زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

۵ رنگ لاک ناخن مناسب حال و هوای تابستان

wordcamp
3,851
9 دقیقه
۵ رنگ لاک ناخن مناسب حال و هوای تابستان

در هر فصل، تعدادی رنگ مناسب با حال و هوای آن فصل وجود دارد. رنگ‌های هر فصل در طراحی مد و پوشاک، لوازم‌آرایشی، دکوراسیون، صنعت تبلیغات و سایر موارد برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر به‌ کار می‌روند. رنگ‌ها به زندگی معنی می‌بخشند. از آنجا که دنیای خانم‌ها بسیار رنگارنگ است، اهمیت بیشتری هم نسبت به دنیای مردانه دارد. خانم‌ها رنگین‌کمانی از انواع لباس‌ها و لوازم‌آرایش در وسایلشان دارند. یکی از چیزهایی که بیشتر از هر وسیله دیگری به داشتن همه طیف رنگی آن توجه می‌کنند «لاک ناخن» است.

دخترها از بچگی عشق ناخن‌های بلند و لاک ناخن هستند. لاک زدن یک از هیجان‌انگیزترین کارها در دنیای دخترانه است. هیجانی که هیچ‌گاه یک پسر درک نخواهد کرد! انتخاب یک لاک خوش‌رنگ و شروع به رنگ‌آمیزی انگشت‌ها و گاهی هم کشیدن یک طرح زیبا بر روی ناخن یک کار لذت‌بخش برای دختران است. زمانی هم که رنگ لاکشان با‌ رنگ لباسشان همرنگ می‌شود، لذت بیشتری می‌برند.

در انتخاب رنگ خوش‌رنگ برای لاک ناخن، کیفیت آن‌هم از حساسیت زیادی برخوردار است. معمولا خانم‌ها در انتخاب و خرید لاک ناخن، اولین چیزی که مورد مقایسه قرار می‌دهند، رنگ لاک است.

انتخاب لاک ناخن مناسب تابستان

گاهی اوقات انتخاب یک رنگ از بین چندین رنگ لاک خوش‌رنگ کار دشواری است اما دانستن چند نکته ساده درباره ناخن، کار شما را بسیار آسان می‌کند.بعضی از افراد با وسواس خاصی همه لاک‌ها را روی ناخن‌هایشان امتحان می‌کنند. درنهایت، یادشان می‌رود که قصد خرید یک عدد لاک ناخن را داشتند. با انتخاب و خرید چند عدد لاک ناخن، به تست کردن لاک‌ها پایان می‌دهند. معیاری که معمولا فراموش می‌شود، کیفیت لاک ناخن است. لاک ناخن باکیفیت، صاف و یکدست بر روی ناخن می‌نشیند و زیبایی رنگ لاک را بر روی ناخن‌ها بیشتر می‌کند. ماندگاری بیشتری بر روی ناخن‌ها دارد. همچنین تغییر رنگ و زرد شدن ناخن‌ها را ندارد.

حال می‌خواهیم ۵ رنگ تابستانه را برای هماهنگ کردن بارنگ لباس به خانم‌ها معرفی کنیم.

لاک صورتی: خوش‌رنگ، شیک و دوست‌ داشتنی

«لاک صورتی روشن»، رنگی از طیف صورتی که حتما آن را دوست دارید. اکثر دختر‌ها یک رنگ از طیف رنگ‌های صورتی را در بین لاک‌هایشان دارند. رنگ لاک صورتی یک رنگ بهاره و تابستانه است. رنگی رمانتیک که در بین پوشاک و لوازم‌آرایش خانم‌ها دیده می‌شود.

لاک ناخن صورتی
لاک صورتی

لاک آبی: رنگی از دل دریا

رنگ‌های تیره مانند آبی تیره و یا سرمه‌ای با رنگ پوست‌های خیلی روشن سازگاری خوبی دارد. رنگی آرام‌بخش که در طیف‌های مختلفی وجود دارد. رنگ ‌آبی و سرمه‌ای، رنگی هست که در بین پوشاک خانم‌ها استفاده خوبی دارد. ازاین‌رو به‌راحتی می‌توان لاک آبی را با لباس‌هایمان همراه کنیم.

لاک ناخن آبی
لاک ناخن آبی

لاک طوسی: رنگی رسمی و خنثی

لاک طوسی، رنگی خاص در بین تمام‌ رنگ‌های لاک است. رنگی که شاید کمتر کسی سراغ آن برود. فقط افرادی که سلیقه‌ی خاصی در مد و پوشاک دارند، آن را انتخاب می‌کنند. همچنین، لاک طوسی برای خانم‌هایی که ظاهری آراسته و رسمی دارند، انتخاب مناسبی است.

