زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین ضدآفتاب خارجی به انتخاب موتن‌رو + معرفی و مقایسه محصولات

wordcamp
257
11 دقیقه
بهترین ضدآفتاب خارجی به انتخاب موتن‌رو + معرفی و مقایسه محصولات

پوست صورت و بدن ما، در تمام فصول سال و با شرایط جوی مختلف در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد. همیشه با خطر و نگرانی آفتاب‌سوختگی روبرو هستیم و اشعه‌های خورشید همیشه پوست ما را تهدید می‌کنند. در مقاله آفتاب‌سوختگی بهاره و کرم ضدآفتاب به این موضوع اشاره کردیم. در اینجا می‌خواهم به بررسی بهترین ضدآفتاب خارجی بپردازم. اما برای شناخت این محصولات، بهتر است از تأثیرات نور خورشید بر روی پوست آگاه باشیم.

لکه‌های پوستی، پیری زودرس و چین و چروک‌هایی که هر روز آثار آن را روی صورت خود می‌بینیم، نگران‌کننده هستند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که سن در این روند بسیار تأثیرگذار است. اما بیشتر لکه‌های قهوه‌ای روی پوست در اثر نور خورشید ایجاد می‌شود. این عوامل برای همه‌ی افراد به‌خصوص خانم‌های جوان نگران‌کننده است. شما می‌توانید کمتر در معرض نور خورشید قرار بگیرید. اما یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از این صدمات استفاده از کرم‌های ضدآفتاب است. برای این‌که همیشه از پوست خود در برابر این آسیب‌ها محافظت کنید با من همراه باشید.هم از مزایای ضدآفتاب بدانیم و هم بهترین ضدآفتاب خارجی را از بین انواع و اقسام برند‌ها انتخاب کنیم و جز بهترین‌ها باشیم.

مزایای استفاده از ضدآفتاب

همان‌طور اشاره کردم، یکی از راه‌های جلوگیری از این صدمات، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب است. کرم ضدآفتاب از شما در برابر ایجاد لکه‌های پوستی و آکنه محافظت می‌کند و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. این اشعه‌ها قدرت نفوذ بالایی دارند و باعث ایجاد لک و چین و چروک روی پوست شما می‌شود. علاوه بر این ضدآفتاب از خطر ابتلا به سرطان پوست جلوگیری می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد اگر دفعات بیشتری دچار آفتاب‌سوختگی شوید، خطر ابتلا به سرطان در شما افزایش پیدا می‌کند. بنابراین مطمئن شوید هر دو ساعت یک‌بار از ضدآفتاب استفاده می‌کنید؛ به‌خصوص اگر پوست حساسی دارید. اما یک کرم ضدآفتاب خوب می‌تواند ماندگاری بیشتری برای شما داشته باشد. این تأثیرات را به حداقل برساند و علاوه بر حفاظت از پوست شما باعث شفاف شدن و جوانی شود. شاید هم دلتان بخواهد کمی احساس خاص بودن به شما بدهد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای کرم ضدآفتاب و طرز صحیح استفاده از آن

این سؤال پیش می‌آید بهترین برند ضدآفتاب کدام است؟ اصلاً چرا برندهای خارجی ضدآفتاب؟ برتری آن‌ها چیست و از چه میزان کیفیت برخوردار هستند؟!

مزایای ضدآفتاب خارجی

کرم ضدآفتاب خوب علاوه بر اینکه از پوست شما محافظت می‌کند. به پوست شما طراوت و تازگی می‌بخشد و آبرسانی را برای پوست انجام می‌دهد. یکی از شاخص‌های مهم یک کرم ضدآفتاب خوب میزان SPF یا قدرت محافظت در برابر آفتاب است. هر چه یک کرم SPF بالاتری داشته باشد از قدرت بیشتری برای حفاظت از پوست شما برخوردار است. این شاخصه روی هر محصول درج شده است. بسیاری از کرم‌های ضدآفتاب خارجی، سطح کیفی (SPF) آن‌ها به‌صورت جمعی مورد آزمایش قرار می‌گیرد تا از میزان کیفیت اطمینان حاصل شود. پس میزان SPF که روی آن‌ها نوشته می‌شود و فاکتور‌های دیگر دقیق عمل می‌کند. می‌توانید با اطمینان خاطر از آن‌ها استفاده کنید.

