زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

راهنمای کامل انتخاب رنگ رژ لب مخصوص پوست سفید و روشن

wordcamp
1,885
14 دقیقه
راهنمای کامل انتخاب رنگ رژ لب مخصوص پوست سفید و روشن

انتخاب رنگ رژ لب مناسب به عوامل زیادی بستگی دارد.از جمله این عوامل می‌توان به رنگ مو ورنگ پوست صورت اشاره کرد. رنگ رژ لب مخصوص پوست سفید و روشن چه رنگی است؟ در این مقاله قصد داریم راهنمایی جامع و کاربردی را برای انتخاب رنگ رژ لب مخصوص پوست‌های سفید و روشن ارائه کنیم تا این دسته از خانم‌ها بتوانند آسان‌تر رنگ رژ لب مخصوص به خود را پیدا کنند. پس با ما تا انتها همراه باشید.

رنگ رژ لب مخصوص پوست سفید و روشن

آن دسته از خانم‌هایی که پوستی روشن و سفید دارند، باید برای استفاده از لوازم آرایشی رنگ‌هایی را انتخاب کنند که با پوست آن‌ها سازگار باشد. چراکه برخی از رنگ‌ها هماهنگی جذابی با رنگ روشن پوست ایجاد نمی‌کنند و جلوه و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهند. رژ لب یکی از اصلی‌ترین اقلام آرایشی است که به شکل روزانه و حتی به تنهایی مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. انتخاب رنگ مناسب برای استفاده از رژ لب‌ها ساختار آرایش چهره را تغییر می‌دهد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین رنگ‌ رژ لب برای پوست‌ سفید و روشن را به شما معرفی کنیم و نکات استفاده از این نوع لوازم آرایشی را عنوان نماییم.

در میان لوازم آرایشی مختلفی که از آن‌ها برای زیباتر کردن چهره خود استفاده می‌کنید، رژ لب نقشی کلیدی دارد. رژ لب را می‌توان تکمیل کننده فرایند آرایش صورت دانست، چراکه بدون استفاده از آن آرایش چهره ناقص و بی‌روح به نظر می‌رسد. حتی خانم‌هایی که به آرایش نچرال و طبیعی علاقمند هستند و از افراط در آرایش پرهیز می‌کنند هم شاید از رژ لب‌های کمرنگ‌تر و مات‌تر برای تغییر رنگ عادی لب‌ها بهره بگیرند، اما معمولا رژ لب را به طور کلی از مراحل آرایش حذف نمی‌کنند.

انتخاب رنگ رژ لب از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. لزوم هماهنگی رنگ رژ لب با رنگ پوست برای ایجاد گیرایی و جذابیت بیشتر در آرایش باعث شده است که خانم‌ها در انتخاب رنگ مناسب رژ لب دچار تردید شوند. در ادامه با بیان جزئیات بیشتر مناسب‌ترین رنگ‌های رژلب برای پوست‌های سفید و روشن را عنوان خواهیم کرد.

رنگ رژ لب برای پوست روشن
رژ لب جامد به رنگ بنفش

رنگ رژ لب برای پوست گندمی روشن

گرچه تنوع نامحدودی که در طیف و تناژ رنگ‌های رژلب وجود دارد ممکن است گیج کننده بوده یا باعث شود که این رنگ‌ها بسیار زیبا و دلنشین به نظر برسند. اما این زیبایی‌های ظاهری نباید سبب شود که رنگی نامناسب را انتخاب کنید بلکه همواره باید به هارمونی رنگ پوست و رنگ رژ لب توجه داشته باشید.

بهترین و مناسب‌ترین رنگ‌های رژلب برای پوست‌های گندمی و روشن که اغلب مهتابی و گاها رنگ پریده به نظر می‌رسند در مجموعه‌ای قرار می‌گیرد که در زیر به تفصیل به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم:

بهترین رنگ رژ لب برای پوست‌ های روشن

رنگ رژ لب قرمز مرجانی: رژ لب رنگ قرمز مرجانی در دسته رنگ‌های ترکیبی رژ لب قرار دارد و می‌توان آن را از بهترین انتخاب‌ها رنگ رژ لب مخصوص پوست سفید و روشن دانست. رژ لب قرمز مرجانی تلفیقی از رنگ‌های قرمز و مرجانی است که تضاد زیبایی را میان رنگ سفید پوست و رنگ لب ایجاد می‌کند و در کنار دیگر اجزای ساختار آرایش چهره، جلوه و زیبایی صورت شما را صد چندان خواهد کرد.

