زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

5 شامپو ضد ریزش مو برتر

2
تیم تحریریه مو تن رو
32,293
5 دقیقه
5 شامپو ضد ریزش مو برتر

شامپو ضد ریزش مو یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که برای انتخاب آن باید به خوبی راجع به آن تحقیق کنید. نباید بدون تحقیق و پرس و جو از شامپویی استفاده نمایید که مناسب پوست و موی شما نیست. از این رو بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید تا با محصولات بسیار خوب، برای موهای خود آشنا شوید.
نسل‌های جدید شامپو ضد ریزش مو، اساساً برای بیشتر انواع ریزش‌های مو طراحی شده‌اند که عموما در ترکیبات خود، از عصاره‌های گیاهی مختلف و یا مواد شیمیایی مفید نیز استفاده کرده اند. البته در این مقاله به معرفی شامپوهای گیاهی ضد ریزش مو می پردازیم تا با استفاده از آن ها هم مشکل ریزش مو برطرف شود و هم آسیب جانبی کمتری را متحمل شوید. برای خرید شامپو ضد ریزش مو می توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو دیدن نمایید.

1.شامپو ضد ریزش ایوروشه

ایوروشه قهرمان تولید محصولات گیاهی است و در شامپو ضد ریزش خود از عصاره گیاهی به نام لوپین سفید بهره جسته است، که در زیر عکسی زیبا از این گیاه نیزه‌ای می‌بینید. این گیاه توانایی عجیبی در تقویت ریشه مو دارد و برای کسانی که به دلایل عصبی دچار ریزش مو می‌شوند این شامپو ضد ریزش بسیار مناسب است. ایوروشه هم مانند دیگر برند‌های حرفه‌ای در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، این شامپو ضد ریزش مو خود را با یک سرم همراه کرده است، که برای استفاده از آن باید دستورالعمل دقیقی را رعایت کنید، البته همه این دستور العمل‌ها در سایت مو تن رو در درج شده است. یکی از اثرگذارترین روش های درمان ریزش مو، استفاده هم زمان شامپو ضد ریزش ایوروشه با سرم ضد ریزش موی این برند فرانسوی است.

شامپو ضد ریزش
گل لوپین سفید به کار رفته در شامپو ضد ریزش

2. شامپو ضد ریزش سینره

سینره را می توان بعنوان یک افتخار، برای ما ایرانی ها دانست. تولید محصولات بهداشتی سینره در استان کهگیلویه و بویر احمد است که شامپو ضد ریزش سینره از جمله محصولات طبیعی و ارگانیک است که از دل طبیعت نشات گرفته است. یکی از عمده ترین تاسیس کارخانه سینره در یاسوج، بخاطر نزدیکی به دل طبیعت بوده است. جالب است بدانید، شامپو ضد ریزش مو سینره برای آقایان و خانم ها کاملا متفاوت بوده و متناسب با جنسیت نیز طراحی شده است، برای هر یک از این شامپوها یک سرم ضد ریزش مو نیز فراهم شده است، تا تاثیر این شامپوها را بیشتر نماید.


 پیشنهاد نویسنده : 5 راه خانگی برای جلوگیری از ریزش مو


3. شامپوی ضد ریزش موی استم سل

شامپوی استم سل یک شامپوی بسیار ملایم برای تقویت مو است. شامپو استم سل یک اختراع ایرانی است و کسانی که هر روز به حمام می روند، می‌توانند با خیال راحت این شامپو را استفاده نمایند، زیرا هر شامپویی علاوه بر تمیز کردن بدن و مو،از حجم مو نیز مقداری می‌کاهد. این موضوع برای شامپویی به ملایمت شامپو بچه هم وجود دارد، اما استم سل بسیار کمتر از شامپو بچه قدرت تخریب دارد و از ملایم‌ترین شامپو های تقویت کننده، برای موهای آسیب دیده و دچار ریزش است. محافظت بسیار قوی از موهای شما در این روش به اوج خود می‌رسد و شما می‌توانید به مدت بسیار طولانی از شامپو ضد ریزش استم سل استفاده کنید، بی آن که ناراحتی خاصی از آسیب های جانبی داشته باشید.

شامپو ضد ریزش
شامپو ضد ریزش

4. شامپو ضد ریزش مو سیلکی

شامپو ضد ریزش مو سیلکی، یکی از شامپوهای ایتالیایی است که دارای قوی ترین عصاره های ممکن می باشد. شما می‌توانید همراه با این محصول سرم تقویت موی سیلکی را نیز سفارش دهید و یک جهش تمام عیار را در رشد موهای خود ایجاد کنید. این شامپو قوی‌ترین شامپوی پایه گیاهی مو است و اگر همراه با سرم آن مصرف شود می تواند بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.

شامپو ضد ریزش
شامپو ضد ریزش

5. شامپو پنتن

شامپو پنتن، از جمله شامپوهایی است که علاوه بر رشد و ریزش مو، به لطافت مو و خوش حالت بودن آن نیز توجه دارد. اما پنتن در کنار حفاظت از موها و کمک به رشد موها می‌تواند به خوبی موها را نرم و لطیف کند و همه خواص ویژگی‌ها یک شامپو خوب را در خود گرد آورده است اما شاید قدرت محافظت و احیای آن به اندازه سیلکی و ایوروشه نباشد.

سخن آخر درباره شامپو ضد ریزش مو

شامپوی ضد ریزش یکی از اولین راه‌هایی است که برای محافظت از موها به ذهن هر کسی می‌رسد اما این همه ماجرا نیست، کنترل چربی موی سر، همین طور استفاده از مکمل‌های غذایی مانند فولیک اسید و زینک می‌تواند کمک شایانی به حفظ موها کند. البته در آخر باید بگوییم که الگوهای ریزش مو ارثی بوده و راه گزیری برا ی آن وجود ندارد البته با استفاده از شامپوهای ضد ریزش خوب، می‌توانید این روند را به تعویق ‌بیاندازید. برای آگاهی از این روش ها با مجله مو تن رو همراه باشید.


پیشنهاد نویسنده: مزوتراپی مو چیست؟