زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

ترفند‌های آرایش فصل پاییز کدامند؟

wordcamp
1,994
3 دقیقه
ترفند‌های آرایش فصل پاییز کدامند؟

با شروع فصل پاییز و سرد شدن تدریجی هوا نوع پوشش و رنگ لباس‌ها هم تغیر می کند و باتوجه به سرد شدن هوا و سرد شدن رنگ ها نوع آرایش هم تغییر می کند. با توجه به درخواست بسیاری از خوانندگان مجله اینترنتی مو تن رو در این مقاله به آرایش فصل پاییز و معرفی چند مدل آرایش پاییزی می‌پردازیم.

ترفندهای آرایش در فصل پاییز

بهتر است برای فصل‌های سرد سال از رنگ های درخشان و براق که برای فصل های بهار و تابستان مناسب است کمتر استفاده کنید. رنگ های گرم و تیره برای فصل پاییز مناسب‌تر هستند.

آرایش پاییزی: رنگ رژ لب در فصل پاییز

باتوجه به اینکه هوا سرد است و اغلب رنگ ها رو به سردی می رود بهتر است رنگ های گرم تر با تم نارنجی، بنفش، قرمز یا زرشکی استفاده کنیم. اگر پوست خیلی سفید و روشنی دارید بهتر است برای این فصل از رنگ های شادتر استفاده کنید. رنگ های آجری، نارنجی، مسی و یا قرمز روشن بعنوان رنگ های رژ مناسب تر این فصل توصیه می شود.برای اطلاع بیشتر می توانید مقاله مدل رژ لب پاییزی به سبک مو تن رو را مطالعه فرمایید.

اگر پوست تیره تری دارید رنگ های نارنجی رنگ پوست شما را بسیار جذاب تر خواهد کرد .اگر پوست روشنی دارید رنگ های صورتی و یا شرابی زیبایی پوستتان را در این فصل دو چندان خواهد کرد.

رژ لب پاییزهرژ لب در پاییزfall-makeup

آرایش پاییزی: رنگ های سایه چشم مناسب فصل پاییز

در این فصل بهتر است آرایش چشم ملایم تری داشته باشید و از ترکیب رنگ های قهوه ای سرخابی ملایم و نارنجی برای سایه چشم استفاده کنید. برای آرایش مناسب فصل پاییز  به دو سایه رنگ چشم نیاز دارید. هم چنین خط چشم نازک تر در این فصل شما را زیباتر و ملیح تر خواهد کرد. استفاده از سایه رنگ هایی مانند آبی اصلا مناسب این فصل نیست.البته انتخاب سایه چشم مناسب برای هررنگ پوست اهمیت ویژه ای دارد که به این موضوع هم لازم است توجه کنید.

best-autumn-winter-2018-makeup-trends-1

آرایش پاییزی: رژگونه مناسب فصل پاییز

در این فصل رژگونه های قهوه ای، هلویی و نارنجی علاوه بر اینکه با این فصل هم خوانی خوبی دارد برای نشان دادن برجستگی های گونه هم بسیار مناسب است . میتوانید از مقدار کمی هایلایتر اسنس هم برای براق نشان دادن بیشتر گونه ها کمک بگیرید.

آرایش فصل پاییز

آرایش پاییزی: خط چشم مناسب فصل پاییز

در پاییز خط چشم بیش از اندازه تیره نکشید، فقط در حدی که چشمانتان بیشتر مشخص شود. خط چشم گربه‌ای برای این فصل بسیار زیباست. می‌توانید از مدل‌های جدید خط چشم نیز استفاده کنید.

خط چشم پاییزیخط چشم گربه ایآرایش پاییزی: رنگ مو مناسب فصل پاییز

بسیاری از خوانندگان مجله اینترنتی مو تن رو در مورد رنگ مناسب این فصل سوال می‌پرسند . جواب ما به این عزیزان استفاده از زمینه رنگی مسی،رنگ مو نسکافه ای، رنگ مو شکلاتی و یا رنگ عسلی است که با این فصل هم خوانی بیشتری دارد.

رنگ مو فصل پاییز

مدل های آرایش فصل پاییز

در انتها به این نکته دقت کنید که هدف از این مقاله این نیست که آرایش فصل پاییز حتما باید اینگونه باشد بلکه راهی است برای الهام بخشی شما که از آن برای ترکیب ارایش خود کمک بگیرید و به جذابیت خود بیفزایید و در هنگام انتخاب رنگ مو و آرایش از آن بهره بگیرید.

رژ لب پاییزیآرایش پاییز 99آرایش پاییزیارایش-فصل-پاییز

make up for fall