زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

10 ترند میکاپ برای زمستان 2019

wordcamp
879
6 دقیقه
10 ترند میکاپ برای زمستان 2019

ترندهای میکاپ برای بسیاری از افرادی که به خوش پوشی و آراستگی ظاهرشان توجه می‌کنند بسیار مهم بوده و همواره سعی می‌کنند ظاهر خود را همگام با جدیدترین استانداردها و ترندهای روز دنیای فشن نگه دارند. در این مطلب قصد داریم 10 مورد از ترندهای میکاپ زمستان 2019 را به شما معرفی کنیم که زرق و برق زیادی نداشته و در واقع کاربردی محسوب می‌شوند.

پوستی که از درون می‌درخشد

درخشش پوست در ترندهای میکاپ زمستان 2019
درخشش پوست

اگر از جاستین سینت کلر، میکاپ آرتیست سلین دیون درباره محبوب‌ترین تکنیک آرایشی‌اش در فصل زمستان سوال کنید احتمالا این جمله را به شما خواهد گفت؛ پوستی که از درون می‌درخشد! در واقع جاستین برای نشان دادن زیبایی ذاتی پوست کرم پودر یا فاندیشن آرایشی با پوشانندگی بالا را کنار گذاشته و در عوض از یک مرطوب کننده رنگ دار تابستانی استفاده می‌کند. بدین ترتیب پوست شما می‌تواند درخشش طبیعی خود را به نمایش بگذارد.

گونه‌های سالم و گل انداخته

گونه های سرخ برای میکاپ زمستانی
گونه های سرخ

گونه‌های شاداب و قرمز از جمله خصوصیاتی هستند که در سرمای فصل زمستان اعتبار زیادی به پوست شما می‌بخشند. به همین دلیل این ویژگی در چهره به یکی از ترندهای میکاپ زمستان 2019 تبدیل شده است. برای اینکه حالت سرخی گونه‌ها را شبیه‌سازی کنید استفاده از رژ گونه پودری را کنار گذاشته و در عوض از یک رژ لب پودری با رنگ رزی یا قرمز روشن استفاده نمایید.

آرایش چشم

خط چشم خواب آلود

ترندهای میکاپ 2019 و آرایش چشم
آرایش چشم مناسب زمستان

به گفته نیل سیبلی، میکاپ آرتیست سلبریتی‌ها، با رسیدن فصل زمستان استفاده از سایه چشم محو شده به عنوان خط چشم به یکی از ترندها تبدیل می‌شود. این تکنیک قدرت انتخاب رنگ و بافت بیشتری را به ما می‌دهد. من به شخصه آرایش چشم خواب آلود در فصل زمستان را به آرایش‌های خیلی منظم ترجیح می‌دهم و به نظرم یکی از ترندهای میکاپ زمستان 2019 خواهد بود. با یک براش خط چشم تخت سایه چشم را تا محل رویش مژه‌ها استفاده کنید. برای کسب نتیجه بهتر می‌توانید سایه چشم را کمی بیشتر پخش و محو نمایید.

چشم‌های اسموکی و رنگارنگ

آرایش جذاب زمستان و آرایش چشم اسموکی
آرایش اسموکی رنگارنگ

برای اینکه در فصل زمستان ظاهری کلاسیک و جذاب داشته باشید، یکی از آسان‌ترین راه‌ها آرایش چشم اسموکی است. در ترند میکاپ جدید نه تنها رنگ‌های خاکستری و مشکی بلکه صورتی، قرمز و صورتی را نیز در آرایش چشم اسموکی شاهد هستیم. به طور کلی میکاپ‌ها اکنون به مراتب رنگارنگ و بامزه‌تر شده‌اند. برای داشتن یک آرایش چشم اسموکی جذاب به یک خط چشم مشکی و مقدار زیادی ریمل نیاز خواهید داشت!

سایه چشم آبرنگی

میکاپ ترند زمستانی و سایه چشم
سایه چشم آبرنگی
ترند آرایش چشم زمستانی
رنگ شکلاتی تیره و زغالی برای پلک ها

سایه چشم آبرنگی گاهی رنگارنگ و در عین حال نرم و رویایی است. قسمت خوب ماجرا این است که برای رسیدن به این سایه چشم جذاب آبرنگی نیاز به پیروی از اصول و چهارچوب خاصی ندارید و همه‌اش هنر و ذوق شماست که ترکیب سایه‌های رنگی را به یک کار لذت بخش و سرگرم کننده تبدیل می‌کند. بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها استفاده از سایه چشم‌‌های روشن و ملایم را برای رسیدن به حالت آبرنگی توصیه می‌کنند.

