زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

مدل موی پسرانه جدید | مدل‌هایی جذاب برای پسرهای خوش‌تیپ

wordcamp
6,696
13 دقیقه
مدل موی پسرانه جدید | مدل‌هایی جذاب برای پسرهای خوش‌تیپ

مدل موی پسرانه عید را بهتر است با دقت بیشتری انتخاب کنید تا گل‌پسر شما در آغاز سال جدید ظاهری خاص و تو دل‌ برو پیدا کند. از طرف دیگر از آنجایی که ما ایرانی‌ها رسم داریم با خرید لباس جدید به استقبال سال نو برویم، بهتر است لباسی که برای فرزند دلبندتان انتخاب می‌کنید نیز برازنده مدل موی ایشان باشد. قبول داریم که این شرایط انتخاب مدل موی پسرانه را دشوار کرده است. از آنجایی که در مو‌تن‌رو رسم داریم بهترین و جدیدترین مدل‌های روزِ دنیا را معرفی کنیم، در ادامه به جدیدترین مدل موی پسرانه برای عید اشاره می‌‌کنیم. به شما قول می‌دهیم گل‌پسرتان به لطف این مدل‌ها از همیشه خوش‌تیپ‌تر شود.

مدل موی کُپ پسرانه برای عید

مد موی پسرانه عید: کُپ پسرانه
مد موی پسرانه عید: کُپ پسرانه

مدل موی پسرانه عید زمانی جذاب می‌شود که مدلی بهاری انتخاب کنید. انصافاً باید گفت مدلی‌ به اندازه کُپ سراغ نداریم که بهارانه باشد. این مدل‌ مو سالهاست که به عنوان یکی از انواع مدل مو پسرانه برای عید شناخته می‌شود. به همین دلیل مطمئن باشید در سال جدید نیز مدل موی کپ پسرانه حسابی مُد می‌شود. محبوبیت این مدل باعث شده تا سبک‌های مختلفی را در آن ببینیم. با این حال همان‌گونه که می‌دانید، کوتاهی موهای کنار سر حرف اول را در موی مدل کپ پسرانه می‌زند. در این مدل بهتر است جلوی مو را به اندازه ۲ انگشت بلند بگذارید و به بالا و طرف مخالف فرق سر شانه کنید. توجه داشته باشید که کوتاهی موها در این مدل اهمیت زیادی دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه موها بهتر حالت بگیرد از ژل حالت دهنده موی کریستال کمک بگیرید.

مدل موی بلند پسرانه برای عید

مد موی پسرانه عید: مدل موی بلند
مد موی پسرانه عید: مدل موی بلند

برای شما از زیبایی‌های مدل موی کوتاه گفتیم. با این حال اگر گل‌پسر شما زُلف‌های نسبتاً بلندی در بالا و جلوی سر دارد، حیف است که این موها را برای عید کوتاه کنید. در عوض بلندی موهای پسرتان را به فال نیک بگیرید و از مدل‌های موی بلند پسرانه برای سال نو کمک بگیرید. این مدل به رغم اینکه در گروه مدل‌های بلند قرار دارد، آرایشی ساده دارد. اگر دنبال مدل موی پسرانه ساده برای عید می‌گردید، در انتخاب این مدل شک نکنید. برای این مدل باید موهای کناره‌های سر به مقدار حدود ۳ بند انگشت بلند نگه داشته شود. موهای بالای سر را نیز حدود ۵ تا ۶ بندانگشت بلند نگه دارید. سپس این موها را به حالتی پریشان شانه کنید تا گل‌پسر شما عید امسال از تمامی سال‌های گذشته خوش‌تیپ‌تر شود.

مدل موی پسرانه بسیار بلند

مد موی پسرانه عید: موی بسیار بلند
مد موی پسرانه عید: موی بسیار بلند

والدین خوش‌سلیقه‌ای را سراغ داریم که موهای پسرشان را حسابی بلند نگه می‌دارند. به همین دلیل اگر پسر شما موهای نسبتاً بلندی دارد. آن‌ها را کوتاه نکنید و اجازه دهید آرایشگر برای مدل موی پسرانه عید، زلف پسر شما را سرقیچی بزند. هیچ اشکالی ندارد که در این مدل موها روی شانه بریزد و افشان شود. کافی است موهایی که دور سر پسرتان ریخته را به‌گونه‌‌ای پریشان حالت‌ دهید تا جذابیت بیشتری پیدا کند. نگهداری این مدل مو ممکن است در نگاه اول دشوار به نظر برسد، اما از چیزی که فکرش را بکنید راحت‌تر است.

