زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی 5 برند برتر لوسیون بعد از اصلاح

wordcamp
4,199
10 دقیقه
معرفی 5 برند برتر لوسیون بعد از اصلاح

اگر موهای صورت و بدن خود را اصلاح می‌کنید، احتمالاً با لوسیون بعد از اصلاح یا افترشیو (aftershave) آشنا هستید یا نام آن را شنیده‌اید. افترشیوها مدل‌های مختلفی دارند. رایج‌ترین مدل‌های افترشیو به شکل روغن، اسپری مایع، لوسیون و فوم هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با لوسیون بعد از اصلاح آشنا کرده و بهترین لوسیون بعد از اصلاح را به شما معرفی کنیم. پس اگر به دنبال افترشیو مناسب پس از اصلاح صورت و بدن هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لوسیون بعد از اصلاح چیست؟

لوسیون بعد از اصلاح، یک محصول بهداشتی جهت استفاده پس از اصلاح است. در زمان اصلاح، پوست دچار خراش‌ها و زخم‌هایی می‌شود. لوسیون‌های بعد از اصلاح از عفونت کردن این خراش‌ها جلوگیری می‌کنند و پوست را التیام می‌بخشند. همچنین استفاده از لوسیون بعد از اصلاح، موجب جلوگیری از خشکی، التهاب و قرمزی پوست می‌شود و منافذ پوست که بعد از اصلاح بزرگ شده‌اند را کوچک می‌کند. توصیه می‌کنیم حتماً بعد از اصلاح از یک لوسیون بعد از اصلاح مناسب برای پوست خود استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با افترشیوها به لینک زیر مراجعه کنید.

بهترین برند لوسیون بعد از اصلاح

در این بخش قصد داریم شما را با بهترین برندهای لوسیون بعد از اصلاح آشنا کرده و محصولات پرفروش آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

هیدرودرم

هیدرودرم برند ایرانی محصولات مراقبت از پوست، لب، ناخن و کرم‌های ضدآفتاب است. این برند که متعلق به شرکت پارس حیان با بیش از 40 سال سابقه است، از سال 1386 در این زمینه فعالیت می‌کند. هیدرودرم با داشتن محصولات با كیفیت بالا، رقیب مناسبی برای محصولات مشابه خارجی است. همچنین هیدرودرم از نظر بسته بندی و تنوع محصولات در سطح بالایی قرار دارد.

لوسیون بعد از اصلاح مردانه هیدرودرم

لوسیون بعد از اصلاح هیدرودرم فاقد الکل و چربی است. این لوسیون به سرعت جذب پوست می‌شود و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود. این محصول با خاصیت آبرسان خود از خشکی پوست شما جلوگیری کرده و با خواص تقویت کننده‌اش، پوست شما را شاداب می‌سازد. در ترکیبات این لوسیون از عصاره گل بابونه استفاده شده است. گل بابونه خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت دارد و از ایجاد جوش و آکنه‌ در اثر اصلاح جلوگیری می‌کند. این محصول یکی از بهترین لوسیون های بعد از اصلاح آقایان است.

ویژگی‌های این لوسیون:

  • مناسب برای پوست‌های معمولی و حساس
  • تسکین التهاب، سوزش و تحریکات پوستی
  • ایجاد حس طراوت، آرامش و نرمی ماندگار
  • مناسب برای بعد از اصلاح در آقایان
  • رطوبت رسان و تقویت کننده پوست
  • فاقد چربی و الکل
خرید لوسیون بعد از اصلاح مردانه هیدرودرم

لوسیون بعد از اصلاح مردانه هیدرودرم مناسب پوست‌های معمولی و حساس، رطوبت‌رسان و فاقد الکل

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی آن روی عکس مقابل کلیک کنید.

آردن

آردن برند ایرانی تولید کننده محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست است که از سال 1370 در این زمینه فعالیت می‌کند. این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است که به طور تخصصی در زمینه مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. در حال حاضر آردن با تولید 60 نوع محصول، به عنوان یکی از معتبرترین برند محصولات بهداشت و مراقبت پوست شناخته می‌شود.

لوسیون بعد از اصلاح آقایان آردن

این محصول برای انواع پوست آقایان مناسب است. در ترکیبات این محصول از روغن درخت چای و عصاره آلوئه ورا استفاده شده است که خواص ضد التهابی و آبرسان دارند. این خواص از خشکی و قرمزی پوست بعد از اصلاح جلوگیری می‌کنند. لوسیون بعد از اصلاح آردن، فاقد چربی است و با ترکیبات موثر خود موجب لطافت و شادابی پوست آقایان می‌شود. اصلی‌ترین مشکل بعد از اصلاح، به‌وجود آمدن جوش و آکنه بر بخش اصلاح شده است. این لوسیون از ایجاد این جوش‌ها جلوگیری کرده و پوست شما را صاف و درخشان می‌سازد. آردن با بیش از 30 سال سابقه یکی از بهترین مارک های لوسیون بعد از اصلاح است.

