زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آرایش مخصوص جشن تولد | آرایشی جانانه برای شبی خاص

wordcamp
1,121
8 دقیقه
آرایش مخصوص جشن تولد | آرایشی جانانه برای شبی خاص

آرایش مخصوص جشن تولد از آن دسته آرایش‌های خاص است که توجه بیشتری نیاز دارد. از آنجایی که یک سال آزگار چشم می‌کشید تا تولدتان فرا برسد، به شما حق می‌دهیم که دنبال زیباترین آرایش‌ها باشید. حتی مهمان‌ها نیز برای شرکت در جشن تولد سعی می‌کنند با آرایش‌های جذاب، زیباییشان را به رخ اطرافیان بکشند. این شرایط آرایش جشن تولد را به یکی از آرایش‌های حساس در بین تمامی مهمانی‌ها تبدیل کرده است. خوشبختانه روش‌های بسیار جالبی از آرایش جشن تولد سراغ داریم. در ادامه درباره آرایش جشن تولد بیشتر صحبت می‌کنیم و روش‌هایی را با شما درمیان می‌‌گذاریم تا به لطف آن‌ها به نُقل مجلس هر جشن‌ تولدی تبدیل شوید.

آرایش مخصوص جشن تولد چه قوانین پایه‌ای دارد؟

آرایش جشن تولد نیز همانند دیگر آرایش‌ها با زیرسازی آغاز می‌شود. با این حال برای آرایش تولد پیشنهاد می‌کنیم رنگ زیرسازی انتخاب کنید که هماهنگی بیشتری با پوست شما داشته باشد. از آنجایی که ممکن است جشن تولد چندین ساعت طول بکشد، باید در کنار زیرسازی صورت، پوست گردن را نیز حسابی زیرسازی کنید تا آرایش شما دوام بیشتری پیدا کند. به بانوان زیبارویی که می‌خواهند با آرایش، چهره خود را جوان‌تر جلوه دهند طیف رنگ‌های صورتی را برای آرایش جشن تولد توصیه می‌کنیم.

جشن تولد بدون گرفتن عکس‌های یادگاری لطفی ندارد. از آنجایی که زیبایی چشم‌ها در عکس بیشتر نمایان می‌شود، بهتر است توجه ویژه‌ای به آرایش چشم‌های خود داشته باشید. سایه‌‌های براق انتخاب مناسبی برای آرایش جشن تولد به حساب می‌آید. این سایه را روی پلک بالایی و گوشه چشم بکشید تا چین‌و‌چروک‌ها را کاملاً پوشش دهد.

از دست ندهید: آرایش چشم قدم مهم شما در زیبایی

مطمئن هستیم شما هم ما هم عقیده‌اید که صفای جشن تولد به کیک و شیرینی آن است. با این حال خوردن کیک و شیرینی همانا و خراب‌شدن آرایش لب همانا. به همین دلیل بهتر است رژ رنگ لب یا کالباسی برای جشن تولد انتخاب کنید تا در حین خوردن کیک و شیرینی‌های خوشمزه، آرایش لب‌های لعلتان خراب نشود. استفاده از رژ لب براق نیز گزینه مناسبی برای افزایش دوام آرایش لب به حساب می‌آید.

آرایش مخصوص جشن تولد چه مدل‌هایی دارد؟

بسته به تولدی که می‌‌خواهید برگزار کنید یا قصد شرکت در آن را به‌عنوان مهمان دارید، مدل‌ آرایش جشن تولد تفاوت پیدا می‌کند. برای اینکه در بین انواع مدل‌های آرایش جشن تولد سردرگم نشوید، در ادامه به پرطرفدارترین مدل‌های آرایش جشن تولد اشاره می‌کنیم.

فوت کردن شمع کیک تولد
با استفاده از این نکات، هنگام فوت کردن شمع‌ها در تولد بعدی، عکسی متفاوت از همیشه خواهید داشت.

آرایش پرحرارت مخصوص مهمانی تولد

به بانوان زیبارویی که می‌خواهند در جشن تولد‌ها حسابی بدرخشند، آرایشی پرحرارت را انتخاب می‌کنیم. برای این آرایش از رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای کمک بگیرید و تا می‌توانید دلبری کنید.

