زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

10 کرم پودر برتر برای پوست خشک

4
wordcamp
68,422
8 دقیقه
10 کرم پودر برتر برای پوست خشک

می‌دانید بهترین کرم پودر برای پوست خشک چیست؟ پوست صورت یکی از مهم ترین نقاط بدن است و تاثیر بسزایی در زیبایی دارد. برای اینکه پوست خوب و سالمی داشته باشیم، باید به آن رسیدگی کنیم مخصوصاً اگر پوست خشک یا حساس داشته باشیم. همین امر استفاده از مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب و سایر محصولات مراقبت از پوست را برای جلوگیری از پیری زودرس پوست واجب می‌سازد.  برای خرید کرم مرطوب کننده مناسب پوست خشکتان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید. در این مقاله 10 کرم پودر برای پوست خشک را معرفی کردیم تا بهترین را برای پوست خود به ارمغان بیاورید.

کرم پودر کلینیک Super balanced

کرم پودر کلینیک super balanced با یک فرمول کرمی نسبتا غلیظ، پوشش دهی متوسط تا کامل را برای شما فراهم می کند. این کرم پودر، نقاط خشک و نا همگون صورت را پوشش می دهد و پوست را کاملاً یک دست می سازد. کرم پودر کلینیک دارای ماندگاری بالا بوده و ضد آب است. این کرم پودر برای پوست خشک و مختلط، یک انتخاب فوق العاده است.

کرم پودر برای پوست خشک
کرم پودر کلینیک

مطالعه بیشتر: انتخاب کرم پودر برای اولین بار


کرم پودر استی لادر Double wear

بدون شک یکی از بهترین کرم پودرها در جهان است. این کرم پودر به قدری خوب است که در حال حاضر تمامی بلاگر ها و میکاپ آرتیست های معروف از آن استفاده می کنند. هر کدام حداقل یک ویدئو آموزشی با کرم پودر استی لادر دابل ور را دارند! این کرم پودر بسیار سبک است که آن را به یک کرم پودر فوق العاده برای پوست خشک تبدیل می‌کند.

اما چیزی که در این کرم پودر فوق العاده است، پوشش دهی بالای آن است. آن هم بدون اینکه ظاهر کیکی‌شکل به پوست بدهد. ظاهر نهایی که به پوست می دهد شبیه به ساتن است که بسیار دلنشین و جذاب است. دارای کمی درخشش و برق است، بدون این که حالت روغنی به پوست بدهد. پوشش دهی این کرم پودر بسیار بالا است.

کرم پودر برای پوست خشک
کرم پودر استی لادر

مطالعه بیشتر: مراقب این 10 اشتباه در استفاده از کرم پودر باشید


کرم پودر لورآل True match

فرمول کرم پودر لورال True match از لحاظ ترکیب شدن و به اصطلاح “blend” شدن روی پوست فوق العاده است. این یک ظاهر مرطوب و درخشنده به پوست می دهد. بنابراین یک کرم پودر مناسب برای پوست خشک به حساب می آید. این کرم پودر کاور و پوشش دهی متوسط دارد و داری ماندگاری بالایی می باشد.

با این کرم پودر می توانید تمامی نواقص و نقاط تیره صورتتان را به خوبی پوشش دهید. در عین حال که پوستتان ظاهر طبیعی داشته باشد. یک لایه از این کرم پودر  برای پوست خشک، پوشش دهی متوسط دارد ولی 2 لایه از ان، پوشش دهی کامل دارد و تمامی نواقص را می پوشاند.

کرم پودر لورآل
کرم پودر لورآل

مطالعه بیشتر: 10 کرم پودر برتر برای انتخاب شما


کرم بودر بورژوا Healthy mix

 یک کرم پودر فوق العاده برای انواع پوست به خصوص پوست خشک می باشد. قیمت مناسب کرم پودر healthy mix بورژوا آن را از سایر کرم پودر ها جدا می سازد. این کرم پودر بدون این که بافتی ضخیم و سنگین داشته باشد یک پوشش عالی و شفاف برای پوست ایجاد می کند.

بافت فوق العاده یک‌دست این کرم پودر کار را برای شما آسان می کند. اینطور به پوشش دلخواه و کاور مورد نظر روی صورتتان دست پیدا می‌کنید. این کرم پودر با ویتامین های C، E  و B5 فرمول سازی شده است. در نتیجه ظاهر خسته پوست را از بین می‌برد و به آن درخشندگی می‌بخشد. طبق مجله معروف انگلیسی “Mirror” کرم پودر بورژوا healthy mix، جزو برترین محصولات بورژوا و بهترین کرم پودر های سال 2019 برای انواع پوست شناخته شده است. در این لیست، این کرم رتبه 4 را دارد.

کرم پودر بورژوا
کرم پودر بورژوا

کرم موس میبلین Dream matte

تا حالا از کرم موس استفاده کرده اید؟ اگر نه بهتون پیشنهاد می کنم حتماً کرم موس میبلین را امتحان کنید. این موس کرمی برای کسانی که پوست خشک داردند و به دنبال یک کرم پودر مات می گردند خیلی مناسب است. این کرم موس به خوبی روی پوست پخش می شود و ظاهر یکپارچه و نرمی را ایجاد می کند.

