زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی سه برند برتر کرم دور چشم 2021

wordcamp
4,232
9 دقیقه
معرفی سه برند برتر کرم دور چشم 2021

مراقبت از پوست کاری است که همه افراد بعد از سن نوجوانی باید به آن اهمیت دهند. از آنجایی که پوست دور چشم بسیار حساس و ضعیف است به سرعت دچار تیرگی، پف و چین و چروک می‌شود به همین دلیل مراقبت از پوست دور چشم، از مهم‌ترین مراقبت‌های پوستی است. برای مراقبت از دور چشم محصولات متنوعی وجود دارد که یکی از بهترین محصولات این دسته، کرم‌های دور چشم هستند. این کرم‌ها از تیرگی، پف و چین و چروک جلوگیری می‌کنند و با آبرسانی به این ناحیه از خشکی جلوگیری کرده و رطوبت دور چشم را حفظ می‌کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین کرم دور چشم 2021 آشنا کینم، پس اگر به فکر مراقبت از پوست حساس دور چشم خود هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کرم دور چشم

از آنجایی که ناحیه دور چشم بسیار حساس و ضعیف است نسبت به بقیه قسمت‌های صورت، نیاز به مراقبت بیشتری دارد. کرم‌های دور چشم محصولاتی هستند که برای مراقبت از این ناحیه طراحی شده‌اند و از تیرگی، پف و چین و چروک دور چشم جلوگیری می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات خاصیت آبرسانی فوق‌العاده آنها بوده که با استفاده مکرر بسیاری از مشکلات ناحیه دور چشم را از بین می‌برند. برای آشنایی بیشتر با کرم‌های دور چشم، خواندن مطلب کاربردهای کرم دور چشم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نحوه استفاده از کرم دور چشم

برای استفاده از کرم دور چشم بهتر است ابتدا پوست خود را به صورت کامل تمیز کنید. بعد از تمیز کردن صورت، مقدار کمی از کرم دور چشم را روی انگشتان خود قرار داده و بعد روی ناحیه دور چشم به آرامی پخش کنید. برای اینکار بهتر است از انگشت حلقه خود استفاده نمایید. دلیل استفاده از این انگشت، قدرت عضلانی انگشت حلقه بوده که نسبت به سایر انگشتان کمتر است و برای ناحیه حساس دور چشم بسیار مناسب است. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از کرم دور چشم به لینک زیر مراجعه کنید.

بهترین کرم های دور چشم 2021

اوریفلیم

اوریفلیم برند سوئدی تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است که در سال 1967 توسط دو برادر به نام‌های رابرت و یوناس آف یوکنیک تاسیس شده است. برند اوریفلیم محصولات متنوعی دارد که در 5 کارخانه در 5 کشور مختلف تولید شده و به بیش از 60 کشور دنیا عرضه می‌شوند. اوریفلیم محصولات خود را به صورت نتورک مارکتینگ (بازاریابی شبکه‌ای) به فروش می‌رساند و درآمدی بیش از 1 میلیارد یورو در سال دارد.

 کرم دور چشم آبرسان اوریفلیم سری اپتیمالز

مراقبت از دور چشم یکی از اصلی‌ترین و بهترین راه‌ها برای جلوگیری از چین و چروک و پیری زودرس است. کرم دور چشم آبرسان اوریفلیم سری اپتیمالز یکی از محصولاتی است که در این راه به شما کمک می‌کند. این کرم با خاصیت آبرساتی بالا، رطوبت پوست دور چشم را حفظ کرده و از خشکی این ناحیه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، کرم دور چشم اوریفلیم به دلیل دارا بودن کافئین، تیرگی و پف زیر چشم را برطرف کرده و باعث شفافیت پوست دور چشم می‌شود. برند اوریفلیم بهترین کرم دور چشم خارجی است.

