زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین برند لاک ناخن ۲۰۲۱ از دید مو تن رو

wordcamp
472
11 دقیقه
معرفی بهترین برند لاک ناخن ۲۰۲۱ از دید مو تن رو

یکی از لوازم مهم آرایشی که در زیبایی تاثیر بسیار زیادی دارد، لاک ناخن است. استفاده از لاک ناخن مناسب، می‌تواند زیبایی دستان شما را چند برابر کند. قبل از انتخاب رنگ و طرح لاک ناخن، مهم‌ترین چیز، انتخاب برند لاک ناخن است. در ادامه این مقاله، مجله اینترنتی مو تن رو 3 برند برتر لاک ناخن را با معیار‌های خاص و مهم انتخاب کرده و در مورد آن‌ها شرح داده است. با معرفی بهترین لاک ناخن ۲۰۲۱، همراه مو تن رو بمانید.

چرا انتخاب برند لاک ناخن اهمیت دارد؟

پیش از استفاده از هر محصولی، ابتدا باید برند آن را بشناسید. برند‌هایی که به مشهوریت لازم بین مخاطبان و مصرف‌کنندگان رسیده باشند، معمولا محصولات خود را با کیفیت بیشتری تولید می‌کنند. چرا که دوست ندارند تحت هیچ شرایطی اعتبار خود را میان مصرف‌کنندگان از دست بدهند. از طرفی دیگر، برند‌های کمتر شناخته شده، ممکن است سرمایه کافی، صرف تولید محصولات خود نکنند و همچنین از مواد اولیه مرغوب برای تولید لاک استفاده نکنند.

معرفی بهترین برند لاک ناخن 2021
معرفی بهترین برند لاک ناخن ۲۰۲۱

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که قبل خرید لاک ناخن، ابتدا در مورد برند آن جست و جو کنید تا از کیفیت و اعتبار برند مطمئن شوید. در ادامه این مقاله، 3 برند محبوب و با اعتبار که در تولید محصولات آرایشی به خصوص لاک ناخن فعالیت می‌کنند را معرفی کردیم و در مورد محصولات آن بحث کردیم. پیش از آنکه با بهترین مارک لاک ناخن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله انواع لاک ناخن را مطالعه کنید تا در مورد مدل‌های مختلف لاک ناخن آشنایی بیشتری پیدا کنید.

معرفی بهترین برند لاک ناخن ۲۰۲۱

برند‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، هر سه جزو با اعتبار‌ترین برند‌های تولید لاک ناخن هستند. پس شما می‌توانید به راحتی و با توجه به نیاز‌ها و نوع انتظاراتی که از محصولات یک برند دارید، برند محبوب خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید و هنگام خرید بهترین لاک ناخن به درستی تصمیم بگیرید.

برند داتمه (dothme)

برند داتمه
لاک‌های برند داتمه

برند داتمه، یکی از محبوب‌ترین برند‌های لاک ناخن است. این برند به دلیل مزایایی که به محصولات خود می‌دهد، بین مصرف‌کنندگان شهرت پیدا کرده و معمولا محصولات با کیفیت و مورد پسند مصرف‌کنندگان تولید می‌کند. محصولات این برند در داخل ایران تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. پس میشه گفت برند داتمه جزو بهترین مارک لاک ناخن ایرانی است.

به طور کلی لاک‌های ناخن داتمه، یکسری مزیت‌ها و ویژگی‌هایی دارند که به آن‌ها نسبت به محصولات دیگر برند‌ها برتری می‌دهند. به عنوان مثال، یکی از مشکلات بزرگ کسانی که از لاک ناخن استفاده می‌کنند، دیر خشک شدن لاک است. هرچه زمان خشک شدن لاک بیشتر باشد، امکان خراب شدن آن روی ناخن بیشتر است. لاک ناخن داتمه، این مزیت را دارد که زودتر خشک می‌شود و امکان خرابی یا به هم خوردن آن کمتر است.

یکی دیگر از ویژگی‌های لاک ناخن داتمه، تنوع رنگ و مدل‌های لاک ناخن است. این تنوع رنگ، باعث می‌شود که بتوانید به راحتی رنگ دلخواه و مناسب استایل خود را پیدا کنید.

