زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

10 ایده منحصر به فرد ترکیب رنگ مو در سال 2019

wordcamp
1,157
7 دقیقه
10 ایده منحصر به فرد ترکیب رنگ مو در سال 2019

اگه شما از آن دسته افرادی هستید که از ترکیب رنگ مو استفاده نکرده اید و مدتی است یک رنگ موی ثابت بر روی موهای خود را تجربه میکنید اما دوست دارید رنگ های جدیدی را امتحان کنید، به هیچ وجه خواندن این مقاله رو از دست ندهید. ما در این مقاله، منحصر به فرد ترین ترکیب رنگ موهای پرطرفدار سال 2019 را به شما پیشنهاد میدیم. ما 10 ایده منحصر به فرد برای رنگ مو داریم که می توانید به صورت ترکیبی با جدیدترین مدل های رنگ موی 2019 استفاده کنید. این 10 ترکیب رنگ مو، جزو جدیدترین ترندهای مد و زیبایی در اینستاگرام و مجلات معروف به حساب می آید که می توانید این رنگ های مهیج را در فروشگاه اینترنتی مو تن رو ببینید.

امسال پر از رنگ های جدید و روش هایی است که زیبایی موهای شما را دو چندان می کند. ما برای همه، از رنگ های پر جنب و جوش استفاده می کنیم تا در سایه های کلاسیک مثل بلوند و مشکی خرمایی ظاهر شود. پس از مطالعه این مقاله، شما از پرطرفدارترین رنگ موهای سال جدید اطلاع خواهید داشت و تابستانی با ترکیب رنگ موی متفاوت را تجربه کنید.

10 روش ترکیب رنگ موهای پرطرفدار برای سال 2019

این مقاله پس از بررسی های بسیار، از جذاب ترین و پرطرفدارترین رنگ موهای خانم ها در سال 2019 جمع آوری شده و شما را برای داشتن رنگ موی بهاری و تابستانی متفاوت آماده میکند. پس با ادامه این مقاله در مجله اینترنتی مو تن رو با ما همراه باشید.

  1. ترکیب رنگ موی بنفش زیبا

در ابتدا ما به شما رنگ بسیار پرطرفدار بنفش را پیشنهاد میدهیم. پایه اصلی مو رنگ بلوند است و دارای سایه های مختلف بنفش است. برای بازسازی این رنگ می توانید از یک تناژ خاص استفاده کنید یا حتی از یک رنگ متفاوت مانند صورتی استفاده کنید. این ایده رنگی به بهترین شکل در موهای بلوند جواب میده و همینطور برای اکثر سنین مورد پسند است.


پیشنهاد نویسنده: همه چیز در مورد رنگ مو


ترکیب رنگ مو بنفش

  1. رنگ موی بلوند یخی

امسال یک چیز کمی عجیب و غریب را امتحان کنید و سمت ترکیب رنگ موی بلوند یخی مانند این یکی بروید. ریشه موها تیره است و آرام آرام به سمت یک رنگ روشن یعنی بلوند یخی میرود. اگر موهای تیره دارید، می توانید رنگ ریشه موی خود را طبیعی نگه دارید و سپس بلوند را اضافه کنید. این باعث می شود که مدل مو به راحتی حفظ شود زیرا شما از ریشه رنگ نکردید. شما می توانید این ترکیب رنگ مو را در موهای بلند هم داشته باشید.


پیشنهاد نویسنده: خرید رنگ مو


 

رنگ مو بلوند یخی

  1. ترکیب رنگ مو بالیاژ تیره

هنگام انتخاب یک رنگ جدید برای موهایتان، لازم نیست که خیلی جسور باشید. انتخاب بعدی ما نشان می دهد شما چگونه می توانید با ظرافت یک رنگ جدید اضافه کنید. در ترکیب رنگ موی بالیاژ تیره، ریشه مو بسیار تیره است و دارای لایت هایی از رنگ های روشن تر مانند رنگ بلوند و قهوه ای است.


پیشنهاد نویسنده: لایت های رنگ مو که فقط حرفه ای ها می دانند


حتی اگر تغییر بسیار چشمگیر نباشد، به نظر می رسد فوق العاده شیک شده اید. این رنگ مو برای سنین مختلف که از رنگهای بلوند یک دست خسته شده اند توصیه می شود. برای رنگ های دیگر مانند قرمز و بلوند سعی کنید لایت هایی شبیه اما روشن تر از رنگ موی طبیعی خود را انتخاب کنید.

ترکیب رنگ مو

  1. رنگ موی بالیاژ روشن کنفی

پیشنهاد بعدی ما این ایده رنگ زیبای بلوند است. هنگامی که شما بلوند را به موهای سبز اضافه می کنید، این یک نگاه سنگین زرق و برق دار است. این رنگ مناسب فصل بهار و تابستان است. این رنگ مو تقریبا برای همه مناسب است و نگهداری آن هم آسان است. ترکیب رنگ موی بالیاژ روشن، یک ترکیب بسیار جذاب است. می توانید این ترکیب رنگ مو را با لباس های رنگ گرم ست کنید، رنگ هایی مانند آجری، قرمز و بنفش.


