زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

17 عطر محبوب از دید سلبریتی ها

wordcamp
4,689
11 دقیقه
17 عطر محبوب از دید سلبریتی ها

سلبریتی ها، افراد و چهره‌های سرشناس و جذاب شناخته‌شده در جامعه هستند. آنها به دنبال هنر، ویژگی‌ و شهرت زیاد، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و مورد علاقه مردم هستند. به دلیل علاقه و توجه مردم، سبک‌زندگی، آرایش و لباس‌های آن‌ها موردتوجه قرار گرفته و برخی به دنبال اجرای استایل و سبک‌زندگی آنها هستند. به صورتی که گاها یک سبک پوشش به نام یک سلبریتی ترند شده و می‌گویند «استایل آقا یا خانم ایکس» مد روز دنیاست. به دنبال الگوبرداری افراد، سلبریتی ها تاثیر مهمی در جوامع دارند. بعضا شاهد این هستیم که حتی عطر محبوب سلبریتی ها مد شده و ما در این مطلب قصد داریم به بررسی 17 عطر محبوب از دید سلبریتی ها بپردازیم.

خوشبوترین عطر ها از دید سلبریتی ها چه عطری‌ است؟

یکی از سخت‌ترین کارهای جهان، انتخاب عطر است. خوشبختانه در این مسئله، سلبریتی ها دست مارا گرفته و یکی از راهکارهای مناسب برای اشخاصی که در تکاپوی خرید عطر هستند، الگوبرداری از سلیقه سلبریتی‌ مورد علاقه‌شان است. الگوبرداری از سلیقه سلبریتی مورد علاقه هر شخص، آسان‌ترین راه حل‌ در مسیر انتخاب عطر است.

دیوید بکام

دیوید بکام، مردی مشهور، پرطرفدار و یکی از پردرآمدترین فوتبالیست جهان است. راز خوش‌بو بودن دیوید بکام، استفاده از عطرهای «ارولفا» و «میلرهریس» است. همچنین دیوید بکام، برند اختصاصی خود را در صنعت مد و فشن داشته و با همسر خود یعنی ویکتوریا بکام، حضور پررنگی در دنیای مد و فشن دارند. این بازیکن انگلیسی در سال 2013 از فوتبال خداحافظی کرد.

عطر دیوید بکهام
دیوید بکام از عطرهای آرولفا و میلرهریس استفاده می‌کند

اگر از آن دسته افرادی بوده که تمایلی به الگوبرداری از سلبریتی ها نداشته ولی در انتخاب عطر مشکل دارید، نگران نباشید. ما در مو تن رو به فکر شما هم هستیم. در لینک زیر به بررسی 5 قدم برای خرید عطر مردانه پرداختیم. توصیه می‌کنیم این مطالب را مطالعه کرده و سپس عطر موردنظر خود را خریداری نمایید.

الیزابت تیلور

الیزابت تیلور یکی از بازیگران انگلیسی-امریکایی بود که پس از مرگ نیز شهرت و محبوبیت خود را از دست نداد. الیزابت جزو افرادی بود که در زمان حیات خود، طرفداران زیادی داشت و زنان در سرتاسر دنیا از سبک آرایش و لباس پوشیدن وی الگوبرداری می‌کردند. این سلبریتی پیش از مرگ اعلام نمود که از عطر های فمه، جانگل گاردنیا و ورساچه استفاده می‌نماید.

الیزابت تیلور
الیزاب تیلور در سال 2011 از دنیا رفت

الویس پریسلی

الویس پریسلی خواننده و بازیگر مشهور امریکایی بود که بعد از مرگ او نیز شاهد ادامه صنعت مد و ظاهر او هستیم. عطر های محبوب این سلبریتی کانو و های کاراته بودند. وی در سال 1977 جان باخت و صدای خود را با آهنگ‌های بی‌نظیری تا ابد در دنیای موسیقی جاودانه کرد. الویس لباس‌های خاص و جذابی پوشیده و بسیاری از افراد با الگو گرفتن از وی، خود را به بدل الویس پریسلی تبدیل می‌کردند!

