زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک و چرب را اینجا بخوانید

تیم تحریریه مو تن رو
258
11 دقیقه
بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک و چرب را اینجا بخوانید

همان طور که برای خرید کرم پودر، پنکیک و سایر محصولات آرایشی پوست، باید نوع پوست را به لحاظ نرمال، خشک یا چرب بودن در نظر گرفت. در خصوص خرید کانسیلر نیز چنین شرایطی داریم. با شناخت بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک و چرب، می توانید به مراتب آرایش چشمی بهتری را تجربه کنید.

کانسیلرها برای پوشش دهی تیرگی اطراف چشم‌ها و همین طور حلقه‌های گودرفتگی یا پف چشم، کارایی دارند. با این همه بسته به نوع و جنس پوست و حتی رنگ آن، باید نسبت به انتخاب و خرید کانسیلر اقدام کرد. چیزی که بهترین تناسب با پوست شما را داشته و اثرگذاری آن، بهتر باشد. برخی از کانسیلرها برای پوست‌های معمولی فرموله شده‌اند. با این حال می‌توان با کمی مهارت آن‌ها را برای هر نوعی از پوست به کار گرفت. با این حال خرید تخصصی کانسیلر و توجه به سازگاری آن با انواع پوست‌ها، باعث می شود تا بهترین نتیجه را از این بخش زیرسازی آرایش به دست بیاورید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مارک کانسیلر برای پوست چرب و بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک را بهتر بشناسیم.

بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک و چرب

بهترین برندهای کانسیلرها برای هر دو گروه پوست‌های خشک و چرب را به شکل زیر دنبال خواهیم کرد:

بهترین مارک کانسیلر برای پوست چرب

پوست‌های چرب به خودی خود دارای چربی اضافی هستند. نباید از کانسیلرهایی که دارای چگالی زیاد بوده و به اصطلاح سنگین هستند، اضافه کرد. کانسیلرهای استیکی دارای قدرت پوشانندگی بالاتری در مقایسه با مدل‌های مایع هستند. اما برای پوشش دهی پوست‌های چرب، گزینه‌های مناسبی به حساب نمی‌آیند. از این روی برای یک پوست چرب، انتخاب کانسیلرهای مایع و دارای غلظت پایین تر، به مراتب بهتر خواهد بود.

از جمله برندهای مناسب کانسیلر پوست چرب، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کانسیلرهای کالیستا

برند کالیستا، کانسیلرهای مایع مناسبی برای پوست‌های چرب در سبد کالایی خود جای داده است. در صورتی که در انتخاب رنگ دقت کافی به خرج دهید، می‌توانید بهترین کانسیلر برای پوشش دهی پوست اطراف چشم‌های خود را از این برند خریداری کنید. خاصیت عالی کانسیلرهای کالیستا، این است که ضمن پوشش دهی مناسبی، از بسته شدن منافذ پوستی جلوگیری می‌کند. اینطور مشکلاتی که معمولا کرم‌های سنگین برای پوست‌های چرب به همراه دارند را ایجاد نمی کند.

به علاوه دقت داشته باشید محصولاتی از برند کالیستا را خریداری کنید که دارای خاصیت ضدپیری نیز هستند. ضمن آن که پوشش دهی مناسبی در پوست اطراف چشم‌ها ایجاد می کنند، برای جلوگیری از پیری زودرس پوست نیز موثر باشند.

کانسیلر کاپریس (مدل مایع)

کانسیلرهای مایع کاپریس دارای بافتی سبک و ظریف بوده و برای پوست‌های چرب مناسب هستند. به علاوه وجود عصاره چای سفید در این کانسیلرها، رطوبت رسانی عالی برای پوست‌های چرب، بدون ایجاد هیچ گونه چربی اضافی به همراه خواهد داشت. چیزی که ما در خصوص پوست‌های چرب می‌خواهیم، عدم ایجاد هیچ گونه چربی اضافی و یک لایه نازک از کانسیلر است. چیزی که موجب تخریب آرایش نشده و منافذ پوستی را نیز بسته نگاه ندارد. کانسیلر مایع کاپریس، دقیقا تمام این ویژگی‌ها را با خود حمل می کند.

