زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

8 رنگ موی خاص برای شما

1
تیم تحریریه مو تن رو
3,561
5 دقیقه
8 رنگ موی خاص برای شما

تا به حال پیش آمده که بخواهید با یک رنگ موی خاص یک تغییر اساسی در چهرتون ایجاد کنید؟ همه می دانیم که رنگ مو در خانم‌ها طرفدار بسیار زیادی دارد. اکثر خانم ها به دنبال یک رنگ خاص برای موهایشان می گردند که علاوه بر ایجاد تغییر در ظاهرشان، منحصر به فرد شوند. رنگ موی خاص هم مانند آرایش صورت، دارای قائده و قوانین خاص خود است. تا چند سال گذشته کمتر کسی به اصول و شناخت ارگونومی صورت و آرایش مناسب با فرم چهره توجه می‌کرد، ولی امروزه با استفاده از کارشناسان مختلفی که در زمینه آرایش و خودآرایی هستند، در این زمینه تخصص‌هایی پیدا کرده‌ایم.

فاکتورهایی که در خرید رنگ مو مهم است عبارت است از: رنگ پوست، رنگ زمینه موها، جنس تار مو، قد و ضخامت تار مو و …. تاثیر دارد.

کارشناسان مو تن رو، چند نمونه از اصول کلی انتخاب رنگ موی خاص را در این مقاله به شما ارائه می‌دهند:

  • اگر در فصل تابستان هستید و در سنین بین 20 الی 35 سال هستید، می‌توانید در فصل تابستان از رنگ‌های شاد و فانتزی استفاده کنید.
  • فصل تابستان مختص رنگ‌های شاد و روشن و فصل زمستان برای رنگ‌های تیره‌تر با تناژ رنگی گرم است.
  • رنگ‌هایی با تناژ قرمز تیره مثل بادمجونی، شرابی، ماهاگونی و … برای ماه‌های سرد سال مناسب است.
  • رنگ‌هایی با تناژ عسلی، بلوند، یخی، عروسکی و فانتزی برای فصل بهار و تابستان که تابش نور بیشتر است و بازتاب نور روی مو زیباتر می‌شود، بهتر است.
  • افرادی که دارای پوست روشن هستند به راحتی می‌توانند از رنگ‌های روشن استفاده کنند.
  • افرادی که دارای پوست‌های سبزه و تیره هستند بهتر است از رنگ‌های تیره‌تر و تناژ گرم استفاده کنند.
  • هایلایت‌های بالیاژ و آمبره در موهای بلند، نمای بیشتری خواهند داشت.
  • رنگ‌ موهای فانتزی رنج سنی خاص خود را دارند.

رنگ موی خاص

شامپو رنگ فاربن

مو تن رو برای تمامی فصل ها، رنگ‌های پیشنهادی خاصی برای شما دارد. این رنگ‌ها جز محبوب‌ترین رنگ موهای خاص است.

خرید شامپو رنگ

بالیاژ صدفی

این مدل رنگ مو، برای بانوانی مناسب است که به هایلایت علاقه دارند، ولی نمی‌خواهند که هایلایت‌هایشان از ریشه مو شروع شود.

بالیاژ مو، رنگ مو را طبیعی‌تر نمایش می‌دهد و نگرانی افرادی که اعتقاد دارند رنگ‌های شاد سن افراد را بالاتر می‌برد را برطرف می‌کند. بالیاژ صدفی یک رنگ موی خاص است که طرفداران زیادی دارد.

نارنجی آتشین

این رنگ مو برای پوست‌های برنزه بسیار بسیار جذاب و چشم‌ نواز است. شاید شما این رنگ مو را خیلی روی موهای اطرافیان ندیده باشید ولی این نکته را در نظر داشته باشید که شما باید قدرت ریسک پذیری داشته باشید و تنوع را با استایل خود ادغام کنید.