طیف رنگ‌های قهوه‌ای، طلایی، پرتقالی و هویجی، جلوه‌ای گرم و جذاب به چهره می‌دهد. زیبایی این رنگ‌‌ها را با ریملی قهوه‌ای تکمیل کنید. ناگفته نماند اگر مژه‌های سیاه و خوش‌حالتی دارید، می‌توانید به جای ریمل قهوه‌ای، ریمل شفاف بزنید و جلوه مژگان زیبای خود را جذاب‌تر کنید.

تجربه ثابت کرده طیف رنگ‌های آبی در کنار رنگ قهوه‌ای، زیبایی آرایش تولد را چندین برابر می‌کند. به همین دلیل برای تولد بعدی که دعوت شدید، سایه آبی را امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم از این امتحان پشیمان نخواهید شد.

آرایش سبُک برای جشن تولد

بانوان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه با ما هم عقیده‌اند که آرایش سبُک هرگز از مُد نمیفتد. این آرایش زیبایی‌های طبیعی چهره را نمایان می‌کند و برازنده بانوانی است که نهایت زیبایی را در سادگی می‌دانند.

آرایش مخصوص جشن تولد را با سایه‌های پاستلی آغاز کنید. از آنجایی که آرایشی سبک برای تولد انتخاب کرده‌اید، یک لایه بیشتر ریمل نکشید. برای انتخاب رژ لب از رژهای رنگ لب کمک بگیرید. رژ براق نیز گزینه مناسبی برای آرایش سبک جشن تولد است به شرط اینکه رژی بیش‌از‌حد براق انتخاب نکنید.

آرایش دخترانه مخصوص تولد

جشن تولد فرصتی فراهم می‌کند تا دخترها در کنار شادی و نشاط، خودی نشان دهند و حسابی خوش‌تیپ کنند. به دختران زیبارو پیشنهاد می‌کنیم در آرایش مخصوص تولد زیاده‌روی نکنند. استفاده بیش‌از‌حدِ کرم‌پودر و دیگر مواد آرایشی، جلوه‌ای نازیبا به آرایش دخترانه مخصوص جشن تولد می‌دهد. ترکیبات آرایش گران‌قیمت و حرفه‌ای نیز انتخاب مناسبی برای آرایش دخترانه مخصوص تولد نیست. استفاده از لوازم آرایش گران‌قیمت عموماً جلوه‌ای غلیظ و سنگین به آرایش می‌دهد. با توجه به اینکه پوست دختران همانند ابریشم لطیف است، آرایش سنگین به این پوست ظریف آسیب می‌رساند. برای آرایش دخترانه در جشن‌ تولد سراغ مواد آرایشی با ترکیباتی سبک را بگیرید که آرایشی طبیعی و زیبا برای چهره شما به ارمغان می‌آورد.

برای آرایش دخترانه مخصوص جشن تولید نیازی به زیرسازی آرایش نیست. در عوض برای یک‌دست‌کردن پوست صورت از کرم پوست نوزاد کمک بگیرید. این کرم را با مقدار بسیار کمی ترکیبات زیرسازی مخلوط کنید و روی پوست بمالید تا پوست صورت شما را همانند آینه، صیقلی کند.

لوازم آرایشی مناسب تولد
شما نیز در مقابل تمام هدیه‌ها، زیبایی خود را به جمع کادو دهید.

سپس رژ گونه هلویی یا صورتی بزنید. از آنجایی که بیشتر دختران از آرایش‌های پر زرق‌و‌برق خوششان می‌آید، می‌توانید مقدار بسیار کمی پودر براق روی رژ گونه بمالید. برای آرایش چشم‌ها نیز از ریملی با رنگ قهوه‌ای یا خنثی استفاده کنید.

نکته سودمند: به افرادی که دنبال آرایش مخصوص جشن تولد برای کودکان می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم به جای آرایش از طراحی چهره کمک بگیرند. نقاشی چهره به شکل‌های بامزه‌ای مانند پروانه، گل‌های زیبا و الگوهای متنوع ایده جالب و متفاوتی برای جشن تولد به حساب می‌آید.

آرایش مخصوص جشن تولد به‌عنوان مهمان

سالی یک بار برای تولدتان آرایش می‌کنید و چندین بار برای شرکت در مراسم تولد دوستان و آشنایان. به همین دلیل اکنون که به‌عنوان مهمان به مراسم تولد دعوت شده‌اید، بهتر است جانانه آرایش کنید و تمامی هنر خود را به خرج دهید. آرایش مهمان‌ها در جشن تولد باید ملایم، زنانه و تاثیرگذار باشد.