الویس پریسلی
الویس پریسلی از عطرهای کانو و های کاراته استفاده می‌نمود

اما واتسون

اما واتسون بازیگر مشهور انگلیسی، جز شخصیت‌های اصلی فیلم هری پاتر بود و با این فیلم به شهرت رسید. عطرهای مورد علاقه این سلبریتی خوش سلیقه، دی کی ان وای، میس آکوآ و لانکوم هستند. اما واتسون متولد پاریس و سال 1990 بوده و با فیلم هری پاتر به‌ شهرت رسید.

اما واتسون
اما واتسون متولد 1991 است

کریستیانو رونالدو

اسطوره فوتبالِ خوش‌پوش و مشهور پرتغالی، از محبوبیت زیادی در جهان برخوردار است. عطر مورد علاقه کریستیانو رونالدو، پی جیوانچی است‌. جالب است بدانید رونالدو در سال 2015 و در زمانی که در رئال مادرید بازی می‌کرد، عطری به نام لگسی رونالدو را تولید و روانه بازار کرد. در حال حاضر، این عطر جز عطر های پر فروش بازار بوده و افراد زیادی در سرتاسر جهان از عطر این سلبریتی استفاده می‌کنند.

Cristiano-Ronaldo-Legacy
کریستیانو رونالدو گلزن‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است

عطرهای ژک ساف (Jacsaf) یکی دیگر از مشهورترین عطرهای جهان بوده و افراد زیادی در این کره خاکی از این عطر استفاده کرده و بوی جذابی دارند. در لینک زیر به معرفی کامل این برند پرداختیم.

جک نیکلسون

جک نیکلسون، بازیگر مشهور امریکایی با بازی در فیلم جنگ ستارگان نام خود را دنیای سینما جاودانه کرد. جک شخصیتی تودار داشته و نقش‌های شرور و عصبی مزاج را به خوبی اجرا می‌کند. این بازیگر علاقه بسیار زیادی به عطرهای ویژن، آرمانی مانیا و مایکل جوردن دارد.

جک نیکلسون
جک نیکلسون با بازی در فیلم The Shining به‌شهرت رسید

جورج کلونی

جورج کلونی بازیگر خوش‌پوش و جذاب آمریکایی، موردتوجه بسیاری از رسانه‌ها و مردان و زنان در سرتاسر جهان است. انتخاب‌های این بازیگر در زمینه پوشاک و عطر همیشه مورد توجه همه مردم بوده است. این بازیگر، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌ کننده و کارگردان آمریکایی تاکنون برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب شده است. كلونی یکی از شیک‌پوش‌‌ترین بازیگران هالیوود بوده و به نظر می‌رسد سلیقه خوبی در انتخاب عطر دارد. عطرهای مورد علاقه او کرید گرین ایریش، مدیترانه و کاتوزیا هستند.

جورج کلونی
جورج کلونی در سال 2006 برنده اسکار بازیگر نقش دوم مرد برای بازی در فیلم سیریانا شد

اگر از طرفداران عطرهای گرم هستید، گزینه‌های زیادی پیش‌روی خود برای خرید دارید. برای اینکه بهترین عطرهای گرم زنانه و مردانه را شناسایی نمایید، در لینک زیر به معرفی آنها پرداختیم.

هریسون فورد

هریسون فورد یکی از ثروتمندترین سوپراستارهای سینمای آمریکاست. انتخاب‌های او موردتوجه همگان بوده و مردم به‌خوبی از وی الگوبرداری می‌کنند. عطرهای دل‌پسند او ایمپریال میلسیم و گرلن وتیور هستند. هریسون متولد سال 1942 بوده و با بازی در فیلم‌های ایندیانا جونز به‌شهرت و محبوبیت بی‌نظیری رسید.

هریسون فورد
هریسون فورد در شیکاگو ایالات‌متحده به‌دنیا آمده است

سوفیا لورن

شوفیا لورن بازیگر ایتالیایی مشهور و زیبایی است که در سال 1981، عطری با نام خود یعنی سوفیا وارد بازار کرد. در حال حاضر مردان و زنان زیادی از عطرهای این ستاره تابناک سینمای ایتالیا بهره‌برده و استفاده می‌کنند. سوفیا لورن جوایز فردی زیادی برنده شده و برای همیشه نام خود را در تاریخ سینمای ایتالیا و جهان جاودانه کرده است.

