زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

تجربه موی فر زیبا با ده محصول فوق‌العاده

wordcamp
38,377
10 دقیقه
تجربه موی فر زیبا با ده محصول فوق‌العاده

داشتن موی فر یکی از زیبایی‌های خدادای است که برخی از افراد از آن بهره‌مند هستند. اما بسیاری از مو فرفری‌ها به دلیل داشتن موی فر و خشک از داشتن آن راضی نیستند. چون با مراقبت از این رشته‌های زیبا و ظریف آشنا نیستند و یا به اشتباه انجام می‌دهند. نگهداری از موهای فر اصلا کار پیچیده‌ای نیست. ما در این مقاله به معرفی محصولات موی فر می‌پردازیم تا با استفاده از آنها تجربه خوبی در مراقبت و رسیدگی به موهای فر خود داشته باشید.

می‌توان برای حالت دادن به مو از راهکارهایی مانند حالت دهنده‌های چند کاره مو نیز استفاده کرد. پیشتر در مورد این راهکارها صحبت کرده‌ایم.

موهای فر به چه محصولاتی نیاز دارند؟

همان‌طور که می‌دانید همه ما با هر نوع مویی که داریم، احتیاج به مراقبت و رسیدگی به آن داریم. اما داستان موهای فر کمی فرق می‌کند. قبل از این‌که معرفی محصولات موی فر را شروع کنیم، به این نکته اشاره کنیم که موی فر به دلیل تخلخلی که دارد موی کم‌آبی محسوب می‌شود. در نتیجه موی فر معمولا موی خشکی است. به همین دلیل و به علت کمبود بعضی از پروتئین‌ها می‌تواند دچار وزشدگی شود. موی فر به شامپو، نرم‌کننده یا ماسک مو، کرم یا سرم مو و موس برای حالت دادن احتیاج دارد. اگر دوست دارید در مورد مراقبت از موی فر بیشتر بدانید، مقاله زیر در همین مورد به شما کمک خواهد کرد:

 شامپو مخصوص موی فر ایوروشه (Yues Rocher)

برای شروع معرفی محصولات موی فر به سراغ برند ایوروشه می‌رویم. یکی از محصولاتی که شرکت ایوروشه در میان شامپوهای خود برای افراد دارای موهای فر در نظر گرفته است، شامپو Boucles Curles است که برای حالت دادن به موهای فر در زمان شستشو استفاده می‌شود. این شامپو مخصوص افرادی است که موهایی پر گره دارند. در این شامپو از عصاره گل لیندن، نرم‌کننده‌ و اسپری باز کننده گره مو استفاده شده است که موهای خشک و فر را نرم و خوش‌حالت می‌کند.

این محصول هم برای شستشو و هم نرم‌کنندگی موهای فر بسیار پرکاربرد و مناسب است. در واقع با خرید یک محصول، می‌توانید به صورت همزمان از دو محصول شامپو و نرم‌کننده استفاده نمایید. در شامپو ترمیم‌کننده موهای مجعد ایوروشه، عصاره گل و برگ‌های گیاه آفریقایی بائوباب استفاده شده است. ایوروشه برای این که گره موهای فر را باز کند، از گیاهان منطقه‌ای که این مدل مو در آن بیشتر است، کمک گرفته است. یعنی از یک گیاه آفریقایی برای نرم کردن موهایی استفاده کرده که در آفریقا هم به وفور وجود دارد.

شامپوی ایوروشه مناسب موی فر

شامپوی ایوروشه یک محصول دو کاره است که علاوه بر تمیز کردن موهای شما، آنها را نرم هم می‌کند.

شامپو آگرادو (Agrado) مناسب موی نازک، شکننده، فر و مجعد 

شامپو آگرادو حاوی کراتین بوده و به همین دلیل مناسب موی نازک، شکننده، فر و مجعد است. این محصول به دلیل داشتن کراتین هیدرولیز شده از ریشه تا ساقه مو را تقویت می‌کند و باعث بهبود ساختار مو می‌شود. شامپو آگرادو با آبرسانی بالا از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می‌کند و باعث پرپشت شدن موهای شما می‌شود. همچنین این محصول یک آنتی اکسیدان بسیار قوی برای مو به شمار می‌آید و از مو در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. با استفاده از این شامپو گردش خون افزایش می‌یابد و از پوسته ریزی کف سر جلوگیری می‌کند.

خرید شامپوی آگرادور مناسب موی فر

استفاده از شامپو آگرادو به رفع خشکی و وز شدن موهای فر کمک زیادی می‌کند.