قبل از هر چیز ناهماهنگی‌های پوست صورت را با کانسیلر پوشش دهید. سپس مقداری رژ گونه مایع را با مواد زیرسازی مخلوط کنید و روی گونه‌ و استخوان بالای آن بمالید. این روش چهره شما را بانشاط و جذاب می‌کند.

برای قسمت داخلی چشم از سایه طلایی کمک بگیرید. سپس پلک بالا و ناحیه بیرونی چشم را با سایه طلایی کم‌رنگ پوشش دهید. به لطف این روش، نگاه شما عمق بیشتری پیدا می‌کند. اکنون نوبت خط چشم مشکی است. محل رویش مژه‌ها را با مداد مشکی پر کنید. سپس مداد چشم قهوه‌ای را در مرکز پلک پایین قرار دهید و به بیرون چشم بکشید. در نهایت یک لایه ریمل مشکی روی مژه‌های خود بمالید. آرایش مخصوص جشن تولد را با لایه‌ای ملایم از کرم‌پودر بر روی پیشانی، گونه‌ها،‌ بینی و چانه به پایان برسانید.

آرایش شب تولد چه ترفندهای استادانه‌ای دارد؟

به بانوان و دخترانی که چهره‌ای مربعی دارند، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مرکز پیشانی، نوک چانه و قسمت‌های زیر چشم خود را با لایه‌ای کرم‌پودر ملایم پوشش دهند. این روش حالت مربعی‌شکل چهره را دایره‌ای می‌کند و جلوه‌ای جذاب به صورت می‌بخشد.

بانوانی که صورتی گرد دارند نیز بهتر است ابتدا تمامی قسمت‌های صورت را با کرم پودر ملایمی پوشش دهند. سپس با کرم پودری که رنگ آن چند درجه تیره‌تر است گونه‌ها و شقیقه را زیرسازی کنند. این روش بُعد بیشتری به چهره‌های گرد می‌دهد.

بانوان و دخترانی با صورت مثلثی‌شکل باید زیرسازی کم‌رنگی برای پیشانی، چانه و قسمت‌ زیر چشم انتخاب کنند. این روش نگاه مخاطب را به مرکز چهره جلب می‌کند.

به بانوانی که چهره‌‌ای دراز دارند نیز پیشنهاد می‌کنیم قسمت‌های پایین چانه را تیره‌تر آرایش کنند. این جلوه پایین صورت را کاهش می‌هد و چهره را کوچک‌تر به نمایش می‌گذارد. این دسته از بانوان بهتر است تا جایی که می‌توانند رژ گونه بزنند. رژ گونه توجه را با مرکز چهره افزایش می‌دهد و جلوه بصری صورت را کوچک‌تر می‌کند.

در نهایت به بانوان و دخترانی که قسمت‌های بالایی چهره آن‌ها باریک و پایین صورتشان بزرگ است، توصیه می‌کنیم پیشانی و قسمت‌های زیر چشم و نوک چانه را با رنگ‌های روشن هایلایت کنند. سپس به گونه‌ها و فک پایین هایلایت تیره بزنند تا قسمت‌های بالای صورت بیشتر جلوه پیدا کند و قسمت‌های پایین چهره که بزرگ‌تر است، از نظرها مخفی بماند.

آرایش مخصوص جشن تولد هزارویک نکته باریک‌تر از مو دارد. سعی کردیم مهم‌ترینِ این نکته‌ها را با شما درمیان بگذاریم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، در مهمانی‌های تولد حسابی بدرخشید و نظرها به شما جلب شود. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در موتن‌رو اطلاعات جالبی از آرایش جشن تولد دارند، خواهشمندیم این اطلاعات سودمند را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

آرایش مخصوص جشن تولد چه قوانینی دارد؟

آرایش جشن تولد باید در کنار زیبایی و ماندگاری، بیش‌ازحد غلیظ نباشد.

آرایش مخصوص جشن تولد چه مدل‌هایی دارد؟

آرایش پرحرارت، آرایش سبُک و آرایش دخترانه از مهم‌ترین مدل‌های آرایش مخصوص جشن تولد به حساب می‌آید.

آرایش مخصوص جشن تولد چه نکته‌های استادی دارد؟

در این آرایش بهتر است شکل صورت خود را در نظر بگیرید و با آرایش، قسمت‌های زیباتر چهره را بیشتر جلوه دهید.