رنگ رژ لب قرمز پررنگ: از زیباترین و جذاب‌ترین رنگ‌های رژ لبی که می‌توان برای پوست‌های سفید و روشن در نظر گرفت، رنگ قرمز پر رنگ یا “قرمز قرمز” است.

تناژ این رنگ‌های قرمز ممکن است تفاوت‌هایی جزئی با هم داشته باشند که بسته به درجه روشنایی پوست انتخاب می‌شوند. بسیاری معتقد هستند که برای پوست‌های روشن استفاده از رژ لب‌هایی با رنگ قرمز که با رنگ دیگری ترکیب نشده باشد، مناسب‌تر است.

رنگ قرمز پررنگ در میان رنگ‌های انتخابی از محبوبیت بالایی برخوردار است و می‌توان آن را در قرارهای رسمی، دیدارهای دوستانه و مهمانی‌های مختلف مورد استفاده قرار داد.

رنگ رژ لب قرمز قهوه‌ای: از دیگر رنگ رژ لب مخصوص پوست سفید و روشن، رژ لب قرمز قهوه‌ای است. رژ لب قرمز قهوه‌ای نیز از دیگر رژ لب‌های ترکیبی است که با ادغام رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای ایجاد شده است. به هنگام خرید این نوع رژلب لازم است به جنس، حالت و بافت آن توجهی ویژه داشته باشید.

رنگ قرمز قهوه‌ای رژ لب می‌تواند آرایش را کلاسیک‌تر نشان دهد و اصالت خاصی به آن ببخشد. این نوع رنگ را می‌توان مناسب‌ترین رنگ رژ لب برای خانم‌های میانسال دانست اما در میان جوانان نیز طرفداران زیادی دارد.

برای کسانی که علاقه دارند در زمینه آرایشی و لوازم آرایش اطلاعات بیشتری داشته باشند، خواندن مقاله رژلب چیست؟ فرق ماتیک و رژلب را توصیه می‌کنیم. این مقاله به طور مفصل در مورد رژ لب نوشته شده است.

رنگ رژ لب قرمز آلویی: اگر قصد دارید با کشیدن رژلب بر روی لب‌هایتان چهره خود را از بی حالتی و رنگ‌ پریدگی نجات دهید انتخاب رنگ قرمز آلویی بهترین گزینه خواهد بود. شباهت این رنگ رژ به رنگ آلوی قرمز شادابی زیادی به آن داده است که می‌تواند چهره را زنده‌تر نشان دهد و زیبایی فریبنده‌ای را ایجاد کند. رنگ قرمز آلویی برای میتینگ‌های دوستانه و قرارهای عاشقانه بسیار مناسب تلقی می‌شود.

رنگ رژ لب قرمز صورتی: این رنگ را می‌توان رنگ قرمزی دانست که مقداری از رنگ صورتی را به همراه خود دارد. برای دخترهای جوان رنگ قرمز صورتی از مناسب ترین رنگ‌هایی است که استفاده از آن در موقعیت‌های مکانی و زمانی مختلف مقدور است؛ چراکه این رنگ نه بیش از حد جیغ و جسورانه به نظر می‌آید و نه در دسته رنگ‌های مات و ملایم قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید آرایشی روشن و خاص داشته باشید این رنگ ترکیبی و زیبای رژلب را امتحان کنید.

رنگ رژ لب برای پوست های سفید
چند رنگ از رژ لب جامد

رنگ رژ لب قرمز اناری: همانطور که از نام این رنگ پیدا است تناژ آن را می‌توان به قرمزی رنگ انار مشابه دانست. رنگ قرمز اناری برای پوست‌های سفید، گندمی و روشن انتخابی جذاب و مناسب به نظر می‌رسد و طرفداران زیادی دارد. این رنگ انرژی مثبت زیادی را از چهره شما به سمت اطرافیانتان ساطع کرده و در کنار شادابی، آرامش و وقار را نیز جلوه‌گر می‌کند.

