زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

پرفروش ترین عطرها در جهان کدامند؟

تیم تحریریه مو تن رو
1,185
5 دقیقه
پرفروش ترین عطرها در جهان کدامند؟

پرفروش ترین عطرها کدامند؟ پاسخ به این سوال را در این بخش از مجله اینترنتی مو تن رو خواهید یافت. به نظر می رسد باتوجه به ظهور عطرهای متنوع با رایحه های مختلف انتخاب عطر به آسانی گذشته نیست.در مقاله عطر و هرآنچه در مورد آن باید بدانیم راجع به تمامی نکات عطر به تفصیل صحبت کردیم اما با این حال هر بار که برای خرید عطر به فروشگاهی سر می زنیم با انبوهی از عطرهای گوناگون مواجه میشویم که انتخاب مارا در خرید عطر دشوار تر می‌کند. در این مطلب سعی داریم تا به معرفی ده عطر پرفروش در جهان بپردازیم. آگاهی از این برند ها موجب می شود تا با اطمینان بیشتری اقدام به خرید عطر کنید.


پیشنهاد نویسنده: چگونه در تمام طول روز خوشبو باشیم؟


پرفروش ترین عطرها در سال 2018

در اینجا لیستی از  پرفروش عطرها در جهان در سال 2018 را به شما معرفی می کنیم. اکثر این برند های مشهور عطر در کشورهای آسیایی از جمله کشور خودمان هم وجود دارند است که عطرهای مردانه و زنانه را با کیفیت و ماندگاری بالا ارائه می دهد.

جورجیو آرمانی

پرفروش ترین عطر سال، جورجیو آرمانی یکی از مشهورترین و پرفروش ترین عطرهاست. این شرکت بیش از 80 عطر مختلف برای مردان و زنان ارائه می دهند. عطرهای مردانه در سال 1982 راه اندازی شده است. بسیاری از طراحان معروف در شرکت هایی مثل آلبرتو موریلاس، اولیویه کراسپ، لوک دونگ، آنتونی لا، آن فلیپو، آنتوان مازایدو، دومینیک روپیون، کلمنت گوارری، انییک مناردو، کارلوس بنیم و غیره مشغول به کار بودند. این شرکت با ترکیبات منحصر بفرد در تولید انواع عطر سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است.

عطر جورجیو-آرمانی

آزارو

لوریس آزارو بنیانگذار عطرهای آزارو است. او یک طراح مد لباس فرانسه و ایتالیایی بود. او در سال 1962 خطوط پارچه و عطر خود را راه اندازی کرد و در چند سال این موفقیت بزرگ بود. عطرهای اصلی شرکت عبارتند از: دسیبل، کروم، آذروپوروم، آذررو کوتوری که غالبا جز پرفروش ترین عطرها هستند .

عطر-ازارو

مشاهده و خرید انواع عطر بولگاری

بِربری

توماس بِربری، که یک مرد 21 ساله بود، در سال 1856 تولید عطر بِربری را آغاز کرد. او یک فروشگاه خرده فروشی را در یکی از شهرهای انگلستان باز کرد و شاید هرگز نمی دانست که عطر او به یکی از پرفروش ترین عطرها تبدیل خواهد شد. عطرهای آنها بسیار مشهور هستند و معمولا چهار ترکیب مختلف را ارائه می دهند. این شرکت یکی از پرفروش ترین شرکت های عطرسازی در دنیاست. تولیدات آنها شامل عطرهای بدن، عطر مردانه، عطر زنانه است.

عطر بوربری

شانل

شرکت فرانسوی شنل یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه مد،پوشاک و عطر است که طرفداران بسیاری در جهان دارد. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت، عطر های تولیدی این شرکت است که خصوصا در اروپا و آسیا جز پرفروش ترین عطرها ست. این مارک یکی از پرطرفدارترین صنایع عطر با رایحه های خلاقانه و جدید است. مهم ترین عطر های شنل عبارتند از کوکو مادزل و عطر شنل شماره 5 است. البته این روزها عطرهای دیگر شنل مانند عطر مردانه بلو شنل نیز طرفداران خاصی به خود اختصاص داده است.

