زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

مشخصات لوسیون خوب برای نوزاد + معرفی بهترین محصولات

تیم تحریریه مو تن رو
1,537
7 دقیقه
مشخصات لوسیون خوب برای نوزاد + معرفی بهترین محصولات

مراقبت از پوست، امری واجب برای همه است. نوزادان که موجوداتی ظریف و ضعیف هستند بیشتر از همه به مراقبت و نگهداری نیاز دارند. پوست نوزادان مثل همه اعضای دیگر بدنشان بسیار آسیب‌پذیر است. یکی از راه‌های مراقبت از پوست آن‌ها، مرطوب نگه داشتن‌شان است. این کار باعث می‌شود که دچار خشکی پوست یا پوسته‌پوسته شدن نشوند. لوسیون مناسب نوزاد محصولی است که این کار را برای شما انجام می‌دهد. انتخاب لوسیون خوب برای فرزندتان ممکن است کاری چالش‌برانگیز باشد. در اینجا به شما چند محصول را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با خیالی راحت بهترین لوسیون نوزاد را انتخاب کنید.

لوسیون بچه چیست؟

لوسیون به صورت کلی محصولی است که برای مرطوب نگه داشتن پوست استفاده می‌شود. لوسیون مناسب نوزاد با لوسیون بزرگسالان متفاوت است. علت هم این است که پوست بدن و صورت بچه‌ها بسیار حساس‌تر و ظریف‌تر از بزرگسالان است. خرید لوسیون بچه از ضروری‌ترین اقدام‌ها جهت نگهداری و مراقبت از فرزندتان است. در استفاده از لوسیون برای نوزادان، باید دقت کنید که برای کودکان تازه به دنیا آمده باید مقادیر کمی استفاده کنید. اگر پوست نوزادتان از قبل به آلرژی مبتلا بود و یا زخم و خشکی روی آن دیدید، بهتر این است برای انتخاب بهترین لوسیون مناسب نوزاد به پزشک مراجعه کنید.

بهترین لوسیون نوزاد

انتخاب لوسیون مناسب برای نوزاد کاری سخت نیست. کافی است با چند محصول و ویژگی‌های هر کدام آشنا باشید تا بتوانید بهترین را برای فرزند خود انتخاب کنید. در کنار لوسوین بدن، می‌توانید روغن بچه نیز تهیه کنید. هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. در این مطلب می‌خواهیم چند تا از بهترین محصولات موجود برای لوسیون نوزادان را معرفی کنیم.

لوسیون مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل مناسب انواع پوست
لوسیون مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل مناسب انواع پوست

1)   لوسیون شیر رطوبت رسان و محافظ بدن نوزاد و کودک بیبی لاین

 شرکت بیبی لاین یک شرکت آلمانی است. این شرکت کار خود را حدود ۴۰ سال پیش در زمینه محصولات بهداشتی آغاز کرد. محصولات آن حالا در سرتاسر دنیا به فروش می‌رسند و محبوبیت فراوانی نیز دارند. لوسیون شیر رطوبت‌رسان بیبی لاین یک محصول مناسب برای پوست لطیف نوزدان است. این محصول لباس را کثیف نمی‌کند و برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست بچه بسیار مناسب است.

2)   لوسیون مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل مناسب انواع پوست

اگر پوست فرزندتان ترک خورده و یا پوست‌پوست شده، لوسیون سی گل انتخاب خوبی برای درمان آن است. لوسیون بدن کودک باید از موادی تشکیل شده باشد که به پوست نازک نوزاد آسیبی نزند. در این لوسیون انواع روغن‌های گیاهی به کار رفته‌اند که باعث شادابی پوست فرزندتان می‌شوند. اگر فکر می‌کنید که ممکن است فرزندتان در معرض خشکی پوست و یا آلرژی‌های فصلی باشد، این لوسیون می‌تواند تا حد خوبی از بروز این اتفاقات جلوگیری کند. وجود انواع ویتامین‌ها در این محصول نیز باعث می‌شود که تغذیه کافی و مناسب به پوست برسد.

لوسیون مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل مناسب انواع پوست
لوسیون مرطوب کننده گیاهی کودک سی گل مناسب انواع پوست

3)   لوسیون مرطوب کننده کودک پرودرما مدل Hydravest

برای رفع آفتاب‌سوختگی، ادرارسوختگی و درمان التهابات و خشکی پوست، لوسیون کودک پرودرما انتخابی بسیار مناسب است. در ترکیبات این محصول علاوه بر مواد نرم‌کننده و مرطوب‌کننده از گلیسیرین و سدیم نیز استفاده شده است. این ترکیبات به نحوی در نظر گرفته شده‌اند که برای پوست لطیف کودک مناسب باشند. برای رفع اگزما و یا حساسیت‌های فصلی لوسیون پرودرما می‌تواند محصولی مؤثر و مناسب باشد.

4)   لوسیون ضد آفتاب کودک موستلا

همانطور که پوست نوزادان می‌تواند در معرض خشکی و التهاب باشد، نور آفتاب نیز برای پوست لطیف آن‌ها بسیار مضر است. فرقی نمی‌کند که جنس پوست فرزندتان چیست، این محصول برای تمام پوست‌ها مناسب است. حتی فرقی هم نمی‌کند که فرزندتان چندماهه باشد یا چند روزه. لوسیون موستلا از مواد معدنی در محصول خود استفاده کرده است. همین مواد معدنی باعث می‌شود که این محصول برای هر پوستی خصوصاً پوست‌های حساس و برای هر سنی مناسب باشد.