رنگ رژ لب قرمز بنفش: این نوع رژلب نیز دارای محوریت رنگ قرمز است اما می‌توان رگه‌هایی از رنگ بنفش را نیز در آن دید که ترکیبی بدیع و چشم‌نواز ایجاد می‌کند. از رژ لب‌هایی با این رنگ می‌توان هم در طول روز و هم در هنگام شب استفاده کرد و بنابراین استفاده از آن محدودیت مکانی و زمانی چندانی نخواهد داشت. اگر می‌خواهید این رژ لب را در مهمانی‌ها مورد استفاده قرار دهید ایجاد لایه‌ای براق به وسیله برق لب بر روی آن ظاهر شما را جذابتر و گیراتر خواهد کرد. بدون تردید بنفش بهترین رنگ رژ لب مخصوص پوست سفید و روشن محسوب می‌شود.

اگر قصد خرید رژ لب جامد با بهترین قیمت را دارید، با کلیک کردن بر روی لینک به فروشگاه اینترنتی مو تن رو بروید و خرید خود را انجام دهید.

رنگ رژ لب تمشکی: رنگ تمشکی رژ لب می‌تواند چهره رنگ‌ پریده و مهتابی شما را به چهره‌ای شاداب و گلگون بدل کند. این نوع رنگ رژ لب پررنگ و غلیظ است و شاید برای دیدارهای روزمره و قرارهای کاری چندان مناسب نباشد اما برای مهمانی‌های شبانه انتخابی فوق العاده است.

رنگ رژ لب صورتی مرجانی: انتخاب رژ لب به رنگ مرجانی برای خانم‌هایی که می‌خواهند آرایشی نچرال داشته باشند بسیار مناسب است. تلفیق رنگ‌های صورتی و نارنجی با تضاد جذابی که میان رنگ پوست‌های سفید و این نوع رژ لب ایجاد می‌کند باعث می‌شود ضمن برخورداری از آرایشی ملایم، بانشاط و پرانرژی به نظر برسید.

رژلب مرجانی بژ: این رنگ نیز از مشتقات رنگ مرجانی است. اگر می‌خواهید رنگ رژلبتان نقطه عطفی در میان دیگر اجزای آرایش صورت به نظر بیاید این رنگ می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

رنگ رژلب سرخابی: بافت مخملی و نرم رژ لب‌های سرخابی برای پرتر و حجیم‌تر نشان دادن لب‌ها بهترین گزینه هستند. این رنگ زیبا از بهترین رنگ‌هایی است که می‌توان برای پوست‌هایی با تناژ روشن و گندمی در نظر گرفت. اگر تمایل دارید که رنگ این رژ لب در طول روز بر روی لب‌ها باقی بماند می‌توانید از نمونه‌های 24 ساعته آن استفاده کنید.

رنگ رژ لب قهوه‌ای خرمایی: ترکیب دو رنگ قهوه‌ای و خرمایی باعث ایجاد این رنگ تلفیقی می‌شود و چهره‌پردازی‌های قدیمی و کلاسیک را تداعی می‌کند. زرق و برق این نوع رژ لب‌ها بسیار مورد پسند خانم‌های جوان قرار گرفته است و هماهنگی خاصی با پوست‌هایی به رنگ سفید و روشن ایجاد می‌کند.

رنگ رژ لب گوشتی مات: اگر به دنبال رنگی جذاب هستید که برای استفاده در تمام طول روز و موقعیت‌های مکانی و مراسم‌های گوناگون مناسب باشد رنگ گوشتی مات بهترین پیشنهاد است. رژ لب گوشتی مات برای انواع مختلف پوست‌ها با طیف‌های متفاوت مناسب است اما با رنگ پوست‌های گندمی و مهتابی سازگاری چشمگیرتری ایجاد می‌کند.

