زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی 5 مورد از پرفروش‌ترین مدل‌های عطر زنانه بربری

تیم تحریریه مو تن رو
404
7 دقیقه
معرفی 5 مورد از پرفروش‌ترین مدل‌های عطر زنانه بربری

احتمالا نام برند بربری را تا به حال زیاد شنیده باشید. این برند انگلیسی یکی از لوکس‌ترین برندهای دنیاست که در زمینه تولید پوشاک، کیف، کفش، ساعت، عطر و … فعالیت می‌کند. توماس بربری موسس این برند لوکس و تجملاتی در سال 1856 فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از طراحی و تولید محصولات، اولین فروشگاه خود را در شهر لندن انگلستان در سال 1891 میلادی افتتاح نمود. محصولات بربری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و  به خوبی می‌توانند با دیگر برندهای لاکچری در دنیا رقابت کنند. در این مقاله از مو تن رو می‌خواهیم در مورد 5 مدل از معروف‌ترین مدل‌های عطر زنانه بربری با شما صحبت کنیم. پس اگر شما هم از طرفداران این برند لاکچری هستید، با ما همراه باشید.

معرفی عطر زنانه بربری

همانطور که پیش از این هم اشاره شد بِربِری (Burberry) نام یک شرکت بریتانیایی است که بعد از این که توسط توماس بربری شروع بکار کرد به سرعت پله‌های ترقی را طی نمود. از محصولات تولید شده توسط این برند می‌توان پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌ آفتابی، عطر و… را نام برد.

عطرها یکی از محصولات پرفروش بربری هستند که با رایحه‌های دلپذیر خود توانسته‌اند طرفداران این برند را بیش از گذشته کنند. شاید بعد از دیدن قیمت‌ها بگویید عطرهای برند باربری گران‌تر از انتظار شما هستند، اما یادتان باشد باربری یک برند سلطنتی و لاکچری بوده و انتخاب خاص پسندان است.

از آنجا که انتخاب و خرید عطر اهمیت ویژه‌ای دارد تصمیم گرفتیم در مورد بهترین عطرهای بربری یا شما صحبت کنیم و چند مدل از عطرهای زنانه این برند لوکس و باکیفیت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

عطرهای بربری

ادو پرفیوم زنانه بربری مدل London

اگر به دنبال یک عطر هستید که که رایحه‌ای گرم داشته و بوی گل بدهد، ما عطر بربری زنانه مدل لندن را به شما پیشنهاد می‌کنیم چون دارای رایحه گرم بوده و ساختار گلی دارد. جالب است بدانید این عطر را بازیگران معروفی مانند Rachel Weisz و Gruffud تبلیغ کرده‌اند. کمپانی سازنده عطر بربری لندن هم برای تبلیغ محصول خود ادعا کرده که اگر شخصی می‌خواهد در هنگام قدم زدن در لندن روحیه قدیمی این شهر را حس کند، باید از عطر بربری لندن زنانه استفاده کند.

این عطر یک عطر کلاسیک و مجلسی است و رایحه آن بیشترین تناسب را با بانوان با وقار و کم حرف دارد. اگر به دنبال خرید عطر بربری لندن زنانه هستید، در مورد این محصول باید بگوییم نسبت به قیمتی که دارد بسیار با کیفیت است و از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

پس از اسپری این عطر متوجه می‌شوید که نت ابتدایی آن بوی رز، نارنگی ماندارین و پیچ امین الدوله (یاس شب بو) است و بعد از گذشت مدتی نت میانی که ترکیبی از بوی نارنگی یافا، یاس، گل صدتومانی و یاس تاهیتی هست را احساس خواهید کرد و در پایان بوی نعناع هندی، مشک و چوب صندل سفید یک ترکیب و رایحه محشر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

عطر بربری لندن زنانه

عطر زنانه بربری مدل The Beat

عطر زنانه باربری دبیت یا بربری دبیت “Burberry The Beat”، در سال 2008 توسط عطارانی به نام‌های الیویر پولجه، دومنیک روپین و بیترس پیکت ساخته شد. گروه بویایی این عطر چوب، مشک و گل می‌باشد و به خاطر این رایحه فوق العاده و میزان ماندگاری بالایی که دارد به یکی از محبوب‌ترین عطرهای برند بربری تبدیل شده است.

اگر خواهان خرید عطر باربری دبیت هستید در مورد طبع آن باید بگوییم که رایحه‌ای تند و شیرین دارد و برای استفاده در فصول سرد سال گزینه مناسبی خواهد بود.

نکته جالبی که در مورد این عطر وجود دارد این است که عطر زنانه بربری دبیت، یک ارتباط خاص و مستقیمی با موسیقی دارد! می‌پرسید چطور؟! به این صورت که سازندگان و طراحان برند باربری، این عطر را بر اساس مفهوم موسیقی‌ای از آلبوم کسابیان ساخته‌اند و همین مسئله این عطر را بسیار خاص و فوق العاده کرده است.

