زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین کرم‌های ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

تیم تحریریه مو تن رو
9,212
6 دقیقه
معرفی بهترین کرم‌های ضد آفتاب با پوشانندگی بالا

ضد آفتاب‌ها محصولاتی هستند که باید از آن‌ها قبل از خارج شدن از منزل و قرارگرفتن زیر نور خورشید استفاده شود؛ زیرا بهترین محافظ پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب هستند. کرم‌های ضد آفتاب انواع مختلفی دارند و هر فرد بر اساس نوع پوست خود و با مشورت پزشک متخصص، باید یکی از آن‌ها را انتخاب کند. استفاده از این محصول به ویژه برای افرادی که لایه برداری انجام داده‌اند یا پوستشان را لیزر کرده‌اند بسیار ضروری است. از طرف دیگر برخی از کرم‌های ضد آفتاب علاوه بر خاصیت درمانی، خاصیت پوشانندگی خوبی هم دارند و می‌توانند انواع عیوب صورت مانند جای جوش، جای لک یا تیرگی‌های زیر چشم را بپوشانند. به همین علت در این مطلب از موتن رو قصد داریم در خصوص بهترین کرم‌های ضد آفتاب با پوشانندگی بالا بیشتر بدانیم. با ما همراه باشید.

1-فلوئید ضد آفتاب لانسون SPF50 مدل Multi Action

لانسون یکی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب با پوشانندگی بالاست که استفاده مداوم آن منجر به از بین رفتن چین و چروک‌های سطحی و عمیق پوست و جلوگیری از ایجاد جوش می‌شود. این محصول ماندگاری بالایی دارد و برای مدت 8 الی 10 ساعت بدون کوچک‌ترین تغییری روی پوست ماندگار است. مهم‌ترین مزیت فلوئید ضد آفتاب لانسون، ساختار بسیار سبک و دارا بودن قابلیت اکسیژن رسانی به پوست است.

فلوئید ضد آفتاب لانسون SPF50 مدل Multi Action

2-کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 پریم

کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 پریم، محصول فوق العاده ای است که از لحاظ کیفیت با رقبای خارجی برابری می‌کند. این محصول محافظت کننده از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب است و با قابلیت کنترل ترشح سبومی که دارد، باکتری‌های مولد آکنه را مهار کرده و جلوی بروز جوش را می‌گیرد. علاوه بر این، مات و فاقد چربی بوده و با قدرت پوشانندگی عالی خود، انواع لک و جای جوش را می‌پوشاند. کرم ضد آفتاب پریم محدودیتی در جنسیت مصرف کننده نداشته و آقایان و خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 پریم

3- کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF50 لافارر

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر محصولی مناسب پوست‌های چرب و جوش‌دار است و با دارا بودن عصاره‌های مختلفی همچون شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا و پاپایا، لک‌های پوستی را از بین می‌برد و ترشح سبوم را مهار می‌کند. علاوه بر این ضد حساسیت بوده و روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد. این محصول از بروز آکنه جلوگیری کرده و در برابر اشعه‌های مضر آفتاب از پوست محافظت می‌کند. افراد دارای پوست چرب و جای جوش‌داری که علاوه بر جلوگیری از براق شدن پوستشان به دنبال محصولی با پوشانندگی عالی می‌گردند، کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF50 لافارر می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد.

کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF50 لافارر

4- کرم ضد آفتاب شون رنگی فاقد چربی SPF 50

کرم ضد آفتاب رنگی شون به دلیل نداشتن چربی، حالت ماتی را روی پوست ایجاد کرده و جلوی بروز جوش را می‌گیرد. از طرف دیگر با بافت سبکی که دارد، به راحتی روی پوست می‌نشیند و به دلیل نداشتن پارابن، ضد حساسیت نیز هست. این محصول یکی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب با پوشانندگی بالا است که گزینه مناسبی برای پایه آرایش محسوب می‌شود. استفاده از این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، از ایجاد پیری و چین و چروک و لک‌های پوستی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این به دلیل دارا بودن ترکیباتی همچون عصاره بابونه، پوست را آبرسانی و رطوبت رسانی می‌کند.

