زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

تاریخچه محصولات آرایشی بورژوا (Bourjois)

1
wordcamp
2,406
5 دقیقه
تاریخچه محصولات آرایشی بورژوا (Bourjois)

همه ما می دانیم که برند بورژوا یک مارک فرانسوی بوده و در دهه هشتاد میلادی، کار خود را با یک ایده کوچک آغاز کرده است. اما با توجه به تغییر و تحولات انجام گرفته، تحت لیسانس شرکت آمریکایی به نام Coty Inc مدیریت می شود. از مهمترین محصولات آرایشی بورژوا، می توان به لوازم آرایش، عطر و سلامت پوست اشاره کرد. بورژوا در سال 2015 توانسته، فروشی به اندازه 23000 کالا در 50 کشور از جهان را برای خود ثبت کند و به رکوردی فوق العاده دست یابد. محصولات بورژوا از جمله ریمل بورژوا بسیار با کیفیت بوده و دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان می باشد. از کشورهای پرطرفدارمحصولات آرایشی بورژوا، می توان ایران را در صدر جدول فروش، قرار داد. در ادامه مقاله، داستان پیدایش محصولات آرایشی بورژوا را به همراه معرفی محصولات، ببیشتر بررسی خواهیم کرد.

مطالعه و خرید 10 محصول برتر بورژوا

داستان پیدایش برندبورژوا (Bourjois)

شروع داستان برند بورژوا بر میگردد به سال 1863، که “جوزف آلبرت پانسیون” تصمیم می گیرد، برای بهتر گریم کردن بازیگران تئاتر، دست به خلاقیت جدیدی بزند که این خلاقیت باعث  بوجود آمدن و خلق برند بورژوا در آن زمان شد. قبل از ادامه داستان یادآوری کنم که آقای آلبرت پانسیون، یک متخصص زیبایی بود و در کشور زیبای فرانسه نیز متولد شده بود. خوب حالا بر می گردیم به  ادامه داستان، وقتی آلبرت پانسین چنین تصمیم مهمی گرفت، شبانه در خانه خودش با لوازمی که داشت، شروع به ساخت قلم مو های مومی کرد، به طوری که آن ها را در رنگ و اندازه های مختلفی ساخت و جالبتر از همه تصمیم گرفت، برای قلم آرایشی خود نامی انتخاب کند، چرا که خلق این ایده مانند متولد شدن یک بچه بود. او نام قلم موی آرایشی خود را “حسود” یا “تب عشق” گذاشت. بعد از ساخت قلم موی مومی، شروع به ایجاد جعبه لوازم آرایشی کرد، بطوری که با استقبال زیادی همراه شد. او عبارت “تامین کننده تئاتر” را بر روی جعبه های لوازم آرایشی خود درج کرد و بعد ها آن را به “تولید کننده خاص محصولات زیبایی زنانه” تغییر داد. بعد از ساخت جعبه و قلم موهای آرایشی، پانسین بدنبال ساخت پودری بود که با آب و حرارت و رنگ بتواند بر روی پوست، شادابی و زیبایی ایجاد کند. در واقع ایده پانسیون در سال 1879، توسط “الکساندر ناپلون بورژوا” بهبود داده شد و برند بورژوا (Bourjois) برای ساخت چنین رژگونه ای، ابتدا مقداری پودر و آب را باهم مخلوط کرد و سپس در قالب های گرد کوچکی ریخت و در فر آن ها را پخت. با این روش اولین رژگونه او به نام “Little Round Pot Blusher” یا “پودر برنج جاوه” تولید شد؛ که هدف اصلی بورژوا، شفاف و زیباتر کردن پوست صورت بود. بخاطر پر فروش بودن این محصول خاص، اطلاعات این رژگونه به پنج زبان ترجمه شد و عنوان “بودجوا پاریس”  را به خود اختصاص داد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، امروزه شرکت بورژوا  تحت لیسانس شرکت “Coty Inc”  است و محصولات خود را  به 26000 نقطه در 80 کشور ارسال می کند. از محصولات تولید شده در این شرکت می توان به انواع رژگونه ها، پودرهای سفید کننده و آرایشی، رژلب ها، ریمل ها، انواع عطرهای معروف مانند “مون پارفوم”، انواع اسانس ها و لوسیون ها اشاره کرد. امیدوارم از داستان پانسیون و بورژوا عبرت گرفته باشید و به خودتان اعتماد کنید و اگر کوچکترین ایده ای برای تغییر زندگی خود دارید، شروع به عملی کردن آن ایده بپردازید تا بتوانید برندی به عظمت بورژوا برای خود رقم بزنید. در ادامه به معرفی عطر معروف بورژوا و لوگوی خاص آن می پردازیم:

اولین رژگونه بورژوا

اولین رژگونه بورژوا

عطر معروف برند بورژوا

اولین عطر برند بورژوا در سال های 1928-1924، توسط  “Ernest Beaux ” ساخته شد. این عطر خوشبو، ترکیبی ازعطر گل طلایی و طعم دهنده ای ازSoir de Paris” ” بود که در بطری آبی رنگی مورد استفاده قرار می گرفت. در آمریکا این عطر را با نام “شبی درپاریس” یا “Chanel N 5” می شناسند.

عطر شبی در پاریس

راز لوگوی برند بورژوا (Bourjois)

اگر به لوگوی برند بورژوا نگاه کرده باشید، حتما به ساده و نوشتاری بودن آن مواجه شده اید. این لوگوی ساده و زیبا و البته هوشمندانه، طوری طراحی شده است که عبارت “PARIS”، زادگاه این برند در زیر آن آورده شده است. حال با کمی دقت، می توان به توازن به کار رفته در طراحی تک تک حروف آن اشاره کرد، که این یکی از نقاط قوت برای طراحی لوگو می باشد. رنگ لوگوی برند بورژوا، سرخابی و گاها صورتی می باشد که این رنگ از جمله رنگ هایی هست که مورد توجه خانم ها قرار می گیرد.

کانسیلر استیکیخرید کانسیلر بورژوارژلب بورژواخرید رژلب بورژوا

امیدوارم این مقاله توانسته باشد، درس عبرتی برای کسانی باشد که با ایده های کوچک، قدم در راه بزرگ می گذارند و با اعتماد به نفس، ایده خود را اجرایی می کنند. لطفا نظرات و سوالات خود را در انتهای این مقاله برای ما ارسال نمایید.