زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

محصولات ضد چروک و نقش آن در زیبایی و سلامت پوست

تیم تحریریه مو تن رو
759
7 دقیقه
محصولات ضد چروک و نقش آن در زیبایی و سلامت پوست

با بالا رفتن سن همه ما پدید آمدن پین و چروک را روی صورت خود به وضوح می بینیم. اگر شما در سنین جوانی و میان سالی مراقبت‌های لازم از پوست خود را پیش بگیرید، عملا روند شکسته شدن پوستتان را دو الی ۴ دهه به تعویق می اندازید که این مقدار بسیار قابل توجه است. با استفاده از محصولات ضد چروک و ضد پیری، کرم ضد آفتاب و محصولات مراقبت از پوست، روند شکستگی و پیری پوست شما  بسیار کند می شود و شما با داشتن پوستی شاداب و سرحال، می توانید تا دهه هفتم و هشتم زندگی، زیبایی خود را حفظ کنید.

چگونه جلوی پیری زود رس را بگیریم؟

ابتدا باید بدانید که پیری یک پروسه است که برای همه اتفاق می افتد ولی این سبک زندگی شماست که در آن به شدت تاثیر می گذارد. اگر سبک زندگی و شیوه مراقبت از پوست و موی شما غلط باشد، حتی اگر بیشترین خرج‌ را هم برای پوست خود انجام دهید، باز نمی‌توانید روند پیری خود را به تعویق بیندازید. پس اول از همه برای این که جلوی پیری زود رس را بگیرید، سبک زندگی خود را تغییر دهید. برای تغییر سبک زندگی هیچ وقت دیر نیست و همیشه می‌توانید آن را با تغییراتی اندک به سمت سلامت، جوانی و شادابی رهنمون شوید.


حتماً بخوانید: کرم ضد چروک و 6 نکته مهم در تاثیر بیشتر آن


تغییراتی که از همین الان باید در سبک زندگی به وجود بیاورید تا جلوی پیری زود رس را بگیرید عبارتند از:

  • نخوردن الکل
  • مصرف کمتر گوشت قرمز
  • نکشیدن سیگار
  • رژیم غذایی سالم و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی
  • ورزش کزدن و داشتن تحرک

برای جلوگیری از پیری زود رس، این موارد خیلی خوب است اما کافی نیست. برای تکمیل این فعالیت ها، شما نیاز به خرید محصولات ضد چروک، ضد پیری و پر کننده  پوست (اصطلاحاً فیلرها) دارید که عملا می تواند پوست شما را به دهه بیست زندگی تان باز گرداند.

استفاده از محصولات ضد چروک را از چه سنی شروع کنیم؟

بیشتر کارشناسان بر این عقیده‌اند که سی و پنج سالگی زمان مناسب برای شروع استفاده از محصولات ضد چروک است. شاید بگویید که محصولات ضد چروک‌ در سی و پنج سالگی به درد نمی خورند زیرا هنوز پوستمان جوان و شاداب است. اما واقعیت این گونه نیست چراکه فروریختن پوست از سن سی و پنج سالگی آغاز می شود و انهدام زیبایی با از دست دان کلاژن و آب پوست از همین دوران شروع می شود. اگر از دوران میانه دهه ۳۰ به فریاد پوست خود نرسید در دوران بعدی،  کار بسیار دشوار است. حتی خیلی از متخصصین بر این باوران که شما نه تنها از سنین میان سالی بلکه از سنین جوانی باید به فکر چین و چروک صورتتان باشید. بنابراین خیلی از افراد حتی بوتاکس را از دهه دوم و سوم پیشنهاد می دهند تا جلوی عمیق شدن چین و چروک های پوست را بگیرید.

هر یک محصولات ضد چروک در نوع خود کارهای منحصر به فرد انجام می‌دهند. این یعنی آن که هر کسی نیاز دارد لاین ضد چروک خود را به صورت انحصاری انتخاب کند. شاید ناخوشایند باشد که شما کمی مجبور به سعی و خطا در این زمینه هستید. اما ما در این مطلب کمی کار شما را راحت می‌کنیم. به این صورت که چند برند بسیار معتبر جهانی را به شما معرفی می کنیم و محصولات ضد چروک آنها را به همراه کارکرد خاصشان به شما معرفی می کنیم.

در ۳۵ سالگی کدام محصولات ضد چروک استفاده کنیم؟

ما برند ها را برای استفاده در سنین مختلف دسته بندی می کنیم و از هر برند چند محصول را برای استفاده شما معرفی می کنیم. برای شروع مبارزه با از دست رفتن بافت هم‌بند پوست شما در مرحله اول دوران تخریب پوست خود به سر می برید. این دوران زمانی است که جشن تولد ۳۵ سالگی خود را پشت سر گذاشته‌اید. افت رتینول و کلاژن در این دوران شروع می‌شود و تا ۴۰ سالگی با یک روند ادامه می‌یابد. در این دوران کرم‌های موسوم به تقویت کننده‌های پوست برای مقاوم کردن پوست به از دست دادن رتینول و کلاژن توصیه می‌شود.