خرید پالت رژ لب 8 رنگ میبلین - شماره 01

ویژگی‌های پالت رژ لب 8 رنگ میبلین – شماره 01:

  • مرطوب کننده لب
  • دارای اپلیکاتور مخصوص
  • ماندگاری بالا روی لب
  • رنگدانه غنی و پر رنگ
  • بافت کرمی
  • جلوه نهایی مات

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رنگ رژ لب صورتی روشن (کم‌رنگ): از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌هایی که بسیاری از خانم‌ها با رده‌های سنی مختلف آن را در زمان‌ها و مکان‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌دهند، رنگ صورتی روشن است.

این رنگ برای پوست‌های روشن و سفید ظرافت و ملایمیت خاصی ایجاد می‌کند و جزء آن دسته از طیف‌های رنگی خاص است که می‌تواند سن شما را کمتر از مقدار حقیقی نشان دهد. لطافت گل زنبق و زیبایی صدف‌های ساحلی را می‌توان در این رنگ مشاهده کرد.

رنگ رژلب صورتی گرم: اگر مایل به برجسته‌تر و حجیم نشان دادن لب‌های خود هستید، می‌توانید رنگ صورتی گرم را برای خرید رژ لب انتخاب کنید. این رنگ هارمونی مناسبی را با پوست‌های رنگ روشن ایجاد می‌کند و علاوه بر القای حس نشاط و شادابی، متانت و گیرایی خاصی را در چهره شما به ارمغان خواهد آورد.

رنگ رژلب صورتی پامچالی: از بهترین گزینه‌های انتخابی برای دخترهای جوان با رنگ پوست روشن و سفید که جذابیت و جلوه خاصی را در صورت ایجاد می‌کند، رنگ رژلب صورتی پامچالی است که قرابت زیادی با رنگ گلبرگ‌های گل پامچال دارد. این رژلب برای ایجاد آرایشی ملایم و لطیف بسیار مناسب است و گرچه رنگی چندان جنجالی و جسورانه به حساب نمی‌آید اما می‌تواند باعث شود که نگاه اطرافیان به سمت چشم‌های شما جلب شود. این رنگ رژ لب برای استفاده روزمره بهترین گزینه‌ است.

رنگ رژ لب شاه بلوطی: از دیگر رنگ‌های مناسب برای آراستن صورت‌های روشن که رنگ پریده و مهتابی به نظر می‌آید، رنگ شاه بلوطی است که قابلیت تکمیل کردن آرایش چهره شما به زیباترین شکل را دارد و شادابی و انرژی را در صورت شما آشکار می‌کند.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست های روشن
تنوع رنگی رژ لب جامد

رنگ رژلب هلویی: این رنگ در میان خانم‌ها از چنان جایگاهی برخوردار است که عده‌ای تمایل دارند در شب عروسی‌شان نیز از رژ لبی با همین رنگ برای آرایش لب‌ها استفاده کنند.

گرچه رنگ این رژ لب چندان تند و غلیظ نیست اما برای تکمیل کردن آرایش به زیباترین شکل ممکن مناسب است. رژ لب هلویی در موقعیت‌های زمانی و مکانی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان آن را برای استفاده روزمره و در طول روز در نظر گرفت. پوشش رنگ هلویی با برق لب نیز جذابیت آن را چند برابر می‌کند.

رنگ رژ لب نارنجی: رنگ نارنجی برای رژ لب انتخابی متفاوت است که می‌تواند ضمن ایجاد زیبایی خاص، شما را متمایز نشان دهد. برای استفاده از این رنگ رژ لب به انجام آرایش کامل نیازی ندارید چراکه این رنگ می‌تواند آرایش‌های ملایم را نیز به زیبایی تکمیل کند. رنگ رژ لب نارنجی برای پوست‌های روشن و سفید بسیار مناسب است اما انتخاب لباسی که قرار است در کنار این آرایش قرار بگیرد باید با دقت انجام شود.