برای خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

ماسک موی کراتینه مناسب موهای فر و آسیب دیده فاربن

ماسک موی کراتینه فاربن، موهای آسیب‌دیده، مجعد و فر شما را ترمیم کرده و اثرات مخرب مواد شیمیایی را از بین می‌برد و برای بانوان و آقایان قابل‌استفاده است. این ماسک مو نه‌ تنها موهای شمارا براق و لطیف می‌کند، بلکه به تقویت موها هم کمک می‌کند. کسانی که موهایشان آسیب‌دیده و کسانی که موهایشان را فر یا رنگ کرده‌اند می‌توانند از این ماسک مو استفاده کنند تا موهایشان دوباره‌ ترمیم شود و بافت‌های تخریب‌شده‌ التیام یابند. این محصول به درمان موهای خشک، سوخته و شکننده هم کمک می‌کند. همچنین این ماسک خواص دیگری هم مثل از بین بردن الکتریسیته موها دارد. در نتیجه موهای وز و در هوا ایستاده نخواهید داشت. ماسک موی کراتینه فاربن قادر است ساقه‌ی موها را تقویت کند و استحکام بیشتری به آنها ببخشد.

ماسک کوی فاربن مناسب موی فر

اگر موهای فر شما وزهستند و یا آنها را رنگ کرده‌اید، این محصول مناسب شماست.

ماسک حالت‌دهنده موی فر مورینگا امو (Moringa)

معرفی محصولات موی فر را با ماسک مو ادامه می‌دهیم. ماسک حالت دهنده موی فر مورینگا امو با رطوبت‌رسانی موثر، خشکی و وز مو را برطرف کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. این ماسک مو، با افزایش نرمی و لطافت تارهای مو، مانع از ایجاد گره‌ در موهای فر شده و در حفظ حالت‌ طبیعی و بهبود ظاهر آنها، عملکرد بسیار مؤثری دارد. این ماسک مو حاوی روغن‌های آرگان، مورینگا، هسته انگور و آفتاب‌گردان است. باعث رطوبت‌رسانی و درخشندگی مو می‌شود و از موها در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند.

همینطور می‌توانید به دسته بندی شامپو مورینگا امو بیندازید و با محصولات در این خصوص آشنا شوید.

خرید ماسک موی مورینگا امو مناسب موی فر

ماسک موی مورینگا امو، محصولی است که هر موی فری برای رهایی از خشکی و وزی به آن احتیاج دارد.

برای خرید محصول، روی عکس کلیک کنید.

سرم ترمیم‌کننده دو فاز موی فر دنی وان

وقتی از حمام بیرون می‌آیید و بعد از شستشوی مو و استفاده از ماسک مو، نوبت به استفاده از سرم یا کرم مو می‌رسد. در ادامه معرفی محصولات موی فر، نوبت به سرم موی دنی وان می‌رسد. زمانی‌که موهایی کاملا خیس دارید، نباید از سرم مو استفاده کنید، بلکه باید اجازه دهید تا کمی آب موها گرفته شود، سپس اقدام به استفاده از آن نمایید.

با استفاده از این محصول پف و وز موها از بین می‌رود. به دلیل داشتن کراتین و پرو ویتامین B5، موهای شما نرم و درخشان خواهند شد و به راحتی قابل شانه کردن می‌شوند. این سرم گیاهی، دارای عصاره آبرسان و مرطوب‌کننده آلوئه ورا است که موهای شما را از خشکی نجات می‌دهد و باعث بازسازی، ترمیم و محافظت از موها می‌گردد.

سرم موی دنی وان مناسب موی فر

اگر دوست دارید پف موهایتان کمتر و موهایتان ترمیم شود، از این سرم موی ایرانی استفاده کنید.

سرم براق‌کننده و باز‌کننده گره مو فولیکا مناسب موی فر و مجعد 

این سرم مناسب موی فر و مجعد است. سرم فولیکا می‌تواند گره‌های مو را باز کند و شانه پذیری موهای شما را افزایش دهد. با استفاده از این سرم موی فولیکا لایه‌ای سبک و نازک برای محافظت از مو روی تارهای آن قرار می‌گیرد تا با جلوگیری از کاهش رطوبت، سلامت و زیبایی طبیعی را به موها بازگرداند. همچنین این محصول شفافیت، نرمی، درخشندگی و حالت پذیری موها را افزایش می‌دهد. موها را تقویت می‌کند و باعث ترمیم و لطافت مو می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز این سرم، حفظ و تامین رطوبت مو در کنار پیشگیری از موخوره است. 

سرم موی فولیکا مناسب موی فر

سرم موی فولیکا گره‌های موی شما را باز می‌کند و باعث لطافت موی شما می‌شود.

کرم موی فر اچ اس لاین (EchosLine)

 این کرم مو مناسب برای موهای مجعد و فر است و با حفظ خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری مو، باعث درخشش و شادابی آنها می‌شود. همچنین از وز و الکتریسیته جلوگیری می‌کند و در عین حال روی حجم مو تاثیری ندارد. لطافت موها را حفظ و از گره خوردن مو هنگام شامپو زدن جلوگیری می‌کند. این محصول برای داشتن یک ظاهر زیبا طراحی و تولید شده است و شما را در داشتن موهایی نرم و خوش‌حالت کمک خواهد کرد. با استفاده از این کرم مو به سادگی و بدون ایجاد گره، موهای خود را شانه بزنید و از زیبایی بی‌نظیر آن لذت ببرید.

