زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

نکات شگفت انگیز استفاده از پرایمر که باید بدانید

1
wordcamp
1,647
4 دقیقه
نکات شگفت انگیز استفاده از پرایمر که باید بدانید

پرایمر کلمه ای است که شاید بسیاری از شما شنیده باشید و یا اینکه هنوز از آن استفاده نکرده اید و درصدید تا بیشتر راجع به این محصول آرایشی بدانید. ما این محصول را یک معجزه در صنعت آرایشی بهداشتی می دانیم چراکه با ظهور این محصول در لوازم آرایشی، ثابت ماندن آرایش که بسیاری از بانوان از آن شکایت داشتند از بین رفت. مشاورین مجله تخصصی مو تن رو در این مطلب سعی دارند که شما را با بهترین شیوه های استفاده از پرایمر و هم چنین استفاده صحیح  و اصولی آن آشنا کنند. با استفاده درست ازاین محصول خطاهای صورت را می توانید بپوشانید و آرایشی بدون نقص را تجربه کنید.

مطالعه بیشتر: اصول حرفه ای زیرسازی پوست

چرا باید از پرایمر استفاده کرد؟

در ابتدا بهتر است تا با نحوه کار این محصولات به خوبی آشنا شویم. در صورت ما  غدد چربی در منطقه ی اطراف بینی و نواحی پیشانی فعالیت بیشتری دارند که معمولا به این ناحیه تی زون (T) می گویند. این نواحی معمولا به دلیل فعالیت غدد چربی موجب ترکیب شدن آرایش و بهم ریختگی آن بعد از چند ساعت می شوند. پرایمر یا زیر سازهای آرایشی اثر مرطوب کننذگی دارمد و در انواع گوناگون و بصورت ژل و یا اسپری وجود دارند.

پرایمر-میبلین
برای خرید پرایمر میبلین روی تصویر کلیک نمایید

پرایمر چگونه کار می کند ؟

پرایمرها با تنظیم میزان چربی و هم چنین پوشاندن خطاهای صورت به زیر سازی و زیباسازی آرایش شما کمک می کند. این محصولات به عنوان زیر ساز و پایه آرایش قبل از شروع آرایش به کار می رود. این محصول با ساختار مخملی خود به حفظ تعال و یکدست کردن کل صورت می گردد. این ماده شگفت انگیز با ترکیبات خود موجب می شود تا شما بتوانید آرایشتان را از طلوع صبح تا آخر شب حفظ کنید و حتی اگر تحرک شدیدی داشته باشید آرایش شما نریزد. برای پوست های چرب از نوع فاقد چربی و اویل کنترل ها استفاده کنید.به افرادی که پوستی چرب دارند پیشنهاد می کنیم مقاله ده روش برای از بین بردن چربی پوست را حتما مطالعه کنید.

تاثیر-پرایمر

پرایمر را در چه نقاطی استفاده کنیم؟

از آنجا که زیرسازی آرایش دقیقاً پس از استفاده از پرایمر شروع می‌شود نیازی به زیاده‌روی در استفاده از آن نیست و تنها کافی است چیزی به اندازه یک نخود را روی بینی و مرکز صورت بمالید و به سمت بیرون با دست مالش دهید.

پرایمر

خرید زیرساز آریش مک


پیشنهاد نویسنده : پرایمر رنگی و انواع آن


بهترین نکات و  روش استفاده از پرایمر چیست؟

در اینجا بطور مختصر به بیان نکاتی می پردازیم که با استفاده از آنها خرید پرایمر  را به شیوه صحیحتری انجام دهید.

  • خرید این نوع محصولات را بر اساس نوع پوست خود انجام دهید. برای پوست چرب از نوع بدون چربی و برای پوست مختلط از اویل کنترل ها استفاده کنید.
  • از پرایمر بیشتر در نواحی T زون ( بخش مرکزی پیشانی و نقاط بالای ابرو ) استفاده کنید.
  • از پرایمر های آب رسان برای پوست های خشک و کم چرب استفاده کنید.
  • اگر پلک چرب است و زود عرق می کند از نوع مات برای زیر سازی استفاده کنید.
  • بهترین وسیله برای پخش این محصولات نوک انگشتان دست است. برای پلک هم با نوک انگشتان به صورت ضربه های آرام و یا مالشی نرم و لطیف پرایمر را به همه نقاط پلک برسانید.
  • از مقدار کمی از پرایمر برا ثابت نگه داشتن رنگ رژ استفاده کنید.
  • پس از این‌که یک لایه‌ نازک از آن بر روی پوست صورت کشیده شد،‌ حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید تا روی صورت خشک شود و سپس اقدام به زیرسازی آرایش کنید.
flormar_primer
برای خرید پرایمر فلورمار روی تصویر کلیک نمایید