زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آموزش قدم به قدم آرایش عروس اروپایی جدید

wordcamp
271
10 دقیقه
آموزش قدم به قدم آرایش عروس اروپایی جدید

همه خانم‌ها می‌خواهند که در شب عروسی‌شان ظاهری زیبا و به‌یادماندنی داشته باشند. ظاهری که اگر 10 سال دیگر هم پای عکس‌های عروسی‌شان نشستند هنوز هم زیبا و جدید به نظر بیاید. به همین علت استفاده‌ از آرایش‌هایی که دوره‌ای مد می‌شوند، استفاده از آرایش‌هایی با رنگ‌های سال و فاکتورهای فست فشن که یک شبه مد شده و به همان سرعت هم از مد می‌روند در این شب مهم توصیه نمی‌شود. مدل آرایش عروسی که این روزها بسیار به آن توجه می‌شود و طرف‌داران زیادی پیدا کرده است؛ آرایش عروس اروپایی جدید است. در ادامه به بررسی کامل و آموزش قدم‌به‌قدم آن خواهیم پرداخت.

جدیدترین مدل آرایش عروس اروپایی

در این سبک آرایش مبنا بر این است که زیبایی در سادگی است. چهره پس از آرایش عروس اروپایی نزدیک‌ترین حالت به چهره خود شماست. مثال مناسب برای این سبک میکاپ عروس اروپایی، میکاپ مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی بریتانیا در شب عروسی با پرنس هری است که در ادامه عکس آن را مشاهده می‌کنید.

مگان مارکل در روز عروسی
آرایش مگان مارکل در عروسی، سبک آرایش عروس اروپایی

همان‌طور که می‌بینید در جدیدترین مدل آرایش عروس اروپایی، موها کاملاً ساده مدل جمع، باز است. آرایش صورت به‌گونه‌ای است که به نظر می‌رسد در عین زیبایی هیچ‌گونه آرایشی ندارید. ناخن‌ها آراسته و کوتاه و به رنگ اصلی ناخن است. لباس عموماً ساده با دنباله بلند و تور بلندتر است.

اگر مایل به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد سبک‌های دیگر آرایش عروس هستید؛ در مطلبی دیگر به آن پرداخته‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

پوست مهم‌ترین فاکتور آرایش عروس اروپایی

پوست سالم و شاداب از فاکتورهای مهم آرایش عروس اروپایی
پوست سالم و شاداب از فاکتورهای مهم آرایش عروس اروپایی

در این سبک آرایش مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتور زیبایی، سالم و شاداب به نظر رسیدن پوست است. به این منظور باید از 3 ماه قبل به فکر زیبا و شاداب‌سازی پوستتان باشید.با توجه به نوع پوستتان مراقب اصلاح صورتتان پیش از عروسی باشید و با مشورت آرایشگرتان بهترین روش و بهترین زمان برای اصلاح را انتخاب کنید. با مشورت پزشک، جلسات میکرونیدلینگ و فیشیال صورت را در روتین پوستی‌تان بگنجانید. با انجام میکرونیدلینگ هرگونه جای جوش، اسکار و چین‌وچروک را تاحدامکان از بین ببرید. با فیشیال منظم به پوستتان طراوت و شادابی ببخشید و به سالم‌ترین و بهترین وضعیت ممکن برسانید.

قبلاً درباره فیشیال صورت، برایتان مطالب جامعی آماده کرده‌ایم که با کلیک روی دکمه‌های زیر می‌توانید به آن‌ دسترسی داشته باشید. با خواندن و استفاده از آن‌‌، از داشتن پوستی سالم و درخشان در روز عروسی‌تان نهایت لذت را ببرید.

اگر میخواهید بدانید میکرونیدلینگ چیست و با فواید آن آشنا شوید پیشنهاد میکنیم با خواندن مقاله “فواید باورنکردنی میکرونیدلینگ” اطلاعات لازم در این زمینه را به دست بیاورید و همچنین اگر مایل به انجام این روش در خانه هستید آموزش قدم به قدم میکرونیدلینگ خانگی را برایتان آماده کرده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

آموزش قدم‌به‌قدم جدیدترین میکاپ اروپایی برای عروس

حال که با ایده کلی این سبک آرایش عروس آشنا شدید می‌خواهیم با هم مراحل آن را بررسی کنیم.

پرایمر

استفاده از پرایمر بعد از مرطوب‌کننده باعث می‌شود که آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. همچنین با پرکردن حدودی منافذ باز و چین‌وچروک‌ها پایه صاف و یکدستی برای آرایشتان فراهم می‌کند.

