زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین های پوشینه شورتی بزرگسال

wordcamp
458
7 دقیقه
معرفی بهترین های پوشینه شورتی بزرگسال

انواع مختلفی پوشینه برای بزرگسالان وجود دارد که هر یک از این پوشینه‌ها به دلیلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از این پوشینه‌ها، پوشینه‌های شورتی است. در این بلاگ مطلب راهنمای خرید بهترین پوشک بزرگسال را برای شما قرار دادیم، حالا در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین‌های پوشینه شورتی بزرگسال آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

بی اختیاری ادرار چیست؟

بیماری بی اختیاری ادرار نه تنها بخاطر کهولت سن بلکه در اثر عوامل دیگری مانند یبوست، جراحی، عفونت مجاری ادراری، بارداری، زایمان طبیعی، مصرف داروهای خاص و چاقی بوجود می‌آید.

اکثر افرادی که به بی اختیاری ادرار مبتلا هستند از صحبت کردن راجع به این بیماری خودداری می‌کنند و از آن خجالت می‌کشند. طبق آمار جهانی بیشتر از 400 میلیون نفر در دنیا از این بیماری رنج می‌برند، اما این آمار دقیق نیست زیرا حدود 60 درصد از افراد مبتلا، بیماری خود را انکار می‌کنند.

بی اختیاری ادرار در سه سطح ضعیف، متوسط و شدید دسته بندی می‌شود. فرد مبتلا به این بیماری بر اساس شدت بی اختیاری، نیاز به استفاده از دستشویی در دفعات مختلف را دارد و همین امر باعث می‌شود درصد زیادی از این افراد از حضور در مهمانی‌ها و مجالس یا رفتن به مسافرت خودداری کنند.   

پوشینه شورتی بزرگسال چیست؟

اغلب افرادی که به بی اختیاری ادرار مبتلا هستند از فعالیت‌های اجتماعی و برنامه‌های شخصی خود دوری می‌کنند. آنها به خاطر شرایط سخت این بیماری معمولاً به تنهایی پناه می‌برند. پوشینه شورتی به این افراد کمک می‌کند تا به سبک نرمال زندگی خود برگردند.

پوشینه شورتی بر اساس اندازه دور کمر و دور باسن به سه سایز کوچک و متوسط و بزرگ تقسیم بندی می‌شود. این محصول مانند لباس زیر است و از روی لباس قابل دیدن نیست. دور پا و دور کمر پوشینه‌های شورتی دارای لایه‌های محافظ، کشسان و ضد آبی است که از نشت ادرار جلوگیری می‌کند.

پوشینه‌های شورتی برای خانم‌ها و آقایانی که تحرک بالایی دارند مناسب هستند.

مزایای پوشینه شورتی بزرگسال

پوشینه‌های شورتی طراحی شده برای بزرگسالان مزایایی نسبت به سایر پوشینه‌ها دارند. این پوشینه‌ها برای افراد پر تحرک مناسب هستند و مانند لباس زیر از روی لباس قابل رویت نیستند. همچنین پوشینه‌های شورتی لطافت، نرمی و قدرت جذب بالاتری دارند و تعویض آنها بسیار آسان است.

انتخاب سایز مناسب پوشینه شورتی بزرگسال

انتخاب سایز مناسب برای پوشینه نکته بسیار مهمی است، زیرا پوشینه با سایز نامناسب منجر به نشت ادرار و ناراحتی افراد می‌شود.

معیار اصلی سایز مناسب پوشینه شورتی، اندازه دقیق دور کمر و باسن است که باید در حالت ایستاده اندازه گیری شود.

نکاتی برای اندازه گیری

دور کمر، اندازه گیری عریض‌ترین قسمت شکم است به طوری که متر از روی ناف عبور کند. دور باسن هم، اندازه گیری عریض‌ترین قسمت باسن است. در نظر داشته باشید که هر یک از این دو عدد (دور کمر و دور باسن) بزرگ‌تر بود، اندازه آن را باید مبنای انتخاب سایز پوشینه قرار دهید.

بهترین های پوشینه شورتی بزرگسال

پوشینه شورتی بزرگسالان ایزی لایف

پوشینه‌ شورتی ایزی لایف، یکی از بهترین پوشینه شورتی‌های موجود در بازار است. این پوشینه‌ها با توجه به اندازه دور باسن و دور کمر در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شوند و برای خانم‌ها و آقایان مناسب هستند. طراحی آناتومیک پوشینه‌های شورتی ایزی لایف باعث شده تا این محصولات مانند لباس زیر باشند و از روی لباس قابل مشاهده نباشند. ناحیه مرکزی دولایه این محصول باعث می‌شود مایعات سریع‌تر جذب شوند و دور کمر کشسان، نرم و منعطف آن هم برای افراد پر تحرک بسیار مناسب است. لایه‌های محافظ عمودی دورپای پوشینه‌ شورتی ایزی لایف از نشت ادرار جلوگیری می‌کند و به افرادی که بی اختیاری ادرار دارند، کمک می‌کند تا راحت‌تر در مهمانی‌ها حضور پیدا کنند. لایه‌های تنفسی این محصول، سلامت پوستی افرادی که از این پوشینه‌ها استفاده می‌کنند را تضمین می‌کند. یکی از مشکلات سلامت پوستی، زخم بستر است که در مطلب رابطه زخم بستر و پوشک بزرگسال به صورت کامل به این موضوع پرداخته‌ایم.