عطر-شنل

خرید انواع عطر شنل


پیشنهاد نویسنده : معرفی بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا


کالوین کلین

این برند، یکی از پرطرفدارترین عطرها خصوصا در آمریکا و کاناداست. این شرکت، عطرها را در اروپا، آمریکا و سایر نقاط جهان ارائه می دهد. تمام عطرها به سه دسته تقسیم می شوند: برای زنان، عطرهای تابستانی، و برای مردان. عطرهای مشهور جهانی از مارک کلوین‌کلین عبارتند از: عطر کلوین کلین بیوتی، سی کی وان سامر، انکانتر شربیوتی و ایفوریا برای زنان و مردان. مخصوصا عطرهای زنانه این برند، بدلیل قیمت معقول آن، جز پرفروش ترین عطرهای دنیا در سال قبل بوده است. از جمله برندهای معروف عطر می توان به عطر امپر، عطر فراگرنس ورد و … اشاره کرد.

عطر-کالوین-کلین

اسکادا

ولفگانگ و مارگارتا لی در سال 1976 اسکادا را راه اندازی کردند. این عطر یکی از پرفروش ترین عطر های دنیاست. عطرهای این برند، تلفیقی از رایحه ی مدرن و سنتی می باشد. این برند، عطر را عمدتا برای زنان ارائه می دهد.

-escada-perfume

استی لادر

استی لادر غول پیکر در دنیای مد است که عطر، آرایش و محصولات مراقبت از پوست را ارائه می دهد. این یکی از بهترین عطرهای در دنیاست. این شرکت عطرهای برتر را برای مردان و زنان در برندهایی با نام های بهار و تابستان ارائه می کند. علاوه بر عطر، این برند، در لوازم آرایشی نیز جایگاه خاص خود را دارد. به خصوص کرم پودر Double Wear استی لادر که جزو بهترین ها در صنعت ارایش می باشد.

استی لودر

خرید محصولات استی لادر

هوگو باس

یکی از معروف ترین شرکت های عطر سازی است که بلک باس، هوگو و اورنج باس را ارائه می دهد. همه عطرها با کیفیت عالی عرضه می شوند و برای مردان و زنان شیک و معاصر ساخته می شوند. اگر بخواهید یک رایحه‌ی پیشرفته، منحصر بفرد و خاص داشته باشید، به سوی هوگو بروید.

هوگو باس

رالف لارن

این عطر ساز مشهور، بهترین عطرها از نظر ماندگاری و دوام رایحه را منحصرا در رایحه های مردانه ارائه می‌دهد. شاید خواندن مقاله برندهای باشخصیت مردانه هم در یافتن برند مناسب، به شما کمک کند. برند برتر این شرکت، شامل: پولو ،بیگ پانی، پولو اسپرت، رد، وایت اند بلو، رومانس، پولو بلو، لیبل پابلر، پولو بلک، سافاری، دوبل بلک، اکسپلور و ریزرو است .

عطر رالف رولن

پلیس

برند پلیس، به خوبی در میان مردم جهان شناخته شده است. این برند ایتالیایی، تولید کننده لوازم جانبی مد است. پلیس، نخستین عطر خود را در سال 1995 ارائه کرد. این شرکت، برای نخستین بار تولید عطرهای را آغاز کرد که هم برای زنان و هم مردان مناسب است .از جمله عطرهای نوین این شرکت که تلفیقی از رایحه مردانه و زنانه است، عبارتند از: پلیس برای زنان، ادو پرفیوم پلیس برای زنان، پلیس دارک زنانه پلیس، و ادو پرفیوم پیور زنانه پلیس و …

پرفروش ترین عطرها