در ادامه چندتا از بهترین محصولات لاک ناخن برند داتمه را معرفی و در مورد ویژگی‌های آن‌ها بحث می‌کنیم.

لاک ناخن داتمه حجم 15 میل

لاک ناخن داتمه حجم 15 میل
خرید لاک ناخن داتمه حجم 15 میل

این لاک ناخن در 16 رنگ مختلف موجود است. لاک ناخن داتمه ماندگاری بسیار بالایی دارد. به طوری که می‌توانید تا چند هفته بدون خرابی آن را روی ناخن‌های خود داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله راه‌های افزایش ماندگاری لاک ناخن را بخوانید.

شفافیت و کیفیت رنگ لاک ناخن داتمه، از دیگر مزیت‌های آن است. رنگ شفاف این لاک، باعث زیبایی چند برابر ناخن شما می‌شود. همچنین این لاک ناخن در برابر آب بسیار مقاوم است و باعث رفتن رنگ آن نمی‌شود. غلظت بالای لاک ناخن داتمه، باعث می‌شود رنگ آن بسیار شفاف و پر رنگ باشد. پس نگران کمرنگ جلوه داده شدن لاک ناخن خود نباشید.

  • موجود در 16 رنگ مختلف
  • شفافیت و کیفیت بالای رنگ لاک
  • مقاوم در برابر آب
  • غلظت بالا
  • دارای قلم مو بسیار با کیفیت و نازک

لاک مات کن داتمه مدل T.C حجم 15 میل

لاک مات کن داتمه مدل T.C حجم 15 میل
خرید لاک مات کن داتمه مدل T.C حجم 15 میل

لاک مات کن مدل T.C یکی دیگر از محصولات پر استفاده برند داتمه است. ممکن است برخی بانوان، از بیش از حد براق بودن لاک ناخن خوششان نیاید. حتی گاهی مات بودن لاک ناخن باعث هماهنگی رنگ‌ها و استایل لباس‌ها می‌شود. در این صورت، استفاده از لاک مات کن داتمه، می‌تواند براقی بیش از حد لاک ناخن را از بین ببرد و به صورت یکدست آن را مات کند.

این محصول مانند دیگر محصولات داتمه، ماندگاری بسیار بالایی دارد و در برابر آب بسیار مقاوم است. همچنین سرعت بالای این لاک در خشک شدن، می‌تواند از دیگر نقاط قوت این محصول باشد.

  • مات کننده لاک ناخن
  • ماندگاری بالا
  • مقاومت در برابر آب
  • سرعت بالا در خشک شدن

برند دیکلا (Dikella) ؛ بهترین لاک ناخن ۲۰۲۱

برند دیکلا
برند دیکلا (Dikella)

یکی دیگر از برند‌های برتر لاک ناخن، برند دیکلا است. این برند، جزو محبوب‌ترین برند‌های ایرانی است که تولیدات با کیفیت و درجه یکی دارد. محصولات این برند، شامل انواع مختلفی از لوازم آرایشی و بهداشتی، به خصوص لاک ناخن می‌‎شود. تنوع در رنگ‌ها و طرح‌های محصولات این برند، از نقاط قوت آن است؛ به همین دلیل شما می‌توانید مطابق با سلیقه و انتظارات خود، لاک ناخن محبوب خود را در میان محصولات این برند پیدا کنید.

این برند، از مواد اولیه اروپایی و مرغوب استفاده می‌کند. همچنین کارخانه‌های آن مجهز به بروز‌ترین دستگاه‌ها و امکانات است تا بتوانند محصولات با کیفیت و مورد پسند مخاطبان تولید کنند. در ادامه چند مورد از محصولات برتر برند دیکلا را معرفی خواهیم کرد.

لاک ناخن بادوام دیکلا

لاک ناخن بادوام دیکلا
خرید لاک ناخن بادوام دیکلا

این محصول، یکی از بهترین و پر استفاده‌ترین انواع لاک ناخن از برند دیکلا است. لاک ناخن دیکلا به دلیل ماندگاری بالا و مقاومت در برابر آب، بین مصرف‌کنندگان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

این لاک ناخن همچنین فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر است و اثر نامطلوبی روی ناخن شما نمی‌گذارد. خیلی از لاک‌های برند‌های متفرقه، بعد از پاک کردن لاک باعث جا ماندن رد زردی روی ناخن می‌شوند. اما لاک ناخن دیکلا بعد از پاک شدن، رنگ زرد روی ناخن جا نمی‌گذارد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این لاک ناخن، تنوع بسیار زیاد رنگبندی آن است. این لاک ناخن دارای 84 رنگ مختلف است. بنابراین بانوان، با سلیقه‌های مختلف می‌توانند رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنند.