کرم موی اچ اس لاین مناسب موی فر

کرم موی ایتالیایی اچ اس لاین، یک محصول حرفه‌ای برای داشتن موهای فر زیبا است.

کرم موی آبرسان پنتن مناسب موی فر (Pantene)

کرم موی پنتن از ایجاد الکتریسیته در بین فرهای درشت مو جلوگیری می‌کند و به علت فرمولاسیون سبکی که دارد حس سنگینی در موها ایجاد نمی‌کند. این کرم مو علاوه بر تغذیه مو باعث حالت‌دهی آن می‌شود و با ترکیب مغذی‌ای که دارد به مراقبت از مو کمک می‌کند. لاین پرو-وی محصولات پنتن موها را تغذیه کرده و به دلیل وجود آرگان در ترکیبات آنها، موها را ترمیم و از آن محافظت می‌کند. این محصول قابل استفاده بر روی موهای نم‌دار یا خشک است و نیاز به آبکشی ندارد. با استفاده از این کرم مو، حالت موهای شما تا ساعت‌ها حفظ خواهد شد.

کرم موی پنتن مناسب موی فر

کرم موی پنتن علاوه بر تغذیه موهای شما، حالت آنها را حفظ می‌کند.

برای خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

موس موی فوق قوی ضد وز موهای فر و مجعد نلی (Nelly)

در ادامه معرفی محصولات موی فر به سراغ محصولی برای استایل کردن مو می‌رویم. موس مو مخصوص موی فر نلی محصول فوق‌العاده قوی برای جلوگیری از گره‌خوردگی موهاست. فر موهای شما را بسیار خوش‌حالت و ثابت نگه می‌دارد و موهای شما را درخشان و براق می‌کند. این محصول دارای بافتی نرم و سبک است و حس چسبندگی و سنگینی روی سر شما ایجاد نمی‌کند. این موس مو نگه‌دارنده قوی حالت موی شما خواهد بود. موس نلی وز مو را برطرف می‌کند و با pH پوست سر سازگار است. روی مو خشک نمی‌شود و سفیدک نمی‌زند.

موس موی نلی مناسب موی فر

با استفاده از موس مخصوص موی فر نلی، فرهای شما تا پایان مهمانی باز نخواهد شد.

موس حالت‌دهنده و براق‌کننده موی تافت (Taft)

 این محصول موهای شما را براق و درخشان می‌کند و ماندگاری بالایی دارد. علاوه بر حالت دادن به موهای شما می‌تواند به تقویت و مراقبت موهای شما کمک کند. موس تافت دارای خاصیت فر‌کنندگی وحالت‌دهی مو با ماندگاری بالا بوده که تا ۲۴ ساعت روی موی شما می‌ماند و حالت آن را به زیبایی حفظ می‌کند. این موس مو حجم موها را افزایش می‌دهد. برای استفاده از آن بعد از حمام، زمانی‌که موهای شما نم و رطوبت دارد، مقدار مورد نیاز اندازه موهای خود را بر روی ساقه‌های آن بزنید. البته از این محصول روی موهای خشک هم می‌توانید استفاده کنید.

موس حالت‌دهنده تافت

موس حالت‌دهنده تافت علاوه بر حفظ حالت موی شما، باعث مراقبت از آن می‌شود.

سخن پایانی

موهای فر نیازمند مراقبت بیشتری نسبت به موهای صاف است. برای داشتن موهای فر زیبا، از محصولات مناسب موی خودتان استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی محصولات موی فر بپردازیم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مو تن رو می‌توانید تمام محصولات موی فر را مشاهده و خریداری کنید. اگر شما هم در مورد این موضوع نکته‌ای دارید، خوشحال می‌شویم تا آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد محصولات موی فر

موی فر به چه محصولاتی برای مراقبت احتیاج دارد؟

هر نوع مویی به مراقبت احتیاج دارد. برای مراقبت از موی فر به شامپو، نرم‌کننده، ماسک، سرم و کرم مو احتیاج دارید.

برای بهتر نشان دادن موی فر باید از چه محصولی استفاده کرد؟

موس مو یکی از محصولاتی است که فر موهای شما را تا ساعت‌ها به خوبی حفظ خواهد کرد.

شامپوهای مخصوص موی فر کدامند؟

شامپوهای زیادی برای موی فر تولید شده است. برای مثال شامپوی آگرادو و شامپوی ایوروشه مناسب موی فر هستند.

برای مراقبت موی فر بعد از حمام از چه محصولاتی می‌توان استفاده کرد؟

سرم‌ها و کرم‌های مخصوص موی فر به مراقبت موی شما کمک می‌کنند.