ویژگی‌های این کرم:

  • مناسب افراد بین 20 تا 35 سال
  • آبرسان قوی
  • مناسب انواع پوست
  • از بین برنده پف و تیرگی دور چشم
  • نرم کننده و شفاف کننده پوست دور چشم
  • جلوگیری از چین و چروک دور چشم
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • حاوی کافئین
 کرم دور چشم آبرسان اوریفلیم سری اپتیمالز
خرید کرم دور چشم آبرسان اوریفلیم سری اپتیمالز مدل Hydra Radiance

ژل دور چشم اوریفلیم حاوی عصاره نارگیل و آلوئه ورا

ژل دور چشم اوریفلیم سری لاو نیچر خاصیت آبرسانی فوق العاده‌ای داشته و علائم خستگی پوست حساس دور چشم را کاهش می‌دهد. خاصیت آبرسانی این ژل به دلیل داشتن عصاره آلوئه ورا طبیعی است که از مهم‌ترین مزایای این ژل محسوب می‌شود. علاوه بر این، این ژل به دلیل داشتن عصاره نارگیل، خاصیت آرام‌بخشی داشته و مشکلات پوستی ناحیه دور چشم را تسکین می‌دهد. همچنین از آنجایی که این محصول فاقد الکل و پارابن است، باعث حساسیت ناحیه دور چشم نمی‌شود.

ویژگی‌های این ژل:

  • حاوی عصاره ارگانیک آلوئه ورا و نارگیل
  • بدون الکل و پارابن
  • مناسب انواع پوست
  • کاهش نشانه‌های خستگی و تیرگی اطراف چشم
ژل دور چشم اوریفلیم حاوی عصاره نارگیل و آلوئه ورا
خرید ژل دور چشم اوریفلیم حاوی عصاره نارگیل و آلوئه ورا مناسب انواع پوست

بایوآکوا

بایوآکوا یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین برندهای چینی محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست است که در سال 2009 توسط ژائو فنگ لیو در چین تاسیس شده است. این برند بخش بزرگی از بازار جهانی و ایران را به خود اختصاص داده است. علت محبوبیت این برند چینی قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات متنوع‌اش است. می‌توان گفت برند بایوآکوا یکی از بهترین مارک کرم دور چشم در بازار جهانی است.

ماسک زیر چشم بایوآکوا مدل Haematococcus

یکی دیگر از محصولات مراقبت از دور چشم، ماسک‌های زیر چشم هستند. برند بایوآکوا یکی از بهترین برندهای تولیدکننده ماسک‌های زیر چشم است و محصولات متنوعی در این زمینه دارد. این محصول بسته 60 عددی ماسک زیر چشم است که شادابی و لطافت را برای ناحیه دور چشم شما فراهم می‌کند. علاوه بر این، این ماسک به طوری فرموله شده است که باعث رفع چین و چروک‌های دور چشم می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به قیمت مناسب و کیفیت بالای آن اشاره کرد.

ویژگی‌های این محصول:

  • رفع خطوط عمیق و ریز
  • رفع لک و سیاهی اطراف چشم
  • کلاژن ساز بسیار قوی با دارا بودن خواص دریایی
  • تقویت عضلات اطراف چشم
  • رفع چین و چروک
  • از بین بردن سیاهی و گودی چشم
ماسک زیر چشم بایوآکوا مدل Haematococcus
خرید بسته 60 عددی ماسک زیر چشم بایوآکوا مدل Haematococcus

کرم دور چشم غلطکی بایوآکوا حاوی عصاره انگور و رزماری

کرم دور چشم غلطکی بایوآکوا حاوی مواد مغذی بوده که باعث افزایش سنتز کلاژن شده و انعطاف پذیری پوست را افزایش می‌دهد. این محصول به دلیل داشتن سر غلطکی، کرم را به خوبی روی پوست پخش کرده و نواحی دور چشم را ماساژ می‌دهد. ماساژ دور چشم با کرم دور چشم بایوآکوا از تیرگی دور چشم جلوگیری کرده و باعث استحکام پوست این ناحیه می‌شود. علاوه بر این، کرم دور چشم بایوآکوا حاوی عصاره انگور و رزماری است که خاصیت آبرسانی بالایی دارند و موجب حفظ رطوبت ناحیه اطراف چشم می‌شوند. این محصول بهترین کرم دور چشم چینی در سال 2021 است.

ویژگی‌های این محصول:

  • دارای سر غلطکی
  • حاوی عصاره انگور و رزماری
  • رفع تیرگی و خطوط زیر چشم
  • کلاژن ساز
  • بازسازی سلول‌های پوستی
  • ضد چین و چروک
کرم دور چشم غلطکی بایوآکوا حاوی عصاره انگور و رزماری
خرید کرم دور چشم غلطکی بایوآکوا حاوی عصاره انگور و رزماری مناسب برای بازسازی سلول‌های پوستی

نوتروژینا

نوتروژینا برند آمریکایی تولید کننده محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو است که سال 1930 توسط امانوئل استولاروف تاسیس شده است. این برند آمریکایی یکی از محبوب‌ترین تولید کنندگان محصولات مراقبت از پوست و مو است که با 90 سال سابقه، محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی به بازار عرضه می‌کند. امروزه محصولات نوتروژینا در سراسر دنیا عرضه می‌شود و طرفداران بسیاری دارد.