  • ماندگاری و دوام بالا
  • موجود در 84 رنگ مختلف
  • مقاومت در برابر برخورد آب
  • فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر
  • زرد نشدن ناخن بعد از پاک کردن لاک

لاک ناخن مات دیکلا

لاک ناخن مات دیکلا
خرید لاک ناخن مات دیکلا

جلوه مات رنگ لاک ناخن، سلیقه بسیاری از بانوان علاقه‌مند است. جلوه مات علاوه بر ظاهر شیک و زیبایی که دارد، گاهی مناسب برخی ست‌های رنگی لباس و کیف و کفش است. لاک ناخن مات دیکلا، یکی از بهترین لاک‌های ناخن با جلوه نهایی مات است.

آن دسته از بانوانی که جلوه مات سلیقه‌شان است، می‌توانند از این لاک ناخن استفاده کنند. ماندگاری بالا و کیفیت رنگ این لاک ناخن از ویژگی‌های آن است. خشک شدن سریع این لاک نیز از دیگر مزایای آن است که اهمیت بسیار زیادی دارد.

  • جلوه مات شیک
  • موجود در 24 رنگ مختلف
  • ماندگاری بالا
  • مقاومت در برابر آب
  • خشک شدن سریع لاک

لاک ناخن شنی دیکلا

لاک ناخن شنی دیکلا
خرید لاک ناخن شنی دیکلا

یکی دیگر از جذاب‌ترین لاک‌های ناخن دیکلا، لاک ناخن شنی است. این لاک ناخن با جلوه متفاوت و جذابی شنی خود، زیبایی منحصر به فردی دارد. این لاک ناخن با ترکیبات خاص خود، براقی خاصی دارد و به نوعی ظاهر متفاوت و البته جذابی به دستان شما می‌دهد. لاک ناخن دیکلا به دلیل عدم داشتن مواد شیمیایی مضر، به ناخن شما آسیبی وارد نمی‌کند. همچنین پس از پاک کردن آن رد زردی یا رنگ روی ناخن شما نمی‌ماند.

  • جلوه جذاب شنی
  • موجود در 10 رنگ مختلف
  • ماندگاری بالا
  • عدم داشتن مواد شیمیایی مضر
  • مقاوم در برابر برخورد آب
  • نماندن رنگ زرد روی ناخن پس از پاک کردن

برند کنسی (kenci)

برند کنسی (kenci)
برند کنسی (kenci)

یکی از برند‌های محبوب ایرانی که از مواد اولیه فرانسوی استفاده می‌کند، برند کنسی است. این برند محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید می‌کند و به دست مصرف‌کنندگان خود می‌رساند. یکی از ویژگی‌های برند کنسی، قیمت مناسب محصولات آن در عین با کیفیت بودن محصولاتش است. این برند در شهر سمنان فعالیت می‌کند و محصولات با کیفیت خود را در کارخانه آن شهر تولید می‌کند.

یکی از محصولات پر استفاده برند کنسی، لاک ناخن کنسی است. لاک ناخن کنسی با مواد اولیه اروپایی به تولید می‌رسد و از کیفیت بالایی برخوردار است. به طوری که تمام ویژگی‌های یک لاک ناخن خوب را دارد. تنوع محصولات برند کنسی به خصوص در زمینه لاک ناخن، باعث شده تا بانوان با سلیقه‌های مختلف بتوانند محصولات مورد نیاز خود را طبق سلیقه خود انتخاب و خرید کنند. در ادامه چند مورد از محصولات برتر برند کنسی در زمینه لاک ناخن را معرفی خواهیم کرد.