کانسیلر مایع مای مدل Gentle Touch سری بلک دایموند
کانسیلر مایع مای مدل Gentle Touch سری بلک دایموند

کانسیلر مایع Gentle Touch سری Black Diamond مای

یکی از نمونه‌ها در گروه بهترین مارک کانسیلر برای پوست چرب را باید کانسیلر مایع Gentel Touch سری Black Diamond برند مای بدانیم. این کانسیلر دارای بافتی نرم بوده و پوشش دهی مناسبی برای پوست‌های چرب دارد. نازکی و ظریفی بافت این کانسیلر مایع برای پوست چرب فوق العاده مناسب است و در صورتی که چربی اضافی پوست خود را پیش از استفاده محصول، به خوبی پاکسازی کرده باشید، بهترین نتیجه را از این کانسیلر در یک آرایش حرفه ای مشاهده خواهید کرد.

کانسیلر مایع Perfect Coverage فلورمار

برند فلورمار در زمینه عرضه کانسیلرهای مناسب پوست‌های چرب، بسیار موفق است. کانسیلر مایع Perfect Coverage از این برند برای پوست‌هایی که دارای چربی زیادی هستند، بسیار عالی عمل می کند. بافت این کانسیلر ظریف و سبک بوده و به خوبی تیرگی اطراف چشم‌ها را پوشش می دهد. کافی است که رنگ مناسب این کانسیلر برند فلورمار، برای پوست خود را انتخاب کنید. آن را به درستی در یک روتین آرایشی مورد استفاده قرار دهید. پوشش دهی عالی و خاصیت ممتاز در رفع پیری زودرس Perfect Coverage فلورمار، کمک می کند تا بهترین تجربه را در استفاده از آن داشته باشید.

کانسیلر دور چشم SPF25 پریم

برای پوست‌های چرب، به دنبال نوعی از کانسیلرها هستیم که هیچ گونه چربی اضافی ایجاد نکند. همینطور سنگین و ضخیم نیز نباشند. کانسیلر دور چشم پریم درست همین مشخصات را دارد. برای رفع تیرگی و پف اطراف چشم‌ها نیز عالی عمل می کند. در واقع اگر به دنبال محصولی باشید که بهترین تاثیرگذاری برای کاهش چین و چروک‌ها و همین طور حلقه‌های تیره اطراف چشم‌ها را داشته باشد و در ضمن چربی اضافی نیز از خود برجای نگذارد، کانسیلر دور چشم پریم باید یکی از گزینه‌های مطرح برای شما باشد.

کانسیلر شون از بهترین کانسیلر برای پوست چرب

کانسيلر مايع شون مدل Appealing
کانسيلر مايع شون مدل Appealing

یکی دیگر از کانسیلرهایی که دارای بافت مایع و چگالی پایین تری بوده و برای پوست‌های با درصد چربی بالا، مناسب است؛ کانسیلر مایع شون است. کانسیلر شون دارای لایه سبک تری در مقایسه با دیگر کانسیلرها بوده و برای پوست‌های چرب، کاملا مناسب است. البته باید در خصوص این نقطه ضعف که کانسیلر شون با توجه به نازک‌تر بودن لایه پوشش دهنده، دارای قدرت پوشانندگی کمتری است نیز باشیم.

با این همه همچنان به نظر می رسد که استفاده از چنین کانسیلری به دلیل سازگاری با پوست چرب و عدم بسته شدن منافذ پوستی در مقایسه با میزان پوشانندگی آن، معقول و مناسب باشد.