انواع مختلفی از پرایمر با رنگ‌های مختلف، براق و مات وجود دارد که هرکدام کاربردهای مختلفی دارند. به طور مثال پرایمر سبز برای پوشاندن قرمزی پوست استفاده می‌شود. اما در میکاپ عروس اروپایی، از پرایمر بی‌رنگ و مات استفاده می‌کنیم.

توجه کنید که از پرایمر پوست برای زیر چشم و پلک استفاده نکنید. به‌این‌علت که پوست اطراف چشم نازک است و استفاده از پرایمر پوست باعث می‌شود که کرم‌پودر در این نواحی بماسد. در صورت نیاز برای دور چشم و پلک‌ها از پرایمر مخصوص دور چشم استفاده کنید.

خرید پرایمر پیررنه مدل Smoothing

پرایمر پیررنه با حفظ رطوبت پوست باعث یکنواخت و یک‌دست شدن پوست صورت می‌شود و ماندگاری آرایش را زیاد می‌کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کرم پودر

در این سبک آرایش ازآنجایی‌که تاکید بر سادگی دارد؛ از کرم‌پودرهای با کاور خیلی زیاد که بافت اصلی پوست پیدا نباشد استفاده نمی‌شود. در این سبک آرایش هیچ‌کس به دنبال کرم‌پودرهای سنگین و چندلایه نیست. BB کرم‌ها گزینه مناسبی برای آرایش عروس اروپایی هستند. BB کرم‌ها در عین کاور مناسبی که دارند بسیار سبک هستند و پوست را سالم و شاداب نشان می‌دهند.

خرید کرم BB گلدن رز حجم 30 میل

BB کرم گلدن رز بافت سبک و بسیار لطیفی دارد و به صاف و یکدست شدن پوست کمک می‌کند و آبرسان قوی نیز هست. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

کانسیلر

کانسیلرها در واقع کرم‌پودرهایی با غلظت بسیار بالا هستند که برای پوشاندن سیاهی اطراف چشم و لک‌ها استفاده می‌شوند. ازاین‌رو در آرایش اروپایی جدید مقدار استفاده از کانسیلر بسیار کم و تنها در ناحیه زیر چشم و اندکی بالای پلک زیر ابرو است. سعی کنید از کانسیلر مایع و یک درجه روشن‌تر از رنگ پوستتان استفاده کنید.

خرید کانسیلر میبلین سری Eraser مدل Instant Anti-Age

کانسیلر میبلین با ماندگاری بسیار بالا باعث رفع تیرگی و نشانه های خستگی از چهره می‌شود و حاوی عصاره گوچی بری است. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

پودر بیک

حتماً برای شما هم پیش‌آمده است که کرم‌پودر و کانسیلرتان پس از مدتی و با عرق کردن در خطوط زیر چشمتان جمع شده و حالت ماسیده پیدا کرده باشد. برای رفع این مشکل استفاده از پودر بیک بسیار مناسب است. این پودر که باید اندکی از رنگ پوستتان روشن‌تر انتخاب شود باعث می‌شود آرایشتان ماندگاری بیشتری پیدا کند و حالتی مات و یک‌دست به پوستتان می‌دهد.

ابتدا روی قسمت‌هایی که کانسیلر زده‌اید را بیک کنید، سپس اندکی از پودر بیک را به نواحی چرب صورت مانند T ZONE بزنید. سپس با براش پودر بیک را از روی پوست پاک کنید. توجه کنید که استفاده زیاد از پودر بیک باعث روش شدن زیاد پوست می‌شود و حالت طبیعی که هدف ما در این آرایش اروپایی جدید است را از بین می‌برد. پودر بیک مخصوصاً در عکس‌ها و زیر نور ظاهرتان را بسیار زیبا نشان می‌دهد. به همین علت در آرایش سلبریتی‌ها روی فرش قرمز از این مورد آرایشی زیاد استفاده می‌شود.

ابروها

ابتدا مداد ابرویی با رنگ نزدیک به ابروی خودتان انتخاب کنید. سپس به‌صورت کاملاً طبیعی بین موهای ابرو را مداد بکشید. توجه کنید که در این سبک آرایش ابروهای پهن و کادر گرفته مدنظر ما نیست. سپس با استفاده از ژل ابرو اندکی به ابروها نظم داده و اندکی به سمت بالا لیفت کنید.

چشم‌ها

رنگ کلی مورداستفاده در این سبک تناژهای مختلف نود و اسموکی است. سایه‌ای از رنگ‌های گفته شده انتخاب کنید. قسمت بالای پلک رنگ تیره‌تر و روی پلک سایه روشن‌تر را بزنید و کاملاً محو کنید به‌طوری‌که هیچ خطی معلوم نباشد.