لاک ناخن کنسی

لاک ناخن کنسی
خرید لاک ناخن کنسی

لاک ناخن کنسی یکی از با کیفیت‌ترین لاک‌های ناخن میان دیگر برند‌ها است. لاک ناخن کنسی به دلیل ماندگاری بسیار بالایی که دارد، میان مصرف‌کنندگان به محبوبیت خاصی رسیده است. این لاک ناخن غلظت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل رنگ آن بسیار شفاف و با کیفیت جلوه می‌کند. رنگبندی لاک ناخن کنسی متنوع است و شما می‌توانید طبق سلیقه خودتان، رنگ محبوب خود را انتخاب کنید.

  • ماندگاری بالا
  • رنگبندی متنوع
  • غلظت بسیار بالا
  • شفافیت و کیفیت بالای رنگ

لاک ناخن کنسی مدل Brilliance

برند کنسی در زمینه لاک ناخن، محصولات متنوعی تولید می‌کند. لاک ناخن کنسی مدل Brilliance یکی از این محصولات متفاوت است. این مدل از لاک ناخن کنسی با ترکیبات خود، درخشندگی و براقی خاصی به ناخن شما می‌دهد.

لاک ناخن کنسی مدل Brilliance
خرید لاک ناخن کنسی مدل Brilliance

لاک ناخن کنسی مدل Brilliance ماندگاری بسیار بالایی دارد و براق بودن خودش را تا مدت‌ها حفظ می‌کند. همچنین این مدل از لاک ناخن سرعت خشک شدنش بسیار سریع است و مانع خرابی و یا ریختگی رنگ آن می‌شود. فرچه نازک و خوش دست لاک ناخن کنسی، از دیگر نقاط قوت آن است.

  • درخشش بالا
  • ماندگاری بالای لاک و براقی آن
  • رنگبندی متنوع
  • فرچه نازک و خوش دست
  • سرعت خشک شدن بالا

لاک ناخن کنسی مدل Giliter

این مدل از لاک ناخن کنسی، جزو شیک‌ترین و خاص‌ترین محصولات برند کنسی است. لاک ناخن کنسی مدل Giliter، در ترکیبات خود، اکلیل‌های براق و زیبایی دارد که درخشش و جذابیت دستان شما را چند برابر می‌کند.

لاک ناخن کنسی مدل Giliter
خرید لاک ناخن کنسی مدل Giliter

این اکلیل‌ها به دلیل ساختار خاصی که دارند، نظم رنگ ناخن را به هم نمی‌زنند و سبب ایجاد حباب در رنگ ناخن نمی‌شوند. همچنین ماندگاری بالای این لاک ناخن، باعث شده تا اکلیل‌های آن و جذابیتش تا چند هفته روی ناخن بماند. یکی دیگر از قابلیت‌های لاک ناخن کنسی مدل Giliter، خشک شدن سریع آن است.

  • دارای اکلیل‌های براق
  • ماندگاری بالا
  • رنگبندی متنوع
  • خشک شدن سریع
  • پوشش یکدست روی ناخن

سخن آخر

در این مقاله، برند‌های برتر در زمینه تولید لاک ناخن را برای شما معرفی کردیم و در مورد ویژگی‌ها و محصولات این برند‌ها بحث کردیم. برند‌های معرفی شده در این مقاله، از برند‌های محبوب و معتبر هستند که محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند و معمولا مصرف‌کنندگان لاک ناخن این نوع محصولات، از این برند‌ها خرید می‌کنند.

سوالات متدوال

برای انتخاب بهترین لاک ناخن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مهم‌ترین نکته قبل از انتخاب لاک ناخن، انتخاب برند آن است. برای انتخاب برند، باید در مورد میزان اعتبار و مشهوریت آن برند تحقیق کنید تا از کیفیت محصولات آن مطمئن شوید. برند‌های معرفی شده در این مقاله همگی اعتبار کافی را دارند.

بهترین مارک‌های لاک ناخن سال ۲۰۲۱ شامل چه برندهایی است؟

برای اینکه بدانید بهترین برند لاک ناخن ۲۰۲۱ شامل چه برند‌هایی است کافی است این مقاله را بخوانید. در این مقاله 3 تا از بهترین برند لاک ناخن سال ۲۰۲۱ معرفی شده است.

ویژگی‌های بهترین لاک ناخن چیست؟

یک لاک ناخن خوب باید ماندگاری بالایی داشته باشد. همچنین باید سرعت خشک شدن آن بالا باشد؛ چراکه با دیر خشک شدن، باعث خرابی رنگ و ریختگی آن می‌شود.