زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رازهای میکاپ Ariana Grande که چهره شما را جذاب‌تر می‌کنند

wordcamp
2,361
7 دقیقه
رازهای میکاپ Ariana Grande که چهره شما را جذاب‌تر می‌کنند

آریانا گراند یکی از خوانندگان زیبا و دوست داشتنی است که بسیاری از خانم‌ها و به خصوص دختران جوان سعی می‌کنند چهره خود را هر چه بیشتر شبیه وی کنند. آریانا معمولا با چشمان گربه‌ای بدون نقص و همچنین تک آهنگ‌هایی که در صدر جدول کشورهای مختلف قرار می‌گیرند شناخته می‌شود. آریانا گراند با کمک میکاپ آرتیست خود به ظاهری نمادین و طبیعی همراه با چشمانی بال‌دار دست پیدا می‌کند. اما با رعایت چند نکته آرایشی شما نیز می‌تواند تا حد زیادی چهره‌ای جذاب و بامزه مشابه میکاپ Ariana Grande داشته باشید.

ایجاد ساختار مناسب مشابه میکاپ Ariana Grande

پاکسازی و مرطوب کردن پوست صورت

برای اینکه به ظاهر جذاب و شاداب آریانا دست پیدا کنید، ابتدا باید پوست خود را به خوبی تمیز نموده و مرطوب کنید. هر گونه چربی، کثیفی یا مواد آرایشی به جا مانده را با استفاده از یک پاک کننده پوست ملایم پاک کنید و با انگشتان دست چند بار به صورت خود ضربه بزنید تا خون به خوبی جریان پیدا کند. به جای استفاده از مرطوب کننده‌های رایج و معمولی، مقدار کمی روغن طبیعی نظیر روغن آرگان را برداشته و با استفاده از آن به خوبی پوست صورتتان را مالش دهید.

استفاده از پرایمر برای صورت و پلک‌ها

پرایمر برای داشتن یک میکاپ لطیف و با دوام ضروری است. پس از مرطوب کردن پوست صورت، مقداری کمی از یک پرایمر مایع را بر روی پوست صورتتان قرار دهید. برای جلوگیری از ایجاد شکاف و خطوط متمایز در سایه چشم، بهتر است مقدار بسیار کمی پرایمر را بر روی هر کدام از پلک‌ها نیز اعمال کنید.

اعمال سایه چشم درست مانند میکاپ Ariana Grande

میکاپ آرتیست وی معمولا پلک‌های چشم آریانا را یک سایه چشم کاربردی و فوق‌العاده زیبا، جذاب‌تر از قبل می‌کند. بنابراین پیش از اینکه به  پیش از اینکه به سراغ کرم پودر (فاندیشن) آرایشی و کانسیلر برویم بهتر است ابتدا سایه چشم‌ها را به اتمام برسانیم. از آنجایی که سایه چشم پیش از کرم پودر و کانسیلر اعمال شده، می‌توان مقدار اضافی سایه که در زیر چشم یا گونه‌ها وجود دارد را به خوبی تمیز کرد. این کار باعث می‌شود تا سایه چشم به صورت ناخواسته در زیر چشم پخش نشود.

  • از یک پالت سایه چشم طبیعی با بازه رنگی استخوانی تا قهوه‌ای تیره استفاده کنید. البته رنگ سایه چشم آریانا در شرایط مختلف متفاوت است، به همین دلیل می‌توانید از رنگ‌های خنثی‌تر و حتی تنالیته‌های صورتی نیز بهره ببرید.
  • هر کدام از پلک‌ها را با یک رنگ گرم و برنزی بپوشانید.
  • با استفاده از یک رنگ با تون قهوه‌ای ملایم شیارهای هر کدام از پلک‌ها را محو کنید.
  • در زیر هر کدام از ابروها می‌توانید از یک رنگ سفید استخوانی روشن استفاده کنید.
  • برای اینکه به چشمان گربه‌ای فوق جذاب آریانا دست پیدا کنید، یک رنگ قهوه‌ای تیره اشباع را در گوشه پایینی هر دو چشم اعمال نمایید.

اعمال کرم پودر و کانسیلر

برای دستیابی به یک ترکیب بدون نقص از یک کرم پودر آرایشی استفاده کنید تا هر گونه نواقص صورت را پنهان نموده و در نهایت با بهره‌گیری از کانسیلر می‌توانید درخشش و تمایز چشمان خود را افزایش دهید. با استفاده از یک کانسیلر پایه سیلیکونی که یک یا دو درجه روشن‌تر از تون رنگی پوست شما باشد، قسمت‌های زیر چشم را پوشش بدهید تا علاوه بر پنهان‌سازی حلقه‌های تیره، روشنی خوبی به چشمان خود بدهید.

ثابت کردن ساختار

پس از انجام زیرسازی آرایشی با کرم پودر و کانسیر، ممکن است با کوچکترین اشتباه پاک یا جابجا شوند. برای جلوگیری از این کار بهتر است با استفاده از یک پودر ثابت کننده، این مواد مایع را به یک حالت جامد و با دوام‌تر تبدیل کنید.