مدل موی پسرانه کوتاه با سفیدی فرق سر

مد موی پسرانه عید: موی کوتاه با سفیدی فرق سر
مد موی پسرانه عید: موی کوتاه با سفیدی فرق سر

در اینکه مدل موی پسرانه کوتاه برای عید حسابی مُد می‌شود، شک نداشته باشید. با این حال برای اینکه پسر شما به لحاظ زیبایی سری در بین دیگر سرها داشته باشد، مدل موی کوتاه پسرانه با سفیدی فرق سر را انتخاب کنید. در این مدل موهای دور سر با ماشین سفید می‌شود. سپس موهای بالای سر به راست یا چپ حالت می‌گیرد. در نهایت نیز آرایشگر با تیغ، فرق سر را سفید می‌کند. بسته به صلاحدید خود می‌توانید در کنار سفیدی فرق سر، از آرایشگر بخواهید موهای جلوی پیشانی را نیز با تیغ حالت دهد. در این مدل موهای بالای سر در کنار اینکه به سمت مخالف فرق حالت می‌‌گیرد، باید ظاهری پریشان و آشفته داشته باشد. بلندی موهای بالای سر نیز بهتر است بیشتر از ۳ تا ۴ بند انگشت نباشد.

مدل موی پسرانه کوتاه و مدرسه‌ای

مد موی پسرانه عید: مدل موی کوتاه و مدرسه‌ای
مد موی پسرانه عید: مدل موی کوتاه و مدرسه‌ای

والدین منظمی که می‌خواهند گل‌پسر با ادبشان در کنار رفتار خوب، ظاهری آراسته داشته باشد، می‌توانند مدل موی پسرانه کوتاه مدرسه‌ای را انتخاب کنند. این مدل مو در کنار سادگی، زیبایی نهفته‌ای برای آقا پسرها ایجاد می‌کند. به شما قول می‌دهیم از انتخاب آن به‌عنوان مدل موی پسرانه عید پشیمان نشوید. همان‌گونه که از نام این مدل مو پیداست، باید تا حد امکان آراسته و شانه‌کشیده حالت بگیرید. در این مدل موهای ۲ طرف و پشت سر کاملاً با ماشین سفید می‌شود.

سپس موهای بالای سر به سمت مخالف فرق شانه می‌شود تا حالتی آراسته پیدا کند. توجه داشته باشید در این مدل آراستگی مو حرف اول را در زیبایی آن می‌زند. به همین دلیل موهای بالای سر را با ژل یا اسپری‌ مو ثابت کنید تا جلوه‌ای شیک و مردانه برای گل‌پسر شما ایجاد کند. بسته به صلاحدید خود و جذابیت این مدل با چهره گل‌پسر شما، می‌توانید از آرایشگر درخواست کنید قسمت فرق سر را تیغ بیندازد و سفید کند. برای اینکه موها به فرم دلخواه شما شکل بگیرد،‌ از ژل حالت دهنده موی مای (My) مدل آلترا فیکس (Ultra Fix)، کم بگیرید.

مدل موی پسرانه برای زلف‌های مجعد

مدل موی پسرانه عید: برای زلف‌‌های مجعد
مدل موی پسرانه عید: برای زلف‌‌های مجعد
مدل مو برای موهای فر

در این قسمت مدلی جذاب برای آقاپسرهایی با موهای مجعد پیشنهاد می‌‌کنیم. در این مدل بر خلاف بیشتر مدل‌های موی مجعد، باید دور سر را کاملاً سفید کنید. سپس بالای سر را به مقدار ۴ تا ۶ بند انگشت بلند نگه دارید. از آنجایی که فرزند دلبندتان موهای معجدی دارد، زیاد لازم نیست این موها را حالت دهید. زیبایی این مدل در پریشان بودن آن است. به همین دلیل نیز آن را برای مدل موی پسرانه عید امسال پیشنهاد می‌کنیم. خوشبختانه این مدل مو به‌رغم زیبایی که دارد، نگهداری دشواری ندارد. اگر پسری با موهای مجعد دارید، در انتخاب این مدل مو شک نکنید.

