زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

روش استفاده از ریمل ابرو؛ چگونه ابروهای زیباتری داشته باشیم؟

4
wordcamp
7,850
8 دقیقه
روش استفاده از ریمل ابرو؛ چگونه ابروهای زیباتری داشته باشیم؟

شاید دقت کرده باشید که مدل ابروها تاثیر زیادی روی چهره دارد. حتی با یک تغییر کوچک در مدل یا پهنای ابرو ممکن است به یک فرد دیگر تبدیل شوید! پس وقتی که آرایش می‌کنید، بهتر است تا به دقت آرایش ابرو را انجام دهید تا به زیبایی بیشتر صورت شما کمک کند. برای آرایش ابرو محصولات مختلفی تولید می‌شود که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود از آنها استفاده کنید. از جمله این محصولات می‌توان به سایه ابرو، مداد ابرو، ژل ابرو، پماد ابرو و ریمل ابرو اشاره کرد. روش استفاده از هر یک از آنها ممکن است با دیگری متفاوت باشد؛ ولی در نهایت همه برای زیباتر کردن ابروها به کار می‌روند. در ادامه این مطلب در مورد انواع محصولات ابرو صحبت می‌کنیم و به سوال «چگونه ریمل ابرو بزنیم؟» پاسخ خواهیم داد. البته در این میان کسانی هستند که ترجیح می‌دهند از روش‌هایی مثل میکروپیگمنتیشن برای زیبایی طولانی مدت ابروهایشان استفاده کنند. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید، خواندن مقاله زیر خالی از لطف نخواهد بود:

انواع لوازم آرایش ابرو

قبل از آن‌که در مورد روش استفاده از ریمل ابرو صحبت کنیم، بد نیست تا کمی با انواع لوازم آرایشی ابرو آشنا شوید.

سایه ابرو

این محصول بافت پودری دارد که به صورت فشرده و شبیه به سایه چشم عرضه می‌شود؛ با این تفاوت که فرمول آن برای چسبیدن به تارهای ابرو طراحی شده است. برای استفاده از سایه ابرو به یک براش ابرو احتیاج خواهید داشت. اگر ابروهای نازکی دارید و یا یک بخش از ابروی شما دچار کچلی شده، سایه ابرو برای شما مناسب خواهد بود. سایه ابرو هم مانند سایه چشم ریزش دارد؛ پس برای تمیزی آرایشتان قبل از استفاده از سایه، براش را بتکانید. اگر اطراف ابروهایتان پودری شد، فراموش نکنید که آنها را با یک آرایش پاک‌کن تمیز کنید.

مداد ابرو

همان‌طور که از اسمش پیداست، شبیه به یک مداد است. البته مداد ابرو هم انواع مختلفی دارد. بعضی از آنها مثل مداد معمولی قابل تراشیدن هستند و برخی دیگر، برای دقت بیشتر، سر بسیار نازکی دارند. مداد ابرو برای کسانی که به دنبال پر کردن طبیعی ابروهای خود هستند مناسب است. چرا که شما با استفاده از نوک مداد می‌توانید در بین ابروهای خود، خطوطی شبیه به تار ابرو بکشید. فقط برای انجام این کار احتیاج به تمرین خواهید داشت.

روش استفاده صحیح از مداد ابرو
استفاده درست از مداد ابرو، ظاهری طبیعی به آن می‌دهد.

ژل ابرو

اگر ابروهای شما مشکل خاصی ندارد و فقط به دنبال مرتب کردن آن هستید، از ژل ابرو استفاده کنید. ژل ابرو محصولی بی‌رنگ است که به صورت ریمل یا کاسه‌ای عرضه می‌شود و برای ثابت نگه داشتن ابرو به کار می‌رود. اگر تار ابروهای شما بلند است و حالت افتادگی دارد و یا دوست دارید که ابروهای شما رو به بالا باشند، از ژل ابرو استفاده کنید. به ژل ابرویی که به صورت ریمل باشد، ریمل ابروی بی‌رنگ هم گفته می‌شود. البته یک محصول مشابه ژل ابرو به نام «صابون ابرو» هم وجود دارد. حواستان باشد که از برندهای معتبر خرید کنید؛ چون بعضی از آن‌ها روی ابروهای شما سفیدک می‌زنند.

خرید ژل ابرو و مژه اسنس

ژل ابرو و مژه اسنس یکی از پرطرفدارترین ژل‌هایی است که علاوه بر ابرو برای مژه هم استفاده می‌شود.

برای خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

پماد ابرو

این محصول هم مانند محصولات قبلی وظیفه اضافه کردن پیگمنت یا رنگ به ابرو را بر عهده دارد. بافت پماد ابرو کرمی است و به صورت کاسه‌ای در بازار موجود است. بعضی از پمادهای ابرو ضد‌آب هستند و برای استفاده از آن به براش ابرو احتیاج دارید. برای استفاده از تمام لوازم آرایش ابرو به این نکته دقت کنید که آرایش شما در نهایت قرار است باعث بهتر شدن ظاهر شما شود. پس ابروی خود را از حالت طبیعی خارج نکنید.