ویژگی‌های این محصول:

  • فاقد چربی و غیر کومدون زا
  • التیام بخش
  • خنک کننده و ضد قرمزی پوست
  • ضد باکتری
  • ضد التهاب و ترمیم کننده
  • نرم کننده و رطوبت رسان
  • جلوگیری کننده از ایجاد جوش

لوسیون بعد از اصلاح آقایان آردن، ضدباکتری، ضد التهاب و خنک‌کننده

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی آن، روی عکس مقابل کلیک کنید

آدرا

آدرا برند ایرانی محصولات آرایشی بهداشتی است که کارش را با هدف تولید محصول برای بازار ایران و صادر کردن آن‌ها آغاز کرده است. مواد اولیه محصولات باکیفیت شرکت آدرا مرغوب هستند و از شرکت‌های بزرگ ژاپنی، سوئیسی و آمریکایی خریداری می‌ش.ند. به همین علت محصولات آدرا کیفیت بالایی دارند. فرمولاسیون محصولات آدرا از لابراتوارهای بزرگ اروپایی تهیه شده است تا این برند بتواند محصولات با کیفیت بالاتری برای مردم ایران تولید کند.

ژل خنک کننده بعد از اصلاح آقایان آدرا

همان‌طور که می‌دانید، استفاده از لوسیون بعد از اصلاح برای افرادی که اصلاح می‌کنند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عمل اصلاح، به ویژه اصلاح صورت موجب بروز مشکلاتی می‌شود و این افترشیوها هستند که این مشکلات را کنترل می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مشکلات اصلاح، ایجاد قرمزی و التهاب پوست است که ژل خنک کننده بعد از اصلاح آقایان آدرا با خواص ضدالتهابی خود، این مشکل را به صورت کامل حل می‌کند. این محصول با خاصیت خنک‌کنندگی خود از سوزش بعد از اصلاح جلوگیری کرده و باعث شادابی پوست شما می‌شود. همچنین این ژل به راحتی جذب پوست شده و با خاصیت رطوبت رسان خود باعث لطافت پوست شما می‌شود. این محصول به دلیل خنک کنندگی و رایحه جذابی که دارد، یکی از بهترین لوسیون های پس از اصلاح محسوب می‌شود.

ویژگی‌های این افترشیو:

  • ایجاد حس تازگی، شادابی و طراوت پوست صورت
  • جلوگیری از التهاب و حساسیت پس از اصلاح
  • مرطوب کننده و نرم کننده پوست صورت
  • حاوی عصاره‌های گیاهی با خاصیت آنتی باکتریال
  • حاوی آلانتوئین بهبود دهنده و خراش ضد التهاب
  • به صورت ژل و بر پایه آب با جذب بالا
خرید ژل خنک کننده بعد از اصلاح آقایان آدرا حجم 150 میل

ژل خنک‌کننده بعد اصلاح آدرا، دارای خواص مرطوب‌کنندگی و جلوگیری از بروز حساسیت

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی آن، روی عکس مقابل کلیک کنید.

سینره

شرکت طبیعت زنده (سینره) در سال 1376 با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو فعالیت خود را آغاز کرد. این برند ایرانی با بهره گیری از مواد اولیه گیاهی، محصولات بسیار با کیفیتی تولید کرده و توانسته در میان مردم طرفداران بسیاری به‌دست آورد. برند سینره سرانجام با تلاش‌های مستمر، در سال 1388 عنوان برند برتر را کسب کرد. سینره محصولات متنوعی در زمینه مراقبت از پوست و مو دارد که این محصولات مورد تایید پزشکان متخصص و نشست‌های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی هستند.

لوسیون بعد از اصلاح صورت مخصوص آقایان سینره

لوسیون بعد از اصلاح آقایان سینره با بهره گیری از مواد ضدالتهاب طبیعی از ایجاد سوزش، قرمزی و حساسیت بعد از اصلاح جلوگیری می‌کند. این محصول با مواد آنتی باکتریال خود پوست را ضد عفونی کرده و از ایجاد جوش و عفونت در سطح پوست جلوگیری می‌کند. در ترکیبات این محصول از عصاره گیاهان دریایی استفاده شده است. عصاره گیاهان دریایی خواص رطوبت رسانی عمیق دارند و موجب نرمی و لطافت پوست شما می‌شوند. این محصول به عنوان یکی از بهترین لوسیون های بعد از اصلاح ایرانی موجود در بازار شناخته می‌شود.