مدل موی شانه‌شده به وسط سر

مدل موی پسرانه عید: شانه شده به وسط سر
مدل موی پسرانه عید: شانه شده به وسط سر

پدرومادرهایی که سن‌و‌سالی از آن‌ها گذشته احتمالاً به یاد دارند که در روزگاران قدیم، مدل موی فرق وسط مد بود. این مدل اکنون ظاهری متفاوت پیدا کرده است. این روزها پسرهای خوش‌تیپ موهای خود را از دو طرف به سمت وسط شانه می‌کنند. در نهایت نیز وسط مو را با شانه به سمت بالا حالت می‌دهند. چنین مدل مویی زیبایی‌های دارد که به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. به همین دلیل نیز به مدل موی پسرانه برای عید تبدیل شده است. برای جذابیت بیشتر این مدل پیشنهاد می‌کنیم دور موهای سر را بیش‌از‌حد کوتاه نکنید. زیبایی این مدل در هماهنگی موهای دور سر و بالای آن است.

مدل موی پسرانه ۲ تیغ

مدل موی پسرانه عید: مدل ۲ تیغ
مدل موی پسرانه عید: مدل ۲ تیغ

انتظار داریم انواع مدل‌های ۲ تیغ به‌عنوان مدل موی پسرانه پرطرفدارِ عید محبوبیت پیدا کند. در این مدل دور سر به اندازه‌ای کوتاه می‌شود که سفیدی سر نمایان نباشد. سپس باریکه‌ای نسبتاً کوچک با تیغ روی یکی از کناره‌های سر ایجاد می‌شود. بالای سر نیز بسته به صلاحدید شما می‌توانید ۳ تا چهار بند‌انگشت مو باقی بماند. این موها را بر خلاف سمتی که تیغ زده‌اید حالت دهید. مدل موی پسرانه ۲ تیغ از آن دسته مدل‌های شیک‌و‌جذابی است که کمتر کسی ارزش آن را می‌داند. به همین دلیل اگر به دنبال مدل موی پسرانه کوتاه برای عید هستید، این مدل را حتماً امتحان کنید.

مدل موی افشان به سمت بالا

مدل موی پسرانه عید: شانه‌شدن به بالا
مدل موی پسرانه عید: شانه‌شدن به بالا

به پدرومادرهایی که گل‌پسرهایشان موهای صاف و خوش‌حالتی دارند، مدل موی افشان به سمت بالا را پیشنهاد می‌کنیم. این مدل جلوه‌ای خاص به چهره می‌دهد و انتخاب مناسبی برای مهمانی‌های شب و روزهای عید به حساب می‌آید. برای انجام این مدل باید دور سر به میزان نهایتاً یک بند انگشت کوتاه شود. سپس جلوی سر و اطراف آن را به بالا حالت دهید تا شکل بگیرید. برای فرم‌دهی بهتر موها می‌توانید از ژل استفاده کنید. با این حال از آنجایی که زیبایی این مدل در افشان‌بودن آن است، بهتر است موها بیش‌از‌حد چرب و ژل‌مالیده نشود. اگر می‌خواهید جلوه‌ای متمایز به شازده‌پسرتان بدهید، می‌توانید موهای ایشان را رنگ کنید. برای اطلاعات بیشتر در این باره نگاهی به مطلب بهترین رنگ موهای مردانه بیندازید.

