زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک ایرانی و خارجی

wordcamp
30,746
6 دقیقه
معرفی بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک ایرانی و خارجی

اکثر افراد در خصوص فرآیند رنگ شدن مو اطلاعاتی ندارند. خوب است بدانید که برای اثربخشی مناسب رنگ‌ موها، شرکت‌های تولیدکننده معمولا از مواد شیمیایی مانند آمونیاک استفاده می‌کنند. آمونیاک در رنگ مو نه تنها فرآیند نفوذ به تارهای مو را تسهیل می‌کند، بلکه با تخریب کوتیکول موها، رنگ جدید را در قسمت داخلی ساقه مو تثبیت می‌کند. استفاده از رنگ موهایی که حاوی آمونیاک یا سایر مواد شیمیایی هستند، باعث ایجاد خشکی، شکنندگی و کاهش سلامت تارهای مو می‌شود. در نتیجه چه از نظر ظاهری و چه ماهیتی، حس خوبی به شما نخواهد داد.

خوشبختانه این روزها با پیشرفت تکنولوژی و فرمولاسیون‌های موثر و کم ضررتر، بسیاری از برندهای سرشناس تولیدکننده رنگ مو در تلاش هستند تا علاوه بر حذف یا به حداقل رساندن مقدار آمونیاک در فرمولاسیون محصولات خود، از ترکیبات غنی گیاهی یا ترکیبات شیمیایی کم ضرر استفاده کنند. اینطور در نهایت باعث افزایش شادابی و سلامت موها می‌شود. در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین رنگ موهای بدون آمونیاک از برندهای ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

رنگ مو گارنیه Garnier Olia Oil Permanent

رنگ مو بدون آمونیاک گارنیه Garnier Olia Oil Permanent
رنگ مو گارنیه Garnier Olia Oil Permanent

این رنگ موی جدید از گارنیه حاوی 60 درصد روغن‌های استخراج شده از گل‌های طبیعی است. فرمولاسیون ویژه آن برای حفظ سلامتی تارهای مو، ایجاد حالت ابریشمی و مرطوب سازی عملکرد موثری دارد. به گفته خانم‌هایی که از این رنگ مو بدون آمونیاک استفاده کرده‌اند، رنگ ایجاد شده کاملا طبیعی اما در عین حال درخشان و غنی به نظر می‌رسد. روغن‌های طبیعی به کار رفته در فرمولاسیون این رنگ مو باعث ایجاد درخشش و جلوگیری از مرده به نظر رسیدن موها می‌شوند.

رنگ مو بدون آمونیاک L’Oreal Professionnel INOA

رنگ مو بدون آمونیاک L’Oreal Professionnel INOA
L’Oreal Professionnel INOA

فرمولاسیون این رنگ مو به گونه‌ای طراحی شده تا هم‌زمان رطوبت‌رسانی و آبرسانی لازم برای تارهای مو را فراهم کند. این رنگ مو بر پایه ترکیبات روغنی تولید شده و نتیجه استفاده از آن، رنگ مویی دائمی و با ثبات بالاست که حتی پس از چندین بار شستشو شاهد کاهش غلظت رنگ نخواهید بود. استفاده از این رنگ موی کارآمد تنها در حدود نیم ساعت زمان می‌برد!

رنگ مو CDC

رنگ مو CDC، رنگ موهای بدون آمونیاک
رنگ مو CDC

کمپانی ایتالیایی سی‌دی‌سی رنگ موهای خود را با کمترین درصد آمونیاک تولید می‌کند. اینطوری علاوه بر ماندگاری و ثبات بالای رنگ مو، هیچ عوارضی را به همراه نداشته باشد. رنگدانه‌های قوی به‌کار رفته در فرمولاسیون این رنگ مو عملکرد مناسبی داشته و به خصوص برای پوشش موهای سفید فوق‌العاده هستند.

فرمولاسیون رنگ موهای CDC از ویتامین‌های مختلف نظیر E، B و C غنی شده است. به همین دلیل باعث نرمی، لطافت و شفافیت بیشتر موها می‌شود. یکی از مزایایی که رنگ موهای بدون آمونیاک سی‌دی‌سی ارائه می‌دهند، تنوع بسیار بالاست که تقریبا امکان انتخاب را حتی به سخت‌گیرترین خانم‌ها نیز می‌دهد.

رنگ مو بدون آمونیاک فیوژن کالر مارال

رنگ مو بدون آمونیاک فیوژن کالر مارال
رنگ مو بدون آمونیاک فیوژن کالر مارال

مارال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع رنگ مو و اکسیدان در کشور ایران است. آنها به لطف کیفیت بالا و بسته‌بندی حرفه‌ای، محصولاتشان را به سایر کشورها نیز صادر می‌کنند. رنگ‌ موهای سری فیوژن کالر مارال از ترکیبات طبیعی موثری بهره می‌برند که علاوه بر خاصیت پوشانندگی کامل موهای سفید، آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی نظیر خارش، سوزش، قرمزی پوست کف سر و همچنین خشکی و شکنندگی تارهای مو را به دنبال ندارند.

