زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

لوازم آرایشی مک تقلبی تا اصل

تیم تحریریه مو تن رو
18,983
6 دقیقه
لوازم آرایشی مک تقلبی تا اصل

دنیای امروز، دنیای تنوع است. این تنوع در دنیای لوازم آرایشی هم به خوبی دیده می‌شود. برندهای لوازم آرایشی بسیار گوناگون بوده و هریک از آن‌ها می‌تواند برای من و شما کاملا دوست‌داشتنی یا نفرت‌‌انگیز باشد. البته باید توجه داشته باشیم که لوازم آرایشی که بتواند کارکرد درستی روی صورت شما داشته باشد، می‌تواند به یکی از بهترین و جذابترین لوازم آرایشی شما مبدل شود. زیرا انتظار همه از لوازم آرایشی، کار کرد خوب و قوی است که همین امر سبب شده، خیلی از خانم ها، از برندهای معروفی مانند لوازم آرایشی برند مک ، برند استی لادر و یا برند لانکوم  استفاده ‌کنند و حتی به خاطر کیفیت خوب و با دوام بودن، آن ها را به دیگران هم معرفی نمایند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه لوازم آرایش با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

۴ روش برای شناخت لوازم آرایشی مک اصل از تقلبی

بزرگ‌ترین سؤالی که همه در برخورد با یک برند لاکچری می پرسند، چیست؟در جواب این سوال باید بگوییم که، تقریبا همه می‌پرسند این لوازم آرایشی اصل است یا نه! در این مقاله ۴ روش یا ۴ قدم، برای شناخت محصولات اصل و تقلبی به شما معرفی می‌کنیم.

1- استفاده از موتورهای جستجو

این روزها دنیای اینترنت در هرجا و مکانی به شما نزدیک‌ است و جستجو کردن در اینترنت برای همه از همه‌چیز راحت‌تر است. پس وقتی می‌خواهید لوازم آرایشی مک را از انواع تقلبی آن تشخیص دهید، حتما باید سری به اینترنت بزنید.

از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی مانند والمارت یا آمازون، که همیشه تمام این محصولات را با تمامی کالیته‌ها موجود دارند یا از سایت های معتبر ایرانی مانند مو تن رو که یک سایت متخصص در حوزه آرایشی است، می توان استفاده نمود.

بسیاری از سایت های معتبری که نماد اعتماد الکترونیک یا ای نماد دارند،در صورت فروش لوازم آرایشی چون مک باید دارای کد بهداشت باشند که این روزها بنا به دلایل مختلفی،  نمیتوان از طریق قانونی این محصولات را وارد کشور کرد.

البته بعضی از سایت ها از طرق مختلف محصولات مک را وارد کشور می کنند،که نه قاچاق‌اند، نه غیربهداشتی و نه تقلبی. حتی با مقایسه قیمت بین این محصولات با قیمت مشابه آنها در فروشگاه‌های اینترنتی خارجی درمی‌یابید خیلی از این فروشگاه‌ها، مانند فروشگاه آرایشی اینترنتی مو تن رو قیمت‌هایی تقریبا مشابه قیمت خارج از کشور دارند و همین هم اصل بودن این محصولات را تا حد زیادی نشان می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی مو تن رو با عرضه لوازم آرایش مک بیشتر بازار آرایشگران حرفه‌ای و خانم‌هایی را هدف گرفته است که به دنبال بهترین‌اند. فروشگاه اینترنتی مو تن رو همیشه به دنبال رضایت صددرصدی مشتریان خود است و دلیل اصلی عرضه لوازم آرایشی مک اصل در این سایت هم همین بوده است. لوازم آرایش مک با قدرت بسیار بالا در پوشانندگی، خلق زیبایی و نیز به وجود آوردن سطح حرفه‌ای در میکاپ و گریم، معیاری جدید در خلق آرایش است و عرضه گسترده لوازم آرایشی مک اصل در مو تن رو یکی از پایه‌های اعتبار ما در بازار پرهیاهوی فروشگاه‌های زیبایی اینترنتی است.