مدل پسرانه مخصوص موهای وزدار

مدل موی پسرانه عید: مدل مخصوص موهای وزدار

مدل مو پسرانه برای موهای وز

انتخاب بهترین مدل موی پسرانه برای عید کار دشواری است. اگر گل‌پسر شما موهای بسیار معجد و وِزداری دارد، این انتخاب دشوارتر هم می‌شود. با این حال غم به دل خودتان راه ندهید. همان‌گونه که می‌دانید رسم داریم بهترین مدل‌ها و سبک‌های دنیای مُد و زیبایی را برای همراهان مشکل‌پسند خود معرفی کنیم. کافی است از آرایشگر درخواست کنید تا موهای وِزدار پسر دلبندتان را به بالا حالت دهد. دور موها را نیز حسابی کوتاه کند تا نیمه‌سفید شود. سپس جلوی سر را با تیغ صاف کند و حالتی قاب‌مانند به موهای این قسمت بدهد. در این مدل موها باید دست کم ۴ تا ۵ بندانگشت بلند باشد. بلندی بیشتر موها، جلوه‌ای بامزه و تو دل برو به صورت آقا پسرهای جوان می‌دهد.

مدل موی پسرانه کمانی

مدل موی پسرانه عید: مدل کمانی شانه‌شده به بالا
مدل موی پسرانه عید: مدل کمانی شانه‌شده به بالا

مدل موی پسرانه کمانی

انتظار داریم مدل موهایی که به بالا شانه می‌شوند در سال آینده بیشتر طرفدار پیدا کند. به همین دلیل اگر می‌خواهید به استقبال مُدهای جدید بروید، مدل موی پسرانه کمانی گزینه مناسبی برای شماست. این مدل بدون شک به یکی از انواع مدل موی پسرانه عید امسال تبدیل خواهد شد. در این مدل باید دور موها را کاملاً سفید کنید. سپس بالای مو به اندازه ۳ تا ۴ بند انگشت بلند نگه داشته شود. در نهایت فرق سر را باز کنید و موها را به سمت پشت حالت دهید. این حالت باید شکلی کمان‌مانند برای موها ایجاد کند. هر چقدر کمان موهای گل‌پسر شما خوش‌حالت‌تر شود، چهره ایشان جذابیتی خاص‌تر پیدا می‌کند.

مدل موی پسرانه تاج خروسی

مدل موی پسرانه عید: مدل تاج‌ خروسی
مدل موی پسرانه عید: مدل تاج‌ خروسی

تاج‌ خروسی از آن دسته مدل‌های پسرانه‌‌ای است که هرگز از مُد نمیفتد. با این حال انتظار داریم تاج خروسی در سال جدید طرفداران بیشتری پیدا کند و به مدل موی پسرانه عید امسال تبدیل شود. در این مدل باید دور موها را کاملاً سفید کنید. اطراف بالای سر را نیز کوتاه کنید تا فقط چندین دسته مو به صورت تاج خروس در این مکان باقی بماند. در نهایت موهای این ناحیه را به سمت بالا شانه کنید. این موها باید همانند تاج خروس به سمت بالا قرار بگیرند. برای ثبات بیشتر مو می‌توانید از ژل‌ یا دیگر حالت‌دهنده‌های مو کمک بگیرید. توجه داشته باشید راز زیبایی این مدل در حالت‌گرفتن موها به سمت بالاست. ژل موی حالت دهنده تاپ شاپ، انتخاب مناسبی برای این مدل آرایش مو به حساب می‌آید.

مدل موی پسرانه کلاسیک

مدل موی پسرانه عید: مدل کلاسیک
مدل موی پسرانه عید: مدل کلاسیک

مدل موی کلاسیک

پدرومادران زیادی را می‌شناسیم که دنبال جدیدترین مدل موی پسرانه برای عید نیستند. این والدین مدل‌های کلاسیک و سنتی را ترجیح می‌دهند. انصافاً هم باید به چنین والدینی تبریک گفت. زیرا مدل موی پسرانه کلاسیک به لحاظ زیبا‌شناختی چیزی کمتر از مدل‌های روز دنیا ندارد. این شرایط باعث شده تا در سال جدید مدل موی پسرانه کلاسیک دوباره طرفدار پیدا کند و حسابی مُد شود. برای این مدل باید موهای بالای سر را حدود ۴ تا ۵ بند انگشت بلند نگه دارید. دور سر را نیز به اندازه‌ای کوتاه کنید که سفید نشود و شانه بخورد. سپس فرق سر را باز کنید و جاذبه‌های خاص و مردانه به گل‌پسرتان بدهید. به پدرهای مهربانی که می‌خواهند به همراه گل‌پسرشان حسابی خوش‌تیپ‌ کنند پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مطلب بهترین مدل موهای مردانه ۱‍۴۰۱ بیندازند.