پخش بوی عطر بابری دبیت زنانه طوری طراحی شده که در ابتدا و به محض اسپری کردن، بوی خوشی که از ترکیب فلفل صورتی، پرتقال ماندارین، لیمو و هل است، پخش خواهد شد. بعد از گذشت مدتی نت‌های میانی که شامل برگ چای، گل زنبق و گل بلوبل است را استشمام می‌کنید و در آخر بوی علف وِتیوِر و چوب سرو فضای اطراف شما را پر خواهد کرد.

بطری عطر باربری دبیت زنانه اورجینال و اصل، دربی از جنس سیلور دارد که یک آویز به آن متصل است. آویز درب آن از جنس جیر و متال می‌باشد. پس در زمان خرید عطر دقت کنید که جنس اصل را تهیه کنید.

عطر زنانه دبیت بربری

ادو پرفیوم زنانه بربری مدل My Burberry Black

عطر دیگری که از برند لوکس بربری می‌خواهیم به شما معرفی کنیم ادو پرفیوم زنانه بربری مدل My Burberry Black است. این عطر زنانه یک عطر خاص می‌باشد که ماندگاری بسیار خوبی دارد و پراکندگی آن متوسط است.

نت اولیه این محصول بوی گل یاس است که آرامش خاصی به شما خواهد داد. بعد از گذشت مدتی نت میانی که بوی رز و هلو دارد، استشمام می‌شود و در آخر بوی کهربا و نعناع هندی به عنوان نت پایانی، این عطر را در ذهن شما و اطرافیانتان جاودان خواهد کرد. ادو پرفیوم زنانه مای بربری با ساختار گلی که دارد برای استفاده روزانه مناسب می‌باشد.

عطر زنانه مای بربری بلک


پیشنهاد نویسنده: ویژگی‌های مخصوص عطر بهار


عطر بربری مدل Brit زنانه

عطر زنانه بربری بریت (Burberry Brit) با حجم 100 میل رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد و در فصول مختلف سال به خصوص فصول سرد، قابل استفاده خواهد بود. این عطر ماندگاری بسیار خوبی دارد و در گروه بویایی گل‌های میوه‌ای قرار می‌گیرد. طراحی شیشه عطر باربری بریت زنانه، بسیار شیک بوده و برای شکل ظاهری این عطر، طرح معروف چهارخانه کرم رنگ بکار رفته است.

نت ابتدایی عطر زنانه بربری بریت، بوی لیمو، گلابی و بادام است و بعد از آن نت‌های میانی که ترکیب گل‌ صدتومنی، قند و بادام هستند، استشمام خواهند شد و در آخر رایحه چوب ماهون، کهربا، عنبر و دانه تونکا که نت‌های پایانی هستند به شما انرژی مثبت و آرامش هدیه خواهند داد.

عطر بربری بریت زنانه

ادو پرفیوم زنانه باربری مدل Touch

پنجمین مورد از پرفروش‌ترین موارد عطر زنانه بربری ادو پرفیوم زنانه بربری مدل Touch می‌باشد. حجم این محصول 100 میل بوده و در سال 2000 وارد بازار شده است.

این عطر زنانه خوشبو به خاطر ساختار گلی و نت‌های سبزش، توانست طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. در مورد پخش بوی ادو پرفیوم زنانه بربری مدل Touch باید بگوییم که بعد از اسپری شدن، اول یک ترکیب رویایی از توت سیاه، پرتقال، رز، کرانبری، فلفل قرمز شیرین، برگ و جوانه انگور فرنگی و انگور فرنگی سیاه را استشمام خواهید کرد. سپس بوی هلو، تمشک، گل مریم، گل سوسن، گل صدتومانی، گل برف و یاس به عنوان نت میانی که رایحه‌های معتدلی هستند، احساس می‌شوند و در آخر بوی خوش وانیل، سدر، دانه تونکا، خزه درخت بلوط و بادام به عنوان نت پایانی، شما را در ذهن اطرافیانتان ماندگار خواهد کرد.

اگر خواستار خرید ادو پرفیوم زنانه بربری مدل Touch هستید باید بگوییم طبع این محصول ملایم و شیرین است و برای فصول سرد سال گزینه مناسبی می‌باشد.

عطر زنانه بربری


پیشنهاد نویسنده: عطر و ادکلن اماراتی چیست روش تشخیص اصل بودن عطر


جمع بندی

در زمان خرید ادکلن و عطر دقت کنید که نت‌های بکار رفته در محصول چیست و سپس با توجه به سلیقه‌ای که دارید اقدام به خرید کنید. برند بربری یک برند لوکس و تقریبا گران قیمت در زمینه تولید عطر است که پاسخگوی هر سلیقه‌ای بوده و محصولات آن از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. عطرهای برند بربری در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود است و شما می‌توانید با خیال راحت عطرهای بربری را با قیمت مناسب از این فروشگاه لوازم آرایشی خریداری کنید. همچنین می‌توانید انواع عطر جیبی و دیگر برندهای عطر زنانه و مردانه را از فروشگاه مو تن رو تهیه کنید.