زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین کانسیلرها برای پوست چرب کدامند؟

تیم تحریریه مو تن رو
576
7 دقیقه
بهترین کانسیلرها برای پوست چرب کدامند؟

یکی از آزاردهنده‌ترین معضلات برای خانم‌ها، دیده شدن جای جوش، چین‌وچروک‌ها و کبودی‌های زیر چشمشان است. به همین دلیل اغلب سعی می‌کنند این نقایص را با آرایش بپوشانند. یکی از بهترین ابزارهای آرایشی که در این راه به آن‌ها کمک می‌کند، کانسیلر است. کانسیلر با قدرت پوشانندگی عالی خود می‌تواند حتی رضایت سخت پسندترین خانم‌ها را نیز جلب کند. در این میان آنچه اهمیت دارد، انتخاب کانسیلر بر اساس نوع پوست است؛ زیرا استفاده از کانسیلر نامناسب منجر به ناهماهنگی و ظاهر ناصاف پوست می‌شود. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که پوست چربی دارید و می‌خواهید بهترین کانسیلرها برای پوست چرب را بشناسید تا انتهای این مطلب از موتن رو همراه ما بمانید.

کانسیلر مناسب پوست چرب

اگر پوست چربی دارید باید به سراغ محصولاتی بروید که منافذ پوستتان را نبندند. کانسیلرهای استیکی و سنگین جزو آن دسته از محصولاتی هستند که منافذ پوست را پر می‌کنند. به همین دلیل افراد دارای پوست چرب باید به سراغ کانسیلرهای مایع بروند؛ این دسته از محصولات غلظت مناسب‌تری دارند اما نسبت به کانسیلرهای کرمی و استیکی پوشانندگی آن‌ها کمتر است. مهم‌ترین مزیت استفاده از کانسیلرهای مایع برای پوست‌های چرب این است که منافذ پوست را نمی‌بندند و منجر به ایجاد جوش و ظاهر غیر یکدست پوست هنگام آرایش نمی‌شوند.

بهترین مارک کانسیلر برای پوست چرب

در ادامه 10 نمونه از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب معرفی شده است که هر کدام جزو بهترین‌ها هستند:

1-کانسیلر لورال سری Infaillible

کانسیلر لورال مدل Infaillible محصولی با فرمولاسیون خاص است که بافت سبک و پوشانندگی عالی دارد. از این کانسیلر برای محو تیرگی‌های زیر چشم، جای جوش و جای زخم استفاده می‌شود. کانسیلر لورال در برابر آب و تعریق بسیار مقاوم است و می‌توان از آن برای مدت زمان طولانی به عنوان زیرساز آرایش استفاده کرد. به دلیل فاقد چربی بودن، این محصول یکی از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب است. استفاده روزانه از این کانسیلر، پوششی مات و مخملی ایجاد می‌کند و جلوی براق شدن پوست را می‌گیرد.

کانسیلر لورال سری Infaillible
خرید کانسلر لورال

2-کانسیلر دور چشم SPF25 پریم

این محصول با دارا بودن ترکیبات آبرسان و نرم کننده، جلوی خشکی و چروک شدن ناحیه دور چشم را می‌گیرد و در صورت استفاده مداوم، تیرگی‌های دور چشم را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر بدون اینکه کوچک‌ترین حس سنگینی روی پوست بر جای بگذارد، لک‌ها، تیرگی‌ها و چروک‌های ریز دور چشم را می‌پوشاند. کانسیلر دور چشم پریم مناسب پوست‌های چرب و پوست‌های با رنگ گندمی روشن و سفید است.

کانسیلر دور چشم SPF25 پریم

3-کانسیلر مایع radiance reveal بورژوا

این محصول با پوشانندگی عالی که دارد، یکی دیگر از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب است. از طرف دیگر طراحی این کانسیلر به گونه‌ای است که برای آرایش چشم‌ها نیز می‌توان از آن استفاده کرد. کانسیلر مایع بورژوا با دارا بودن عصاره‌های مختلفی از جمله بامبو دریایی، کاکا و روغن‌های قهوه، پوست را به طور عمیق هیدراته کرده و پوست دور چشم را درخشان می‌کند. با استفاده مداوم از این محصول دیگر اثری از چین و چروک روی پوست اطراف چشم مشاهده نخواهید کرد. علاوه بر موارد گفته شده، کانسیلر مایع radiance reveal بورژوا می‌تواند برای مدت 24 ساعت خاصیت مرطوب کنندگی خود را حفظ کند.