قدی بلند و اندامی باریک، با موهایی نارنجی و پوستی برنز شما را شبیه به باربی‌های افسانه‌ای خواهد کرد. رنگ موی نارنجی آتشین، یک رنگ خاص برای 2019 هست که امسال بیشتر سلبریتی ها این رنگ را برای موهای خود برگزیده اند.


پیشنهاد نویسنده: جدیدترین مدل های رنگ موی 2019


رنگ مو نارنجی آتشین

پاستیلی و جذاب

رنگ‌ موهای پاستیلی جز رنگ‌هایی هستند که شاید اوایل مورد پسند همه قرار نگیرد. این رنگ‌ها که برای افراد بین 20 الی 35 سال مناسب است، بازه رنگی و تنوع بسیار زیادی دارد. اگر به رنگ موی پاستیلی یا فانتزی علاقه دارید، حتماً بخوانید: رنگ مو فانتزی و مراقبت بعد از آن

این رنگ موها را می‌توان با انواع استایل‌های دخترانه و عروسکی و فانتزی ست کرد.

رنگ موی پاستیلی

هایلایت ارغوانی

این ترکیب رنگ هم برای پوست‌های روشن و هم برای پوست‌ها سبزه مناسب است. اگر پوست روشن و شفافی دارید ، این ترکیب رنگ مو، جز رنگ‌هایی است که به شدت به پوست شما می‌آید. همانطور که در تصویر میبینید، این ست رنگی از هایلایت رنگ‌های یخی، شرابی،‌ یادمجونی، صورتی و بنفش ارغوانی تشکیل شده است.

رنگ موی خاص هایلایت ارغوانی

بالیاژ خاکی کنفی

این رنگ مو که به روش بالیاژ انجام شده، برای عزیرانی که رنگ موهای فانتزی را دوست ندارند یا اینکه رنگ مو از از ریشه انجام نمی‌دهند بسیار مناسب است. این ترکیب رنگ روی مو بسیار طبیعی و شیک است و هیچ محدودیت سنی ندارد.

بالیاژ خاکی کنفی

آمبره بالیاژ یخی

آمبره بالیاژ یخی، یک رنگ موی خاص و اسپرت مناسب برای فصل تابستان و مدلی بی نهایت شیک و دوست داشتنی است. نگران ریزش موهایتان نباشید زیرا با اینکه در این رنگ مو، موهایتان به پایه رسیده است، ولی چون دکلره با پوست سر تماس ندارد، موها کمتر دچار آسیب می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک مقاله آمبره مو را در مجله موتن‌رو مطالعه کنید.


پیشنهاد نویسنده: چگونه مو های خود را بدون دکلره به پایه برسانیم؟


آمبره بالیاژ یخی

صورتی صدفی

این رنگ مو ترکیبی ار رنگ صدفی براق و صورتی است . برای سنین بین 25 الی 35 سال مناسب است. رنگ صورتی صدفی، شما را شبیه به پرنسس‌های والت دیزنی می‌کند. دلت داشته باشید که اگر از این رنگ مو استفاده میکنید باید آرایش مناسب با این رنگ و استایل مناسب این رنگ را داشته باشید.

صورتی صدفی

ترکیبی رنگین کمان

رنگ ترکیبی رنگین کمان نیز یک رنگ موی خاص برای دختران جوان بین سنین 20 تا 30 می باشد. اگر تصویر رو به رو دقت کنید، روی زمینه رنگ اصلی مو، هایلایت‌های رنگی و در هم رفته را می‌بینید. هایلایت‌هایی به رنگ زرد، آبی،‌ بنفش، سبز، و … این ترکیب رنگ مو،  بسیار خاص و دوست‌داشتنی است و کسانی که به رنگ‌ موهای خاص علاقه دارند می‌توانند از این رنگ مو استفاده کنند.

ترکیبی رنگین کمان

اگر علاقه مند به مد و رنگ های سال هستید، حتماً مقاله رنگ مو تابستانی 2019 را مشاهده نمایید.