زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رنگ پوستی متفاوت و سالم با اتو برنز‌ها

تیم تحریریه مو تن رو
837
6 دقیقه
رنگ پوستی متفاوت و سالم با اتو برنز‌ها

امروزه پوستی با رنگ ‌تیره یک زیبایی محسوب می‌شود. درحالی‌که درگذشته پوست سفید برای خانم‌ها یک فاکتور زیبایی بود. تا جایی که امکان داشت از ماندن در معرض آفتاب برای حفظ و حراست این فاکتور زیبایی خودداری می‌کردند. باگذشت زمان و تغییر معیارهای زیبایی، رنگ های تیره در طیف‌های گوناگون زیبایی محسوب شد. حالا وقت آن بود که راه هایی به غیر از آفتاب‌گرفتن برای “برنزه شدن پوست” ابداع شود. راه‌حل‌هایی همچون: سولاریوم و اتو برنزها.

آفتاب گرفتن و سولاریم

روش‌های برنزه شدن با تابش آفتاب و سولاریوم عوارضی دارندکه توصیه می‌شود با احتیاط استفاده شوند. البته تابش آفتاب سبب می‌شود که کلسترول خوب خون به ویتامین دی تبدیل شود و همین بزرگترین خاصیت تابش آفتاب است. البته در برابر آفتاب باید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید تا اشعه ماورا بنفش پوست شما را نابود نکند. استفاده از این کرم ها در سولاریوم هم به شدت توصیه می‌شود.
برای خرید کرم ضد آفتاب با بهترین کیفیت و بهترین قیمت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آرایشی مو تن رو مراجعه کنید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که سولاریوم آن هم به مدت‌های طولانی بدترین راه حل برای برنزه کردن پوست شما است. زیرا اشعه ماورا بنفش در این دستگاه‌ها چندین برابر آفتاب تابستان در شدید ترین حالت هاست.

چرا اتو برنز؟

اما اتو برنزها روش‌های ساده‌ای برای برنزه کردن‌اند که عوارضی هم ندارند. با استفاده از انواع محصولات “اتو برنز” به‌راحتی در منزل پوستتان را برنزه کنید و از این تفاوت رنگ پوست خود لذت ببرید.

با استفاده از اتو برنزها به‌راحتی می‌توان به رنگ دلخواه دست یابید این محصولات اغلب به صورت لوسیون کاملا ایمن و بی‌خطر هستند. سرطان‌زا نیستند و فقط برای برخی ممکن است حساسیت پوستی ایجاد کند که اگر از اتو برنز‌های گیاهی حاوی عصاره آلوئورا استفاده کنید این مشکل هم برای شما پیش نمی‌آید.

پوستی به رنگ های عسلی و شکلاتی برای خانم ها با استفاده از روش‌ها و محصولات آرایشی معتبر و بی‌ضرری مانند اتو برنزها پدید می‌آید. این را باید به یاد داشت که سلامتی در کنار زیبایی، آن را دوچندان می‌کند. استفاده از انواع روش‌ها و محصولات آرایشی و بهداشتی پوست، شاید زیبایی که انتظارش را دارید، برایتان برآورده کند. اما باید بدانید این زیبایی را نمی‌توان از همه محصولات آرایشی و روش‌های زیبایی دریافت کرد. به تعبیری در صورت دریافت نتیجه دلخواه، ممکن است عوارضی هم به دنبال داشته باشد. حقیقت این است که رازی در محصولات آرایشی معتبر نهفته است، که علاوه بر نتیجه دلخواه ایمنی را هم تضمین می‌کند. آیا به دنبال ایجاد تفاوتی امن در زیبایی‌تان هستید؟ آیا نمی‌دانید این بار که قصد خرید لوازم‌ آرایش  را دارید، چه محصولی تهیه کنید؟ آیا تابه‌حال پوست خود را برنزه کرده‌اید؟


مطالعه بیشتر: آموزش برنزه کردن پوست بدون آسیب


اگر به دنبال تغییر در ظاهرتان هستید، برنزه کردن پوست را امتحان کنید. برای این منظور، روشی امن و راحت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. استفاده از اتو برنزها روشی راحت و امن برای تغییر در رنگ پوست می‌باشد. اتو برنزها به‌طور چشم‌گیری تغییرات رنگ پوست را به همراه دارند. برخلاف روش‌های دیگر برنزه کردن پوست، محصولاتی بی‌خطر هستند.