در آرایش عروس اروپایی جدید معمولاً از خط چشم استفاده نمی‌شود. یا اگر استفاده شود به‌قدری ظریف است که به‌سختی دیده می‌شود. به‌جای خط چشم می‌توانید از سایه اسموکی استفاده کنید و آن را در سایه پلکتان محو کنید.

در این نوع میکاپ عموماً از مژه مصنوعی استفاده نمی‌شود و تنها با استفاده از ریمل و فر مژه زیباسازی مژه‌ها انجام می‌شود.

رژگونه

در جدیدترین میکاپ اروپایی برای عروس از کانتورینگ هم استفاده نمی‌شود؛ چراکه در صورت استفاده از کانتور برای محو کردن آن نیاز به کرم‌پودر زیاد و کانسیلر است که از هدف ما در این سبک آرایش دور است.

خرید پالت سایه چشم 12 رنگ گارینر - شماره 402

پالت سایه چشم گارینر با پوشش کاملا یک‌دست، 12 رنگ مات دارد که برای آرایش عروس اروپایی مناسب است. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

از رژگونه هلویی و یا صورتی رنگ بر روی گونه و اندکی روی چانه و گوشه‌های پیشانی استفاده می‌شود تا ظاهری شاداب به شما ببخشد.

های‌لایتر

همان‌طور که گفته شد پوست مات در میکاپ عروس اروپایی بسیار موردتوجه است. ولی ازآنجایی‌که شاین کمی روی پوست حالتی سالم و سرحال به چهره می‌دهد، استفاده کم از های‌لایتر روی استخوان گونه بلامانع است.

لب‌ها

برای انتخاب رژلب در آرایش اروپایی جدید دستتان بازتر است و می‌توانید رژلبی را که قبلاً امتحان کرده‌اید و می‌دانید به چهره‌تان می‌آید را انتخاب کنید. توجه کنید که استفاده از رنگ‌های جدید که تابه‌حال امتحان نکرده‌اید و اصولاً هر میکاپ جدیدی در شب عروسی توصیه نمی‌شود؛ چراکه مطمئن نیستید که برایتان مناسب است و به شما می‌آید یا نه. استفاده از رژلب‌های نود هم در این سبک آرایش بسیار رایج است. به همان میزان شاهد استفاده از رژلب پررنگ هم در مدل‌های آرایش عروس اروپایی هستید.

در نهایت پس از انتخاب رنگ رژلب، از خط لبی که یک درجه از رنگ رژتان تیره‌تر است برای کادر دادن به لب‌هایتان استفاده کنید، سپس رژ مورد نظرتان را به لب‌ها بزنید.

فیکساتیو

در انتها پس از آنکه آرایشتان به اتمام رسید، فیکساتیو مایع را روی صورتتان اسپری کنید. استفاده از فیکساتیو شاین در این سبک آرایش توصیه نمی‌شود.

برای مراسم فرمالیته نیز از آرایش‌های لایت استفاده می‌شود. پیشتر در مطلب دیگری به طور مفصل به آرایش مناسب مراسم فرمالیته پرداخته ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

سخن آخر

آرایش عروس اروپایی جدید آن‌قدر ساده است که می‌توانید از آن برای سایر مراسم‌ها و حتی بیرون رفتن هم استفاده کنید. با آموزش‌داده‌شده در این مطلب خودتان هم می‌توانید این سبک آرایش را انجام داده و از داشتن ظاهری آراسته و زیبا لذت ببرید.

سؤالات متداول

مدل‌های جدید آرایش عروس در اروپا چه ویژگی‌هایی دارند؟

مهم‌ترین اصل آرایش عروس در اروپا سادگی است. به طوری‌که انگار آرایشی روی چهره ندارید. موها به صورت جمع و باز و وینتیج است و ناخن‌ها کوتاه و ساده است.

جدیدترین مدل آرایش عروس اروپایی شامل چه مواردی است؟

این سبک آرایش شامل استفاده از پرایمر، کرم پودر، کانسیلر، پودر بیک، مداد ابرو، ژل ابرو، سایه چشم نود، ریمل، رژگونه، هایلایتر، رژلب و فیکساتیو است.

مزیت میکاپ عروس اروپایی نسبت به سایر مدل‌ها چیست؟

در این سبک آرایش چهره، چهره شما پس از آرایش خیلی نزدیک به چهره واقعی‌تان است و هیچ‌گونه ریسکی برای امتحان کردن چیزهای جدید وجود ندارد. پس از این آرایش در عین زیبایی ظاهری کاملا نچرال خواهید داشت.

آرایش مو و ناخن در سبک آرایش عروس اروپایی به چه صورت است؟

موها عموما به صورت جمع و باز و کاملا وینتیج است. ناخن‌ها نیز معمولا کوتاه و به رنگ صدف ناخن است.