لاک سبز: رنگ تازگی و طراوت

لاک سبز، رنگی است که احساس سرزندگی برای سرانگشتان شما به همراه دارد. لاک سبز، رنگی مکمل است و به‌راحتی می‌توان با رنگ‌های دیگر همراه کرد. رنگ سبز با اعتماد به نفس و امنیت همراه است. همچنین رنگ سبز به‌عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ از طرف موسسه پنتون برگزیده‌ شده است.

طراحی لاک ناخن مناسب تابستان

تابستان بهترین زمان سال برای خوش‌گذرانی با ناخن‌های رنگارنگ است. در حالی که داشتن یک مانیکور چشم‌نواز یک ایده عالی در تمام طول سال است، چیزی در مورد تابستان وجود دارد که باعث می‌شود احساس ماجراجویی بیشتری کنید. فرقی نمی‌کند رنگ‌های پاستلی ملایم را دوست داشته باشید یا رنگ‌های نئونی روشن، بسیاری از اشکال مد روز، طرح‌های منحصربه‌فرد تمام ایناها برای تابستان مناسب است.

لاک ناخن پاستیلی
لاک ناخن پاستیلی

ژلیش ناخن مناسب تابستان

با در نظر گرفتن این که رنگ‌های جیغ و پاستلی جزو اصلی‌ترین رنگ‌های فصل تابستان هستند، طراحی ناخن‌ها با استفاده از انواع رنگ‌های تابستانی استایل شما را به روز و هماهنگ با طبیعت نگه می‌دارد. در صورتی که به طراحی‌های شیک و کلاسیک با استفاده از رنگ‌های تابستانی علاقه دارید می‌توانید بیس ناخن‌های خود را با استفاده از لاک ژل زرد پاستلی طراحی نمایید و دو تا از ناخن‌های خود را با استفاده از لاک ژل رنگ نود طراحی کنید.

لاک ناخن مناسب تابستان، هر دست یک مدل

 امروزه یکی از ترندهای جدید طراحی ناخن، طراحی متفاوت ناخن‌های دو دست با یک دیگر است. اگر شما نیز به طراحی‌های نامتقارن برای ناخن‌های خود علاقه‌مند هستید، این طراحی ناخن بسیار مناسب شما است. می‌توانید برای ناخن‌های یک دستتان از رنگ‌های روشن و جیغ تابستانی استفاده کنید. سپس برای زیباتر شدن طراحی ناخن‌ها، ناخن‌های خود را با استفاده از تاپ مات ناخن مات نمایید. برای طراحی ناخن‌های دست دیگر از رنگ‌های مات استفاده کنید. همچنین برای دیزاین آن می‌توانید با استفاده از قلموهای نازک نقطه‌های رنگی کوچک یا طرح‌های تابستانی بزنید.

خرید لاک ناخن

دستان زیبای شما نیاز به مراقبت و آرایش دارند. ناخن‌ها عضوی هستند که نه تنها نقش مراقبت از بافت نوک انگشتان را برعهده دارند، بلکه بر زیبایی و جذابیت شما در آرایش می‌افزایند. در این میان انتخاب مناسب رنگ لاک متناسب با آرایش، رنگ لباس، فصول یا شب و روز و حتی نوع مجلسی که به آن دعوت شده‌اید، از اهمیت بالایی در تکمیل زیبایی بر خوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع لاک ناخن روی عکس کلیک کنید.

لاک‌ های شب رنگ

 اگر به دنبال یک لاک ناخن مناسب تابستانی منحصر به فرد هستید می‌توان این لاک را به شما پیشنهاد کرد. در صورتی که دوست دارید ناخن‌های شما در شب نیز بدرخشند و رنگ زیبایی از خود نشان دهند، می‌توانید از لاک ژل‌های شبرنگ برای طراحی ناخن‌های خود استفاده نمایید. برای ایجاد این طراحی می‌توانید از لاک ژل شبرنگ استفاده نمایید و ناخن‌هایتان را با آن طراحی کنید. سپس با استفاده از قلم طراحی ناخن مدل‌های زیبایی را به ناخن‌های خود بدهید. البته می‌توانید برای زیباتر شدن و راحت‌تر شدن کارتان از استیکر ناخن استفاده کنید.

لاک ناخن شب‌رنگ
لاک ناخن شب‌رنگ

لاک‌ های آبرنگی، لاکی مناسب تابستان

اگر به هنر علاقه‌مند هستند، لاک‌های آبرنگی انتخاب جذابی برای شما می‌تواند باشد. برخی از افراد با دیدن نقاشی‌های آبرنگی حس و حال خوبی می‌گیرند. از سوی دیگر، آبرنگ به دلیل ترکیب فوق العاده‌ با آب می‌تواند طراحی بسیار متنوع و زیبایی را به وجود بیاورد. لاک ژل آبرنگی در اصل این قابلیت را دارد که به راحتی طراحی خوبی را به ناخن‌های دستان شما ببخشد. در واقع استفاده از این محصول یکی از تکنیک‌های دیزاین ناخن به شمار می‌رود. طرح ناخن آبرنگی یکی از ترندهای سال 2022 بوده و افراد زیادی جذب آن شده‌اند.