اتو برنز ها از چه ساخته می شوند.

اتو برنزها بسته به نوع اثرشان از مواد طبیعی  و شیمیایی تهیه می شوند. یکی از پر طرفدار ترین مواد ساخت اتو برنزها عصاره هویج است. شاید بعد از پوست کندن مقدار زیادی هویج دیده باشید که رنگ قهوه‌ای رنگ جالبی بر روی دست های شما تشکیل می شود متخصصان طراحی محصولات بهداشتی هم عصاره این گیاه خوشمزه را هم گرفته‌اند و در محصولات خود استفاده می‌کنند. اتو برنز های حاوی عصاره هویج ویتامین ای و آ بسیار خوبی با خود دارند. دیگر ماده استفاده شده در اتو برنز ها عصاره‌ای برگرفته از عسل است که این محصول هم بسیار برای پوست شما بسیار مفید است.

اتو برنز‌ها - هویج

البته اتو برنزهایی هم هستند که در خود رنگ دانه های شیمیایی مانند دی هیروکسی استون دارند که چندان برای پوست مضر نیست. به هر حال باید در استفاده از اتو برنز ها به این نکته مهم توجه کنید که زمان برنزه شدن در این محصولات بسیار مهم است. به این معنی که اتو برنز هایی که برای برنزه کردن پوست شما به زمان بیشتر و دفعات استفاده بیشتری نیاز دارند برای پوست شما بی ضرر هستند.

اتو برنز‌ها - عسل


پیشنهاد نویسنده: محلول برنزه کننده خانگی | معجزه ای برای پوست شما


انواع اتو برنزها

محصولات برنزه کننده پوست اتو برنز، انواع مختلفی دارند که بسته به نوع استفاده می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد.

اسپری اتو برنز: اگر نوع اسپری را برای برنزه شدن انتخاب کرده‌اید، به‌راحتی می‌توانید نواحی وسیعی از پوست بدن را اسپری کنید. با رعایت فاصله‌ی ۱۵ سانتی‌متری از سطح پوست و با حرکت دایره‌ای شکل اسپری نمایید.

لوسیون‌ و کرم‌های اتو برنز: این نوع از محصولات برنزه کننده، رنگی هستند. و بنابراین استفاده را راحت می‌کنند. چراکه در حین استفاده به‌راحتی متوجه می‌شوید در کدام نواحی به‌کار برده‌اید.

پد اتو برنز: بهترین انتخاب برای زمانی که فرصت کمی دارید و درجایی به‌غیراز منزل هستید. درجایی هستید که امکان استفاده از سایر محصولات اتو برنز را ندارید. این پد آغشته به مواد اتو برنز است و به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

موس و ژل‌های اتو برنز: این نوع از اتو برنزها را به افرادی که برای اولین بار ‌می‌خواهند از اتو برنز استفاده کنند توصیه نمی‌کنیم. و فقط به افرادی که مهارت دارند و می‌دانند در چه نواحی به‌کار ببرند پیشنهاد می‌شود. به دلیل اینکه به‌سرعت بر روی پوست خشک می‌شوند.

مرطوب‌کننده اتو برنز: این محصول همان‌طور که از اسمش مشخص است، مرطوب‌کننده اتو برنز است. به این معنی که مشابه کرم‌های مرطوب‌کننده معمولی می‌باشد. اما با این تفاوت که حاوی مواد موثره ی برنزه کننده پوست می‌باشد. و با هر بار استفاده به‌طور روزانه، پوشش ملایمی از تیرگی و برنزه شدن را به پوست می‌دهد.

اگر با خواندن این مقاله ترغیب شده‌اید خود را برنزه کنید می‌توانید انواع برنزه کننده صورت را از فروشگاه آنلاین مو تن رو با بهترین کیفیت تهیه کنید. همچنین در این فروشگاه می‌توانید قیمت برنزه کننده بدن را با سایر فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی مقایسه کنید و بهترین انتخاب را از مو تن رو داشته باشید.