زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی پرفروش ترین لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۱

wordcamp
3,712
9 دقیقه
معرفی پرفروش ترین لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۱

اعداد دروغ نمی‌گویند و به همین دلیل هم آمارها یکی از پرتوجه‌ترین منابع اطلاعاتی هستند. استفاده از این داده‌ها تنها مختص مدیران و مسئولان دولتی نیست. حتی در زندگی مدرن ما هم، آمارها نقش ایفا می‌کنند. هنگام خرید یک محصول از فروشگاهی اینترنتی ابتدا نگاه ما به درصد رضایت خریداران دوخته می‌شود. در صورتی که میزان رضایت افراد از کالایی پایین بود، قطعا از خریدش منصرف می‌شویم. از آن سو محصولاتی که فروش بالایی دارند، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های خرید هستند. باتوجه به این مسأله، این بار سراغ پرفروش ترین لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۱ رفتیم.

با اطلاع از آمارهای جهانی، می‌توانیم در شناخت بهترین مارک محصولات آرایشی موفق شویم. یکی از نتایج این اتفاق هم خرید کالایی باکیفیت و اطمینان خاطر از کارکرد و سلامت محصول است. با این مقدمه، بهتر است دیگر وارد موضوع شویم. با این مطلب همراه بمانید.

۵ محصول آرایشی پرفروش در سایت آمازون

دیگر دوران روش‌های سنتی خرید به پایان رسیده است. اگر دقت کنیم وقتی دنبال محصولی می‌گردیم، ابتدا در جستجوگر گوگل به دنبال آن هستیم. با توجه به همین مسأله نیز فروشگاه‌های آنلاین اهمیت یافته‌اند. یکی از معروف‌ترین و پرمراجعه‌ترین سایت‌های سطح جهان نیز آمازون است. به همین دلیل هم آمارهای فروش این سایت بسیار اهمیت دارند. شاید فهرست زیر در انتخاب و خرید لوازم آرایشی، بهداشتی و زیبایی کمک‌کار باشد.

ژل آداپالن Differin

این محصول برند Differin یکی از پرفروش ترین لوازم آرایشی در جهان است. تنها در سایت آمازون ۱۷٬۰۰۰ بازخورد درباره‌ی این ژل آداپالن ثبت شده است که اکثر آن‌ها مثبت هستند. بسیاری از خریداران عکس‌های خود قبل و بعد از مصرف این کالا منتشر کرده‌‌اند که نتیجه غیرقابل باور بود؛ زیرا میزان تأثیرگذاری این کالا از نظر مشتریان، بیش‌تر از حد انتظار بود.

ژل آداپالن دیفرن
ژل آداپالن دیفرن

کرم مرطوب کننده CeraVe

بیشتر اینلوفئنسرها و متخصصان پوست فعال در تیک‌تاک از این کرم مرطوب‌کننده استفاده می‌کند. پس جای تعجب نیست که یکی از پرفروش ترین لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۱، این محصول باشد. ۴٬۰۰۰ نظر بسیار مثبت و دریافت ۵ ستاره تنها بخشی از افتخارات کرم مرطوب کننده کراوی است. به جز این‌ها توانایی آن در حل مشکل اگزما، این مرطوب‌کننده را به محصولی جهانی تبدیل می‌کند.

کرم مرطوب کننده سراوی |  پرفروش ترین لوازم آرایشی
کرم مرطوب‌کننده سراوی

ریمل Lash Princess از برند Essence

اگر در فهرست پرفروش ترین محصولات آرایشی در سال ۲۰۲۱ به دنبال ریمیلی باکیفیت بگردیم، این گزینه یکی از بهترین‌ها است. ریمل اسنس مدل لش پرنسس، به هیچ‌وجه روی صورت تبدیل به لکه یا پوسته نمی‌شود. با وجود قیمت ارزان این ریمل، طراحی آن بسیار لوکس است. همچنین پس از استفاده، دیگران خیال می‌کنند، مژه‌ی مصنوعی کاشته‌ایم یا اکستنشن مژه انجام دادیم. این ویژگی را هرمحصولی ندارد و به همین دلیل، نباید از خرید ریمل لش پرنسس صرف‌نظر کنیم.

ریمل لش پرنسس برند اسنس
ریمل اسنس مدل لش پرنسس

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع مژه مصنوعی + بررسی معایب استفاده

کانسیلر 16 HR Camo از برند e.l.f

به جرأت می‌توان گفت e.l.f بهترین مارک لوازم آرایشی دنیا در زمینه‌ی کاری خودش است. فرمولاسیون کانسیلر کامو به‌گونه‌ای است که می‌تواند مناسب استفاده‌ی روزانه باشد. دلیل این ویژگی‌ هم ماندگاری بالا، پوشش کامل و تنظیم چربی پوست است. وقتی از این کانسیلر استفاده می‌کنیم به‌هیچ‌وجه خطوط باریک رنگ روی پوست‌مان باقی نمی‌ماند. قیمت مناسب آن هم باعث شده این محصول به‌جز فروشگاه‌های آنلاین، در داروخانه‌های سطح جهان هم موجود باشد.