لوازم آرایشی مک
لوازم آرایشی مک

2- شناخت ظاهری لوازم آرایشی مک

لوازم آرایشی مک پوکه آمبولانژ و ظرف‌های بسیار ساده‌ای دارد، مثلا در یکی از بهترین و پرطرفدارترین کرم پودر های مک به نام کرم پودر studio fix مک شما با آمپولانژی بسیار ساده روبه‌رو هستید که حتی پمپ روی در آن تعبیه نشده است. نوشته‌ها بسیار کم است و به دو زبان انگلیسی و فرانسه نوشته شده است. در کرم‌پودرها حجم کار بین ۳۰ تا ۵۰ میل است و اگر کسی این کرم‌پودر را زیر صد هزار تومان به شما فروخت، بدانید جنس تقلبی به شما عرضه کرده است. ضمنا فروشگاهی که فقط یک محصول از مک را عرضه می‌کند نیز به احتمال زیاد محصولات تقلبی برای عرضه فراهم آورده است.
برای مشاده و خرید کرم پودر Studio Fix SPF15 مک می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید و از کیفیت و اصالت کالا لذت ببرید.

3- ماندگاری و پوشانندگی بالای محصولات مک

لوازم آرایشی مک، حرفه‌ای هستند و برای کارهای بسیار گران‌ قیمت ساخته شده‌اند، پس باید ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند مثلا پودر فیکساتور آرایش مک با کیفیت بالایی که دارد دوام میکاپ شما را دوچندان خواهد کرد.
از سویی دیگر، این لوازم آرایش در آمبولانژهای نه‌ چندان بزرگ عرضه می‌شوند. (البته به استثنای اسپری فیکساتور لوازم آرایشی مک که آمبولانژی بزرگ دارد) پس حتما از این لوازم آرایش باید به صورت محدود استفاده کرد. اگر شما پوستی غیرطبیعی، به‌خصوص پوستی با چربی‌ریزی زیاد ندارید و پوست شما در رده مختلط تا خشک دسته‌بندی می‌شود، حتما لوازم آرایشی مک بیش از ۱۰ ساعت روی پوست شما دوام می‌آورد. پس اگر این چنین نبود، فروشگاه خود را حتما عوض کنید.

لوازم آرایشی مک
ماندگاری بالای محصولات مک

4- شناخت بافت لوازم آرایشی مک

این واقعیتی است که در فروشگاه‌ های اینترنتی امکان تست لوازم آرایش بر روی دست و صورت وجود ندارد، البته این کار چندان بهداشتی نیست و به‌ خصوص برای صورت، که خطرناک است. از سویی در فروشگاه‌ های اینترنتی، شما به ضمانت اصل بودن کالا دلگرم هستید و چندان به تست کردن این مواد نیازی نیست.

اما اگر به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه می‌کنید، هنگام خرید کرم پودر اندکی از موادی مانند کرم پودر را به دو انگشت خود بمالید. کرم‌پودر یا پنکک مک یا فون‌های صورت و بدن، که کار پوشانندگی را روی صورت شما انجام می‌دهند، باید عاج انگشتان را بپوشانند، بدون آنکه حالت ماسیدگی در آن‌ها به وجود بیاید. دیگر آن که بافت محصولات پوشاننده و حتی سایه‌های مک کاملا یکدست است و با سایش میان دو انگشت، نه دانه‌دانه می‌شود و نه گلوله می‌شود.

سخن پایانی

تجارت الکترونیک خرید و فروش بر اساس دانایی است. شما برای هر خرید می‌توانید مقاله‌ها، ویدئوها و فایل‌های صوتی بسیاری مشاهده کنید و با دانش کامل درباره محصولی که می‌خواهید انتخاب کنید، خریدتان را انجام دهید. حالا وقت آن است که سری به مجله ما بزنید و همه چیز درباره فیکساتور لوازم آرایشی مک را مطالعه نمایید.