این رنگ موها چربی و رطوبت را به خوبی حفظ کرده و خانم‌هایی که موهایی معمولی و خاکستری دارند با همان استفاده اول می‌توانند شاهد رنگ گرفتن عالی موهایشان باشند. به‌کارگیری ترکیباتی مانند روغن آرگان، روغن هسته انگور و روغن بادام، نه تنها از شکنندگی و خشکی موها جلوگیری می‌کند، بلکه باعث صافی و نرمی مضاعف موها شده و حالت طبیعی تارهای مو را به خوبی حفظ می‌کنند.


پیشنهاد نویسنده: رنگ مو در بارداری و عوراض خطرناک آن بر جنین


رنگ مو نیمه دائمی L’Oréal Paris Colorista

رنگ مو نیمه دائمی فاقد آمونیاک لورآل
رنگ مو نیمه دائمی فاقد آمونیاک لورآل

اگر قصد خرید رنگ موهای بدون آمونیاک را داشته باشید، لورال فرانسه یکی از بهترین برندهایی است که تنوع محصول بالایی را به شما ارائه می‌دهد. کولوریستا یکی از محصولات جدید لورال است در دسته رنگ موهای نیمه دائمی قرار گرفته است. همینطور در رنگ‌بندی متنوع شامل رنگ‌های ترند یا مد روز به بازار عرضه می‌شود. فرمولاسیون طراحی شده برای این رنگ مو فاقد آمونیاک یا پری‌اکسید است و به لطف ترکیبات کاندیشنینگ کارآمد، امکان رنگ کردن موها بدون آسیب دیدن، میسر می‌شود.

بر اساس تجربه افرادی که از این رنگ مو استفاده کردند، مدت زمان دوام رنگ جدید حداقل 6 هفته و حداکثر 15 هفته است. علاوه بر این، با توجه به نیمه دائمی بودن این رنگ مو، Paris Colorista لورال مقرون به صرفه است. اینطور برای افرادی که برای حضور در مجالس و مهمانی‌های مهم، نیاز به ایجاد تنوع دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.


پیشنهاد نویسنده: لوازم آرایشی ارگانیک را بشناسیم


رنگ موی AB Style Exsis

AB Style Exsis
AB Style Exsis

ای‌بی‌استایل یکی از برندهای جدید ایتالیایی است که در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و مراقبت از مو فعالیت خود را آغاز کرده است. رنگ موهای AB Style حاوی اسید هیالورونیک و عصاره‌ میوه گوجی بری است. به لطف استفاده از ترکیبات موثر و فرمولاسیون کامل، استفاده از این رنگ مو نه تنها آسیبی برای موهایتان به همراه ندارد، بلکه باعث افزایش لطافت و درخشش تارهای مو نیز خواهد شد.

ای‌بی‌استایل رنگ موهای خود را در 69 تنوع رنگی به بازار عرضه کرده و همگی آنها فاقد آمونیاک هستند. به لطف به‌کارگیری رنگدانه‌های قوی، مدت زمان دوام و ماندگاری رنگ مو بسیار بالا رفته است. همچنین با توجه به عدم استفاده از پارابن و سایر ترکیبات شیمیایی مضر، هیچ حساسیتی را برای پوست کف سر ایجاد نمی‌کند.

رنگ موی Revlon ColorSilk

رنگ مو Revlon ColorSilk بدون آمونیاک
رنگ مو Revlon ColorSilk

رنگ موی رولون کالرسیلک، از یک فرمولاسیون کلاسیک و کارآمد بهره می‌برد که بارها امتحان خود را به خوبی پس داده است. فناوری رنگ سه‌بعدی به شما این امکان را می‌دهد تا در خانه موهایتان را رنگ کنید و از ترکیب رنگی جذاب و جدید موهای خود لذت ببرید.

ترکیبات غنی به همراه رنگدانه‌های عمیق در این رنگ مو باعث دوام و ماندگاری بسیار عالی شده‌اند و همچنین به لطف پروتئین‌های ابریشمی و عدم وجود آمونیاک، علاوه بر پوشش‌دهی بسیار عالی موهای سفید و خاکستری، افزایش لطافت و درخشش موها را به همراه دارد. این رنگ مو همچنین فاقد بو بوده و از بروز موخوره جلوگیری می‌کند.


پیشنهاد نویسنده : راهنمای خرید لوازم آرایش مخصوص بارداری


رنگ موی Bologna

رنگ مو بدون آمونیاک Bologna
رنگ موی Bologna ایتالیا

بلونیا یک برند ایتالیایی معتبر است که به طور تخصصی در زمینه تولید انواع رنگ مو فعالیت می‌کند. رنگ موی بدون آمونیاک و پی‌پی‌دی بلونیا ماندگاری بالا و ثبات رنگ مو را بدون آسیب‌های مختلف از جمله خشکی و شکنندگی در تارهای مو به شما ارائه می‌دهد. این رنگ مو حاوی ترکیبات موثری مانند روغن بادام شیرین و عصاره گل نیلوفر آبی بوده و در تنوع بسیار مناسبی تولید می‌شود.