پلک‌هایی به رنگ شکلاتی تیره و زغالی

آرایش مات و سایه اسموکی یکی از بزرگترین ترندهای فصل پاییز بوده و به گفته اش کی هولم، میکاپ آرتیست لس آنجلسی، این طیف از رنگ‌ها برای فصل زمستان نیز بسیار جذاب هستند. هولم می‌گوید بهترین سایه‌ ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری به جای مشکی کلاسیک است.

مژه‌های پف‌دار

مژه های پف دار در ترند میکاپ آرایشی زمستان 2019
مژه های پف دار

مژه‌های پف‌دار و ضخیم یکی از ترندهاییست که انگار هیچوقت از مد نمی افتد. از یک ریمل حجم دهنده با پوشش مخملی استفاده کنید. دقت داشته باشید براش این ریمل باید ابعاد مناسبی داشته باشد و قدرت مانور شما را افزایش دهد. اگر از یک ریمل مرغوب و کارآمد استفاده کنید تقریبا می‌توانید نتیجه‌ای در حد و اندازه‌های اکستنشن مژه را شاهد باشید.

آرایش لب

رنگ قرمز تیره برای لب‌ها

رژ لب و ترند آرایش زمستانی
رژ لب قرمز

استفاده از رنگ قرمز تیره بر روی پوست تقریبا برای هر تُن رنگی توصیه می‌شود. اگر احساس می‌کنید برای یک آرایش روزمره لب‌هایتان بیش از اندازه سنگین شده است می‌توانید یک پارچه یا دستمال را در یک لحظه با لب‌هایتان تماس دهید تا مقداری از رژ لب اضافی کم شده و آرایش سبک‌تری داشته باشید. قرمز تیره به خوبی با ترندهای میکاپ زمستان 2019 هماهنگ خواهد بود.

رژ لب محو شده

رژ لب محو شده برای میکاپ زمستانی
رژ لب محو شده

رژ لب محو شده پیش از اینکه در دنیای فشن ایالات متحده سر و صدا به پا کند به یکی از ترندهای فوق محبوب بین سلبریتی‌های کره‌ای تبدیل شده بود. در این سبک آرایشی بر روی قسمت مرکزی لب تمرکز شده و رژ لب به آرامی در قسمت لبه‌ها محو می‌شود.

برای دستیابی به این نوع آرایش لب کافیست از رژ لب در قسمت مرکزی استفاده کرده و سپس با قرار دادن لب‌ها بر روی هم، رژ لب را کمی پخش و محو کنید. برای کسب نتیجه بهتر می‌توانید با استفاده از یک گوش پاک کن رژ لب را در قسمت لبه‌ها بیشتر پخش کنید.

لب‌های شیشه‌ای

ترندهای میکاپ زمستانی 2019 و لب های شیشه ای
لب های شیشه ای

سایه چشم پاستیلی و لب‌های فوق‌العاده براق جزو ترندهایی بودند که هر دختری در ایام نوجوانی و جوانی به آنها توجه نموده است. به پیشنهاد میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای، برای اینکه بتوانید از این سبک آرایشی به صورت روزمره استفاده کنید بهتر است از یک بالم لب براق شفاف بهره ببرید. با این کار خطوط طبیعی لب‌های شما به خوبی درخشیده و ظاهری شاداب و سرحال خواهند داشت.

لب‌های صورتی یخ زده

لب های شیشه ای صورتی برای میکاپ 2019
لب های شیشه ای صورتی

رژ لب‌های جامد یخی برای فصل زمستان انتخاب فوق‌العاده‌ای هستند. رژ لب یخی با رنگ صورتی روشن یا تیره بر روی طیف وسیعی از تُن‌های پوستی قابل استفاده است. افرادی که پوستشان از تُن‌های تیره‌تر برخوردار است می‌توانند از مدادهای لب با رنگ آلویی یا شبیه به آن استفاده کنند. افرادی با تُن‌های روشن‌تر نیز می‌توانند طیف‌های روشن‌تر رنگ بنفش را امتحان کنند.