ویژگی‌های دیگر پوشینه‌ شورتی ایزی لایف:

  • در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ
  • تعویض آسان با پاره کردن دوخت کناری
  • سلامت پوست با کمک لایه‌های تنفسی
  • مناسب افراد با تحرک متوسط و بالا
  • مناسب برای بی‌اختیاری ادرار متوسط
  • جذب بالا
  • تحرک راحت با کش ۳۶۰ درجه
  • حداکثر محافظت در برابر نشت با لایه‌های محافظ عمودی دور پا
  • غیر قابل رویت از روی لباس
  • مناسب برای خانم‌ها و آقایان
پوشینه-شورتی-بزرگسالان-ایزی-لایف
بسته 12 عددی پوشینه شورتی بزرگسالان سایز متوسط ایزی لایف

پوشک شورتی بزرگسال جان پد

پوشینه شورتی بزرگسال جان پد با لایه‌های تنفسی که دارد از عرق سوزی جلوگیری می‌کند. بستن و باز کردن پوشک بزرگسال جان پد مانند تصاویر موجود بر روی بسته بندی‌اش بسیار ساده است و با 4 عدد چسب موجود بر روی این محصول می‌توان آن را تنظیم کرد. پودر آنتی باکتریال موجود در این محصول علاوه بر بهداشتی سازی و دفع میکروب‌ها از بدن فرد، با رایحه‌ای که دارد بوی بد را کاهش می‌دهد.

پوشک شورتی بزرگسال جان پد مناسب خانم‌ها و آقایان بوده و دارای نشانگر میزان رطوبت است.

سایزهای این محصول:

  • اسمال: 90*60     
  • مدیوم: 120*80
  • لارج: 150*110
  • ایکس لارج: 170*130

ویژگی‌های این پوشینه:

  • دارای پوشش نرم و نفوذ پذیر برای عبور هوا
  • دارای پودر جاذب آنتی باکتریال
  • دارای کش و چسب جهت جلوگیری از نشت
  • بدون ایجاد حساسیت و خارش
  • محصول کشور ترکیه
پوشک-شورتی-بزرگسال-جان-پد
بسته 8 عددی پوشک بزرگسال شورتی جان پد، سایز لارج، محصول کشور ترکیه

جمع بندی

بر خلاف تصور عموم بی اختیاری ادرار فقط برای سالمندان نیست. عواملی مانند یبوست، زایمان طبیعی، عفونت مجاری ادرار و … باعث بی اختیاری ادرار می‌شوند، پس فقط سن دلیل این بیماری نیست. افرادی که بی اختیاری ادرار دارند به دلیل مشکلات ناشی از این بیماری از حضور در مهمانی، مراسم‌ها و مسافرت خودداری می‌کنند. این افراد برای کنترل این بیماری بهتر است از پوشینه‌ها استفاده کنند. یکی از این پوشینه‌ها، پوشینه‌های شورتی است که بهترین نوع پوشینه برای افرادی است که بی اختیاری دارند و پر تحرک هستند. پوشینه‌های شورتی به دلیل داشتن حالتی مانند لباس زیر، از روی لباس قابل مشاهده نیستند. همچنین دور پا و کمر این پوشینه‌ها دارای لایه‌های کشسان و ضد آبی است که از نشت ادرار جلوگیری می‌کند. از دیگر مزیت‌های این پوشینه‌ها می‌توان به نرمی و لطافت بیشتر و همچنین تعویض آسان‌تر نسبت به سایر پوشینه‌ها اشاره کرد.

سوالات پرتکرار

بی اختیاری ادرار چگونه ایجاد می‌شود؟

بیماری بی اختیاری ادرار بخاطر کهولت سن، یبوست، جراحی، عفونت مجاری ادراری، بارداری، زایمان طبیعی، مصرف داروهای خاص و چاقی بوجود می‌آید.

پوشینه شورتی بزرگسال برای چه افرادی مناسب است؟

پوشینه شورتی برای افرادی مناسب است که از پوشینه‌ها استفاده می‌کنند و فعالیت بالایی دارند.

معیار انتخاب سایز پوشینه‌های شورتی چیست؟

معیار اصلی سایز مناسب پوشینه شورتی، اندازه دقیق دور کمر و باسن است.

دور کمر و باسن را چگونه باید اندازه بگیریم؟

دور کمر، اندازه گیری عریض‌ترین قسمت شکم است به طوری که متر از روی ناف عبور کند. دور باسن هم، اندازه گیری عریض‌ترین قسمت باسن است.
در نظر داشته باشید که این اندازه‌ها باید در حالت ایستاده اندازه گیری شوند.

مزایای پوشینه شورتی نسبت به پوشینه‌های دیگر چیست؟

پوشینه‌های شورتی مانند لباس زیر هستند و از روی لباس قابل رویت نیستند. همچنین پوشینه‌های شورتی لطافت، نرمی و قدرت جذب بالاتری نسبت به سایر پوشینه‌ها دارند و تعویض آنها بسیار آسان است.