کانسیلر الف |  پرفروش ترین لوازم آرایشی
کانسیلر الف با ۱۶ ساعت ماندگاری

خط چشم ماژیکی از برند NYX

در فهرست پرفروش ترین لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۱ محصولاتی با قیمت کم‌تر از ده دلار نیز به چشم می‌خورند. جالب است بدانیم یکی از مهم‌ترین منتقدان فعال در آمازون چنین نظری دارد: «سال‌های زیادی بود که تنها به محصولات گران‌قیمت علاقه داشتم. اما برخورد با این کالای مقرون‌به‌صرفه نظرم را کاملا عوض کرد.» این محصول همه‌ی چیزهایی که به آن نیاز داریم را در خود دارد: رنگ باکیفیت و تیره، ماندگاری بالا، ضدآب بودن، استفاده‌ی راحت و قیمت مناسب.

خط چشم ماژیکی برند نیکس
خط چشم نیکس

پرفروش ترین لوازام آرایشی در سال ۲۰۲۱ از نظر سایت Allure

Allure یکی از مهم‌ترین مجله‌های فعال در زمینه‌ی زیبایی و محصولات آرایشی است. بیش از سه دهه فعالیت این مجله، اعتبار بالای آن در زمینه‌ی تخصصی خودش را نشان می‌دهد. حالا نیز با گسترش اینترنت، Allure یکی از پربازدیدترین سایت‌های حوزه‌ی آرایشی و بهداشتی است.

از مهم‌ترین بخش‌های سایت این مجله، معرفی بهترین و محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار است. معمولا هم این مقالات را افراد باسابقه و پرتجربه می‌نویسند. به همین دلیل هم توجه به آن مطالب، باعث می‌شود بتوانیم از قافله‌ی جهانی، بدون ترس از انتخابِ اشتباه، عقب نمانیم.

پچ ضدجوش و آکنه از برند Hero Cosmetics

با توجه به تغییر در سبک زیست و شرایط زندگی شهری، احتمال ایجاد جوش روی پوست ما بیشتر شده است. اما با استفاده از Hero Cosmetics Mighty Patch ظرف شش ساعت مایع اضافی جوش‌ها تخلیه می‌شود. می‌توانیم از این محصول هنگام خواب یا حتی در طول روز هم استفاده کنیم. زیرا طراحی آن به‌گونه‌ای است که وجودش روی صورت اصلا مشخص نخواهد بود. پس از استفاده نیز کاهش التهاب و سرخی پوست را کاملا مشاهده می‌کنیم. پس بی‌جهت نیست این کالا، به یکی از پرفروش ترین لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است.

پچ ضدجوش مایتی پچ
پچ ضدآکنه و جوش مایتی پچ

ریمل با ماندگاری بالا از برند Honest Beauty

این محصول آرایشی، در سال ۲۰۲۱ افتخار دریافت جایزه از نظر خوانندگان مجله Allure را پیدا کرد. پرایمر آرایشی موجود در این ریمل با گلیسیرین ترکیب شده است. این اتفاق به ما اطمینان می‌دهد که این محصول برای مدت زمانی طولانی روی پوست ما باقی خواهد ماند. وجود استر جوجوبا در فرمول Honest Beauty Extreme Length Mascara باعث می‌شود بتوانیم ریمل را به راحتی روی مژه‌ها پخش کنیم. معلوم است که وجود این همه مزیت، باعث محبوبیت این محصول در جای‌جای دنیا می‌شود.

ریمل هانست بیوتی
ریمل هانست بیوتی

سرم صورت ویتامین ث از برند Naturium

برای خرید یک سرم ویتامین ث باکیفیت نیازی به صرف هزینه‌های فراوان نداریم. وقتی از Naturium Vitamin C Complex Face Serum استفاده می‌کنیم، باورمان نمی‌شود این محصول چنین قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. برای تثبیت ویتامین ث موجود در این سرم از گلوتاتیون و طلا استفاده شده است. همین مسأله هم باعث می‌شود حتی پوست‌های حساس هم امکان استفاده از آن را داشته باشند.