این کانسیلر نیز دارای قدرت ضدپیری است. با استفاده از آن، می توانید ضمن به دست آوردن زیبایی لازم در روند آرایشی خود، روند پیری را نیز به تعویق بیندازید.

بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک

اما ببینیم افرادی که پوستی خشک و آسیب پذیر به این لحاظ دارند، بهتر است از چه نوع کانسیلری استفاده کنند. برای آن دسته از افرادی که دارای پوست‌های خشک هستند، استفاده از کانسیلرهای استیکی کاملا مناسب است. خبر خوب این است که کانسیلرهای استیکی و به هر شکلی دارای غلظت و چگالی بالاتر، قدرت پوشش دهی بیشتری نیز دارند. می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که با استفاده صحیح از این نوع کانسیلرها، تمامی عیوب پوست اطراف چشم‌های شما، به خوبی پوشش داده خواهند شد.

البته در صورتی که کانسیلر انتخابی شما دارای خاصیت مرطوب کنندگی نباشد، می توانید یک ساعت پیش از شروع به آرایش و به طور خاص استفاده از کانسیلر، از کرم‌های آبرسان در پوست اطراف چشم‌های خود استفاده کنید. اجازه دهید تا کرم جذب شده و اثری از آن در لایه سطحی پوست باقی نماند، سپس اقدام به استفاده از کانسیلر دور چشم نمایید.

از جمله مارک‌های کانسیلر برای پوست خشک، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استیک کرمی چند کاره میبلین مدل Super Stay

از میان کانسیلرهای استیکی مناسب پوست خشک، استیک کرمی چند کاره میبلین مدل Super Stay، یک محصول عالی به حساب می آید. این محصول از برند میبلین هم به عنوان کانسیلر و هم به عنوان کانتور کارایی دارد. این باعث می شود که با خرید یک محصول، بتوانید هر دو کارکرد از آن را تجربه کنید. استیکی بودن بافت Super Stay برند میبلین، برای پوست‌های خشک که نیاز به لایه محافظ قوی تری دارند، ایده آل به نظر رسیده و پوشش دهی یکدست و بی نقص آن، فوق العاده می نماید. اگر به دنبال یک محصول حرفه ای در این گروه کالایی هستید که ضمن تامین زیبایی، در محافظت از پوست خشک شما نیز موثر باشد، این مدل از برند میبلین را پیشنهاد می کنیم.

کانسیلر مارک آرت دکو

کانسیلرهای آرت دکو در مدل استیکی از بهترین نمونه‌ها برای پوست‌های خشک و آسیب پذیر هستند. این کانسیلرها دارای قدرت پوشش دهی بسیار بالایی بوده و به دلیل داشتن روغن درخت چای، برای پوست‌های خشک نیز کاملا مناسب هستند. هر گونه مشکلی از جمله تیرگی اطراف چشم ها، پف، لک پوستی و غیره؛ به وسیله کانسیلرهای استیکی آرت دکو قابل رفع است. دوام آن‌ها نیز کاملا در گزارش رضایت مشتریان اثبات شده است.

کانسیلر استیکی روبی سان

کانسیلر استیکی روبی سان با داشتن قدرت پوشش دهی بالا، یکی از گزینه‌هایی است که برای پوست‌های خشک پیشنهاد می کنیم. این کانسیلر دارای خاصیت کلاژن سازی نیز هست. برای آن دسته از افرادی که چین و چروک‌های پوستی اطراف چشم‌ها را تجربه می کنند، یک گزینه عالی به حساب می آید. در واقع کانسیلر استیکی روبی سان، در عین حال که قرار است حلقه‌های تیره و پف اطراف چشم‌ها را برطرف کند، می تواند به عنوان یک محصول ضدچروک ظاهر شود. به این ترتیب چین و چروک‌های پوستی اطراف چشم‌ها را نیز در یک تکنیک آرایشی به حداقل برساند.