لورال و ایوروشه با چندین محصول مانند کرم رویتالیفت که به سه بخش روز، شب و دور چشم تقسیم می شود می تواند به جوان سازی صورت شما کمک کند. ایوروشه هم برای این دوران کرم‌های روز، شب و دور چشم دارد همین طور کرم بازسازی کننده ایوروشهحاوی 35 روغن بسیار توانمند برای بازسازی عمقی پوست و جلوگیری از عمیق شدن چین و چروک ها در سن 35 سالگی می باشد.

ایوروشه با رساندن اسید های آمینه از گیاه لوبیای سفید به از بین بردن چروک های پوست و البته روشن کنندگی پوست صورت می‌پردازد و لورآل با افزودن رتینول. از دیگر محصولات ضد چروک خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بوتاکس، لیزر یا محصولات ضد چروک؟

اما از چهل سالگی تا ۵۵ سالگی دیگر باید نوع محصولات را عوض کرد. سرعت تخریب پوست با پا گذاشتن به دوران یائسگی بیشتر می شود. استفاده از محصولات ضد چروک که بتواند پوست شما را پر کند و از موادی مانند کلاژن و هیالرونیک اسید در ساختار خود داشته باشد، برای پوست شما واجب است. در این دوران عمل های خاصی از زیبایی برای شما وجود دارد. اما برخی از محصولات هستند که می توانند به جای این عمل زیبایی کار کنند و شما را در این راه با هزینه های کمتری رو به رو کنند.

استفاده از برند اوسرین و استفاده از کرم های فیلر دار آن مانند کرم ضد چروک روز اوسرین مدل Volume Filler هم در جوانسازی پوست نقش بسیاری دارد. کرم ضد چروک اوسرین دارای مواد ضدچروک، مرطوب کننده و تقویت کننده پوست بوده و مصرف آن به بازسازی پوست و افزایش کیفیت و شادابی آن کمک می‌کند.

محصولات ضد چروک

پیشنهاد نویسنده: قبل از بوتاکس این 7 نکته را بدانید


اما حالا که تزریق بوتاکس را با محصولات ضد چروک عوض کردید، یک کار دیگر هم مانده که توسط آن بتوانید دور لیزر پوست را نیز خط بکشید. این روش را رویتالیفت لیزر های لورآل به عهده گرفته‌اند . لورآل با قاطعیت تمام معتقد است که کرم روز و شب رویتالیفت لیز به راحتی می تواند جایگزین لیزر بسیار پر هزینه CO2 باشد. همین طور کرم و لوسیون روز و شب رویتالیفت لیزر رینیو می‌تواند بعد از یک بار استفاده کامل از یک بسته مواد بجای سه جلسه لیزر IPL کار می‌کنید.

از این‌ گذشته برای دوران میان سالی یعنی ۵۵ سالگی به بعد نیز ایوروشه به دنبال تخریب نشدن بیشتر پوست شماست. برای این دوران، ایوروشه یک نوع کرم ضد چروک شب به بازار عرضه کرده است که بعد از سن 50 سالگی می توانید از آن استفاده کنید. این کرم‌ روند تخریب پوست را در کهن سالی به تعویق می‌اندازد. همچنین علاوه بر بالا بردن استحکام پوست، به درخشانی آن نیز کمک کند. محصول دیگری که پیشنهاد می‌کنیم استفاده کنید کرم ضد چروک و جوان ساز لورال می‌باشد که مناسب سنین 50 به بالا بوده و با فزایش انعطاف پذیری پوست، ظاهری صاف با درخششی طبیعی به پوست شما می‌بخشد.

محصولات ضد چروک

آگاهی همیشه لازم است

همان طور که گفتیم آگاهی و تغییر سبک زندگی می‌تواند همیشه برای شما مفید باشد. برای همین امر مطالعه درباره انواع مشکلات پوستی در دوران‌های مختلف زندگی برای شما بسیار مفید است زیرا علاوه بر آشنایی با محصولات گوناگون شما می‌توانید راه‌های بسیاری را نیز در این باره بخوانید که می‌تواند نجات دهنده پوست شما باشد. مو تن رو در این باره هم بسیار کار آمد عمل می‌کند و مجله مو تن رو با مطالب مربوط به سلامت و زیبایی روش‌های بسیاری را برای شما در نظر گرفته است. اگر قصد خرید محصولات مراقبت پوست را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی مو تن رو سری بزنید و از محصولات مرغوب آن دیدن کنید.