیر عطر مردانه لانکوم در ایران بسیار پرطرفدار بوده و مدل هیپنوز هوم نیز فروش بالایی به همراه داشته است. این عطر فرانسوی مردانه با پخش بوی بالا رایحه دلپذیر گل یاس، وانیل و چوب را به همراه دارد.

خوش‌بوترین ادکلن‌ های مردانه تلخ و خنک با خط بوی بالا

در این بخش می‌خواهیم به پرطرفدارترین رایحه عطر مردانه یعنی عطر تلخ و خنک بپردازیم. معمولاً عطرهای تلخ مردانه خط بو و پخش بوی بالایی دارند و انتخاب خوبی برای به یاد‌ماندن در خاطرات خواهند بود. در ادامه این مقاله به 5 ادکلن مردانه تلخ با خط بوی بالای می‌پردازیم.

1. ادکلن مردانه لاگوست آبی Lacoste bleu

عطر چوب همراه با عطر گل رایحه تلخ و خنکی به همراه دارد. لاگوست آبی از انتخاب‌های جذابی است که طرفداران خاص خود را دارد. رایحه هل، انگور، رزماری، برگ سدر و چوب، این ادکلن تلخ مردانه را خاص‌تر کرده است.

خرید ادو تویلت مردانه لاگوست مدل L.12.12. Bleu

مشخصات ادو تویلت مردانه لاگوست مدل L.12.12. Bleu:

  • نوع رایحه: خنک
  • ساختار رایحه: گیاهان معطر
  • مناسب برای فصول گرم
  • نت اولیه: گریپ فروت و نعناع
  • نت میانی:  سالویا و شکوفه پرتقال
  • نت پایانی: سرخس، نعناع هندی و سدر

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

2. ادکلن مردانه ایوسن لورن لهوم Yves saint Laurent l’homme libre

اگر طرفدار ادکلن تلخ مردانه هستید، خرید عطر ایوسن لوران لهوم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. رایحه گل یاس، پرتقال، اسطوخودوس، وانیل و چوب درخت سرو، رایحه تلخ و خنکی به این عطر پرطرفدار بخشیده است.

خرید ادو تویلت مردانه ایوسن لورن مدل L’Homme Libre

مشخصات ادو تویلت مردانه ایوسن لورن مدل L’Homme Libre :

  • نوع رایحه: معتدل
  • ساختار رایحه: چوبی و ادویه ای
  • نت ابتدایی: بادیان ختایی، برگ بنفشه، ترنج و ریحان
  • نت میانی: فلفل صورتی و جوز
  • نت انتهایی: نعناع هندی و خس خس

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

3. ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوآ دی جیو Giorgio Armani acqua di gio profumo smell

طرفداران عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوآ دی جیو می‌دانند که این عطر مردانه خط بوی بالایی به همراه دارد. رایحه نمک، لیمو و چوب درخت سرو باعث می‌شود که بوی این عطر مردانه تلخ و خنک با ماندگاری بالا باشد.

خرید ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo

مشخصات ادو پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Profumo :

  • نوع رایحه: خنک
  • ساختار رایحه: آبی و گیاهان معطر
  • نت ابتدایی: ترنج و رایحه‌های دریایی
  • نت میانی: مریم گلی، رزماری و گل شمعدانی
  • نت انتهایی: نعناع هندی و بخور

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

4. ادکلن مردانه دانهیل سنچری Dunhill century

ادکلن مردانه دانهیل سنچری از عطرهای معروف در ایران و دنیا است، چرا که این عطر رایحه‌ای همچون ادویه‌های تند به همراه دارد. در صورتی که طرفدار ادکلن مردانه تلخ با پخش بوی بالا هستید، خرید عطر دانهیل سنچری را توصیه می‌کنیم که از ترکیبات رایحه پرتقال، ترنج، انگور، کندر، هل و چوب صندل تهیه شده است.

5. ادکلن مردانه لایلیک له اینسومیس مدل Lalique l’insoumis ma force

از دیگر ادکلن‌های پرفروش مردانه می‌توان به عطر لایلیک اشاره کرد. مدل له اینسومیس با رایحه تلخ، نظر بسیاری از آقایان را به خود جلب می‌کند. این عطر رایحه چوب را به همراه دارد و ترکیباتی همچون رایحه سیب سبز، مرکبات، هل، لیمو، اسطوخودوس و رزماری نیز احساس می‌شود.

خوشبوترین ادکلن‌ های مردانه با رایحه شیرین و گرم با پخش بوی زیاد

دیگر زمان آن رسیده که به طرفداران عطر مردانه با رایحه شیرین و گرم با پخش بوی زیاد بپردازیم. معمولاً عطرهایی که رایحه شیرین و گرم به همراه دارند در فصل‌های سرد سال همچون پاییز و زمستان طرفداران بیشتری دارند. در ادامه این مقاله به 5 تا از خوشبوترین ادکلن‌ های مردانه شیرین و گرم می‌پردازیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

1. ادکلن مردانه دولچه گابانا دِوان Dolce Gabbana the one

اگر طرفدار عطرهایی با رایحه گرم و شیرینِ کلاسیک هستید، خرید عطر مردانه دولچه گابانا دوان را توصیه می‌کنیم. این عطر با رایحه چوب، مناسب قرار و مهمانی‌های شبانه است، چرا که پخش بوی زیادی به همراه دارد.