ریمل ابرو

ریمل ابرو ظاهری شبیه به ریمل مژه دارد. مانند ریمل مژه بافت خیسی دارد و بعد از استفاده خشک می‌شود. تمام محصولات ابرو دارای تنوع رنگی هستند و شما باید بر اساس رنگ ابروهایتان، رنگ مناسب را انتخاب کنید. انتخاب رنگ اشتباه ظاهر خوبی به ابروهای شما نخواهد داد. حالا اگر سوال شما این است که چگونه از ریمل ابرو استفاده کنیم، پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر این مطلب، مقاله زیر را هم دنبال کنید:

نحوه استفاده از ریمل ابرو

روش اول

حالا نوبت آن رسیده است که به سوال اول، یعنی سوال «چگونه ریمل ابرو بزنیم؟» جواب بدهیم. قبل از هرچیزی این نکته را یادآوری کنیم که برای آرایش باید پوست شما تمیز باشد. پس با یک شوینده مخصوص، صورتتان را بشویید و ابروهای خود را هم از آلودگی و چربی‌های قبلی پاک کنید. بعد از زدن کرم‌های مراقبتی و در میانه آرایش نوبت به آرایش ابرو می‌رسد. آرایش ابرو را بعد از آرایش چشم و صورت انجام دهید تا بتوانید آن را با بقیه صورت هماهنگ کنید.

اول ابروهایتان را با ژل ابرو به سمت بالا حالت دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا ایرادات ابرو و بخش‌های خالی آن را بهتر ببینید. اجازه دهید تا ژل ابرو خشک شود. یک ریمل ابرو که رنگ آن نزدیک‌ترین رنگ به رنگ ابروهای شما را داشته باشد تهیه کنید. اگر رنگ ریمل ابروی شما زیادی تیره باشد، چهره شما را خشن نشان خواهد داد. در آن را باز کنید و برای گرفتن اضافه مواد ریمل، سر براش را روی لبه ظرف بکشید. براش را روی قسمت داخلی ابرو بگذارید و در جهت رویش مو حرکت دهید تا وقتی که مطمئن شوید همه تارهای ابرو به مواد آغشته شده باشند. ریمل را کمی فشار دهید تا پوست آن ناحیه هم رنگی شود. در نهایت با یک براش آرایشی ابروی تمیز، ابروها را حالت دهید.

خرید ریمل ابروی فلورمار

ریمل ابروی فلورمار بافت سبکی دارد و روی ابروها حس سنگینی ایجاد نمی‌کند. این ریمل می‌تواند ابروهای شما را به خوبی پرپشت نشان دهد.

برای خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

روش دوم

اگر بعد از استفاده از روش اول از نتیجه راضی نبودید و به دنبال جوابی برای سوال «چطور ریمل ابرو بزنیم تا نتیجه آن خوب شود؟» بودید، این روش را هم امتحان کنید. مراحل روش اول را تا انتها انجام دهید. فقط احتیاجی به مرتب کردن ابروها ندارید. یک بار دیگر براش ریمل را روی ابروهایتان بگذارید. اما این بار آن را در جهت مخالف رویش مو حرکت دهید تا طرف دیگر تارهای ابرو هم به مواد آغشته شود. این کار ابروهای شما را پرتر و حجیم‌تر نشان می‌دهد. مرحله دوم را زمانی که لایه اول کمی خشک شد انجام دهید. برای مرحله آخر با یک براش آرایشی مخصوص ابرو، حالت ابروهایتان را اصلاح کنید.

یکی از نکات استفاده از ریمل ابرو توجه به تمیزی اطراف ابرو است. بعد از استفاده از ریمل ابرو امکان دارد که مواد آن به پوست اطراف هم مالیده شود. برای پاک کردن ریمل ابرو از آرایش پاک‌کن استفاده کنید.

خرید ریمل ابروی آرکانسیل

ریمل ابروی آرکانسیل دارای فیبر است که باعث حجم‌دهی به ابرو می‌شود.

برای خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

سخن پایانی

برای زیبایی ابروها محصولات متوعی تولید شده که به معرفی آنها پرداختیم و جواب سوال «چگونه ریمل بزنیم؟» را دادیم. این انتخاب شماست که در نهایت کدام یک از محصولات را استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که شب‌ها نسبت به پاک کردن ریمل ابرو و باقی آرایش اقدام کنید تا پوست سالمی داشته باشید و دچار ریزش موی ابرو و مژه نشوید. موهای مژه، ابرو و سر علاوه بر زیبایی، وظیفه محافظت از پوست آن بخش را برعهده دارند. پس باید به خوبی از آنها مراقبت کرد. مقاله زیر در مورد رشد مو نوشته شده است که توصیه می‌کنیم آن را بخوانید:

اگر شما هم در مورد روش استفاده از ریمل ابرو نظری دارید و یا می‌خواهید نکته‌ای به آن اضافه کنید، آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد روش استفاده از ریمل ابرو

مهم‌ترین نکات استفاده از ریمل ابرو چیست؟

نزدیک‌ترین رنگ به رنگ ابروهایتان را انتخاب کنید. قبل از استفاده از ریمل ابروهایتان را از هرگونه آلودگی و چربی پاک کنید.

در هنگام استفاده از ریمل ابرو از چه مواردی باید اجتناب کرد؟

وقتی ریمل ابرو هنوز خیس است روی آن را با براش نکشید؛ چون باعث پخش شدن ریمل ابرو می‌شود.

ریمل ابرو را در چه مرحله‌ای از آرایش باید استفاده کرد؟

بعد از آرایش صورت و چشم باید آرایش ابرو را انجام دهید و از ریمل ابرو استفاده کنید.

چگونه می‌توان ریمل ابرو را پاک کرد؟

ریمل ابرو هم مانند سایر لوازم آرایشی به راحتی با یک آرایش پاک‌کن و پد آرایشی پاک خواهد شد.