زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

ده برند آرایشی که هر خانمی باید بشناسد

3
تیم تحریریه مو تن رو
577
4 دقیقه
ده برند آرایشی که هر خانمی باید بشناسد

یکی از دغدغه های مهم این روزها پیدا کردن برند آرایشی مناسب و مورد اطمینان است. دنیای آرایشی دنیایی پر از رقابت و پرطرفدار است و محصولات و مارک های جدید هر روز ایجاد می شود،با توجه به این موضوع پیدا کردن لوازم آرایشی مناسب با توجه به نیازهای شما می تواند مانند جستجوی یک سوزن در کاه باشد. در مقالات قبل در مورد بهترین ریمل های آرایشی در مجله اینترنتی مو تن رو صحبت کردیم اما با توجه به این اهمیت شناخت صحیح برند ها تصمیم گرفتیم که به معرفی ده برند معروف آرایشی بپردازیم تا انتخاب شما را از میان ده ها برند آرایشی آسان تر نماییم.


پیشنهاد نویسنده: 17 عطر مجبوب سلبریتی ها 


معرفی بهترین برندهای آرایشی

لوازم آرایشی مک

MAC

MAC یک نام تجاری زیبایی است که تنوع و شخصیت را جشن می گیرد. به این ترتیب، به طرز ماهرانه ای به دوستداران لوازم آرایش در تمام سنین، نژادها و جنس ها کمک می کند. بنابراین، مهم نیست که چه کسی هستید، می توانید آرایش زیبا را با توجه به نوع پوست خود در MAC پیدا کنید. برای آشنایی بیشتر با محصولات مک می توانید مقاله لوازم آرایشی مک تقلبی نا اصل را بخوانید.

Bobbi Brown

برند آرایشی بابی بروان توسط هنرمندی با همین نام ساخته شده است که برخی از بهترین محصولات زیبایی را ارائه می دهد. این برند که بر افزایش زیبایی طبیعی متمرکز است، معتقد است: “یک زن زمانی که زیبا به نظر می رسد احساس خوب و خوشایندی خواهد داشت.

Top-Beauty-Brands-Bobbi-Brown

L’Oreal

L’Oreal رهبر جهانی بازار در صنعت زیبایی است. این برند نه تنها مجموعه ای جامع از آرایش، محصولات آرایشی و محصولات مو فراهم می کند بلکه کیفیت برتر را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

Top-Beauty-Brands-Loreal

Chanel

اگر علاقه زیادی به خرید پوشاک و لوازم آرایشی لاگجری دارید این برند را انتخاب کنید. لوازم آرایشی Chanel، بهترین کیفیت ها را در جهان ارائه می کند، اگر چه قیمت ها هنوز هم بالاتر از مارک های زیبایی دیگر است اما محصولات با کیفیت بالای Chanel ارزش پرداخت دلار اضافی را دارند.

برند شنل

Maybelline

Maybelline ممکن است به عنوان یک شرکت کوچک و متعلق به خانواده آغاز شده باشد، اما امروزه شرکت آرایشی شماره یک در آمریکا است. با الهام از زنان متعهد و موفق، این موضوع خانم ها را تشویق می کند تا شخصیت خود را به طرز شگفت انگیزی از آنها بیاموزند و خود را با آن ها به روز کنند.

آبرند میبلین

Estee Lauder

از سال 1946، استی لادر کمک کرده است تا زنان زیبایی طبیعی خود را افزایش دهند. امروزه این شرکت ارایشی آمریکایی یکی از معروف ترین محصولات زیبایی در جهان را ارائه می دهد.این شرکت لوازم آرایش با کیفیت بالا، محصولات مراقبت از پوست و محصولات عطر را تولید و به جهان عرضه می کند.

برند استی لادر

Revlon

این برند آرایشی با ارائه محصولات نوآورانه و خلاقانه و با کیفیت لبخند دایمی را بر لبان زنان در سراسر دنیا می نشاند. محصولات این برند آرایشی تنوع زیادی دارند و قیمت این مارک نسبت به بقیه لوازم آرایشی مناسب تر است.

Lancome

با وجود اینکه بیش از 80 سال از سن این برند آرایشی می گذرد اما همچنان این برند آرایشی جزو بهترین محصولات دنیاست، محصولات مراقبت از پوست، محصولات آرایشی و عطر با ترکیبی از علم و زیبایی برای رسیدن به ترکیب کامل تفکر مدرن و سبک بی انتهای زیبایی است.

Top-Beauty-Brands-Lancome

Clinique

Clinique محصولی است که با یک بار استفاده تمایل دارید همیشه از آن استفاده کنید. این برند آرایشی تاکید زیادی به سالم بودن و راحتی در استفاده از نحصولات دارد.

Top-Beauty-Brands-Clinique

Dior

دیور اولین رژ لب خود را در سال 1953 راه اندازی کرد، این برند آرایشی بیش از 60 سال است که فرمولش را کامل کرده است. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که وقتی شما لوازم آرایشی Dior را خریداری می کنید، با نتیجه ای نا امید روبرو نخواهید شد.

Top-Beauty-Brands-Dior