کانسیلر استیکی روبی سان نه تنها موجب برطرف شدن آنی چین و چروک‌های پوست اطراف چشم‌ها خواهد شد، بلکه کمک می کند تا از ایجاد چین و چروک‌های بیشتر نیز جلوگیری به عمل آید.

کانسیلر استیکی Solution دبی

بافت این کانسیلر ظریف و یکدست است و برای پوست‌های خشک کاملا مناسب ارزیابی می شود. به علاوه ماندگاری بالا و رطوبت رسانی آن نیز برای پوست‌هایی که به دلیل خشکی، آسیب پذیر شده اند، ایده آل به نظر می رسد. به علاوه استیکی بودن این کانسیلر باعث می شد که استفاده از آن نیز به مراتب ساده‌تر باشد.

کانسیلر استیکی رژبزه

این کانسیلر دارای غلظت بالایی است. اینطور پس از استفاده جلوه ای کاملا طبیعی و بی نقص به همراه دارد. اگر پوست شما خشک و شکننده شده و آن را آسیب دیده می یابید، استفاده از کانسیلر استیکی رژبزه به دلیل داشتن امگا6، کمک خواهد کرد تا بازسازی و جوانسازی دوباره ای را روی پوست خود تجربه کنید.

کانسیلر 24ORE دبورا

کانسیلر 24ORE دبورا
کانسیلر 24ORE دبورا

برای پوشش دادن خطوط و چین و چروک‌های ریز اطراف چشم‌ها و همین طور رفع تیرگی سطحی تا شدید، کانسیلر 24ORE دبورا، یک محصول عالی به حساب می‌آید. این کانسیلر به خوبی پف و تیرگی اطراف چشم‌ها را برطرف می‌کند. همینطور بافت آن برای پوست‌های خشک مناسب است. این کانسیلر لایه ای مخملی روی پوست شما ایجاد خواهد کرد. از سوی دیگر ضمن رفع مشکلات مطرح شده، دارای خاصیت آبرسانی و ضدچین و چروک نیز است.

نکات مهم خرید بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک و چرب

برای آن که بتوانید بهترین کانسیلر برای پوست خشک و چرب را خریداری کنید، توجه به این نکات ضروری است:

  1. سازگاری غلظت و چگالی بافت کانسیلر با نوع پوست
  2. انتخاب رنگ مناسب کانسیلر با توجه به رنگ پوست بین گونه و بینی
  3. دقت به میزان دوام و پوشش دهی کانسیلر
  4. در نظر گرفتن خاصیت ضدچروک و ضدپیری کانسیلر
  5. خرید از برندها و مارک‌های مشهور و دارای اعتبار کافی

با در نظر گرفتن موارد بالا و دقت به مشخصات محصولات، می توانید بهترین تجربه خرید در این گروه کالایی را داشته باشید. بدیهی است که خرید بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک و چرب، باعث خواهد شد تا تجربه به مراتب بهتری از استفاده این محصول آرایشی داشته باشید. برندهای قوی و مطرح در حوزه لوازم آرایشی، محصولات به مراتب کارآمدتری عرضه می کنند.

محصولات آرایشی اطراف چشم‌ها و خود چشم ها، دارای حساسیت بیشتری هستند. باید برای خرید آن‌ها دقت بیشتری به خرج داد. از این رو توصیه می کنیم که حتما برای خرید بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک و چرب نیز این نکات را در نظر داشته باشید. یک انتخاب اشتباه باعث خواهد شد تا به پوست خود آسیب‌های جدی برسانید.

سخن پایانی

در بالا برخی از بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک و چرب را معرفی کردیم. همینطور راهنمای خرید آن‌ها را ارائه دادیم. آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ شما چه تجربه ای در این خصوص دارید؟ توصیه می کنیم که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید. همینطور نظر آن‌ها را جویا شوید. در پایان نیز خوشحال می‌شویم تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران موتن رو به اشتراک بگذارید.