مدل موی پسرانه آشفته

مدل موی پسرانه عید: مدل موی آشفته به بالا
مدل موی پسرانه عید: مدل موی آشفته به بالا

یکی از مدل‌هایی که انتظار داریم در سال آینده حسابی گل‌ کند و طرفدار داشته باشد، مدل موی پسرانه ساده برای عید است. این مدل‌ مو را می‌توان به سبک‌های مختلفی حالت داد. یکی از این حالت‌ها که زیبایی خاصی به چهره آقاپسرها می‌دهد، مدل موی پسرانه آشفته است. در این مدل باید اطراف مو را به مقداری کوتاه کنید که سفیدی سر دیده نشود. سپس بالای سر را به میزان ۳ انگشت بلند نگه دارید. در نهایت قسمت جلوی موها را به شیوه‌ای آشفته و پریشان شانه کنید. جذابیت این مدل در ناهماهنگی آن است. به همین دلیل حسابی موهای جلو را پریشان کنید تا گل‌پسر شما در مهمانی‌ها حسابی بدرخشد و خاص شود.

مدل موی ریخته روی صورت

مدل موی پسرانه: ریخته روی صورت
مدل موی پسرانه: ریخته روی صورت

بیشتر مدل‌هایی که به‌عنوان مدل موی پسرانه برای عید معرفی کردیم، به سمت بالا حالت داده می‌شود. در این قسمت برای تنوع هم که شده به مدلی اشاره می‌کنیم که به سمت جلوی صورت شانه می‌شود. این مدل برازنده پسرهای جوانی است که پیشانی بلندی دارند. از آنجایی که موهای جلوی صورت، روی پیشانی قرار می‌گیرد، بلندی پیشانی پوشش داده می‌شود و ظاهری جذاب‌تر از همیشه پیدا می‌کنند. قانون خاصی در این مدل درباره میزان کوتاهی دور سر وجود ندارد.

با این حال اگر به دنبال مدلی موقر می‌گردید، بهتر است دور سر بیش‌از‌حد کوتاه نشود. سپس جلوی موها را به میزان ۳ تا ۴ بند انگشت بلند نگه دارید. این بلندی باید به اندازه‌ای باشد که روی ابرو بیاید. در نهایت موهای جلو را به سمت پایین و فرق کناری سر شانه کنید. مطمئن باشید این مدل نسبت به دیگر مدل‌های موی پسرانه در سال آینده استفاده می‌شود. به همین دلیل اگر دنبال مدلی و خاص می‌گردید، این مدل دقیقاً همان‌ چیزی است که دنبال آن هستید.

مدل موی پسرانه عید با سبک‌های جذاب و متنوع، ظاهری شیک و مردانه به گل‌پسرها می‌دهد. مطمئن باشید مدل‌هایی که با شما در میان گذاشتیم، شازده‌پسر شما را از همیشه خوش‌تیپ‌تر خواهد کرد. در پایان از آنجایی که یقین داریم همراهان ما در مو‌تن‌رو مدل‌های مو پسرانه جالبی سراغ دارند، پیشنهاد می‌کنیم این مدل‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید و نظرتان را درباره مدل‌هایی که معرفی کردیم بگویید.

سوال و جواب‌های پرتکرار

برای سال ۱۴۰۱ چدید مدل موهای پسرانه‌ای مد می‌شوند؟

مدل موی کُپِ، مدل‌های آشفته و مدل موی بلند در سال ۱۴۰۱ طرفدار بیشتری پیدا می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌های مدل موهای پسرانه‌ عید ۱۴۰۱ چیست؟

سفیدکردن دور سر و بلند نگه داشتن قسمت‌های بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های مدل موهای پسرانه عید ۱۴۰۱ به حساب می‌آید.

برای انتخاب یک مدل موی پسرانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

فُرم صورت، لباسی که قرار است شب عید پوشیده شود و نگهداری مو از نکته‌هایی است که باید برای انتخاب مدل موی پسرانه به آن‌ها توجه کنید.