اگر به دنبال برندهای مطمئن هستید و به‌عنوان یک فرد به ‌سلامتی و شادابی پوست خود اهمیت می‌دهید. مثل شخصیت خودتان دنبال یک محصول خاص و منحصربه‌فرد هستید، حتماً کرم‌های ضدآفتاب خارجی را به شما پیشنهاد می‌کنم.

انتخاب بهترین برند ضدآفتاب خارجی

همان‌طور اشاره کردم ضدآفتاب برای همه فصول استفاده می‌شود. اشعه‌های UVA بسیار نفوذ بالایی دارند و از لایه‌های نازک ابر به راحتی عبور می‌کنند. پس در تمام فصول و آب‌وهوا مختلف حتما از ضدآفتاب استفاده کنید. ضدآفتاب را هر دو ساعت یک بار تجدید کنید تا همیشه پوستی سالم و شاداب داشته باشید. در ادامه بهترین ضدآفتاب‌‌های خارجی را بررسی می‌کنیم.

برند الارو

جالب است که اسم برند الارو از سه واژه زن، هنر و آب گرفته شده است. از شعارهای معروف این کمپانی محافظت از زیبایی و سلامتی، پاک‌سازی و احیا پوست می‌باشد. این برند در شهر «آنژه» در جنوب فرانسه قرار دارد. با سال‌ها تجربه و تحقیق در زمینه پوستی، محصولاتش را در آزمایشگاه «وناژ» تولید می‌کند. در کشور‌هایی مثل سوییس و کانادا نیز محصولات این برند کاملاً فرانسوی تولید می‌شود. در بین بهترین برند ضدآفتاب خارجی، برند الارو جای خود را در میان مشتریان پیدا کرده است. در اینجا به چند تا از محصولات معروف این برند سری می‌زنیم.

کرم ضدآفتاب فاقد چربی SPF+50 الارو

این کرم به دلیل عدم وجود چربی برای پوست‌های چرب و دارای آکنه مناسب است. لز پوست در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند و به علت دارا بودن SPF+50 از لکه‌های پوستی، پیری زودرس و چین و چروک جلوگیری می‌کند. این کرم محافظ خوبی برای پوست‌های چرب است مخصوصاً اگر پوست حساسی دارید. ضد تعریق بودن و مقاومت در برابر آب از دیگر ویژگی‌های آن است و ماندگاری بالایی دارد.

همچنین دارای بافتی نرم و سبک است که به‌راحتی و با کمی ماساژ به‌ خوبی روی پوست شما می‌نشیند. این کرم در دو رنگ بژ روشن و بژ طبیعی در فروشگاه مو تن‌ رو عرضه می‌شود. رنگ بژ روشن برای افراد با رنگ پوست روشن و کسانی که نمی‌خواهند از کرم پودر در طول روز استفاده کنند، مناسب است. رنگ بژ طبیعی برای افراد با پوست گندمی مناسب است. هم‌زمان به شما زیبایی می‌دهد و از پوست شما در برابر نور خورشید مراقبت می‌کند.

کرم ضدآفتاب SPF+30 فاقد چربی Foundation Effect الارو

اگر دنبال یک کرم هستید که علاوه بر محافظت در برابر نور خورشید، رنگ و لعابی هم به پوستتان بدهد، این کرم را پیشنهاد می‌کنم. خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و برای انواع پوست‌ مناسب است و به همین دلیل بین خانم‌ها محبوبیت دارد. به دلیل عدم وجود چربی، بسیار در برابر تعریق مقاوم و از برق‌افتادن روی پوست جلوگیری می‌کند. یک حالت ابریشمی و خاصی هم دارد و پوست را نرم می‌کند.