سرم صورت ویتامین ث
سرم صورت Naturium

کرم دور چشم Retinol Correxion از برند RoC

رتینول از یکی از زیرمجموعه‌های خانواده‌ی ویتامین آ است که در حفاظت از پوست نقش مهمی دارد. درنتیجه کرم دور چشم RoC با داشتن این ماده یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا محسوب می‌شود. پس با استفاده از آن می‌توانیم اثری از چین‌وچروک، گودی دور چشم، پف چشم و… روی پوست‌مان باقی نگذاریم. علاوه بر این، وجود گلیسیرین در ترکیبات این کرم دور چشم باعث تسکین پوست می‌شود. مجموع موارد گذشته به‌همراه فرمول ملایم، این محصول را مناسب استفاده روزانه‌ی ما خواهد کرد.

کرم دور چشم RoC |  پرفروش ترین لوازم آرایشی
کرم رتینول دور چشم RoC

از دست ندهید: سن استفاده کرم دور چشم + معرفی بهترین کرم های دور چشم

ریمل Lash Sensational از برند Maybelline New York

نقش شبکه‌های اجتماعی در زندگی ما غیرقابل‌انکار است. در کنار بازخورد خریداران، برای انتخاب یک محصول به اینفلوئنسرهای فعال در این بسترها نیز مراجعه می‌کنیم. همین مسأله هم باعث سرمایه‌گذاری برندها روی این افراد شده است. استفاده‌ی فراوان سلبریتی‌های تیک‌تاک از ریمل Lash Sensational، آن را در فهرست پرفروش ترین لوازم آرایشی در سال ۲۰۲۱ قرار داد. اما تنها دلیل محبوبیت این ریمل، اینفلوئنسرها نبودند. توانایی بالای این کالا در پرپشت نشان دادن مژه‌ها، آن را دل بسیاری از ما جا می‌دهد. این قدرت فوق‌العاده‌ در حجم‌دهی به ابروها، برای این محصول جایزه Best of Beauty را نیز به ارمغان آورد.

ریمل میبلین، ریمل نوت، ریمل لورال و ریمل لانکم از بهترین برندهای موجود در این بازار هستند. با کلیک روی نام هرکدام می‌توانید با محصولات متنوع این برندها آشنا شوید.

ریمل میبلین نیویورک صورتی
ریمل میبلین نیویورک صورتی

مداد ابرو Anastasia Beverly Hills از برند Brow Wiz

برخی‌هایمان از ابروهای کم‌پشت خود ناراضی هستیم، اما این مداد ابرو برند Brow Wiz به یاری ما خواهد آمد. این محصول به‌گونه‌ای اثر می‌کند که انگار از روز اول ابروهایی پرپشت داریم. همچنین استفاده از آن سخت نیست و ما را به دردسر نمی‌اندازد. تنها کارِ لازم، این است که برس را به نقطه‌ی دل‌خواه بکشیم و بعدش همه‌چیز تمام است.

مداد ابرو brow wiz |  پرفروش ترین لوازم آرایشی
مداد ابرو برند brow wiz

ماسک آبرسان لب Ilia

در روتین آرایشی و بهداشتی بسیاری از ما، جایی برای ماسک لب نیست یا به کیفیت محصول چندان اهمیتی نمی‌دهیم. اما بعد از امتحان ماسک لب Ilia می‌فهمیم از چه چیز مهمی غافل بودیم. بافت این محصول حتی از کره هم نرم‌تر است. درنتیجه به کمک آن می‌توانیم از خشکی لب‌ها جلوگیری کنیم. این تنها کاربرد ماسک آبرسان لب Ilia نیست. وجود هیالورونیک اسید و آنزیم پاپایا باعث حذف بخش‌های مرده پوست و رویش لایه‌های تازه می‌شود.

کرم آبرسان لب ilia
کرم لب ilia

سخن پایانی

در این مطلب متوجه شدیم فروشگاه‌های آنلاین و مجله‌ها منبع مناسبی برای آشنایی با پرفروش ترین محصولات آرایشی هستند. سپس به آمارهای سایت آمازون و مجله Allure پرداختیم. در این فهرست نام محصولات مختلفی از کرم مرطوب‌کننده گرفته تا ریمل و خط چشم وجود دارد. همچنین فهمیدیم ما نیز می‌توانیم به جامعه‌ی مصرف‌کنندگان جهانی بپوندیم و تجربه‌ی خریدی مطمئن را به خودمان هدیه دهیم.

فهرست بالا تنها اندکی از آمارهای موجود را پوشش می‌داد. درنتیجه ممکن است برخی از ما محصول موردعلاقه‌ی خود را نیافته باشیم. در این صورت چه خوب است که این مطلب را در بخش نظرها به اطلاع برسانیم. همچنین تجربه‌ی استفاده‌ی ما از محصولات بالا می‌تواند راهنمای دیگران نیز باشد. در آخرین قدم با انتشار این متن در فضای مجازی، به آگاهی دیگران نیز کمک کنیم.