SophiaLoren
تاکنون سوفیا لورن دوبار برنده جایزه اسکار شده است

بروس ویلیس

عطر محبوب بروس ویلیس بازیگر امریکایی کریستین لاکروا روژ بوده و وی در سال 2010، برند عطر خود یعنی بروس ویلیس را با همکاری شرکت اروپایی LR در دو مدل زنانه و مردانه راه‌اندازی کرد. بروس ویلیس با بازی در فیلم‌ جان سخت و در نقش جان مک‌کلاین به شهرت رسید.

bruce willis
بروس ویلیس در سال 2013 از بازی در فیلم‌های اکشن خداحافظی کرد

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز خواننده مشهور و پرطرفدار امریکایی در صنعت مد و فشن نیز حضور پررنگی دارد. وی عطری با نام کیوریس را در سال 2004 تولید و روانه بازار کرد. این عطر پس از تولید، موردتوجه بسیاری از مردم قرار گرفت و به رکورد فروش 500 میلیون شیشه در سرتاسر جهان رسید. نت‌های ابتدایی عطر بریتنی اسپیرز مگنولیا، گلابی و نیلوفر آبی، نت‌های میانی این عطر یاس، گل‌سرخ و سیکلامن بوده و نت‌های پایه آن نیز وانیل، چوب سفید و چوب صندل هستند.

سلبریتی
بریتنی اسپیرز و سام اصغری از سال 2016 وارد رابطه شده و چندی قبل نامزد کردند

همانطور که پیش‌تر بهترین عطرهای گرم را معرفی نمودیم، در لینک زیر قصد داریم به معرفی انواع عطر سرد برای افرادی که طرفدار عطرهای سرد هستند بپردازیم.

لیدی گاگا

لیدی گاگا، خواننده مشهور امریکایی شخصیتی جسور و خاص داشته و از هیچ‌گونه اصولی پیروی نمی‌کند. وی از عطر فیم استفاده کرده که این عطر، ترکیبی از گل‌های ملایم و رایحه‌های سنگین است. این عطر باعث می‌شود لیدی گاگا در نظر دیگران خاص بماند. این عطر نیز به واسطه استفاده‌ی لیدی گاگا به شهرت زیادی رسید و فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه نمود.

Lady-gaga
لیدی گاگا متولد نیویورک و سال 1986 است

ریحانا

ریحانا، خواننده آمریکایی در دنیا طرفداران بسیاری دارد. وی به آهنگ‌های زیبا شهرت داشته و سبک آرایش و لباس او مورد توجه تمام دنیاست.ریحانا در سال 2010 و زمانی که به اوج شهرت خود رسیده بود، کالکشن عطر خود را با نام «کراش» و در 11 رایحه به بازار عرضه کرد. ریحانا در باربادوس به‌دنیا آمده و متولد 1988 است.

rihanna
ریحانا ثروتی بالغ بر 1.7 میلیارد دلار دارد

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون بازیگر جوان و زیبای آمریکایی جسارت خاصی داشته و برند عطر خود را نیز راه‌اندازی کرده است. وی کالکشن عطر خود را به‌همراه Parlux در سال 2004 عرضه نمود. این عطر ترکیبی از رایحه‌های بهاری و میوه‌های مختلف است. فرم شیشه این عطر شبیه فرشته‌های والت دیزنی بوده که تداعی‌کننده حالت مسحورکننده این عطر است.

paris-hilton
پاریس هیلتون متولد 1981 در نیویورک است

یکی از سوالاتی که به ذهن تمامی افراد در هنگام خرید عطر خطور می‌کند، تاریخ انقضا و عمر ادکلن است. در لینک زیر به این سوال مهم پاسخ دادیم. توصیه می‌کنیم حتما مطلب زیر را مطالعه کرده تا به‌خوبی عمر عطر خود را افزایش دهید.