5)   ست هدیه نوزاد فیروز

همه ما با محصولات فیروز خاطره داریم. ایام کودکی را با بوی شامپوهای این شرکت به یاد می‌آوریم. هنوز از استشمام بوی پودر بچه فیروز سرمست می‌شویم. حالا این شرکت بهترین هدیه را برای فرزندان کوچک شما آماده کرده است. این محصول، پکی کامل است از هرآنچه برای مراقبت از کودک‌تان نیاز دارید. محتویات این پک عبارتند از شامپو نرم‌کننده، صابون، شامپو بدن و پودر بچه. شست‌وشوی بدن لطیف بچه‌ها نیز بسیار مهم است. برای این کار می‌توانید با خیالی راحت به شرکت فیروز اعتماد کنید. مواد استفاده‌شده در این محصولات کاملاً متناسب با پوست کودکان انتخاب شده‌اند و آسیبی به بچه‌ها وارد نمی‌کنند.

ست هدیه نوزاد فیروز سایز کوچک
ست هدیه نوزاد فیروز سایز کوچک

6)   لوسیون بدن کودک فیروز مدل Pink

بهترین لوسیون مناسب بدن نوزاد محصولی است که هم بتواند به پوست رطوبت برساند هم از آسیب رسیدن به آن جلوگیری کند. محصولات فیروز دقیقاً همین ویژگی را دارند. لوسیون مدل pink را می‌تواند برای شست‌وشوی فرزندتان پس از تعویض استفاده کنید. به جای اینکه مدام از آب و صابون استفاده کنید، استفاده از این محصول باعث مراقبت از پوست نازک کودک می‌شود.

7)   لوسیون بدن کودک فیروز مدل Shea And Cocoa Butter

این لوسیون برای پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسب است. اگر فرزندتان پوست حساسی دارد، باید پس از حمام آن را با یک لوسیون مرطوب کنید. لوسیون بدن فیروز محصولی مناسب برای این کار است. در این محصول از شی و کوکوآباتر استفاده شده است که خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی دارند. جالب است بدانید که همین ترکیبات باعث شده‌اند این محصول هم برای کودکان وهم برای بزرگسالان مناسب باشد.

8)   لوسیون بدن کودک چیکو

این لوسیون نیز محصول شرکتی خوش‌نام و باسابقه است که حدود ۵۰ سال است در حوزه محصولات بهداشتی فعالیت می‌کند. در این محصول از عصاره بادام استفاده شده. این ترکیب باعث می‌شود که این لوسیون هم خاصیت نرم‌کنندگی خوبی داشته باشد و هم عطر خوب آن باعث آرامش نوزاد شود. توصیه می‌شود که جهت جلوگیری از خشک شدن پوست، از این لوسیون بعد از هر استحمام و حتی روزانه بعد از هر شست‌وشو استفاده شود. این محصول باعث خارش، التهاب، حساسیت و سنگینی روی پوست نمی‌شود. خیالتان راحت باشد که با داشتن این محصول، لوسیون مناسب برای پوست کودک انتخاب کرده‌اید.

9)   لوسیون بدن کودک جانسون مدل baby

لوسیون بدن کودک جانسون حاوی روغن نارگیل
لوسیون مناسب نوزاد جانسون حاوی روغن نارگیل

هر شرکتی را هم که نشناسید، نام شرکت جانسون را حتماً یک بار شنیده‌اید. محصولات این شرکت باسابقه در کل جهان محبوبیت فراوانی دارند. می‌توانید مطمئن باشید که استفاده از این محصول هیچ ضرری برای پوست کودک‌تان نخواهد داشت. این محصول به‌خصوص، خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی دارد و برای مراقبت از پوست بسیار مناسب است.

مؤخره

مراقبت از پوست کودکان تنها منحصر به استفاده از لوسیون نیست. راهکارهای مراقبت از پوست بچه‌ها، بسیار بیشتر و مفصل‌تر هستند که استفاده از لوسیون تنها یکی از آن‌ها است. آشنایی با این محصولات، به عنوان قدم اول برای آگاهی از چگونگی مراقبت از پوست بچه‌ها بود. از خرید یک لوسیون باکیفیت و مناسب برای فرزندتان شروع کنید و در ادامه نیز مطمئن باشید راه‌های مراقبت را به‌زودی یاد می‌گیرید.

پرسش‌های متدوال

لوسیون مناسب نوزاد چیست؟

لوسیون نوزاد محصولی است که پوست بدن و صورت نوزاد را مرطوب و نرم نگه می‌دارد. استفاده از این محصول برای مراقبت از پوست کودکان، ضروری است.

فایده استفاده از لوسیون بدن کودک چیست؟

با این کار، پوست کودک را در برابر ابتلا به حساسیت‌های فصلی، آلرژی و التهاب مقاوم می‌کنید. از طرفی دیگر به علت حسایت و آسیب‌پذیری بالای پوست بچه‌ها، رطوبت و نرم بودن همیشگی آن‌ها امری ضروری است.

بهترین مارک لوسیون برای نوزدان چیست؟

اگر به دنبال محصول خارجی هستید، شرکت جانسون که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند، محصولات مناسبی در این زمینه دارد. در میان محصولات داخلی نیز شرکت فیروز محصولات باکیفیتی دارد.