کانسیلر مایع radiance reveal بورژوا

4-کانسیلر استیکی آرکانسیل مدل Cover Match

کانسیلر استیکی آرکانسیل محصولی است که با بافت کرمی و بسیار سبکی که دارد، عیوب پوست را به طور دقیق می‌پوشاند و آن را صاف و یکدست می‌کند. علاوه بر این، برای گودی زیر چشم نیز قابل استفاده است و با بی‌حالی پوست و چهره مبارزه می‌کند. این کانسیلر فاقد پارابن و ضد آب بوده و نتیجه ماتی را بر جای می‌گذارد. از طرف دیگر در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی ماندگار است و بعد از استفاده اثری از چربی و برق روی پوست باقی نمی‌گذارد.

کانسیلر استیکی آرکانسیل مدل Cover Match

5-کانسیلر میبلین مدل Fit Me

این محصول یکی از پرطرفدارترین کانسیلرهای مخصوص پوست چرب بین خانم‌هاست. کانسیلر میبلین مدل Fit Me با پوشش دهی کامل و بدون نقصی که دارد، انواع مختلف لک، جوش، تیرگی زیر چشم و قرمزی را به خوبی پوشش می‌دهد. از طرف دیگر به دلیل نداشتن چربی و روغن، به طور کامل جذب پوست می‌شود. علاوه بر این، با بافت نرم و سبکی که دارد، طراوت و تازگی پوست را حفظ می‌کند.

کانسیلر میبلین مدل Fit Me

6-کانسیلر مایع Gentle Touch سری Black Diamond مای

این محصول یکی دیگر از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب است که وظیفه اصلی‌اش پوشاندن تیرگی‌ها و چین‌وچروک‌های دور چشم است، اما می‌توان از آن برای پوشاندن لک و جای جوش نیز استفاده کرد. کانسیلر مایع Gentle Touch سری Black Diamond مای، ماندگاری بسیار خوبی دارد و در صورت استفاده طولانی مدت، بدون تغییر روی پوست باقی می‌ماند.

کانسیلر مایع Gentle Touch سری Black Diamond مای

7- کانسیلر دبورا مدل Dress Me Perfect

کانسیلر دبورا مدل Dress Me Perfect یکی از محصولات باکیفیتی است که تمامی لکه‌ها و عیوب صورت را می‌پوشاند. از طرف دیگر به دلیل دارا بودن پوشش طبیعی و عالی و بافت نرم و لطیفی که دارد، به راحتی روی پوست می‌خوابد و به آرایش جلوه خاصی می‌بخشد. از مهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان به ماندگاری 24 ساعته و قابلیت هماهنگی با انواع پوست اشاره کرد.

کانسیلر دبورا مدل Dress Me Perfect

8- کانسیلر مایع روبی سان

این محصول مناسب افرادی است که چروک‌های ریزی در ناحیه اطراف چشمشان دارند؛ زیرا به راحتی روی پوست اطراف چشم پخش می‌شود و با افزایش رطوبت رسانی به پوست، فاصله‌های بین سلولی را پر کرده و چروک‌ها را از بین می‌برد. از طرف دیگر کانسیلر مایع روبی سان فاقد پارابن بوده و قدرت پوشانندگی و محو کنندگی بالایی دارد. علاوه بر این، منجر به افزایش کلاژن سازی نیز می‌شود. ساختار لطیف و سبک این محصول باعث شده است هنگام استفاده هیچ‌گونه احساس سنگینی روی پوست بر جای نگذارد.

کانسیلر مایع روبی سان

9- کانسیلر استیکی Solution دبی

یکی دیگر از بهترین کانسیلرها برای پوست چرب کانسیلر دبی است که در دو نوع مایع و استیکی موجود می‌باشد. این محصول به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد، پوست را تغذیه رده و عیوب اطراف چشم را می‌پوشاند. از طرف دیگر حاوی روغن آرگان بوده و چربی پوست را تنظیم می‌کند. کانسیلر استیکی Solution دبی علاوه بر ماندگاری بالا، استفاده بسیار راحتی دارد.

کانسیلر استیکی Solution دبی

10-کانسيلر قلمی SPF20 این لی

این محصول با دارا بودن SPF از پوست دور چشم در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. از طرف دیگر حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان بوده که علاوه بر تامین رطوبت پوست حساس دور چشم، از خشکی و چروک ناحیه دور چشم نیز جلوگیری می‌کنند. کانسیلر قلمی این لی با بهبود جریان خون مویرگی، تیرگی‌ها و پف اطراف چشم را کاهش می‌دهد. علاوه بر این بسیار سبک بوده و هیچ‌گونه حس سنگینی و چربی روی پوست بر جای نمی‌گذارد.

کانسيلر قلمی SPF20 این لی

سخن پایانی

اکنون که با بهترین کانسیلرها برای پوست چرب آشنا شدید، میدانید بهترین کانسیلربرای پوستتان کدام است؛ بنابراین با مراجعه به فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی موتن رو می‌توانید نسبت به خرید کانسیلر با بالاترین کیفیت اقدام کنید. موتن رو این امکان را برای شما فراهم کرده است تا تنها با یک کلیک محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.