این کرم کاملاً صورت شما را کاور می‌کند و خاصیت ضدلک و ضد آکنه دارد. اما یک نکته را فراموش نکنیم، این کرم دارای SPF+30 است. اگر پوست خیلی حساسی دارید، این کرم پیشنهاد نمی‌شود. الارو برای این افراد هم فکری کرده و کرم‌پودر‌های خود را در حجم‌ها و SPFهای مختلف ارائه می‌دهد. از فروشگاه مو تن‌ رو می‎‌توانید هر کرمی با پوست شما سازگاری بیشتری دارد انتخاب کنید.

برند لانسون

برند لانسون بیش از ۲۰ سال است که کار خود را در پاریس آغاز کرده است. به‌صورت تخصصی روی محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. از بین بهترین برندهای ضدآفتاب خارجی، محصولات لانسون دارای ماندگاری بالایی هستند. در سال‌های اخیر با معرفی کرم ضدآفتاب که خواص ضدچروک قوی دارد، تحولی در این عرصه ایجاد کرد. برند لانسون یکی از پیش‌گامان در این زمینه است.

کرم ضدآفتاب پوست خشک لانسون SPT+50

این کرم به‌خاطر داشتن ویتامین E برای پوست‌های خشک مناسب است و یک آب‌رسان قوی محسوب می‌شود. باعث جلوگیری از چین‌وچروک و پیری زودرس می‌شود. علاوه بر این از پوست شما در برابر اشعه‌های ‌UV محافظت می‌کند و تا ۸ ساعت ماندگاری دارد. استفاده از عصاره‌ی قاصدک در این کرم باعث ایجاد لایه‌ای روی پوست می‌شود تا در برابر آلودگی هوا و خشکی بیشتر پوست از شما محافظت کند.

برند دوکری

برند دوکری توسط آلبرت دوکری در سال 1930 تأسیس شد. این برند به صورت تخصصی در زمینه مراقبت از پوست و مو فعالیت می‌کند و محصولات آن در فرانسه تولید می‌شود. محصولات این کمپانی در جهت مراقبت از پوست و مو تولید می‌شود که بیماری‌های پوستی را درمان می‌کند و حداکثر اثربخشی را دارد. همچنین به دلیل تنوع بالایی که در محصولات پوستی دارد، برای انواع سلیقه‌ها مناسب است و نیاز شما را پاسخ می‌دهد.

کرم ضدآفتاب دوکری مدل Melascreen spf+50

کرم ضدآفتاب دوکری برای پوست صورت و بدن مناسب است و از شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB خورشید محافظت می‌کند. همچنین در برابر تعریق و شست‌وشو مقاوم است و هر سه ساعت یک‌بار می‌توانید آن را تجدید کنید. پوست را مرطوب نگه می‌دارد، جذب سریعی دارد و فاقد پارابن و مواد عطری است. سبکی این کرم روی پوست باعث می‌شود احساس خوبی را تجربه کنید.

ضدآفتاب دوکری مدل melascreen spf+50
خرید کرم ضدآفتاب دوکری مدل Melascreen spf+50

برند بایودرما

این برند توسط یک فرانسوی به نام جیم نویل تورل تأسیس شد. از سال ۱۹۹۲ در یک آزمایشگاه مستقل کار خود را ادامه داد. نویل با نگرش کاملاً جدید محصولات خود را تولید می‌کرد. هدف او علاوه بر درمان پوست این بود: «چطور به آن بیاموزیم در مسیر طبیعی و بیولوژیکی خودش حرکت کند.». به همین دلیل کیفیت در محصولات این کمپانی، حرف اول را می‌زند. محصولاتش به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر دنیا ارسال می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. بایودرما باتوجه‌به تفاوت‌های جغرافیایی و محیط طبیعی هر کشور بهترین مواد اولیه را در محصولات خود استفاده می‌کند. با این روش سطح مقاومت پوست را افزایش می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این برند به مقاله معرفی محصولات بایودرما و تاریخچه آن سری بزنید.