با استفاده از یک براش پودر تخت به آرامی با ایجاد چندین نقطه، پودر ثابت کننده آرایشی را در سراسر صورت خود پخش کنید. این تکنیک به شما اجازه می‌دهد تا دقیقا در همان قسمت‌هایی که تمایل دارید پودر فیکس کننده را به‌کار ببرید.

چشمان گربه‌ای بی‌نقص در میکاپ Ariana Grande

ایجاد ساختار برای مژه‌های بالایی با استفاده از مداد

با استفاده از یک مداد یا قلم خط چشم، یک خط در قسمت مرکزی پلک (نزدیک‌ترین محل به رویش مژه‌ها) رسم کنید. مداد خط چشم را در فواصل کوتاه روی خط نزدیکی از محل رویش مژه‌ها بکشید. زمانی که به گوشه خارجی چشم رسیدید کار را متوقف کنید. همین مراحل را برای پلک دیگر نیز تکرار نمایید.

خطوط خارجی چشمان گربه‌ای

آرایش چشم میکاپ Ariana Grande
ایجاد مثلث توخالی

مداد را در گوشه خارجی چشم خود قرار دهید. برای ایجاد یک بال، مداد را از گوشه خارجی به سمت قسمت پایینی ابرو خود حرکت دهید. این کار را برای چشم دیگر نیز انجام دهید. با کشیدن یک خط از نوک بال به سمت عقب (خط چشم روی پلک) یک مثلث توخالی ایجاد کنید.

خطوط خارجی را یک خط چشم مایع پر کنید

خط چشم در میکاپ Ariana Grande
ایجاد خط چشم با کمک مداد

یک مداد خط چشم مایع و مشکی رنگ را به آرامی بر روی خطوط قبلی بکشید. اکنون می‌توانید فضای داخلی مثلث توخالی را با این خط چشم مایع پر کنید.

خط چشم برای پلک پایینی

پس از اینکه خط چشم مایع مشکی رنگ خشک شد، مداد چشم را در گوشه پایینی و داخلی چشم قرار داده و به سمت گوشه خارجی چشم، یک خط بکشید. همین کار را برای چشم دیگر نیز تکرار کنید.

مقدار زیادی ریمل نیاز دارید!

برای ریمل زدن به مژه‌ها، برس را به مقدار مناسبی ریمل آغشته نموده و سپس با کشیدن و کمی تکان دادن، برس را از قسمت ریشه مژه‌ها به سمت نوک آنها حرکت بدهید. برای کسب نتیجه بهتر چند بار با برس مژه‌ها را ریمل بزنید.

ریزه‌کاری‌های پایانی برای دستیابی به میکاپ Ariana Grande

ایجاد درخشش طبیعی

برای اینکه چهره‌ای شاداب و پرانرژی داشته باشید  با استفاده از یک برنزه کننده، رژگونه و هایلایتر در قسمت گونه‌ها، می‌توانید یک درخشش طبیعی و جذاب ایجاد کنید. بدین منظور:

با اعمال مقدار کمی پودر کانتور به صورت مستقیم بر روی استخوان گونه، یک کانتور خفیف ایجاد کنید. آریانا گونه‌های برجسته‌ای داشته و به همین دلیل به یک کیت کانتور نیاز خواهد بود.

برای ایجاد ظاهری برجسته، از مقدار کمی رژگونه بر روی سیب گونه استفاده نموده و به خوبی آن را با پودر کانتور ترکیب کنید.

مقدار کمی هایلایتر را به صورت مستقیم به منحنی بالایی گونه‌ها اضافه کنید.

افزایش ضخامت و جزییات ابروها

آریانا گراند از ابروهایی ضخیم و طبیعی برخوردار است. بنابراین اگر ابروهایی نازک و کم پشت دارید، بهتر است با استفاده از یک مداد ابرو بخش‌های خالی را پر کنید. از یک مداد یا پودر با رنگی مشابه با رنگ ابروهای خود استفاده کنید. به آرامی خطوطی کوتاه را با ضربه‌های سریع ایجاد نمایید تا شبیه به موهای ابرو به نظر برسند. با یک براش زاویه‌دار آغشته به پودر ابرو، خطوط لبه ابروهایتان را دنبال کنید. با استفاده از یک براش ویژه ابرو (اسپولی) جلوه ایجاد شده را کمی ملایم کنید.

اگر ابروهایتان ضخیم‌تر است کافیست فضاهای موجود را با استفاده از یک پودر ابرو پر کنید. با کمک یک براش زاویه‌دار کانتورهای ابرو را با پودر ابرو متمایز کنید. با استفاده از یک اسپولی پودر ابرو را کمی بیشتر محو کنید تا کمتر مصنوعی به‌ نظر برسد.

از یک رژ لب به رنگ پوست استفاده کنید

لب‌ها باید ساده، تمیز، تازه و شاداب به‌نظر برسند. بدین منظور از یک رژ لب همرنگ با پوست استفاده کنید.

برای ایجاد حجم بیشتر و برجسته‌سازی بهتر لب‌ها، می‌توانید از یک خط لب همرنگ با پوست بهره ببرید. در نهایت از یک برق لب استفاده کنید تا همه چیز به زیبایی جلوه کند.