زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی خوشبوترین بادی اسپلش مردانه

wordcamp
2,749
7 دقیقه
معرفی خوشبوترین بادی اسپلش مردانه

اگر می‌خواهید عطر ملایم‌تر از ادکلن و قوی‌تر از دئودورانت تهیه کنید، بادی اسپلش مردانه انتخاب مناسبی خواهد بود. برندهای بادی اسپلش‌ معمولا همان کمپانی‌های مطرح در زمینه عطر و ادکلن هستند. چرا که بادی اسپلش احساس تازگی به پوست و بدن می‌بخشد. در این صورت اگر می‌خواهید خرید بادی اسپلش مردانه باکیفیت را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله برای معرفی خوشبوترین بادی اسپلش مردانه را از دست ندهید.

بادی اسپلش مردانه چیست؟

بادی اسپلش مردانه یا بادی میست، نوعی اسپری بسیار ملایم است. میزان اسانس روغنی بادی اسپلش از پرفیوم و ادکلن مردانه کمتر است. بنابراین اگر طرفدار عطرهای ملایم‌تر با ماندگاری کمتر هستید، خرید بادی اسپلش مردانه انتخاب مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

یکی از تفاوت‌هایی که پرفیوم یا ادکلن با بادی اسپلش دارد، نحوه استفاده از آن است. معمولا بادی اسپلش را روی لباس نمی‌زنند و تنها از آن روی پوست استفاده می‌کنند. همچنین میزان بروز حساسیت‌های پوستی از طریق بادی اسپلش بسیار کمتر خواهد بود.

بادی اسپلش مردانه نوعی عطر پس از حمام است که به پوست بوی خوب و احساس تازگی می‌بخشد. همچنین میزان قیمت بادی اسپلش بسیار کمتر از پرفیوم و ادکلن مردانه است. بنابراین اگر می‌خواهید چندین عطر متفاوت داشته باشید، خرید بادی اسپلش مردانه بسیار به‌صرفه‌تر خواهد بود.

برخلاف تصور بسیاری، بادی اسپلش تنها مخصوص خانم‌ها نیست و آقایان نیز بادی اسپلش‌های متنوعی دارند. بادی اسپلش همچون پرفیوم و ادکلن مردانه، رایحه متفاوتی از گل، میوه و چوب دارد. بنابراین زمان استفاده از این رایحه‌ها در طول روز و شب و با تغییر فصل‌ها متفاوت خواهد بود.

خوشبوترین بادی اسپلش مردانه کدام است؟

در ادامه این مقاله سعی داریم به معرفی خوشبوترین بادی اسپلش مردانه بپردازیم. با این حال محصولاتی که معرفی کردیم، در ایران موجود و در دسترس است. در این صورت شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

بادی اسپلش مردانه رینوزیت مدل Bvlgari

در صورتی که طرفدار یک عطر معروف در دنیا هستید، احتمالا بارها نام عطر مردانه Bvlgari in Black را شنیده‌اید. این عطر مردانه همراه با رایحه ادویه، تنباکو، چوب گایاک و دانه تونکا است. بنابراین در گروه عطرهای گرم و تلخ مردانه قرار می‌گیرد.

بادی اسپلش مردانه رینوزیت مدل Bvlgari همین رایحه را به همراه دارد. با این حال میزان الکل در این بادی اسپلش صفر است و باعث حساسیت پوستی نمی‌شود. بنابراین این بادی اسپلش با انوع پوست سازگاری دارد. مدت ماندگاری این بادی میست 24 ساعت و به نسبت ماندگاری خوبی دارد.

بادی اسپلش مردانه تاپ شاپ مدل Pasha de Cartier

اگر طرفدار عطر گرم مردانه هستید، بادی اسپلش مردانه تاپ شاپ مدل Pasha de Cartier انتخاب مناسبی خواهد بود. این بادی اسپلش مردانه مناسب فصل‌های پاییز و زمستان است. چرا که رایحه مرکبات، سدر و عنبر باعث گرمی این بادی میست می‌شود.

بادی میست مردانه تاپ شاپ، ماندگاری بیش از 24 ساعت دارد. با این حال بوی این بادی اسپلش تند و تیز نیست. اگر طرفدار عطر و اسپری ملایم هستید، خرید بادی اسپلش مردانه تاپ شاپ مدل Pasha de Cartier را می‌توانید در اولویت خود قرار دهید.

بادی اسپلش مردانه سیدونا مدل Aventus

از خوشبوترین بادی اسپلش های مردانه می‌توان به عطر Creed Aventus اشاره کرد. در واقع عطر مردانه Creed Aventus در لیست بهترین و پرفروش‌ترین عطر مردانه دنیا از سال 2010 تا به امروز قرار دارد. بنابراین اگر می‌خواهید ورژن ملایم‌تری از این عطر معروف دنیا را تهیه کنید، خرید بادی اسپلش مردانه سیدونا مدل Aventus را توصیه می‌کنیم.

بادی اسپلش مردانه سیدونا مدل Aventus همراه با رایحه سیب، آناناس، ترنج، درخت غوشه، نعنا هندی، وانیل و مشک است. این بادی میست مناسب افرادی است که به رایحه تلخ و خنک علاقه دارند. بنابراین در فصل بهار و تابستان می‌توانید از این بادی میست مردانه بهره‌مند شوید.