ویژگی‌های این محصول:

  • کاهش التهاب و سوزش پوست صورت پس از اصلاح
  • جلوگیری از ایجاد جوش
  • ایجاد حس تازگی و طراوت
  • حاوی مواد آنتی باکتریال
  • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری
خرید لوسیون بعد از اصلاح صورت مخصوص آقایان سینره 150 میل

لوسیون بعد از اصلاح سینره دارای خواص ضدجوش، کاهش التهاب و حاوی مواد آنتی باکتریال

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی آن، روی عکس مقابل کلیک کنید.

آی پلاس

شركت آراشیمی پارس با هدف ارتقای سلامت پوست و موی مردم ایران فعالیت خود را در تولید محصولات آرایشی بهداشتی آغاز کرده است. محصولات این شرکت با نام تجاری آی پلاس، روانه بازار می‌شوند. محصولات این برند ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارند و رقیب مناسبی برای محصولات مشابه خارجی هستند. از نظر بسته بندی و تنوع محصولات نیز محصولات آی پلاس در سطح بالایی قرار دارند. محصولات آی پلاس شامل انواع شامپو با كاربردهای مختلف، انواع ژل و واكس مو، دئودورانت و اسپری‌های ضد تعریق و … می‌شوند.

لوسیون افتر شیو آقایان آی پلاس

لوسیون افتر شیو آی پلاس حاوی ترکیبات آنتی باکتریال است که از ایجاد عفونت در خراش‌های بعد از اصلاح جلوگیری می‌کند. این محصول برای انواع پوست آقایان مناسب بوده و به دلیل داشتن ژل آلوئه ورا و پروتئین ابریشم علاوه بر خنک کنندگی پوست، از ایجاد جوش و حساسیت‌های بعد از اصلاح جلوگیری می‌کند. این لوسیون فاقد چربی بوده و به سرعت جذب پوست شما می‌شود. بهترین راه مصرف این محصول این است که بعد از اصلاح، ابتدا صورت خود را با آب ولرم بشویید و خشک کنید. سپس مقدار کافی از لوسیون را به تمامی قسمت‌هایی که اصلاح شده، بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست‌تان شود.

ویژگی‌های این لوسیون:

  • حاوی ژل آلوئه ورا و پروتئین ابریشم
  • مناسب برای پوست‌های معمولی و حساس
  • ترمیم کننده و مرطوب کننده
  • آنتی باکتریال و ضد جوش
  • حاوی ژل آلوئه ورا و پروتئین ابریشم
  • حفاظت از پوست در برابر قرمزی، سوزش و التهاب پس از اصلاح
  • فاقد چربی، جذب سریع در پوست بدون ایجاد احساس سنگینی بر روی پوست صورت
  • افزایش نرمی و لطافت پوست پس از اصلاح
خرید

لوسیون افترشیو آی پلاس دارای خواص ترمیم‌کننده، مناسب پوست‌های حساس و ضد جوش

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی آن، روی عکس مقابل کلیک کنید.

جمع بندی

معمولاً افرادی که اصلاح می‌کنند، از مشکلاتی مثل سوزش، التهاب، قرمزی و جوش روی پوست خود رنج می‌برند. برای جلوگیری از این مشکلات و داشتن پوستی سالم پس از اصلاح، بهترین راه استفاده از لوسیون‌های بعد از اصلاح است. این لوسیون‌ها خواص آنتی باکتریال دارند و از عفونت زخم و خراش‌هایی که در اثر اصلاح ایجاد می‌شوند، جلوگیری می‌کنند.

در برخی از افترشیوها و لوسیون‌های بعد از اصلاح برای جلوگیری از عفونت از الکل استفاده شده است. البته الکل فواید و عوارضی برای پوست دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این فواید و عوارض، مطلب الکل بعد از اصلاح صورت را مطالعه کنید.

از دیگر خواص لوسیون‌های بعد از اصلاح می‌توان به خاصیت آبرسانی اشاره کرد. خاصیت آبرسانی این محصولات از خشکی صورت جلوگیری کرده و موجب نرمی و لطافت بیشتر پوست شما می‌شود.

سوالات متداول

چرا استفاده از لوسیون بعد از اصلاح اهمیت دارد؟

در زمان اصلاح، پوست ما دچار خراش‌ها و زخم‌هایی می‌شود که لوسیون‌های بعد از اصلاح از عفونت این خراش‌ها جلوگیری می‌کنند و پوست را التیام می‌بخشند.

بهترین برندهای لوسیون بعد از اصلاح آقایان چیست؟

هیدرودرم، سینره، آدرا، آی پلاس، آردن.

بهترین لوسیون بعد از اصلاح چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین لوسیون بعد از اصلاح باید دارای خواص آنتی باکتریال باشد تا از عفونت پوست، جلوگیری کند، باید حاوی مواد رطوبت رسان و آبرسان باشد تا از خشکی پوست بعد از اصلاح جلوگیری کرده و موجب لطافت آن شود، باید حاوی خواص ضد التهاب باشد تا از قرمزی و سوزش پوست جلوگیری کند.