کیتی پری

کیتی پری خواننده زیبا و بسیار جذاب آمریکایی، در سال 1984 متولدشده و عطری به نام کیلر کویین را روانه بازار کرده است که ظاهری شبیه به گربه دارد. این عطر رایحه‌ای جذاب و جسورانه داشته و گرمای عطر شکلاتی آن منجر می‌شود به محض استفاده، سلیقه خاص خود را در مجالس به رخ بکشید. وی اولین کالکشن عطر خود را در سال 2010 و با ترکیب رایحه نارنگی و نارگیل روانه بازار کرد.

perfume-de-katy-perry
کیتی پری تاکنون برنده چندین جایزه ازجمله American Music Awards شده است

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان مدل و بازیگر پرحاشیه‌ آمریکایی، عطری به نام خودش یعنی کیم را در سال 2009 روانه بازار کرد. رایحه موجود در این عطر، ترکیبی از عطرهای رز و یاسمن است . عطر کیم، در 6 رایحه متنوع روانه بازار شده و برای زنان و مردان قابل استفاده است. کیم کارداشیان متولد 1980 بوده و در سال 2014 با کانیه وست رپر آمریکایی ازدواج نمود. همچنین این زوج جوان، در سال 2022 از یکدیگر طلاق گرفتند.

عطر کیم کارداشیان
کیم کارداشیان ثروتی بالغ بر 1.8 میلیارد دلار دارد

تیلور سوئیفت

این خواننده زیبا و خوش استایل، در سال 2013 عطری به نام تیلور را روانه بازار کرد. به دنبال شهرت زیاد تیلور سوئیفت، عطر وی فروش خوبی را تجربه نمود. نت ابتدایی عطر تیلور لیچی، نارنگی و گلبرگ مگنولیا بوده و نت‌های میانی این عطر ارکیده وانیلی و هورتنسیا هستند. تیلور سوئیفت در سال 1989 و در ایالت پنسیلوانیا از آمریکا به‌دنیا آمده است.

taylor-swift
تیلور سوئیفت ثروتی بالغ بر 400 میلیون دلار دارد

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر و مدل مشهور آمریکایی که لقب ملکه مد را یدک می‌کشد، عطری به نام گلو را روانه بازار کرده است. این عطر در سال 2002 به بازار وارد شد و در انتهای سال، جزو پرفروش‌ترین عطرهای سال‌ 2002 بود. بطری این عطر طوری طراحی‌شده تا شباهت خوبی به ظاهر جنیفر داشته باشد. جنیفر لوپز در سال 1969 متولد شده و دو فرزند دارد.

Glow_jennifer_lopez_perfume_ad
جنیفر لوپز با بازی در فیلم سلنا به شهرت رسید

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، بسیاری از سلبریتی ها، برند عطر خود را راه‌اندازی کرده و از آن استفاده می‌کنند. این اتفاق طی چند سال اخیر بین سلبریتی های کشور خودمان نیز رواج پیدا کرده و به‌عنوان مثال مهران مدیری چندی‌پیش برند عطر خود را راه‌اندازی نمود. در این مطلب به بررسی راز خوش‌بو بودن چندین سلبریتی پرداختیم. لطفا تجربیات ارزشمند خود را درصورت الگوبرداری از عطر سلبریتی ها با ما و سایر کاربران مو تن رو به اشتراک بگذارید.

خرید ادو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل Plan حجم 100 میل
خرید ادو پرفیوم مردانه مهران مدیری مدل Plan حجم 100 میل

سوالات پرتکرار

کدام سلبریتی‌ها برند عطر خود را راه‌اندازی کردند؟

بسیاری از سلبریتی‌ها از جمله کریستیانو رونالدو، کیم کارداشیان، جنیفر لوپز و ریحانا برند عطر خود را به بازار وارد کرده و عطرهای آنها جزو پرفروش‌ترین عطرهای بازار هستند.

سلبریتی‌ها از چه رایحه‌ای استفاده می‌کنند؟

سلیقه سلبریتی‌ها یکسان نبوده و فردبه‌فرد متفاوت است. آنها از رایحه‌های مختلف بهره برده و استفاده می‌نمایند.

کریستیانو رونالدو در چه‌زمانی عطر خود را روانه بازار کرد؟

سوپرستاره فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو در سال 2015 عطر خود را با نام لگسی به بازار عرضه نمود.