کرم ضد آفتاب شون رنگی فاقد چربی SPF 50

5- کرم ضد آفتاب الارو مدل Mineral SPF30

کرم ضد آفتاب مینرال الارو با فیلترهای فیزیکی خود مناسب افرادی است که پوست‌های حساسی دارند. علاوه بر این، خانم‌های باردار، کودکان و افرادی که درمان‌های پوستی مانند درمان آکنه، لیزر، میکرودرم، پیلینگ های شیمیایی و…انجام داده‌اند نیز می‌توانند از این محصول استفاده کنند. این کرم در برابر تعریق و آب مقاوم است و با دارا بودن رنگدانه های طبیعی و مینرال از سفیدی پوست جلوگیری می‌کند.

کرم ضد آفتاب الارو مدل Mineral SPF30

6- کرم ضد آفتاب سینره

این کرم پوشانندگی بسیار خوبی دارد و برای خانم‌هایی که به یکدست شدن پوستشان حین آرایش اهمیت می‌دهند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. فیلترهای فیزیکی و شیمیایی که با دو مکانیسم انعکاس و جذب در کرم ضد آفتاب سینره بکار رفته‌اند، محافظت کننده پوست در برابر پرتوهای مضر UVA و UVB هستند. علاوه بر این، رنگ ملایم این کرم کمک می‌کند پوست جلوه‌ای طبیعی داشته باشد. در فرمولاسیون این محصول از مواد مات کننده استفاده شده است که چربی‌های اضافه پوست را جمع می‌کنند و کمک می‌کنند پوست حالت براق نداشته باشد.

کرم ضد آفتاب سینره

7-کرم ضد آفتاب روشن کننده سان سیف

کرم ضد آفتاب روشن کننده سان سیف به دلیل دارا بودن ترکیبات و عصاره‌های گیاهی، پوست را رطوبت رسانی می‌کند. از طرف دیگر فاقد روغن‌ها و تری گلیسیریدهای کومدوژن بوده و جلوی بروز جوش را می‌گیرد. این محصول لک‌های حاصل از تابش نور خورشید و لک‌های ناشی از پیری را از بین می‌برد و با توانایی حفاظتی بسیار بالایی که دارد، از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

کرم ضد آفتاب روشن کننده سان سیف

8-کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی SPF 50 درمدن مدل Day Protocole

این محصول با دارا بودن فیلترهای ضد آفتاب قدرتمند، از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند؛ به همین دلیل گزینه‌ای مناسب برای افرادی محسوب می‌شود که نگران لک‌ها و چروک‌هایی هستند که بعد از قرارگیری در زیر نور خورشید روی پوستشان ایجاد شود. کرم ضد آفتاب درمدن بافت سبک و پوشانندگی مناسبی دارد و برای استفاده در طول روز مناسب است.

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی SPF 50 درمدن مدل Day Protocole

9-کرم ضد آفتاب و ضد لک لیراک مدل Sunific SPF50 مناسب انواع پوست

این محصول یکی دیگر از بهترین کرم‌های ضد آفتاب با پوشانندگی بالا محسوب می‌شود. همچنین به دلیل داشتن ویتامین E تا حدی خاصیت محافظت سلولی را نیز می‌تواند داشته باشد. در ساخت کرم ضد آفتاب و ضد لک لیراک از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. این محصول مناسب پوست‌های خیلی روشن و حساس به آفتاب است.

کرم ضد آفتاب و ضد لک لیراک مدل Sunific SPF50

10-کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 سان سنس

این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، ترشح چربی اضافی پوست را نیز کنترل می‌کند. از طرف دیگر بافت سبک و ملایمی دارد و اثری از چربی و براق شدن روی پوست بر جا نمی‌گذارد. کرم ضد آفتاب رنگی سان سنس با دارا بودن ویتامین‌های C و E، پوست را مرطوب کرده و جلوی پیری زودرس آن را می‌گیرد.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 سان سنس

سخن پایانی

یکی از باورهای غلط ایرانی‌ها این است که اغلب سعی در صرفه جویی در مصرف ضد آفتاب دارند؛ در صورتی که این باور نه تنها اشتباه است، بلکه تاثیر ضد آفتاب را نیز از بین می‌برد. به همین دلیل بهتر است دو بندانگشت از این محصول را روی کل صورت بمالیم و هر 2 ساعت یکبار نیز آن را تمدید کنیم. برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از ضد آفتاب، مطلب راهنمای خرید کرم ضد آفتاب و طرز صحیح استفاده از آن را از دست ندهید. شما چه ضد آفتاب‌هایی را استفاده کرده‌اید که پوشانندگی خوبی داشته‌اند؟ از تجربیاتتان برایمان بنویسید.