کرم ضد خستگی دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost 

کرم ضد خستگی دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حاوی اسید هیالورونیک فراوانی بوده که به عمق پوست نواحی دور چشم نفوذ کرده و آن را آبرسانی می‌کند. این محصول باعث شفاف شدن تیرگی‌های دور چشم شده و این ناحیه را روشن می‌سازد. علاوه بر این، این کرم فاقد مواد شیمیایی بوده و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

ویژگی‌های این کرم:

  • برطرف کننده خستگی دور چشم
  • تقویت سد دفاعی پوست
  • آبرسانی 24 ساعته
  • حجم 15 میل
کرم ضد خستگی دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost 
کرم ضد خستگی دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost برطرف کننده خستگی دور چشم

کرم ضد چروک دور چشم نوتروژینا

کرم ضد چروک دور چشم نوتروژینا محصولی با کیفیت و قوی برای مقابله با چین و چروک است. این کرم به دلیل دارا بودن هیالورینک اسید، رتینول و ویتامین‌های مورد نیاز پوست، موجب آبرسانی و تغذیه پوست شده و آن را شفاف و روشن می‌کند. علاوه بر این، کرم ضد چروک نوتروژینا به نحوی فرموله شده است که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و از افتادگی پوست نواحی اطراف چشم جلوگیری می‌کند. این محصول بهترین مدل کرم دور چشم در بازار ایران محسوب می‌شود.

ویژگی‌های این محصول:

  • ضد چروک و ضد افتادگی
  • ضد پیری و آبرسان پوست
  • حاوی رتینول و ویتامین C
  • شفاف کننده و ضد لک
  • تحریک سنتز کلاژن و الاستین در پوست
کرم ضد چروک دور چشم نوتروژینا
خرید کرم ضد چروک دور چشم نوتروژینا

جمع بندی

مراقبت از پوست بعد از دوران جوانی برای تمامی افراد امری ضروری محسوب می‌شود. یکی از اصلی‌ترین مراقبت‌های پوستی، مراقبت از نواحی حساس دور چشم است. این ناحیه معمولاً به دلایل مختلفی دچار تیرگی، پف و چین و چروک می‌شود و برای جلوگیری از این مشکلات باید از محصولات مراقبت از دور چشم استفاده کرد. یکی از بهترین محصولات مراقبت از دور چشم، کرم‌های دور چشم است. این کرم‌ها با آبرسانی عمیق به ناحیه دور چشم از پف، تیرگی و چین و چروک این ناحیه جلوگیری کرده و باعث جوانسازی پوست شما می‌شوند.

در این مطلب شما را با بهترین کرم دور چشم 2021 آشنا کردیم، پس اگر از این محصول استفاده می‌کنید و یا به دنبال محصولی مناسب برای دور چشم خود هستید، خواندن این مطلب برای شما مفید است. یکی دیگر از مطالب مفید برای افرادی که از کرم دور چشم استفاده می‌کنند، مطلب هفت اشتباه رایج در استفاده از کرم دور چشم است.

سوالات پرتکرار

چرا استفاده از کرم دور چشم ضروری است؟

از آنجایی که ناحیه دور چشم بسیار حساس و ضعیف است نسبت به بقیه قسمت‌های صورت، نیاز به مراقبت بیشتری دارد و کرم دور چشم بهترین محصول برای مراقبت از این ناحیه است.

چرا برای پخش کردن کرم دور چشم بهتر است از انگشت حلقه استفاده کنیم؟

از آنجایی که انگشت حلقه نسبت به سایر انگشتان قدرت عضلانی کمتری دارد، مناسب‌ترین گزینه برای ناحیه حساس دور چشم است.

بهترین برندهای کرم دور چشم 2021 کدام برندها هستند؟

نوتروژینا، بایوآکوا و اوریفلیم

کرم دور چشم چه خواصی دارد؟

کرم دور چشم از تیرگی، پف و چین و چروک جلوگیری می‌کند و با آبرسانی به این ناحیه از خشکی جلوگیری کرده و رطوبت دور چشم را حفظ می‌کند.