پیشنهاد نویسنده: فاندیشن چیست و نحوه استفاده از آن


ترکیب رنگ مو 2018

  1. ترکیب رنگ موی بنفش

مو از رنگ تیره شروع می شود، سپس به تدریج به بنفش و در نهایت به یک رنگ بلوند گرم ختم می شود. این ترکیب رنگ مو منحصر به فرد است اما به خوبی کار می کند و شما را در مهمانی به فردی ویژه تبدیل میکند! ما این رنگ را به خانم هایی پیشنهاد میکنیم که می خواهند تغییر کامل داشته باشند. پس در انتخاب این رنگ، اندکی بیشتر دقت کنید.

ترکیب رنگ مو 2018

  1. ترکیب رنگ مو قهوه ای روشن و کاراملی

اگر می خواهید موهای خود را برای سال نو دوباره جوان کنید این ترکیب رنگ مو را از دست ندهید. سعی کنید تناژ های رنگ روشن را اضافه کنید، با افزودن سایه های درخشان مانند بلوند، شما واقعا می توانید موهای خود را متفاوت و زیبا کنید.


پیشنهاد نویسنده: رنگ مو فانتزی


این ایده مو نشان می دهد که چگونه یک رنگ کاراملی گرم، موی قهوه ای خود را تغییر می دهد. برای تغییر جزیی رنگ موی خود  کافیست یک رنگ سبک تر از رنگ طبیعی به موهای خود اضافه کنید.این رنگ مو مخصوص افرادی است که رنگ موهای آنها به طور طبیعی قهوه ای یا خرمایی است و نمیخواهند تغییر زیادی در رنگ موی خود ایجاد کنند.

ترکیب رنگ مو قهوه ای

  1. ترکیب رنگ موی آبی

یک احساس پرماجرا را تجربه کنید. رنگ موهای رنگارنگ مانند آبی را در نظر بگیرید! ایده بعدی ما ویژگی ایده های مو است که از مخلوطی از رنگ های تیره و روشن آبی استفاده می کند. این یک تحول بسیار چشمگیر است، اما در عین حال به نظر می رسد این روزها خیلی مرسوم است! شما می توانید یک آرایش آبی مانند این را انتخاب کنید یا رنگ خاص خود را انتخاب کنید و کاملا متفاوت ظاهر شوید. تم آرایش صورتی هم با این رنگ مو مناسب است و چهره شما را ویژه تر میکند.

ترکیب رنگ مو آبی

  1. رنگ موی بالیاژ گرم

رنگ موی خودتان را گرم تر ترجیح می دهید؟ رنگ بالیاژ گرم مانند این را در نظر بگیرید. مو با یک سایه بسیار تاریک شروع می شود و سپس به آرامی شروع  به روشن شدن می شود تا دوباره به  موهای تیره بلوند گرم تبدیل شود. این مو برای فصل بهار و تابستان مناسب خواهد بود.بطور کلی رنگ هایی که از رنگ تیره شروع میشوند برای فصل بهار و تابستان مناسب ترند.

ترکیب رنگ مو سال 2018

  1. ترکیب رنگ موی قرمز به مسی

ایده رنگی بعدی ما برای خانمهایی است که موهای قرمز دارند و یا تم رنگ قرمز را دوست دارند. برای این مدل مو، مو به عنوان یک قرمز تیره شروع می شود و سپس به تدریج به رنگ مس نوری در می آید.


پیشنهاد نویسنده: اولاپلکس، جادوی ترمیم مو


بسیاری از خانمها این نگاه را دوست دارند چون سرگرم کننده، پر جنب و جوش و بسیار شیک است. شما می توانید موهایی مانند این را دوباره بسازید زمانی که به سمت رنگ بور نیز می رسد.

ترکیب رنگ قرمز

  1. رنگ موی برند باب

ایده ی بعدی ما بنام رنگ زرق و برق دار هست که البته ما خودمون این اسم رو بدلیل رنگ های طلایی در این رنگ مو بکار بردیم نامگذاری کردیم. برند نامی است که برای موهایی که زرد قهوه ای و بلوند با هم ترکیب شده است، داده می شود. این ترکیب زیبا گرمی خاصی به موها و چهره شما میدهد.اگر پوست شما خیلی روشن است و میخواهید جذابیتی خاص به چهرتون بدهید این ترکیب رنگ مو برای شما مناسب تر است. این رنگ مو برای فصل بهار و تابستان مناسب است.

ترکیب رنگ مو بلوند

جمع بندی 

در این مقاله سعی شد تا تعدادی از ترکیب رنگ مو های مختلف سال جدید به شما پیشنهاد شود تا علاوه بر حفظ طبیعی موهای خود رنگ ویژه ای به موها و چهره شما داده شود.رنگ های گرمی که مناسب فصل بهار و تابستان است و جذابیت چهره شما را دو چندان میکند.