در فروشگاه اینترنتی مو تن رو می‌توانید نسبت به خرید رژ لب مایع و برق لب با بهترین قیمت اقدام کنید. مدل‌های مختلف را بررسی کنید و در آخر گزینه نهایی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب رنگ رژ لب برای پوست ‌های سفید

انتخاب بهترین رنگ رژ لب برای پوست ‌های سفید نیازمند در نظر داشتن نکاتی است که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت:

برای انتخاب رنگ رژ لب، ته رنگ پوست خود را مد نظر قرار دهید. برای این کار می‌توانید به رگ‌هایی که در کنار مچ دست‌هایتان قرار دارد نگاه کنید؛ اگر این رگ‌ها به رنگ سبز نزدیک بودند یعنی زمینه رنگ پوستتان گرم است و اگر رگ‌ها رنگی آبی‌ یا بنفش داشتند یعنی زمینه رنگ پوست شما سرد است.

تناژ و طیف دقیق رنگ پوست خود را در نظر بگیرید تا با دقت بیشتری برای انتخاب رنگ مناسب رژ لب اقدام کنید. بهترین رنگ‌های رژ لبی که برای پوست‌های گندمی توصیه می‌شود در طیف‌های نارنجی، مسی، طلایی، هلویی، تمشکی، ارغوانی و شرابی قرار دارند.

چنانچه رنگ پوستتان روشن است اما در پی انتخاب رنگی برای رژ لب هستید که همچنان سادگی و طبیعی بودن چهره شما را حفظ کند، استفاده از رنگ‌های صورتی مات، صورتی پامچالی، هلویی و گوشتی مات گزینه‌های مناسبی هستند اما اگر می‌خواهید چهره خود را از حالت تکراری و روزمره خارج کنید یا قصد شرکت در مراسم یا مهمانی خاصی را دارید، برای ایجاد جلوه و زیبایی بیشتر آرایشتان استفاده از رنگ‌های قرمز پررنگ، بنفش، قهوه‌ای کلاسیک، سرخابی و مرجانی بهترین انتخاب هستند.

توجه داشته باشید که برای ایجاد آرایشی بی‌نقص و مناسب علاوه بر توجه به رنگ رژ لب، آرایش چشم‌ها، ابروها و گونه‌ها نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند و حتی توجه به رنگ و حالت موها یا رنگ و طرح لباس نیز این آرایش را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برای حفظ و افزایش جلوه و جذابیت چهره خود در کنار رنگ، حالت رژ لب یعنی جامد یا مایع بودن آن و همچنین نوع آن که ممکن است اکلیلی، براق، مات یا 24 ساعته باشد را نیز مد نظر قرار دهید.

طرز تهیه 9 رژلب خانگی و گیاهی مناسب کسانی است که به ساخت و استفاده مواد گیاهی و طبیعی علاقه دارند. این مقاله در مجله اینترنتی مو تن رو برای شما نوشته شده است.

سخن پایانی

همان ‌طور که می‌دانید طیف مختلفی از رنگ‌ها وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای انتخاب رژ لب استفاده نمایید. اما اگر رنپ پوست شما روشن است، از این نکات انتخاب رنگ رژ لب مخصوص پوست سفید و روشن استفاده نمایید تا بتوانید هارمونی زیباتری در چهره خود خلق کنید. در انتها خوشحال می‌شویم اگر نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد رژ لب مخصوص پوست روشن

انتخاب رنگ رژ لب به چه چیزهایی بستگی دارد؟

انتخاب رنگ رژ لب علاوه بر رنگ و مدل لباس، به رنگ مو و رنگ پوست شما هم بستگی دارد. بعضی از رنگ‌ها برای بعضی از رنگ پوست‌ها جذاب‌تر هستند.

بهترین رنگ رژ لب مخصوص پوست روشن و سفید کدام است؟

رنگ‌هایی مثل صورتی مرجانی، قرمز پر رنگ، قرمز بنفش و سرخابی از جمله رنگ‌هایی هستند که برای پوست روشن و سفید مناسبند.

چرا رنگ پوست روی انتخاب رنگ رژ لب تاثیر دارد؟

رژ لب‌های معمولا طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شوند. این رنگ‌ها بسته به رنگ پوست لب و رنگ پوستی که در اطراف آن قرار می‌گیرد تغییر پیدا می‌کند. در نتیجه هر رنگی به بعضی پوست‌ها بیشتر می‌آید.