کرم ضدآفتاب SPF 100 بایودرما Photoderm Max

یکی از بهترین کرم‌های موجود در بین برندهای ضدآفتاب خارجی است. بافت سبکی دارد و به‌راحتی روی پوست شما می‌نشیند. ضدلک، ضد حساسیت، جلوگیری از پیری زودرس و درمان آکنه‌های پوستی از جمله ویژگی‌های این محصول است. این کرم با دارابودن SPF 100 محافظ خوبی در برابر نور خورشید است. برند بایودرما با این محصول، تمام نگرانی شما را از نور خورشید از بین می‌برد و شما را از شر آفتاب‌سوختگی خلاص می‌کند. این کرم احساس اطمینان و امنیت به شما می‌بخشد. طوری که به‌راحتی و ساعت‌ها می‌توانید در آفتاب قدم بزنید و لذت ببرید.

کرم ضدآفتاب بایودرما
خرید کرم ضدآفتاب SPF 100 بایودرما Photoderm Max

برند سان سنس

به یکی از برندهای محبوب استرالیایی سری می‌زنیم که تولید محصولات پوستی خود را از ۱۹۸۸ آغاز کرد. این کمپانی هم هدف خاصی را دنبال می‌کند. علاوه بر محصولات باکیفیت، هدف این برند تولید محصولات با کمترین مواد شیمیایی برای پوست‌های حساس است. این کمپانی با همین نگرش جای زیادی در بین مشتریان بازکرده و محبوب دل‌ها شده است. همچنین محصولات پوستی با کمترین ترکیبات شیمیایی برای کودکان هم تولید می‌کند. برای مراقبت از پوست کودک خود می‌توانید از طریق این لینک بیشتر بخوانید و از میزان حساسیت آن مطلع شوید.

کرم ضدآفتاب سان سنس anti-ageing

این کرم برای پوست‌های حساس طراحی و عرضه شده است. در این کرم از ترکیبات شیمیایی مضر استفاده نشده است. بنابراین برای کودکان می‌تواند مناسب باشد. بدون عصاره و رنگ است و برای انواع پوست‌ از جمله پوست‌های خشک و معمولی استفاده می‌شود . با دارابودن SPF+50 از شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. از این کرم برای پوست صورت و بدن می‌توانید استفاده کنید.

سخن پایانی

گاهی انتخاب سخت و گیج‌کننده است. اما با آگاهی و مطالعه دقیق این مقاله می‌توانید بهترین را باتوجه‌به پوست خود انتخاب کنید و همیشه بهترین باشید. در هرجا پا می‌گذارید از شفافیت و زیبایی پوست شما تعریف کنند و در بین افراد بدرخشید. علاوه بر این شما با انتخاب بهترین‌ها به پوست خود احترام می‌گذارید و از آن قدردانی می‌کنید. این یک انتخاب معمولی نیست بلکه بهترین انتخاب شما است.

بهترین برند ضدآفتاب‌های خارجی کدام هستند؟

برند‌هایی در این مقاله معرفی شد، هر کدام ویژگی‌های منحصربفردی دارند. شما باید نیازها و خواسته‌ها خود را در نظر بگیرید و هر کدام بیشترین سازگاری را با پوست شما دارد انتخاب کنید.

ضدآفتاب‌های خارجی چه برتری دارند؟

روند کیفی ضدآفتاب‌های خارجی مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد. از کیفیتی بالاتری برخوردار است که در مزایای ضدآفتاب خارجی به این موضوع کامل اشاره کردم.

برای انتخاب ضدآفتاب خارجی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

به سطح spf آن‌ها توجه کنید چون این شاخص قدرت محافظت در برابر پوست شما را نشان می‌دهد و هر چه پوست حساس‌تری داشته باشید این موضوع بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. یا به نوع رنگ و عصاره‌ای در آن‌ها استفاده شده است تا به پوست شما به زیبایی بنشیند.

همینطور می‌توانید به صفحه هرکدام از ضد آفتاب‌ها در سایت موتن‌رو سر بزنید و با آنها آشنا شوید. ضدآفتاب لافارر، ضد آفتاب بیودرما، ضدآفتاب سان سیف، ضد آفتاب الارو، ضدآفتاب پریم و کرم ضدآفتاب اوریفلیم برخی از این نام‌ها هستند. می‌توانید با محصولات متنوع هر شرکت در حوزه ضدآفتاب، از طریق لینک‌های بالا آشنا شود.