استیکر ناخن

استیکر یا در اصطلاح لنز ناخن طرح‌هایی آماده و متفاوت برای طراحی ناخن هستند. مزیت این طرح‌های آماده نسبت به طراحی با لاک این است که بسیاری از ریزه کاری‌ها که با لاک نمی‌توان طراحی کرد را دارا هستند. این استیکرها قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند و برای ناخن های پا نیز قابل استفاده اند.  شما می‌توانید استیکر ناخن اسنس مدل Bling Bling از فروشگاه اینترنتی موتن رو خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

لاک‌ ناخن فانتزی مناسب تابستان

از آنجایی که طراحی فانتزی ناخن امروزه طرفداران بسیاری دارد، می‌توان برای فصل تابستان ناخن‌ها را به شکل فانتزی طراحی کرد. برای ایجاد این طراحی می‌توانید با استفاده از انواع رنگ‌های لاک ژل، شکل‌های فانتزی مانند خورشید، چهره خندان، گیلاس‌های کوچک، میوه‌ها و گل‌های تابستانی را روی ناخن‌هایتان طراحی کنید.

لاک ناخن فانتزی
لاک فانتزی

طرح لاک ناخن رنگین کمانی مناسب تابستان

یکی دیگر از انواع طراحی های تابستانی ساده و زیبا، طرح رنگین کمانی است. این طراحی یکی از ساده‌ترین طراحی های ناخن تابستانی است و کاملا متفاوت با انواع طرح‌های ناخن است. برای ایجاد این طراحی روی ناخن‌ها می‌توانید از یک لاک ژل رنگ نود برای طراحی بیس ناخن‌ها استفاده کنید. سپس، با استفاده از قلم طراحی ناخن و انواع رنگ‌های لاک ژل نظیر صورتی، زرد، آبی و سبز یک خط صاف در انتهای ناخن خود طراحی نمایید و یک رنگین کمان کوچک روی ناخن‌های خود ایجاد کنید و توجه همه را به خود جلب کنید.

سخن آخر

برای تزئین و زیبا کردن ناخن‌ها فقط چند رنگ لاک، یک براق کننده ناخن و چند ابزار ساده برای کشیدن طرح و کمی حوصله و خلاقیت نیاز است. برای طراحی ناخن بهتراست ابتدا فرم ناخن‌های خود را مرتب و منظم کنید. اگر این کار را توسط مانیکور ناخن انجام دهید، بهتر است؛ زیرا سلامت ناخن‌ها و پوست حفظ می‌شود. حال که ناخن‌ها به فرم دلخواه در آمدند، لاک پایه را بزنید. اگر می‌خواهید لاکتان تمیز و بی نقض باشد، از دولایه‌ی نازک لاک استفاده کنید. این روش به زودتر خشک شدن لاک ناخن‌ها نیز کمک می‌کند. حال می‌توانید با استفاده از ابزاری ساده مانند چسب نواری، به کار خود نظم بدهید.

امیدوارم از خواندن مقاله لاک ناخن مناسب لذت برده باشید. از اینکه تا پایان این مقاله با موتن رو همراه بودید متشکریم. لطفا در قسمت دیدگاه پیشنهادات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. ضمنا شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی موتن رو لاک ناخن و استیکرهای ناخن را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری بفرمایید.

سوالات متداول

چه رنگ لاکی برای تابستان 2022 مناسب است؟

صورتی جیغ، رنگ رسمی تابستان 2022 است.

چه رنگی روی ناخن‌های پا بهتر به نظر می‌رسد؟

لاک‌های روشن مانند قرمز، صورتی و مرجانی همیشه در طول تابستان بهترین انتخاب بودند. اما امسال، زرد نئونی، آبی یخی و رنگ‌های خاکی نیز ترندهای مهمی هستند.

چه رنگ از لاک ناخن انگشتان پا را لاغرتر نشان می‌دهد؟

اگر پوست گندمی یا سبزه‌ای دارید، رنگ‌هایی با تناژ آبی تیره بسیار مناسب شما هستند. همچنین، رنگ‌های مرجانی و بنفش ناخن‌ها را صاف و کوچک‌تر نشان می‌دهند.

چه رنگ لاکی دست‌ها را جوان‌تر نشان می‌دهد؟

برای اینکه دستان جوان‌تری داشته باشید، رنگ‌های مثل نارنجی، هلویی و گلبهی بهترین گزینه هستند.