خرید ادو پرفیوم مردانه دولچه اند گابانا مدل The One

مشخصات ادو پرفیوم مردانه دولچه اند گابانا مدل The One :

  • نوع رایحه: گرم
  • ساختار رایحه: چوبی و ادویه ای
  • نت ابتدایی: گریپ فروت، ریحان و گشنیز
  • نت میانی: شکوفه پرتقال، زنجبیل و هل
  • نت انتهایی: تنباکو، کهربا و سدر

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

2. ادکلن مردانه جوپ هوم joop homme

اگر به عطر گرم و شیرین مردانه علاقه دارید، خرید عطر جوپ هوم (ژوپ هوم) را توصیه می‌کنیم. این عطر جزء گرم‌ترین و شیرین‌ترین عطرهای مردانه محسوب می‌شود و شامل ترکیباتی همچون چوب و ادویه است. در صورتی که به دنبال عطر مردانه با رایحه گرم و شیرین با ماندگاری و پخش بوی بالا هستید، عطر جوپ هوم انتخاب مناسبی خواهد بود.

3. ادکلن مردانه بنتلی فور من Bentley for men intense

عطر مردانه بنتلی فور من با رایحه گرم و شیرین از دیگر عطرهای پرطرفدار است. این عطر مردانه رایحه بسیار قوی دارد و روی پوست، روغنی و گرم احساس می‌شود. رایحه شیرینِ وانیل، چرم و چوب از ترکیبات اصلی این عطر مردانه محسوب می‌شود.

4.  ادکلن مردانه ژاک بوگارت سیلور سنت Jacques Bogart silver scent

ادکلن مردانه ژاک بوگارت سیلور سنت از سال 2006 تا به حال به دلیل رایحه گرم و شیرینش طرفداران بسیاری دارد. عطر شکوفه‌های پرتقال و لیمو، اسطوخودوس، درخت جوز، هل، گشنیز، رزماری و درخت ساج از ترکیبات خوشایند این عطر گرم و شیرین مردانه محسوب می‌شوند.

خرید ادو تویلت مردانه ژاک بوگارت مدل Silver Scent

مشخصات ادو تویلت مردانه ژاک بوگارت مدل Silver Scent :

  • ماندگاری بالا
  • بوی تند و  شرقی
  • نت اولیه: لیمو و بهار نارنج
  • نت میانی: اسطوخودوس، گیشنیز، جوز، رزماری، گل شمعدانی و هل 
  • نت پایانی: دانه تونکا، سرخالو، چوب درخت ساج و خس خس

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس مقابل کلیک کنید.

5. ادکلن مردانه گوچی گیلتی پور هوم Gucci guilty pour home

عطر مردانه گوچی گیلتی پور هوم با رایحه شیرین و گرم طرفداران بسیاری در دنیا دارد. اگر طرفدار بوی چوب یا ترکیب رایحه گل رز، سرکه بالزامیک، فلفل قرمز، اسطوخودوس و شکوفه‌های پرتقال و نارنج هستید، خرید ادکلن مردانه گوچی را از دست ندهید.

سخن آخر

انتخاب بهترین و خوشبوترین ادکلن مردانه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که یکی از آنها سلیقه‌ی شخصی شماست. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با چند نمونه از خوشبوترین ادکلن های مردانه سال 2021 آشنا کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. ولی به خاطر داشته باشید که حتما قبل از خرید ادکلن آن را تست کنید. معمولا عطرها بسته به نوع پوست و بدن هرشخص، عملکرد متفاوتی دارند. اگر شما هم در مورد این موضوع تجربه‌ای دارید، آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد خوشبوترین ادکلن های مردانه سال 2021

بهترین عطرها و ادکلن‌های مردانه‌ی سال 2021 چیستند؟

عطرهای زیادی را می‌توان به عنوان عطر و ادکلن‌های مردانه‌ سال 2021 معرفی کرد. برای مثال می‌توان به عطر گوچی مدل the Alchemist’s Garden، تام فورد مدل Oud Wood و ورساچه مدل Eros اشاره کرد.

کدام یک از عطرهای فرانسوی در سال 2021 پرطرفدار شدند؟

برای پاسخ این سوال می‌توان به عطرهای هرمس، ژیوانشی و لانکوم اشاره کرد.

خوشبوترین ادکلن‌های مردانه با رایحه تلخ و خنک در سال 2021 کدامند؟

ایو سن لورن لهم، لاگوست آبی و لالیک له اینسومیس جز خوشبوترین ادکلن‌های تلخ و خنک مردانه در سال 2021 هستند.

خوشبوترین ادکلن‌های مردانه با رایحه شیرین و گرم در سال 2021 کدامند؟

ژاک بوگارت سیلور سنت، جوپ هوم، دولچه گابانا دِوان و گوچی گیلتی پور هوم.