زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

پنج پد درمانی کاربردی و ضروری در خانه که باید بشناسیم

تیم تحریریه مو تن رو
2,295
5 دقیقه
پنج پد درمانی کاربردی و ضروری در خانه که باید بشناسیم

امروزه کاردبرد پد درمانی به دلیل راحتی در استفاده و کم ضرر تر بودن مقبولیت قابل توجهی یافته است. پدها برخلاف داروهای شیمیایی وارد جریان خون نمی شوند و اثرات درمانی خود را از طریق جذب پوست بر بدن می گذارند. لذا بسیاری افراد استفاده از این پدها را ترجیح می دهند. در این مطلب سعی داریم تا پنج پد کاربردی مهم را که درخانه از ملزومات است به شما معرفی کنیم.

پنج پد درمانی کاربردی مهم کدامند؟

در این بخش به طور خلاصه به معرفی کاربردی ترین پدهای درمانی می پردازیم تا شما خوانندگان عزیز مجله اینترنتی مو تن رو با آنها بیشتر آشنا شوید.

پد ضد درد قاعدگی

یکی از موضوعاتی که خانم های بسیاری در دوران قاعدگی با آن روبرو هستند درد های قاعدگی یا پریودی است. استفاده مدام از داروهای شیمیایی صدمات جبران ناپذیری را به بدن در طول زمان وارد می کند. این محصول با ترکیبات ویزه و منحصر به فرد به صورت موضعی به بانوان کمک می‌کند تا مصرف داروهای شیمیایی را کاهش دهند.

نحوه استفاده : پد را روی ناحیه شکمی قرار داده و روی پوست بچسبانید. این پد تا هشت ساعت کارایی دارد.

مصرف این پد برای افرادی که آلرژی های پوستی دارند و یا زخم در نواحی شکمی توصیه نمی شود.

مطالعه بیشتر: موثرترین راهکارهای مقابله با درد قاعدگی 

پد-ضد-درد-قاعدگی

خرید پد ضد درد قاعدگی

پد ضد درد

این پد درمانی که مخصوص التهاب های گردنی،التهاب و ورم مفصلی،کمر درد، دردهای عضلانی و استخوانی، کوفتگی و دردهای مفصلی است برگرفته از طب سنتی و بر پایه تکنولوژی نوین صنعت دارویی تهیه شده است و معمولا فاقد تداخل دارویی هستند.

از این پد بر روی زخم ها و پوست های آسیب دیده استفاده نشود.و هم چنین در بانوان باردار، کودکان و افرادی با حساسیت با احتیاط مصرف شود. اگر در حین مصرف دچار سوزش و یا خارش شدید از ادامه درمان خودداری کنید.

پد-ضد-درد

خرید پد ضد درد 

پد لاغری

این پد با افزایش متابولیسم بدن و ارتقا عملکرد سیستم غدد درون ریز موجب افزایش متابولیسم چربی ها و قندها شده و و لاغری را به طور موضعی را ایجاد می کند.  این پد روشی موثر و ایمن جهت کاهش وزن است و به بهبود عملکرد روده ها کمک می کند. با مصرف این پد نیاز به استفاده از داروها و قرص های لاغری کمتر شده و نتیجه سریعتری خواهید گرفت. هم چنین سموم روده را دفع می کند.

نکته : استفاده از این محصول برای بانوان شیرده و در هنگام قاعدگی، کودکان و افراد دارای حساسیت های شدید پوستی ممنوع است.

پدلاغری

خرید پد لاغری 

پد ضد سرگیجه

این پد تسکین سریع سرگیجه و تهوع شده و مناسب جهت بهبود سرگیجه و تهوع ناشی از سفرهای دریایی، زمینی و هوایی می شود.

این محصول برای کاهش سرگیجه های ناشی از بارداری و شیمی درمانی هم موثر است. این پد حس خواب آلودگی ایجاد نمی کند و بسیار بهتر از داروهای خوراکی است.

نحوه استفاده چسب شفاف را از روی پد درمانی برداشته و آن را در پشت نرمه گوش(قسمت بی مو) و یا شقیقه قرار دهید.

پد ضد-سرگیجه

خرید پد ضد سرگیجه

پد ضد تب

معمولا در قدیم زمانی که کسی دچار تب می شد برای پایین آوردن درجه تب از پاشویه استفاده می کردند که با قرار دادن تکه ای پارچه نم دار روی پیشانی برای پایین آوردن درجه تب بهره می گرفتند. اما امروزه روش آسان پد ضد تب برای این موضوع استفاده می شود که به سرعت تب را کاهش می دهد و موجب تسکین سریع درد دندان و سردرد می شود.

نحوه استفاده: پلاستیک محافظ را برداشته و پد را روی پیشانی قرار دهید.در صورت بالا بودن زیاد تب از چند چد استفاده کنید.

پد ضد تب

خرید پد ضد تب 

پد ضد اسهال

به طور خلاصه استفاده از پد درمانی ضد اسهال موجب بهبود اسهال ناشی از باکتری، ویروس، انگل شده و موثر در بهبود اسهال های ترشحی و اسموتیک است. هم چنین این پد مناسب در بهبود دردهای شکمی و سوءهاضمه است و جهت بهبود علائم در سندروم روده تحریک پذیر (IBS) است.

نحوه استفاده : پد را زیر ناف و در قسمت تمیز بچسبانید. دقت کنید هر پد یکبار قابل استفاده است.

پد-ضد-اسهال

خرید پد ضد اسهال با بهترین قیمت

مزیت استفاده از پد درمانی چیست؟

پدهای درمانی برخلاف داروهای مختلف که بطور مستقیم وارد خون می شوند با عملکرد غیر مستقیم بر بافت هایی که درد و یا مشکلی دارند به طور موضعی اثر می گذارند و در نتیجه اثرات و مضرات دارو ها را ندارند. روش استفاده از آنها راحت است و حساسیت هایی که گاها برخی داروها ایجاد می کنند را دارا نمی باشد.

همچنین می توانید برای خرید محصولات رزمکس اعم از فشارسنج، اکسیمتر، تب سنج دیجیتال و… به وبسایت موتن‌رو مراجعه کنید.

نویسنده: نجمه باقدرت