زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

متعادل سازی صورت با بهترین محصولات پوست چرب

2
تیم تحریریه مو تن رو
1,537
4 دقیقه
متعادل سازی صورت با بهترین محصولات پوست چرب

پوست چرب یکی از انواع پوست است که شاید در مقایسه با سایر پوست ها فرد را با چالش هایی رو برو می کند، پوست این افراد معمولا براق،کدر و زمخت تر از سایر انواع پوست هستند.همانطور که در مقاله 10 روش برای از بین بردن چربی پوست  به بیان نکاتی در این زمینه پرداختیم، در این مقاله با توجه به  مشکلی که این نوع پوست ها برای افراد ایجاد می کنند مانند جوش زدن مدام و براق بودن آن، سعی داریم تا با معرفی محصولات پوست چرب برای همیشه شما را از چالش های پوست چرب رها کنیم.با استفاده از این محصولات چربی پوست متعادل شده و پوستی شفاف خواهید داشت.

شناخت قویترین محصولات پوست چرب

محصولات بسیار زیادی در خصوص پوست چرب در بازار وجود دارند. بسیاری از اوقات ما در مورد خرید محصولات مناسب و خوب برای کنترل چربی پوست دچار مشکل می‌شویم، لذا در این مقاله متخصصان پوست فروشگاه اینترنتی مو تن رو به معرفی محصولات فوق العاده عالی جهت کنترل چربی پوست پرداختند.

پوست چرب

قوی ترین محصول پوست چرب،ژل پاک کننده صورت ایوروشه

افرادی که پوست های چرب دارند باید به این نکته توجه کنند که حداقل روزی دو بار صورت خود را با محصولات پوست چرب و ازجمله ژل ششتسوی صورت بشویند. یکی از بهترین محصولات پوست چرب که در مورد پوست های چرب توصیه می شود ژل ششتسوی صورت ایوروشه است.

ژل پاک کننده پوست مناسب پوست چرب و مختلط ایوروشه 125 میل

ژل پاک کننده پوست چرب
جهت خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید.

ویژگیهای این محصول به طور مختصر به شرح زیر است:

  • بهترین پاک کننده برای پوست های چرب و مختلط
  • بازگرداندن رنگ مناسب به پوست و مات کردن آن
  • پاک کننده منافذ پوست
  • از بین برنده سلول های مرده
  • جلوگیری از خشک شدن پوست
  • فاقد هرگونه مواد صابونی

محلول پاک کننده آرایش صورت بایودرما

محلول پاک کننده آرایش صورت Sebium H2O مناسب برای پوست چرب و مختلط بایودرما مناسب برای افرادی است که پوستشان مستعد آکنه می باشد. این محصول با تنظیم ترشح چربی پوست باعث جلوگیری از ایجاد جوش می شود. این محصول به افرادی که به سبب جراحی بینی در نواحی پیشانی بینی و چانه پوست چرب و براق دارند توصیه می گردد.

آرایش-پاک-کن-بیودرم
جهت خرید این محصول روی عکس کلیک کنید.

 

ماسک اسکراب مخصوص پوست های چرب سینره 65 میل

    مراقبت از پوست چرب باید بطور مداوم انجام شود تا اثربخش باشد. یکی از روشهای مراقبت از پوست چرب استفاده از ماسک اسکراب مخصوص پوست‌های چرب سینره است.محصولی که تمام نیازهای شما را به پاک سازی پوست صورت برطرف می‌کند. با استفاده از ماسک اسکراب مخصوص پوست های چرب سینره  چربی های زائد پوست به سرعت از بین می‌رود. بعد  از یک تا دو بار استفاده از این اسکراب می توانید یکی از محصولاتی را برای خود تهیه کنید که در چربی زدایی و کنترل چربی پوست شما را یاری می‌رساند.

محصولات پوست چرب

ماسک اسکراب مخصوص پوست های چرب سینره در خود یکی از بهترین ترکیبات چربی زدایی پوست را نهفته است. دانه های موجود در این اسکراب از جنس کائولین ایت که می تواند به نرمی هرچه تمام لایه ای از چربی را از روی صورت شما پاک کند. ماسک اسکراب مخصوص پوست های چرب سینره  می تواند صورت شما را در با این خورده های نرم به خوبی پاک سازی کند. همین طور ضد عفونی کردن و کنترل کردن چربی های پوست را در ماسک اسکراب مخصوص پوست های چرب سینره عصاره نارون کوهی برعهده دارد.

تکمیل کننده فرایند از بین بردن چربی های صورت را عصاره کیوی در این اسکراب انجام می‌دهد که به مقدار بسیار زیادی در ماسک اسکراب مخصوص پوست های چرب سینره وجود دارد و جزو بهترین محصولات برای پوست چرب است.

اسکراب سینره محصولات پوست چرب
جهت خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید.

تونر پاک کننده صورت پوست چرب تونر شاداب کننده مناسب پوست چرب و مختلط الارو

استفاده از این دسته مجصولات پوست چرب، آخرین مرحله از پاکسازی پوست را شامل می‌شود. یعنی پس از آن که آرایش خود را پاک کردید و با یک پاک کننده مناسب پوست صورت خود را تمیز کرده و شستید لازم است که از تونر استفاده کنید.

تونر-پاک-کننده-محصولات پوست-چرب
جهت خرید این محصول روی تصویر کلیک کنید.