کرم موس میبلین با تکنولوژی پلیمر سیلیکون بسته بندی شده و ظاهری سبک روی پوست دارد. این کرم نیز هرگز ظاهر کیکی شکل ایجاد نمی کند. بنابراین می توانید با خیال راحت روی نقاط خشک صورتتان و حتی قسمت هایی که پوسته پوسته شده از آن استفاده کنید.

کرم پودر برای پوست خشک
کرم موس میبلین

مطالعه بیشتر: کرم موس صورت و کاربرد آن


کرم پودر کلارینس Skin illusion

کرم پودر کلارینس مدل Skin Illusion Natural hydrating، یکی از بهترین کرم پودرهای مرطوب کننده برای پوست خشک است. این کرم پودر، پوست را تا 24 ساعت مرطوب نگه می دارد. به لطف فرمول آن که با روغن های گیاهی ترکیب شده است، برای کسانی که از خشکی پوست شدید رنج می برند، یک کرم پودر روزانه فوق العاده است. این کرم پودر پوشانندگی کم تا متوسط دارد.

از آن جایی که کرم پودر کلارینس بسیار مرطوب کننده است، نباید از ان انتظار داشت که ماندگاری 24 ساعته داشته باشد. ولی می توان گفت حدود 8 تا 10 ساعت ماندگاری را دارد. می توانید این کرم پودر را همراه خود داشته باشید تا در طول روز، آرایشتان را تجدید کنید.

کرم پودر برای پوست خشک
کرم پودر کلارنس

مطالعه بیشتر: تفاوت کرم بی بی و کرم سی سی


کرم پودر لانکوم Tient Miracle

زدن یک لایه کرم پودر برای پوست خشک یا خیلی خشک، به دلیل احساس کشیدگی می تواند بسیار اذیت کننده باشد.

خوشبختانه کرم پودر لانکوم tient miracle فرمولی لطیف و مخملی و بافتی سبک دارد. این خصوصیات، مشکل را برای پوست‌های بسیار خشک و حساس حل کرده است. پوشانندگی این کرم پودر، به نسبت سایر کرم پودرهای پوست خشک بالاتر بوده و تا 24 ساعت روی پوست ماندگاری دارد.

این کرم پودر در عین حال که رطوبت را برای پوست فراهم می آورد، قرمزی را محو می کند و منافذ را می پوشاند. علاوه بر ان این کرم پودر دارای SPF 15 بوده، بنابراین دیگر نیازی نیست از ضد آفتاب به صورت جداگانه استفاده کنید.

کرم پودر لانکوم
کرم پودر لانکوم

کرم پودر تام فورد Traceless

این کرم پودر در ابتدا سبک به نظر می‌رسد اما می‌توان با آن پوشانندگی متوسطی را روی پوست ایجاد کرد. در عین حال پوست، ظاهر تازه و براق خواهد داشت. این کرم پودر حاوی ترکیبات آبرسان و آنتی اکسیدان های مفید است. وقتی بحث از آبرسانی جدی به پوست می شود، این کرم پودر با بیشتر مرطوب کننده ها رقابت می کنند. کرم پودر tom ford از پوست محافظت می کند و ظاهری تازه و درخشان به پوست می دهد.

این کرم پودر به دلیل داشتن بافت سبک و آبرسانی بالا به اندازه سایر کرم پودرها ماندگاری بالایی ندارد، بنابراین ممکن است نیاز باشد بعد از ظهر دوباره از آن استفاده کنید.

کرم پودر تام فورد
کرم پودر تام فورد

کرم پودر نارس Sheer glow

دلایل زیادی وجود دارد دارد که کرم پودر نارس به یکی از محبوب ترین کرم پودرها در این سال های اخیر تبدیل شده است. اگر به دنبال یک کرم پودر برای پوست خشک می گردید، باید بگویم که کرم پودر نارس یکی از بهترین ها است. از خواص آبرسانی این کرم پودر گرفته تا خواص انتی اکسیدان ان، به سلامت پوست صورت کمک می کند و ظاهر پوست را بهبود می بخشد. بهتر از همه این کرم پودر ظاهر درخشان و مرطوب به پوست می دهد.

کرم پودر برای پوست خشک
کرم پودر نارس

کرم پودر ریمل لندن

کرم پودر ریمل لندن، یک کرم پودر مناسب برای پوست خشک است که کاملاً ضد عرق، ضد گرما و رطوبت است. همان طور که روی برچسب آن می بینید، این کرم پودر تا 25 ساعت صورت ماندگاری خواهد داشت و صورت شما را آبرسانی می‌کند.

کرم پودر 25 ساعته ریمل لندن دارای SPF 20 و محافظ پوست در برابر نورهای مضر است. با کرم پودر ریمل بدون این که احساس خشکی یا کشیدگی بر روی پوستتان داشته باشید، یک کاور نسبتا کامل را برایتان فراهم می آورد.

کرم پودر ریمل
کرم پودر ریمل

این 10 کرم پودر برای پوست خشک ، جزو بهترین کرم پودرها در سراسر جهان هستند. در این مقاله انواع کرم پودر مخصوص پوست خشک را در قیمت های مختلف و حالت های مختلف روی پوست (ظاهر نهایی مات یا براق) معرفی کرده ایم.

امیدوارم که از این مقاله مو تن رو لذت برده باشید، لطفاً نظر یادتون نره 🙂