بادی اسپلش مردانه مای مدل Ice Wave

همان‌طور که می‌دانید، محصولات برند ایرانی مای، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین اگر می‌خواهید خرید بادی اسپلش مردانه خوش بو را تجربه کنید، بادی اسپلش مردانه مای مدل Ice Wave انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بادی اسپلش مردانه مای
بادی اسپلش مردانه مای

بادی اسپلش مردانه مای مدل Ice Wave رایحه خوش دریا و روزهای گرم تابستان را تداعی می‌کند. این عطر رایحه شکوفه پرتقال، لیمو، اسطوخودوس، چوب درخت ساج و مرکبات به همراه دارد. ماندگاری این بادی اسپلش بیش از 24 ساعت است و باعث حساسیت پوستی نیز نمی‌شود.

بادی اسپلش مردانه بلزا مدل Terre D Hermes

عطر مردانه فرانسوی هرمس، یکی از عطرهای معروف و پرطرفدار در دنیا است. با این حال شما می‌توانید با خرید بادی اسپلش مردانه مدل Terre D Hermes، خرید عطری ملایم‌تر و با قیمتی پایین‌تر را تجربه کنید. این بادی اسپلش مناسب روزهای گرم سال است. و البته ماندگاری بیش از 24 ساعت دارد.

بادی اسپلش مردانه موزیلا مدل Dior Sauvage

یکی دیگر از عطرهای پرفروش مردانه در دنیا، عطر دیور ساواج (سَوِج) است. این عطر مردانه مناسب افرادی است که به عطرهای گرم و رایحه طبیعت علاقه دارند. بنابراین خرید بادی اسپلش موزیلا مدل Dior Sauvage برای افرادی که به عطر ملایم علاقه دارند، توصیه می‌شود.

بادی اسپلش مردانه موزیلا مدل Dior Sauvage همراه با رایحه چوب، ترنج و مرکبات است. این بادی اسپلش خوش بو مردانه مانع تعریق بدن نیز می‌شود. ماندگاری این بادی اسپلش بالا است و مانع بروز حساسیت پوستی نیز می‌گردد.

بادی اسپلش مردانه هیلدا بیوت مدل Black Afgano

در ایران عطر مردانه بلک افغان طرفداران بسیاری دارد. اگر طرفدار رایحه چوب، قهوه و تنباکو هستید، خرید بادی اسپلش مردانه هیلدا بیوت مدلBlack Afgano   را توصیه می‌کنیم. این بادی اسپلش مردانه همراه با رایحه تلخ و گرم است.

بادی اسپلش مردانه هیلدا بیوت مدل BLACK AFGANO
بادی اسپلش مردانه هیلدا بیوت مدل BLACK AFGANO

ماندگاری این مدل بادی میست مردانه بالا است. همچنین این عطر قدرت پخش بوی بالایی دارد و روی لباس لک نمی‌شود. در صورتی که پوست حساس دارید، این بادی اسپلش انتخاب مناسبی خواهد بود، چرا که مانع حساسیت پوستی می‌شود.

بادی اسپلش مردانه مای مدل Off Road

بادی اسپلش مردانه مای مدل Off Road خاطرات خوش تفریح و طبیعت گردی را تداعی می‌کند. این بادی اسپلش مردانه همراه با رایحه لیمو، سیب سبز، نعنا و چوب است. بنابراین اگر می‌خواهید احساس تازگی و نشاط را روی پوست خود تجربه کنید، این بادی اسپلش مردانه مناسب شما خواهد بود.

میزان ماندگاری این عطر مردانه بیش از 24 ساعت است. همچنین این عطر باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی‌شود. این مدل بادی اسپلش مردانه رایحه سبک و ملایم دارد و مناسب مصرف در طول روز است.

بادی اسپلش مردانه رینوزیت مدل Pegasus

عطر مردانه پگاسوس یکی دیگر از عطرهای معروف در دنیا است. اگر می‌خواهید این عطر را با رایحه ملایم‌تر و با قیمت مناسب تهیه کنید، خرید بادی اسپلش مردانه رینوزیت مدل Pegasus را توصیه می‌کنیم.

عطر مردانه Pegasus ترکیبی از رایحه میوه و چوب است. به همین جهت رایحه گل یاس، اسطوخودوس، بادام تلخ و چوب در آن به وضوح احساس می‌شود. بادی اسپلش مردانه رینوزیت مدل پگاسوس مناسب استفاده در فصل‌های گرم سال است. این بادی اسپلش مردانه ماندگاری بالایی نیز دارد.

بادی اسپلش مردانه هیلدا بیوت مدل Allure Homme Sport

عطر مردانه Allure Homme Sport یکی از عطرهای معروف برند فرانسوی شَنِل است. بادی اسپلش مردانه هیلدا بیوت مدل Allure Homme Sport یک جایگزین مناسب برای این عطر مردانه است. چرا که رایحه ملایم و قیمت مناسب‌تری دارد.

اگر طرفدار عطرهای اسپرت و انرژی بخش هستید، خرید این بادی اسپلش مردانه را در اولیوت خود قرار دهید. چرا که رایحه مشک و چوب سدار احساس خوشایندی به شما می‌بخشد. همچنین میزان ماندگاری این بادی اسپلش مردانه شیرین و تند، بالا است.

پیش از این در مورد بادی اسپلش شون و بادی اسپلش سی گل به عنوان دو مورد از محصولات خوب بازار در این حوزه صحبت کرده‌ایم.